Joensuu

ma–to 14–18
pe 12–16.15
Sovelluksella tai kulkuavaimella päivittäin klo 5–21

Viikko-ohjelma

      AikaNimi ja kuvausEffekt och fart Lätt och effektivt Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00PerfectBody (30 min)

      Tehokas koko vartalon patteritreeni.

      16:30Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:05Lady Ylävartalo (30 min)

      Tunnilla vahvistetaan ylävartalon lihaksia eri välineiden avulla. Voit yhdistää johonkin muuhun tuntiin tai tehdä erillisenä treeninä. Tunti ei sisällä erillistä alkulämmittelyä. Kesto 30/45 min.

      17:40Alavartalo (30 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyn jälkeen lihaskuntoa alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      18:15Kehonhuolto (30 min)

      Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

      AikaNimi ja kuvausEffekt och fart Lätt och effektivt Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:30LadyPumppi (45 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      17:05Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:55Lihaskunto (60 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

      AikaNimi ja kuvausEffekt och fart Lätt och effektivt Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00RPV (45 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      16:30Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:05LadyPumppi (60 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      AikaNimi ja kuvausEffekt och fart Lätt och effektivt Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00Lihaskunto (45 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

      16:30RPV (45 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      17:20Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      AikaNimi ja kuvausEffekt och fart Lätt och effektivt Body and Mind Virtuaalitunti™
      09:30Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      16:15LadyPumppi (45 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      AikaNimi ja kuvausEffekt och fart Lätt och effektivt Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:00Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      10:50Lady Ylävartalo (45 min)

      Tunnilla vahvistetaan ylävartalon lihaksia eri välineiden avulla. Voit yhdistää johonkin muuhun tuntiin tai tehdä erillisenä treeninä. Tunti ei sisällä erillistä alkulämmittelyä. Kesto 30/45 min.

      AikaNimi ja kuvausEffekt och fart Lätt och effektivt Body and Mind Virtuaalitunti™
      17:00Lihaskunto (60 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.