Lahti

Vastaanotto avoinna
ma 10–16
ti–ke 12:30–18
to 10–15
pe 9–14
avainkortilla päivittäin 5–24
Puhelinlinja avoinna vastaanoton aukioloaikoina

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    08:00Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    09:20FarkkuPeppu (30 min)

    Tunti koostuu aerobisesta sykettä nostavasta alkulämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten, sekä lattialla. Tunnin lopussa kevyet venyttelyt.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    10:00Ladyt Kiinteytys (45 min)

    Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    10:50LAVIS (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    11:40Ladyt Kiinteytys (45 min)

    Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    12:25Hot Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    16:15Pilates alkeet (45 min)

    Pilateksen alkeet tunti on hyvä aloittelijoille, Alkeistunnilla luodaan pohja pilateksen harrastamiseen. Tunti sopii kaikille pilateksesta kiinnostuneille. Alkeistunnilla opetellaan pilateksen perustekniikkaa ja tehdään helppoja kehoa vakauttavia, voimistavia ja venyttäviä liikkeitä. Tunti pidetään joka toinen viikko parittomilla viikoilla.

    Ohjaaja: Teija Valaja

    18:20Hot Kehonhuolto (30 min)

    Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Driton Shala

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Keppijumppa (45 min)

    Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

    Ohjaaja: Tuomas Siven

    10:50Hot Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Tuomas Siven

    11:25Keppijumppa (45 min)

    Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    12:15Hot Kehonhuolto (30 min)

    Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Marian Pesola

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    16:40Keppijumppa (30 min)

    Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    17:15LAVIS (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Teija Valaja

    18:00Pienryhmävalmennus (45 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    18:05Lämpöpilates (55 min)

    Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto lämmitetyssä salissa. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Teija Valaja

    19:05Pumppi (55 min)

    Tällä tunnilla teemme kestovoimalihaskuntoharjoituksen koko keholle. Tunnilla käytämme välineenä pääsääntöisesti levytankoa ja -painoja. Painot, joita käytät tunnilla päätät itse. Tämän vuoksi tunti sopii monen tasoisille liikkujille. Tule laittamaan keho pumppiin!

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    19:15Pienryhmävalmennus (45 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    09:30Lady Spin 30 (30 min)

    Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaajat opastavat pyörän säädöissä ja opettavat tekniikan ydinkohtia. Turvallista ja tehokasta. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    10:05Core Easy (30 min)

    Helppo, mutta tehokas 30 minuutin keskivartalon treeni. Tunnilla käydään läpi syvät ja pinnalliset vatsalihakset monipuolisesti. Hyvä keskivartalon tuki ja voima on tärkeä perusta kaikelle liikunnalle. Tule löytämään vatsalihaksesi! Tunti sopii kaikenikäisille ja -kokoisille.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    10:40Aerobic (30 min)

    Monipuolista aerobista liikuntaa, sisältää helppoja askelsarjoja, jotka tehdään musiikin tahdissa. Tunti sisältää myös lyhyen lihaskunto-osuuden.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    11:15Kehonhuolto (30 min)

    Teemme lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu! Good nightia ei tarvitsekaan ja hatha joogasta saat perässä selostuksen. Kiitoksia tass etukäteen!

    Ohjaaja: Marian Pesola

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    15:25Kiinteytys (30 min)

    Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Välineet: jumppamatto, käsipainot.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    16:00RVP (30 min)

    R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Opit helposti liikkeet ja pääset nauttimaan kuntoilusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    18:00Sisäpyöräily (30 min)

    Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaajat opastavat pyörän säädöissä ja opettavat tekniikan ydinkohtia. Turvallista ja tehokasta.

    Ohjaaja: Driton Shala

    18:35Hot Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Driton Shala

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Ladyt Kiinteytys (45 min)

    Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    10:50LAVIS (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    14:00Kuntosali kiertoharjoittelu 30 (30 min)

    Kuntosali laitteilla toteutettava kiertoharjoittelu. Ohjaajan avulla löydät omat säätösi, sekä tutustut laitteisiin. Monipuolinen harjoitus ohjaajan opastuksella koko vartalolle. Sopii kaiken ikäisille sekä tasoisille kuntoilijoille.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    14:30Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    14:35Hot relax roll (30 min)

    Venyttelytunti ihanassa lämmössä, missä hyödynnämme Foam Rolleria. Foam Rollerin käyttö on helppoa ja sillä voi itse lievittää lihaskireyttä, jännitystä ja lihaskipuja. Putkirulla lisää lihasten joustavuutta ja liikkuvuutta.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    16:30Kuntokombat (30 min)

    Tunti alkaa lämmittelyillä + sykkeennostolla varjonyrkkeilyn tapaan. Tunnilla käytetään myös pistareita + hanskoja pareittain. Lyhyt tehokas vatsapatteri sekä lopuksi sykkeennostot, hiki pintaan varjonyrkkeilyllä.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    17:00Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    17:30Zumba® (55 min)

    Zumba on kaloreita kuluttava fitnesstanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävää.

    Ohjaaja: Maiju Nisukangas

    18:15Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    18:30Lattarit (45 min)

    Tanssillinen, sporttinen ja vauhdikkaan hauska tunti, jossa jokainen saa määrittä tunnin tason oman fiiliksen mukaan. Lanteet keinumaan lattareiden tahtiin!

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    19:20Hot Vinyasa Jooga (60 min)

    Vinyasa saa liikkumaan, hengittämään ja hikoilemaan. Hengitys auttaa liikkumaan sujuvassa virtauksessa asennosta toiseen. Vinyasa jooga on erinomainen tapa tutustua joogaharjoitukseen ja joogan perusliikkeisiin. Tunti sopii hyvin ensikertalaisille, mutta kokeneemmillekkin löytyy haastetta. Vinyasa tai Flow jooga on inspiroiva harjoitus voimillesi, tasapainollesi ja liikkuvuudellesi – kehollesi ja mielellesi.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    07:00Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    10:00Kiertoharjoittelu (55 min)

    Tunnilla harjoitetaan koko kehoa rastipaikoilla, hyödyntäen kuntosalilaitteita.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    11:00RVP (30 min)

    R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Opit helposti liikkeet ja pääset nauttimaan kuntoilusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    11:35Hot NHS (30 min)

    N niska, H hartiat, S selkä. Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunti pidetään lämmitetyssä salissa.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Lady grit (45 min)

    Lihasvoimaa kehittävä harjoitus. Välineinä käytössä mm. Levytanko, painot, step-lauta. Tämä sisukas treeni kehittää hapenottokykyä, lihasvoimaa sekä kestävyyttä.

    Ohjaaja: Driton Shala

    11:50Hot Kehonhuolto (30 min)

    Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Driton Shala

    13:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    12:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.