Esbo - Knektbro

Välmåendecentret öppet med nyckelkort må–lö 6–22, sö 10–22. Kundtjänst öppet må och ons 9–12 och 16–20, ti och to 16–20, fre 16–19, lö 9–11

Tuntikuvaukset

BODYBALANCE®

Ett avslappnande träningspass där övningar från tai chi, yoga och pilates kombineras till en helhet. BodyBalance-passet förbättrar rörlighet, balans och styrka. Förutom avslappning och fysiskt välmående uppmärksammas även det psykiska välbefinnandet under passet. (Les Mills-timme) 55 min.

BODYBALANCE® Virtual

Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

BODYBALANCE® Virtual

Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

BODYCOMBAT® Virtual

Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Vauhdikas tunti, joka soveltuu jo liikuntaa harrastaneille. Haastava!

BODYPUMP®

(55 min) Effektivt LesMills-pass som utvecklar muskeluthållighet för hela kroppen. Under passet tränar man med skivstång och vikter. Passet innehåller inga stegkombinationer. Passet dröjer 30 eller 60 minuter. Redskap: Skivstång, step-bräda och fitnessmatta.

BODYPUMP® Virtual

Les Mills Virtual -tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. 30 min tunti keskittyy kehon päälihasryhmiin. Valitse itsellesi sopivat painot ja nauti hauskasta ja tehokkaasta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

CXWORX® Virtual

Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa. Haastava harjoitus lihaksille sekä keskittymiskyvylle. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia ja lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Motivoi ja haastaa harjoittelemaan.

FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

GRIT® STRENGTH Virtual

Lihasvoimaa kehittävä erittäin korkeatehoinen 30 minuutin intervallitreeni, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa,-painoja ja steppilautaa. Parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

Hiit

HIIT tehotreeni lyhyessä ajassa. Haasta itsesi huippusuoritukseen monipuolisilla liikkeillä. Tunnilla tehdään erilaisia lihaskuntoa ja aerobista kuntoa kehittäviä liikkeitä omassa tahdissa. Jokainen keskittyy omaan maksimisuoritukseensa, tunti on sen vuoksi sopiva kaikenkuntoisille. Alussa tehdään lyhyet lämmittelyt ja lopussa palauttavat venyttelyt.

Kahvakuula

(30 min) Helkroppsträning! Rörelserna är funktionella med Kettle Bells som redskap. Med Kettle Bells tränar du muskelstyrkan, men under prestationsserier höjs pulsen effektivt. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av Kettle Bells-träning. Muskelstärkande och gör kroppen fastare, mellangärdet jobbar under hela passet som tar 30 min. (Live-passet 30 min.) Redskap: Fitnessmatta, Kettle Bells, vikt 4 kg, 6 kg eller 8 kg anefter din kondition.

Kehonhuolto

Tunnilla on tarkoitus rentouttaa kiristyneitä lihaksia sekä vahvistaa keskivartalon tukilihaksia ja parantaa ryhtiä. Rauhallisen alkulämmittelyn jälkeen siirrytään pilatestyylisiin keskivartaloharjoitteisiin rentouttavan musiikin tahtiin. Tunnin loppupuolella tehdään vielä kehoa avaavia venytyksiä ja loppurentoutus.

Lady Lämpö Jooga

Yogan baserar sig på den dynamiska västländska Astanga-Yogan, där rörelserna kombineras med andningen. Passet vårdar både kropp och knopp. Styrker och stärker kroppen och förbättrar din koncentrationsförmåga. Du kan delta i passet utan tidigare erfarenhet av yoga. Värme Yoga passet görs under infravärme lampor i en skön värme, som ytterligare ökar ämnesomsättningen. Lugnt och avstressande. Passet tar 30 min. Redskap: yoga- eller fitnessmatta

Lady Pump

Koko kehoa kuormittava lihaskuntotunti, jossa jokainen valitsee itselleen sopivat painot levytankoon.

Ladyt

Detta pass är utvecklat för damer +60 år. Passet innehåller muskelträning, streching och kroppsbalansövningar. Trevlig musik som motiverar till en bra takt, ingen tidigare erfarenhet av gruppträning krävs. Passet utvecklar din muskelstyrka samt ger dig en fastare kropp. 45 min.

Lämpö Pilates

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunti pidetään ihanassa lämmössä.

Lämpö Yin Jooga

Yin-jooga on hyvin rauhoittava joogamuoto, jossa tehdään muutaman lämmittävän asanan jälkeen pitkiä venytyksiä erityisesti lantion alueelle. Liikkeissä ei juurikaan käytetä lihasvoimaa, ja suurin osa liikkeistä tehdään lattialla istuen tai maaten. Asanoissa eli jooga-asennoissa viivytään 2-4 minuuttia. Jooga-asanoilla pyritään vaikuttamaan lihasten liikkuvuuden lisäksi lihaskalvoihin eli fasciaan. Yin-jooga sopii kaikille. Laji on erittäin rentouttavaa ja se poistaa hyvin stressiä.

Lämpövenyttely

(30 min) Stretching i lugn och behaglig atmosfär. Den sköna värmen möjliggör en effektivare stretching och säkrare tänjning av muskulaturen..Under passet koncentrerar vi oss på att stretcha de största muskelgrupperna, förbättrar musklernas ämnesomsättning och ökar rörligheten. Lugnt och avstressande. Längd 30 min. Redskap: Gympamatta

Muokkaus

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat, lopuksi palauttavat venyttelyt. Tällä tunnilla voi jokainen harjoitella omalla kuntotasolla.

Pilates

(45 min) En lugn och avstressande motionsform. Under passet tränas styrka, smidighet och koordination. Hållning och andning förbättras. Fokus på andningsteknik och de djupa magmusklerna. Passar alla!

Puistojumppa

(45 min) Ulkotreenissä voi jokainen harjoitella omalla kuntotasollaan. Tunnilla tehdään vuorotellen kahvakuulaa, kehonhuoltoa ja lihaskuntoa. Treenit järjestetään ulkona, huonon kelin sattuessa tunti järjestetään isossa salissa. Tapaamme aina LadyLinen aulassa. Et tarvitse tunnille kuin lenkkarit, juomapullon ja itsesi.

RVP

(30 min) Den klassiska favoriten Lår-mage-rumpa träningen som är utvecklad av LadyLine för alla kvinnor! Passet fokuserar sig på de större muskelgrupperna. Du kan delta i passet även om du inte har någon tidigare erfarenhet av gruppträningar. Passet innehåller inga stegkombinationer och rörelserna är enkla och trygga. Förbättrar konditionen och gör kroppen fastare. Redskap: Fitnessmatta

SH’BAM® Virtual

Tunti on hikinen jammailu erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

Sisäpyöräily

Sisäpyöräily (30 min) Hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Tällä tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Tunti sopii kaiken kuntoisille, rohkeasti mukaan!

Spinning

(45 min) Cykling inomhus är roligt och effektivt. Ett grundpass, där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Vid inomhuscykling är tramptekniken säker och passets struktur passar för såväl nybörjare som mera erfarna cyklister. I början av passet justering av cykeln under handledning. Konditions- och uthållighetsträning.

TIMMI

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot

Venyttely

Perusvenyttelyä. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Virtuaalitunti™ Danza

En rolig och lätt danslektion. Passet består av olika musikstilar med betoning på latinska rytmer. Passar alla. Roligt och svettigt. Passet tar 30 min.

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, seisten sekä lattialla tehtävistä lihaskuntoharjoitteista ja loppujäähdyttelystä. Energisen musiikin tahdittamana nostetaan hiki pintaan ja tunnelma kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet ovat hauskoja ja saavat taatusti hymyn huulillesi! Lihaskuntoharjoitteet keskittyvät erityisesti niille kehon alueille, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar harjoittelu sopii kaiken ikäisille ja kokoisille kuntoilijoille. Tunnilla käytetään Flexi-Baria, tankoa, jonka heiluriliike aktivoi lihaksia tehokkaasti. Flexi-Bar harjoittelu voi helpottaa niskahartiaseudun kipuja, parantaa ryhtiäsi ja muokkaa vartaloasi. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Helkroppsträning! Rörelserna är funktionella med Kettle Bells som redskap. Med Kettle Bells tränar du muskelstyrkan, men under prestationsserier höjs pulsen effektivt. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av Kettle Bells-träning. Muskelstärkande och gör kroppen fastare, mellangärdet jobbar under hela passet som tar 30 min. (Live-passet 30 min.) Redskap: Fitnessmatta, Kettle Bells, vikt 4 kg, 6 kg eller 8 kg anefter din kondition.

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Boxning, kampsporter och pulshöjning. Under passet varierar man slagserier, sparkar och hoppande/springande delar. Förbättrar muskelstyrkan och uthålligheten. Passet tar 30 min.

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Passet består av bålstärkande träning för att förbättra hållningen. Mag- och ryggmuskelrörelserna förbättrar kroppens hållning och kroppskontrollen utvecklas med balans. Förbättrar konditionen och gör kroppen fastare. Passet tar 30 min. Redskap: Fitnessmatta, eventuellt en vikt och gummiband.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Efter uppvärmningen följs varierande träning för hela kroppen. Som motstånd använder du din egen kropp och lätta vikter. Passet avslutas med stretching. Muskelstärkande pass som gör kroppen fastare. Passet tar 30 min. Redskap: Fitnessmatta, hantlar, gummiband

Virtuaalitunti™ Lady Jooga

Yogan baserar sig på den dynamiska västländska Astanga-Yogan, där rörelserna kombineras med andningen. Passet vårdar både kropp och knopp. Styrker och stärker kroppen och förbättrar din koncentrationsförmåga. Du kan delta i passet utan tidigare erfarenhet av yoga. Lugnt och avstressande. Passet tar 30 min. Redskap: yoga- eller fitnessmatta.

Virtuaalitunti™ Muokkaus

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Aerobiset ja lihaskunto osuudet vaihtelevat n. 6 min. jaksoissa. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä, kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: Step-lauta

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Helkroppsträning som förstärker, stretchar och avslappnar. De förstärkande rörelserna grundar sig på pilates, yoga eller konditionsträning. Dessutom stretchar vi och öppnar spänningarna med aktiva öppnande rörelser. Lugnt och avstressande pass på 30 min. Redskap: Fitnessmatta och Theraband tube/gym-gummiband

Virtuaalitunti™ Pilates

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Passet fokuserar sig på de större muskelgrupperna. Du kan delta i passet även om du inte har någon tidigare erfarenhet av gruppträningar. Passet innehåller inga stegkombinationer och rörelserna är enkla och trygga. Förbättrar konditionen och gör kroppen fastare. Passet tar 35 min. Redskap: Fitnessmatta

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Cykling inomhus är roligt och effektivt. Ett grundpass, där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Vid inomhuscykling är tramptekniken säker och passets struktur passar för såväl nybörjare som mera erfarna cyklister. I början av passet justering av cykeln under handledning. Konditions- och uthållighetsträning. Passet tar 30/45 min.Spinning60 är hårdeffektiv Redskap: Spinningcykel

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ Teho

Funktionell träning där man använder sin egen kropp som motstånd och vikter. Rörelserna kan justeras tyngre alltefter sin egen kondition med variationer och extravikter. Teho/ Intensiv är ingen jumpa. Det är träning! Förbättrar muskelstyrka och uthållighet. Passet dröjer 30 min. Redskap: skivsånger, step up bräder, fitnessmatta.

Virtuaalitunti™ TIMMI

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot

Virtuaalitunti™ Venyttely

Stretching i lugn och behaglig atmosfär. Under passet koncentrerar vi oss på att stretcha de största muskelgrupperna, förbättrar musklernas ämnesomsättning och ökar rörligheten. Lugnt och avstressande. Längd 30 min. Redskap: Gympamatta

Zumba + vatsat 45

Tunnilla tehdään myös lihaskunto-osuus jossa tehdään vatsalihasliikkeitä.

Zumba® 45

(45 min) Lätt, rolig och fartfylld dans-aerobic-timme inspirerad av latinodanser. Stegseriserna i ZUMBA är enkla och musiken medryckande. Kalorierna brinner smatidigt som du njuter av den medryckande musiken!