Vantaa - Martinlaakso

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla
ma–su 5–23. Asiakaspalvelu on avoinna
ma 17–20
ti 16.30–19.30
ke 10–13 ja 16.30–20
to 17–20
la 11.30–14.30

Kurssit

Peppu-vatsa

Meneekö pepputreeni reisille? Eikö keskivartalosta löydy tukea? Heikot tai epätasapainoisesti treenatut pakarat voivat vaikuttaa ryhtiin ja aiheuttaa alaselän ja lonkkien kipuja. Keskivartalon syvien lihasten tukea tarvitaan puolestaan jokaiseen liikkeeseen treenatessasi, mutta yhtä lailla myös arjessa kehon kannatukseen sekä ryhdin ylläpitämiseen. Lihastuntuman parantaminen ja oikeiden lihasten ”löytyminen” on usein avain kehitykseen. Valmennuksessa opetellaan aktivoimaan pakaralihaksia ja syviä vatsalihaksia yksinkertaisten täsmäliikkeiden avulla. Näin varmistetaan, että oikeat paikat tekevät töitä ja vaikutus on siellä, missä pitääkin. Lisäksi treenataan monipuolisesti kuormittavia liikkeitä oman kehon painolla sekä pakaroille että syville keskivartalon lihaksille ja tietysti parhaat voimaliikkeet salilla. Kun tuntuma on saavutettu, kehitys voi alkaa!

  • tiistaisin 21.1.2020 alkaen klo 17:45–18:30
  • kesto 2 kk
  • 8 tapaamista
  • hinta 59 €/kk/hlö
  • enimmäisosallistujamäärä 6 henkilöä
  • valmentaja personal trainer Tiina Häyhä

Ravinto

Onko terveellisen ruokavalion peruspilarit hukassa? Vai tiedätkö kenties mitä tulisi syödä mutta et kuitenkaan tee niin? Tämän valmennuksen tarkoitus auttaa parantamaan ravintotottumuksiasi. Valmennukseen kuuluu oman kulutuksen ja aktiivisuuden määrittely, kehonkoostumusmittaus, ruokapäiväkirjan tekeminen ja sen pohjalta yksilöllinen ruokavalio sinun kulutuksesi ja tavoitteidesi mukaan. Opit raamit sille, kuinka paljon mitäkin ravintoainetta tulisi saada ja mikä ylipäätänsä on liikaa ja mikä riittävästi. Tarkoitus on oppia soveltamaan ohjeita joustavasti omassa elämässä. Tapaamiset joka toinen viikko. Näin muutoksille voidaan antaa aikaa ja lyhyt valmennus sopii kiireisempäänkin arkeen.

  • torstaisin 23.1.2020 alkaen klo 19:00–19:45
  • kesto 2 kk
  • 4 tapaamista (joka toinen viikko
  • hinta 30 €/kk/hlö
  • enimmäisosallistujamäärä 6 henkilöä
  • valmentaja personal trainer Tiina Häyhä

Nuorten ryhti ja lihaskunto

Tiesitkö, että 13–18 vuotiaiden tulisi liikkua ainakin 1,5 h päivässä? Tule mukaan 8 viikon (2 kk) mittaiseen pienryhmävalmennukseen, jonka aikana harjoitellaan helppoja ja tehokkaita lihaskuntoa, liikkuvuutta ja kestävyyttä tehostavia harjoitteita turvallisesti personal trainerin avustuksella. Valmennuksen sisältö on suunniteltu opiskelijoille, joiden arkeen kuuluu paljon istumista ja siitä johtuvia lieve ilmiöitä, kuten väsymystä, päänsärkyä tai lihasheikkoutta.

  • tiistaisin 7.4.2020 alkaen klo 18.45–19.30
  • kesto 2 kk
  • 8 tapaamista
  • hinta 59 €/kk/hlö
  • enimmäisosallistujamäärä 6 henkilöä
  • valmentaja personal trainer Kati Haapala
  • ikäraja 15–20 vuotta
  • alaikäiseltä vaaditaan huoltajan suostumus
  • ilmoittaudu mukaan viimeistään viikko ennen valmennuksen alkua

Workout Camp

Hyödynnä Talviloma ja tule yksin tai yhdessä viettämään Martsarin LadyLinelle energinen ja monipuolinen viikko personal trainer Kati Haapalan ”hellässä” hoivassa.

  1. päivä: Kuntotestit ja ryhtianalyysi -> opit tuntemaan kehon kehityskohteet paremmin, joka mahdollistaa oikeiden harjoitteluohjelmien suunnittelun ja toteutuksen.
  2. päivä: Kuntosalitreeni - > Perus kuntosaliohjelman läpikäynti ja tarvittavat vaihtoehtoiset liikkeet
  3. päivä: Kehonhuolto ja liikkuvuus -> Tärkeä osa monipuolista harjoittelua, joka saattaa estää monet rasitusvammat ja kiputilat
  4. päivä: Aerobinen yhdistelmätreeni -> Sykettä ylös!
  • ma–to 17.–20.2.2020 klo 13–14
  • 4 tapaamista
  • hinta 34 €/kk/hlö
  • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä
  • valmentaja personal trainer Kati Haapala
  • ikäraja 15–100 vuotta – alaikäiseltä vaaditaan huoltajan suostumus


Ilmoittaudu mukaan!