Vantaa - Martinlaakso

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla
ma–su 5–23. Asiakaspalvelu on avoinna
ma 17.45–19.30
ti 17.15–20.15
ke 17.15–20.00
to 17.45–20.00
la 10.45–12.30

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Keppijumppa (45 min)

    Ensin oli keppi, sitten tuli jumppa! Keppijumppa on selkeää, turvallista ja tehokasta! Tunti sisältää kehoa avaavia ja vahvistavia liikkeitä kepin avulla ja sopii erityisesti huoltamaan jumista niska-, selkä-, hartiaseutua. Tule rennoissa vaatteissa, joissa on helppo liikkua.

    Ohjaaja: Katja

    10:50Venyttely (30 min)

    Venyttelytunnilla pääset rentouttamaan kehosi ja mielesi. Tunti sopii täydellisesti kaikille: ensikertalaisille, istumatyöläisille ja aktiiviurheilijoille. Venytysasennoissa pysytään pidempiä aikoja ja venytykset tehdään rennoilla lihaksilla rauhallisesti hengittäen. Venyttelyn avaava ja liikkuvuutta lisäävä vaikutus tukee erittäin hyvin muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan toisista liikuntasuorituksista. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Paljain jaloin on paras. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Katja

    18:10TIMMI (30 min)

    TIMMI–uusi lihaskuntotunti! Hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava uutuus! 30 minuutin aikana tehdään helppo alkulämmittely, lihaskunto-osuus (käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä) ja lopussa verrytellään. Tunnin aikana on 2-3 haastetta challengea, joiden tarkoitus on auttaa huomaamaan, kuinka oma kunto kehittyy säännöllisellä harjoittelulla.Kaikki liikkeet voi tehdä oman tason mukaan; ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Leena

    18:45Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Juan

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:45Pumppi (45 min)

    Kroppa tikkiin! Tällä tunnilla tuotetaan koko kehoon lihaskestävyyttä, voimaa ja kiinteyttä. Pumpissa treenataan kehon päälihasryhmiä tankoa ja levypainoja apuna käyttäen. Ei sisällä askelsarjoja. Jos etsit helppoa mutta tehokasta lihaskuntotreeniä, Pumppi sopii sinulle!

    Ohjaaja: Tarja

    18:45Dance (45 min)

    Dance-tunti on täynnä hyvää energiaa ja menoa! Tämä on helppo ja vauhdikas tanssillinen jumppatunti! Koko tunti pysytään liikkeessä musiikin tahdissa ja liikesarjoja maustetaan erilaisilla tanssityyleillä mm. lattareista hip hopiin ja discoon. Mukana myös aina jokin lihaskuntoa kehittävä osio. Musiikkityylit vaihtelevat vanhoista hittibiiseistä tuoreisiin dancehall- ja afrobiiseihin ja kaikkea siltä väliltä. Tämä tunti on sinulle jos tykkäät liikkua tehokkaasti musiikin mukana jumpaten ja haluat myös päästä tanssin huumaan helpohkoilla liikeyhdistelmillä. Tule pitämään hauskaa!

    Ohjaaja: Juan

    19:35Crosstraining (30 min)

    Crosstraining on tehokas treeni, jossa kehittyy sekä kestävyyskuntoa että voimaa. Tunnilla ei ole koreografiaa tai askelkuvioita, se on selkeä ja menevä . Ohjaaja pitää huolen tekniikasta sekä antaa eritasoisia vaihtoehtoja, joka innostaa sinua harjoittelemaan omilla äärirajoillasi! Tunnilla treenataan eri kehonosia harjoittavia pattereita, ja käydään koko kroppa tehokkaasti ja lyhyessä ajassa läpi (jalat, ylävartalo, keskivartalo).

    Ohjaaja: Juan

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:45Lady Fuerte (45 min)

    Tällä tunnilla liikutaan rennoin liikkein ja mielin! Alkulämmittelyn jälkeen harjoitetaan tasapainoa ja tanssitaan keho rennoksi. Lihaskunto-osuudessa treenataan kehon päälihasryhmiä. Tunnin lopussa rauhalliset venyttelyt. Helppoa ja hauskaa!

    Ohjaaja: Minna W

    11:35Pilates (45 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Minna W

    17:30Niska-Selkä Muokkaus (45 min)

    Tunnilla keskitytään ylävartalon lihaksiin, etenkin niska-hartiaseutuun, mutta liikkeet kiinteyttävät myös käsivarsia ja parantavat keskivartalon hallintaa. Alkuun lämmitellään, nostetaan hieman sykettä ja laitetaan veri kiertämään usein kovin kireissä hartiaseudun lihaksissa. Tämän jälkeen tehdään lihaskunto-osio käsipainoilla sekä kehonpainolla. Mikäli haluat vaan lähinnä vetreyttä niska-hartiaseudulle, voi liikkeet suorittaa ilman painoja tai kepin kanssa. Tunnin lopuksi rentoutamme niska-hartiaseudun ja haemme hyvän ryhdin loppupäivään.

    Ohjaaja: Kati Haapala

    18:45Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Sebastian

    19:35Bellydance (45 min)

    Bellydance-tunnilla soi itämainen musiikki ja koreografioissa korostuvat vatsalihaksien liikkeet ja käsien käyttö. Tunneilla opit sulavaa liikkumista ja kehostasi tulee esiin täysin uusia puolia! Mm. erilaiset isolaatioharjoitukset kehittävät koordinaatiota ja kehotietoisuuttasi. Tällä tunnilla saatat myös löytää lihaksia, joita et edes tiennyt olevan! Tule Bellydance-tunneille tyköistyvissä vaatteissa. Lantiohuivit sopivat tälle tunnille hyvin. Paljain jaloin on paras.

    Ohjaaja: Sebastian

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:30Nia (55 min)

    Nia on fuusiofitnesslaji, jossa yhdistyvät sulavasti tanssi, kamppailulajit ja kehonhallintamenetelmät. Ennen kaikkea kyse on liikkeestä, oman liikkeen aistimisesta, siitä nauttimisesta. Tunnin pohjana on helppo koreografia, mutta mukana on myös vapaampaa liikettä. Nia on hauskaa ja leikittelevää, mutta samalla yleiskuntoa parantavaa liikuntaa. Jokaisella tunnilla harjoitetaan voimaa, tasapainoa, liikkuvuutta, ketteryyttä ja venyvyyttä sekä koordinaatiota. Meininki on rento, mutta harjoitus on kaiken kaikkiaan laadukas: sen perustana on kokonaisvaltainen terveys, oman kehon kunnioittaminen ja siitä oppiminen. Feelgood-liikuntaa parhaimmillaan! Vahva ja tasapainoinen keho luonnollisen liikkeen kautta!

    Ohjaaja: Hanna

    18:00Dance (55 min)

    Dance-tunti on täynnä hyvää energiaa ja menoa! Tämä on helppo ja vauhdikas tanssillinen jumppatunti! Koko tunti pysytään liikkeessä musiikin tahdissa ja liikesarjoja maustetaan erilaisilla tanssityyleillä mm. lattareista hip hopiin ja discoon. Mukana myös aina jokin lihaskuntoa kehittävä osio. Musiikkityylit vaihtelevat vanhoista hittibiiseistä tuoreisiin dancehall- ja afrobiiseihin ja kaikkea siltä väliltä. Tämä tunti on sinulle jos tykkäät liikkua tehokkaasti musiikin mukana jumpaten ja haluat myös päästä tanssin huumaan helpohkoilla liikeyhdistelmillä. Tule pitämään hauskaa!

    Ohjaaja: Marianne Airisniemi

    19:00Pilates (55 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Marianne Airisniemi

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:30Circuit (45 min)

    Circuit on lihaskuntoharjoittelua kiertoharjoittelun tapaan. Tunnilla vuorotellaan lihaskunto-osuuksien sekä aerobisten liikkeiden kanssa – kyseessä on siis hyvin monipuolinen tunti! Kaiken lisäksi aerobinen kestävyys kehittyy lihasvoiman kanssa samanaikaisesti. Tuntiin sisältyy 30 minuutin mitä parhain treeni, jolta ei hauskanpitoa tai vauhtia puutu, sekä 15 minuutin kehonhuolto - osuus. Tällä tunnilla tehdään voimanaisia, ja se sopii kaikille ikään, kuntoon ja taitotasoon katsomatta! Tunnille on hyvä tulla sisäkengissä ja rennoissa vaatteissa, jotka eivät kiristä hermoja tai habaa. Tunnin ohjaa Martsarin omat personal trainerit kiertävänä kukin kerran kuukaudessa.

    Ohjaaja: Martsarin PT:t

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00TIMMI (45 min)

    TIMMI–uusi lihaskuntotunti! Hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava uutuus! 30 minuutin aikana tehdään helppo alkulämmittely, lihaskunto-osuus (käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä) ja lopussa verrytellään. Tunnin aikana on 2-3 haastetta challengea, joiden tarkoitus on auttaa huomaamaan, kuinka oma kunto kehittyy säännöllisellä harjoittelulla.Kaikki liikkeet voi tehdä oman tason mukaan; ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Leena

    11:50Kehonhuolto (30 min)

    Kehonhuolto on ihana rentouttava tunti, jossa pitkien venytysten sijaan painotetaan liikkuvuusharjoitteita sekä kehonhallinnan kehittämistä. Tunti sopii ihan kaikenlaisille liikkujille, sillä harjoitteet tehdään omaa kehoa kuunnellen. Tunnin tuloksena on hyvä sekä rento olo! Tunnilla pärjää hyvin sukilla tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Leena

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Pilates (55 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Johanna

    12:00Latin Diva (45 min)

    O-la-la! Tämä tunti on kaikille, ketä musiikki ja tanssi innostavat! Sinulla ei tarvitse olla tanssitaustaa, sillä tanssimalla opit ja kehität mm. liikemuistia sekä koordinaatiota! Latin Diva- tunnilla fuusiodaan eri tarnssilajeja sekä -tyylejä, mm. Afrobeat, Salsaton, Reggaeton! Tunti on vauhdikas ja energinen, mikä vie mukanaan! Tervetuloa to be a real DIVA!

    Ohjaaja: Sebastian

    12:50STRONG® (45 min)

    STRONG® on korkeatehoinen intervallitreenitunti, jossa haastat itsesi täysillä motivoivan musiikin tahdissa. Täydellisesti musiikin kanssa synkronoitu tunti auttaa sinua treenaamaan kovempaa ja saavuttamaan omat tavoitteesi. Omalla kehonpainolla tehtävät koko kehoa kuormittavat liikkeet kehittävät tehokkaasti kestävyyskuntoa, voimaa ja nopeutta. Tunti sopii monentasoisille liikkujille, sillä liikkeitä on mahdollista muokata niin haastavammaksi kuin kevyemmäksi. Tällä tunnilla ei tanssita, mutta hauska ja hikinen meno on taattu!

    Ohjaaja: Sebastian

    Lue lisää!