Vantaa - Martinlaakso

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla
ma–su 5–23. Asiakaspalvelu on avoinna
ma–to 16.30–20

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    18:00Salsaton (45 min)

    Salsaton on lattarituntien aatelia! Tämä viehkeän salsan askellukset sekä rytmikkään reggaetónin asennemuuvit yhdistävä tunti takaa parhaat bileet, virtaavan hien sekä tyylikkään tanssin! Tunti sopii kaikille, ja pääset harjoittamaan liikemuistia, sekä salsan ja reggaetónin tekniikkaa. Pomminvarmasti pysyt mukana, pidät hauskaa ja rakastut lajiin meidän kanssamme! Tunnille kannattaa tulla mukavissa ja rennoissa vaatteissa, ja voit tanssia joko kengillä tai ilman.

    Ohjaaja: Welinton

    18:45Kahvakuula (45 min)

    Kahvakuula on jokaiselle sopiva treeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

    Ohjaaja: Welinton

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:30Kahvakuula (45 min)

    Kahvakuula on jokaiselle sopiva treeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

    Ohjaaja: Kati

    18:00Urban Party (45 min)

    Heittäydy vaihtelevien rytmien vietäväksi! Tunnilla tanssitaan perusteellisen lämmittelyn jälkeen koreografioita monenlaisia vahvan rytmisiä tanssi- ja musiikkityylejä sekoitellen. Tyypillisiä elementtejä ovat erilaiset afrotanssit, reggaeton, dancehall, hip hop, house, funk ja jazz. Yhdistävänä tekijänä on tanssin ja musiikin vahva liitto, ja pääosassa musiikillisuuden ja rytmin syvä ilmentäminen tanssien. Yhden tunnin aikana teemme 1-4 erilaista koreografiaa, ja hiki lentää!

    Ohjaaja: Marianne Airisniemi

    18:45Pilates (55 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Marianne Airisniemi

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    18:45Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Welinton

    19:30Venyttely (30 min)

    Venyttelytunnilla pääset rentouttamaan kehosi ja mielesi. Tunti sopii täydellisesti kaikille: ensikertalaisille, istumatyöläisille ja aktiiviurheilijoille. Venytysasennoissa pysytään pidempiä aikoja ja venytykset tehdään rennoilla lihaksilla rauhallisesti hengittäen. Venyttelyn avaava ja liikkuvuutta lisäävä vaikutus tukee erittäin hyvin muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan toisista liikuntasuorituksista. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Paljain jaloin on paras. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Welinton

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:30Liikkuvuustreeni (45 min)

    Dynaamiseen venyttelyyn perustuva toiminnallinen tunti, jolla kehitetään lihaspituutta ja liikkuvuutta. Tunti sopii kaikille.

    Ohjaaja: Kati

    17:30Pilates (45 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Johanna

    18:20SH'BAM® (45 min)

    SH'BAM® yhdistää helpot, mutta äärimmäisen kuumat tanssiliikkeet yhteen soljuvaksi tanssitunniksi. Se onkin täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen starasi! Treeneissä kuulet kuumimmat listahitit, tanssimusiikkia joka soi suosituimmissa yökerhoissa ympäri maailman, tuttuja klassikoita remiksattuna ja modernisoituja lattaribiittejä. Se on sosiaalinen ja erittäin hauska tapa kuntoilla, sillä jokainen 45-minuuttinen treeni on elinvoimainen, energinen, uniikki ja monipuolinen.

    Ohjaaja: Johanna

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    18:15Kahvakuula (45 min)

    Kahvakuula on jokaiselle sopiva treeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

    Ohjaaja: Kati

    19:10Kehonhuolto (30 min)

    Kehonhuolto on ihana rentouttava tunti, jossa pitkien venytysten sijaan painotetaan liikkuvuusharjoitteita sekä kehonhallinnan kehittämistä. Tunti sopii ihan kaikenlaisille liikkujille, sillä harjoitteet tehdään omaa kehoa kuunnellen. Tunnin tuloksena on hyvä sekä rento olo! Tunnilla pärjää hyvin sukilla tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Kati