Lahti

Asiakaspalvelu suljettu.
Asiointi on mahdollista ajanvarauksella lahti@ladyline.fi
Keskus avoinna avainkortilla klo 5–24
Lue tiedotetiedote tästä

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    08:00Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Dalis Viinikainen

    10:00Ladyt Kiinteytys (45 min)

    Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    10:50LAVIS (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    11:40Ladyt Kiinteytys (45 min)

    Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    12:25Hot Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    17:00Pumppi (55 min)

    Tällä tunnilla teemme kestovoimalihaskuntoharjoituksen koko keholle. Tunnilla käytämme välineenä pääsääntöisesti levytankoa ja -painoja. Painot, joita käytät tunnilla päätät itse. Tämän vuoksi tunti sopii monen tasoisille liikkujille. Tule laittamaan keho pumppiin!

    Ohjaaja: Laura Pulkkinen

    18:00Piloxing 55 (55 min)

    Piloxing on intensiivinen harjoitusmuoto jossa vuorottelevat kuntonyrkkeily, pilates ja tanssi. Vauhdikas ja tehokas tunti, joka muokkaa lihaksia, voimistaa keskivartaloa ja polttaa paljon kaloreita. Piloxing on hauskaa ja haastavaa jokaiselle ikään ja kuntoon katsomatta.

    Ohjaaja: Laura Pulkkinen

    19:00Hot Kehonhuolto (30 min)

    Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Laura Pulkkinen

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Keppijumppa (45 min)

    Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

    Ohjaaja: Tuomas Siven

    10:50Hot Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Tuomas Siven

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    16:35Keppijumppa (30 min)

    Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

    Ohjaaja: Laura Pulkkinen

    17:10Cross cardio (50 min)

    Cross cardio -tunti on jaettu kolmeen eri vaiheeseen: 1. Cardio: Helppoja aerobisia liikkeitä (mahdollisesti step-lautaa apuna käyttäen). 2. Tekniikka: Käydään tunnin lihas osuus liikkeet yhdessä läpi. 3. WOD: Workout of the day. Tunti kiihdyttää aineenvaihduntaa, parantaa lihaskuntoa sekä hapenottokykyä. Tunnilla harjoitellaan kokonaisvaltaisesti koko kehoa.

    Ohjaaja: Laura Pulkkinen

    17:15LAVIS (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Teija Valaja

    18:00Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Dalis Viinikainen

    18:05Lämpöpilates (55 min)

    Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto lämmitetyssä salissa. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Teija Valaja

    19:15Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Dalis Viinikainen

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Core Easy (30 min)

    Helppo, mutta tehokas 30 minuutin keskivartalon treeni. Tunnilla käydään läpi syvät ja pinnalliset vatsalihakset monipuolisesti. Hyvä keskivartalon tuki ja voima on tärkeä perusta kaikelle liikunnalle. Tule löytämään vatsalihaksesi! Tunti sopii kaikenikäisille ja -kokoisille.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    10:35FasciaMethod (55 min)

    FasciaMethod on kokonaisvaltaista kehonhuoltoa kuntouttavasta näkökulmasta. Tunnilla keskitytään parantamaan liikkuvuutta toiminnallisin aktiivisin venytyksin nivelten täysiä liikeratoja käyttäen ja lihastoimintaketjuja mukaillen. Tunnilla tehdään tarkasti kehon yleisimpiin heikkoihin ja kireisiin alueisiin suunnattuja liikehallinta -ja hengityksen tahtiin rytmittäen. Hierontapallolla käsittelemme tunnin lopuksi liikkeen avulla tyypillisimmin kireitä alueita koko kehon faskioissa. Tunti soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    17:00Hot Body Jooga (55 min)

    Tunti on dynaamista länsimaista joogaa, missä on vaikutteita niin hatha-, astanga- kuin bikram-joogasta. Tehokas sekä samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tunti kehittää erityisesti kehonhallintaa, lihasten liikkuvuutta ja keskittymiskykyä.

    Ohjaaja: Noora Launiemi

    18:00Tabata (45 min)

    Tabata on kovatehoinen intervallitreeni, joka koostuu harjoituksesta jonka kesto on 4 min. Tabatan rakenne on kovatehoinen harjoitus 20 sek, lepo 10 sek ja näitä tehdään 8 kierrosta. Tunti sisältää alkulämmittelyn, sekä loppuverryttelyn.

    Ohjaaja: Laura Pulkkinen

    18:50Zumba® (55 min)

    Zumba on kaloreita kuluttava fitnesstanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävää.

    Ohjaaja: Laura Pulkkinen

    19:50Hot Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Laura Pulkkinen

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    10:15Kiinteytys (45 min)

    Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Välineet: jumppamatto, käsipainot.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    11:05LAVIS (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    11:55Hot Kehonhuolto (30 min)

    Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Laura Raisio

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    16:30Kuntokombat (30 min)

    Tunnilla nostetaan sykkeitä varjonyrkkeilyn tapaan lyönnein sekä potkuin musiikin tahtiin. Tunnilla ei käytetä välineitä. Sopii kaikile kuntoilijoille, erityisesti istuma työtä tekeville. Tunti sisältää lyhyen lihaskunto työn. Tule rohkeasti mukaan ja löydä sisäinen taistelijasi!

    Ohjaaja: Laura Pulkkinen

    17:00Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Dalis Viinikainen

    18:15Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Dalis Viinikainen

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    07:00Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Dalis Viinikainen

    09:00Pilates alkeet (45 min)

    Pilateksen alkeet tunti on hyvä aloittelijoille, Alkeistunnilla luodaan pohja pilateksen harrastamiseen. Tunti sopii kaikille pilateksesta kiinnostuneille. Alkeistunnilla opetellaan pilateksen perustekniikkaa ja tehdään helppoja kehoa vakauttavia, voimistavia ja venyttäviä liikkeitä.

    Ohjaaja: Tuija Rantala

    10:00RVP (30 min)

    R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Opit helposti liikkeet ja pääset nauttimaan kuntoilusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    10:35Hot NHS (30 min)

    N niska, H hartiat, S selkä. Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunti pidetään lämmitetyssä salissa.

    Ohjaaja: Laura Raisio

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Muokkaus (45 min)

    Muokkaus on lihaskuntopainoitteinen perustunti koko keholle. Helpon ja selkeän alkulämmittelyosuuden jälkeen teemme lihaskuntoharjoituksen hyödyntäen välineitä, esimerkiksi käsipainoja. Lopussa venyttelemme. Tunti sopii niin aloittelijoille kuin kokeneemmallekin liikkujalle.

    Ohjaaja: Pinja Tervo

    10:55Hot Ladybalance (45 min)

    Puolen tunnin kehonhuoltoharjoitus, joka yhdistelee taijita, joogaa ja perinteistä venyttelyä. Rauhalliset ja helpot liikkeet tehdään lämmön avittamana omassa tahdissa.

    Ohjaaja: Pinja Tervo

    13:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    AikaNimi ja kuvausEffekt och fartLätt och effektivtBody and MindVirtuaalitunti™
    12:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    14:30FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on kokonaisvaltaista kehonhuoltoa kuntouttavasta näkökulmasta. Tunnilla keskitytään parantamaan liikkuvuutta toiminnallisin aktiivisin venytyksin nivelten täysiä liikeratoja käyttäen ja lihastoimintaketjuja mukaillen. Tunnilla tehdään tarkasti kehon yleisimpiin heikkoihin ja kireisiin alueisiin suunnattuja liikehallinta -ja hengityksen tahtiin rytmittäen. Hierontapallolla käsittelemme tunnin lopuksi liikkeen avulla tyypillisimmin kireitä alueita koko kehon faskioissa. Tunti soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Tuija Rantala