LadyLines virtuella Online-timmar

Vi erbjuder våra kunder möjlighet att träna med våra virtuella timmar när och var som helst. Hitta din favorittimme och njut av träning när det passar dig bäst! Tjänsten är tillgänglig för LadyLines kunder och kräver ett giltigt LadyLine-medlemskap. Tjänsten är mycket enkel att använda – välj önskad timme, ange lösenordet och börja träna.

Du kan beställa lösenordet som krävs för att använda tjänsten via kundtjänsten på ditt LadyLine-center.

Vi önskar dig trevliga träningsstunder med våra Online-timmar!

1. Valitse tuntityyppi

2. Valitse tunnin nimi

Virtuaalitunti™ Danza 7

Rolig och lätt danstimme. Längd: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Danza 8

Rolig och lätt danstimme. Längd: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Danza 9

Rolig och lätt danstimme. Längd: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Danza 10

Rolig och lätt danstimme. Längd: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu 1

Aerobisk och pulshöjande uppvärmning samt muskelövningar. Längd: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu 2

Aerobisk och pulshöjande uppvärmning samt muskelövningar. Längd: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ HIIT 1

Hiit är en högintensiv intervallträning. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ HIIT 2

Hiit är en högintensiv intervallträning. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ HIIT 3

Hiit är en högintensiv intervallträning. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ HIIT 4

Hiit är en högintensiv intervallträning. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 7

Baserar sig på Ashtanga-Yoga, där rörelserna kombineras med andningen. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 8

Baserar sig på Ashtanga-Yoga, där rörelserna kombineras med andningen. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 9

Baserar sig på Ashtanga-Yoga, där rörelserna kombineras med andningen. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 10

Yin jooga är en stillsam, djup yoga som fokuserar på lugn och ro. Längd: 30 min Redskap: gympa- eller yogamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 11

Yin jooga är en stillsam, djup yoga som fokuserar på lugn och ro. Längd: 30 min Redskap: gympa- eller yogamatta och en liten boll

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 12

Traditionell yoga. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 18

Under passet tränas hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: kettlebell, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 19

Under passet tränas hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: kettlebell, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 20

Under passet tränas hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: kettlebell, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 21

Under passet tränas hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: kettlebell, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 22

Under passet tränas hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: kettlebell, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kamppailu 3

Boxning, kampsporter, pulshöjning. Förbättrar muskelkonditionen och uthålligheten. Längd: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kamppailu 4

Boxning, kampsporter, pulshöjning. Förbättrar muskelkonditionen och uthålligheten. Längd: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kamppailu 5

Boxning, kampsporter, pulshöjning. Förbättrar muskelkonditionen och uthålligheten. Längd: 30 min

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 16

På passet utvecklas de muskler som förbättrar hållningen. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 17

På passet utvecklas de muskler som förbättrar hållningen. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 18

På passet utvecklas de muskler som förbättrar hållningen. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 21

På passet utvecklas de muskler som förbättrar hållningen. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 16

Timmen utvecklar muskelkonditionen och målet är ökad fasthet. Längd: 30 min Redskap: gympamatta, hantlar, gummiband

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 17

Timmen utvecklar muskelkonditionen och målet är ökad fasthet. Längd: 30 min Redskap: gympamatta, hantlar, gummiband

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 18

Timmen utvecklar muskelkonditionen och målet är ökad fasthet. Längd: 30 min Redskap: gympamatta, hantlar, gummiband

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 22

Timmen utvecklar muskelkonditionen och målet är ökad fasthet. Längd: 30 min Redskap: gympamatta, hantlar, gummiband

Toista tunti

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 7

Timmen är en helhet som stärker, tänjer och ger avspänning. Längd: 30 min Redskap: gympatta och Theraband tub/gympagummiband

Toista tunti

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 8

Timmen är en helhet som stärker, tänjer och ger avspänning. Längd: 30 min Redskap: gympatta och Theraband tub/gympagummiband

Toista tunti

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 9

Timmen är en helhet som stärker, tänjer och ger avspänning. Längd: 30 min Redskap: gympatta och Theraband tub/gympagummiband

Toista tunti

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 10

Timmen är en helhet som stärker, tänjer och ger avspänning. Längd: 30 min Redskap: gympatta och Theraband tub/gympagummiband

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Pilates 2

Ta hand om din kropp under ett Pilates-pass. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Pilates 3

Ta hand om din kropp under ett Pilates-pass. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Pilates 4

Ta hand om din kropp under ett Pilates-pass. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Pilates 5

Ta hand om din kropp under ett Pilates-pass. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 17

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 18

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 19

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 21

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 22

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 23

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 24

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 5

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 45 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 8

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 45 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 14

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 45 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 15

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 45 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 4

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 30 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 9

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 30 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 10

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 30 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 21

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 30 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 22

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 30 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Step 1

Effektiva steg på bräda. Längd: 30 min Redskap: stepbräda

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Step 2

Effektiva steg på bräda. Längd: 30 min Redskap: stepbräda

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Step 3

Effektiva steg på bräda. Längd: 30 min Redskap: stepbräda

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Teho 4

Funktionell träning med den egna kroppsvikten samt vikter som motstånd. Längd: 30 min Redskap: skivstång, vikter, step-bräda, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Teho 5

Funktionell träning med den egna kroppsvikten samt vikter som motstånd. Längd: 30 min Redskap: skivstång, vikter, step-bräda, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Teho 6

Funktionell träning med den egna kroppsvikten samt vikter som motstånd. Längd: 30 min Redskap: skivstång, vikter, step-bräda, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Timmi 1

Timmi är en svettig, effektiv, tydlig och uppiggande muskelkonditionstimme. Längd: 30 min Redskap: hantlar eller viktskivor

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Timmi 2

Timmi är en svettig, effektiv, tydlig och uppiggande muskelkonditionstimme. Längd: 30 min Redskap: hantlar eller viktskivor

Toista tunti

Pausjumppa 1

Milda och energigivande övningar väcker dina muskler och aktiverar din kropp.

Toista tunti

Pausjumppa 2

Milda och energigivande övningar väcker dina muskler och aktiverar din kropp.

Toista tunti

Pausjumppa 3

Milda och energigivande övningar väcker dina muskler och aktiverar din kropp.

Toista tunti

Pausjumppa 4

Milda och energigivande övningar väcker dina muskler och aktiverar din kropp.

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 11

Stretching i lugn och behaglig atmosfär. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 12

Stretching i lugn och behaglig atmosfär. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 13

Stretching i lugn och behaglig atmosfär. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 14

Stretching i lugn och behaglig atmosfär. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 15

Stretching i lugn och behaglig atmosfär. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Nacken i skick jumppa stående

En enkel jumppa som öppnar och rehabiliterar axlar och nacke och som kan göras stående.

Toista tunti

Nacken i skick jumppa på golvet

En enkel och rehabiliterande jumppa som öppnar nacke och axlar. Görs på golvet.

Toista tunti

Ryggen i skick jumppa på golvet

En ryggöppnande och rehabiliterande enkel jumppa som görs på golvet.

Toista tunti

Ryggen i skick jumppa stående

En ryggöppnande och rehabiliterande lätt jumppa som kan göras stående.

Toista tunti

Bäckenbottens och mittkroppens övning stående

En lätt jumppa som förstärker bäckenbotten och mittkroppen. Görs stående.

Toista tunti

Bäckenbottens och mittkroppens övning på golvet

En lätt jumppa för bäckenbotten och mittkroppen som görs stående.

Toista tunti

Viktkontroll 1

Lätt helkroppsträning för viktkontroll och fasthet. Längd: 30 min Redskap: hantlar, gymmatta och stepbräda

Toista tunti

Rotationsträning 1

Utmanande och effektiv rotationsövning för hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: hantlar eller kettlebell och gymmatta

Toista tunti

Rotationsträning 2

Utmanande och effektiv rotationsövning för hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: gymmatta och hantlar

Toista tunti

Gummibandsträning

Vårdande och stärkande träning med gummiband. Längd: 30 min Redskap: gummiband och gymmatta

Toista tunti

Viktkontroll 2

Tredelad träning för hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: hantlar och gymmatta

Toista tunti

HIIT 2

Utmanande, effektiv och pulshöjande HIIT-träning för hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: gymmatta

Toista tunti

Kroppsformning 1

En formningsövning som utvecklar hela kroppens muskelstyrka. Längd: 30 min Redskap: hantlar och stepbräda

Toista tunti

Kroppsformning 2

En utmanande och effektiv träning som utvecklar muskelmassa och -styrka. Längd: 30 min Redskap: hantlar och gymmatta

Toista tunti

HIIT 1

Lätt HIIT-träning. Ökar fastheten och utvecklar både muskelkonditionen och uthålligheten. Längd: 30 min Redskap: hantlar och gymmatta

Toista tunti

Kroppsvård 1

Mild rörlighetsträning som vårdar kroppen. Längd: 30 min Redskap: gymmatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 16

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 45 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 23

Under passet tränas hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: kettlebell, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 25

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 26

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Venyttely 16

Stretching i lugn och behaglig atmosfär. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 22

På passet utvecklas de muskler som förbättrar hållningen. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 11

Timmen är en helhet som stärker, tänjer och ger avspänning. Längd: 30 min Redskap: gympatta och Theraband tub/gympagummiband

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Lihaskunto 1

På passet tränas hela kroppen mångsidigt. Längd: 30 min Redskap: hantlar, viktskivor, stång, träningsmatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Lihaskunto 2

På passet tränas hela kroppen mångsidigt. Längd: 30 min Redskap: hantlar, viktskivor, stång, träningsmatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Lime 23

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 30 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily IISEE Aero 17

Ett grundpass där vi tar ut svetten med fartfyllda serier och motstånd. Längd: 45 min Redskap: spinningcykel

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Jooga 13

Traditionell yoga. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 24

Under passet tränas hela kroppen. Längd: 30 min Redskap: kettlebell, gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Keskikeho 23

På passet utvecklas de muskler som förbättrar hållningen. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Lihaskunto 4

På passet tränas hela kroppen mångsidigt. Längd: 30 min Redskap: hantlar, viktskivor, stång, träningsmatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Pilates 6

Ta hand om din kropp under ett Pilates-pass. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti

Virtuaalitunti™ Step 5

Effektiva steg på bräda. Längd: 30 min Redskap: stepbräda

Toista tunti

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 27

Passet fokuserar sig på de största muskelgrupperna. Längd: 30 min Redskap: gympamatta

Toista tunti