Vantaa - Martinlaakso

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla
ma–su 5–23. Asiakaspalvelu on avoinna
ma 9.30–13 ja 17.30–20.00
ti 17.30–19.30
ke 17.00–19.30
to 17.30–20.00
la 11.30–14.30

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Keppijumppa (45 min)

    Ensin oli keppi, sitten tuli jumppa! Keppijumppa on selkeää, turvallista ja tehokasta! Tunti sisältää kehoa avaavia ja vahvistavia liikkeitä kepin avulla ja sopii erityisesti huoltamaan jumista niska-, selkä-, hartiaseutua. Tule rennoissa vaatteissa, joissa on helppo liikkua.

    Ohjaaja: Katja

    10:50Venyttely (30 min)

    Venyttelytunnilla pääset rentouttamaan kehosi ja mielesi. Tunti sopii täydellisesti kaikille: ensikertalaisille, istumatyöläisille ja aktiiviurheilijoille. Venytysasennoissa pysytään pidempiä aikoja ja venytykset tehdään rennoilla lihaksilla rauhallisesti hengittäen. Venyttelyn avaava ja liikkuvuutta lisäävä vaikutus tukee erittäin hyvin muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan toisista liikuntasuorituksista. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Paljain jaloin on paras. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Katja

    18:10TIMMI (30 min)

    TIMMI–uusi lihaskuntotunti! Hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava uutuus! 30 minuutin aikana tehdään helppo alkulämmittely, lihaskunto-osuus (käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä) ja lopussa verrytellään. Tunnin aikana on 2-3 haastetta challengea, joiden tarkoitus on auttaa huomaamaan, kuinka oma kunto kehittyy säännöllisellä harjoittelulla.Kaikki liikkeet voi tehdä oman tason mukaan; ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Leena

    18:45Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Juan

    19:35Nia (55 min)

    Nia on fuusiofitnesslaji, jossa yhdistyvät sulavasti tanssi, kamppailulajit ja kehonhallintamenetelmät. Ennen kaikkea kyse on liikkeestä, oman liikkeen aistimisesta, siitä nauttimisesta. Tunnin pohjana on helppo koreografia, mutta mukana on myös vapaampaa liikettä. Nia on hauskaa ja leikittelevää, mutta samalla yleiskuntoa parantavaa liikuntaa. Jokaisella tunnilla harjoitetaan voimaa, tasapainoa, liikkuvuutta, ketteryyttä ja venyvyyttä sekä koordinaatiota. Meininki on rento, mutta harjoitus on kaiken kaikkiaan laadukas: sen perustana on kokonaisvaltainen terveys, oman kehon kunnioittaminen ja siitä oppiminen. Feelgood-liikuntaa parhaimmillaan! Vahva ja tasapainoinen keho luonnollisen liikkeen kautta!

    Ohjaaja: Hanna

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Kiertoharjoittelu (kuntosali) (50 min)

    Porukalla treenaaminen on hauskempaa. Tule mukaan kuntosalilla järjestettävään kiertoharjoittelutunnille, jossa hyödynnetään sekä kuntosalilaitteita, omaa kehoa ja vapaita painoja. Ohjaaja (Personal Trainer) antaa jokaiselle tekniikkaopastusta ja tarvittaessa vaihtoehtoisia liikkeitä. Kiertoharjoittelutunnilla tehdään 8-10 liikettä, 1 min/liike koko kierros läpi. Kierroksia tulee noin kolme. Treeni on tehokasta, turvallista, sekä lihaskuntoa kehittävää. Jos ennen saliharjoittelu on tuntunut yksinäiseltä, vaikealta tai tylsältä, kiertoharjouttelutunti on juuri sinulle!

    Ohjaaja: Kati

    17:45Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Welinton

    17:50BODYPUMP® (45 min)

    BODYPUMP® on tangolla ja painoilla tehtävä harjoitus. Se muokkaa, virittää ja voimistaa koko kehoasi, nopeasti. Tunnilla treenataan perusteellisesti mm. pakarat, selkä, ojentajat, hauis, takareidet, olkapäät ja vatsalihakset. BODYPUMP®issa keskitytään useisiin toistoihin pienillä painoilla. Poltat kaloreita, kehität lihasvoimaa ja saavutat kiinteän sekä lihaksikkaan vartalon nopeasti. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin. Samalla kuitenkin päätät itse, minkä kokoisilla painoilla treenaat! Tule ja koe tämän hittitunnin teho ja hauskuus!

    Ohjaaja: Tarja

    18:35Salsaton (45 min)

    Salsaton on lattarituntien aatelia! Tämä viehkeän salsan askellukset sekä rytmikkään reggaetónin asennemuuvit yhdistävä tunti takaa parhaat bileet, virtaavan hien sekä tyylikkään tanssin! Tunti sopii kaikille, ja pääset harjoittamaan liikemuistia, sekä salsan ja reggaetónin tekniikkaa. Pomminvarmasti pysyt mukana, pidät hauskaa ja rakastut lajiin meidän kanssamme! Tunnille kannattaa tulla mukavissa ja rennoissa vaatteissa, ja voit tanssia joko kengillä tai ilman.

    Ohjaaja: Welinton

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:30Lady Fuerte (45 min)

    Tällä tunnilla liikutaan rennoin liikkein ja mielin! Alkulämmittelyn jälkeen harjoitetaan tasapainoa ja tanssitaan keho rennoksi. Lihaskunto-osuudessa treenataan kehon päälihasryhmiä. Tunnin lopussa rauhalliset venyttelyt. Helppoa ja hauskaa!

    Ohjaaja: Minna W

    11:20Pilates (45 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Minna W

    17:15Niska-Selkä Muokkaus (45 min)

    Tunnilla keskitytään ylävartalon lihaksiin, etenkin niska-hartiaseutuun, mutta liikkeet kiinteyttävät myös käsivarsia ja parantavat keskivartalon hallintaa. Alkuun lämmitellään, nostetaan hieman sykettä ja laitetaan veri kiertämään usein kovin kireissä hartiaseudun lihaksissa. Tämän jälkeen tehdään lihaskunto-osio käsipainoilla sekä kehonpainolla. Mikäli haluat vaan lähinnä vetreyttä niska-hartiaseudulle, voi liikkeet suorittaa ilman painoja tai kepin kanssa. Tunnin lopuksi rentoutamme niska-hartiaseudun ja haemme hyvän ryhdin loppupäivään.

    Ohjaaja: Kati

    18:05Kahvakuula (45 min)

    Kahvakuula on jokaiselle sopiva treeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

    Ohjaaja: Vera Järvenpää

    18:45Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Sebastian

    19:35Venyttely (45 min)

    Venyttelytunnilla pääset rentouttamaan kehosi ja mielesi. Tunti sopii täydellisesti kaikille: ensikertalaisille, istumatyöläisille ja aktiiviurheilijoille. Venytysasennoissa pysytään pidempiä aikoja ja venytykset tehdään rennoilla lihaksilla rauhallisesti hengittäen. Venyttelyn avaava ja liikkuvuutta lisäävä vaikutus tukee erittäin hyvin muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan toisista liikuntasuorituksista. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Paljain jaloin on paras. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Sebastian

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:30Kehonhuolto (45 min)

    Kehonhuolto on ihana rentouttava tunti, jossa pitkien venytysten sijaan painotetaan liikkuvuusharjoitteita sekä kehonhallinnan kehittämistä. Tunti sopii ihan kaikenlaisille liikkujille, sillä harjoitteet tehdään omaa kehoa kuunnellen. Tunnin tuloksena on hyvä sekä rento olo! Tunnilla pärjää hyvin sukilla tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Kati

    18:00Afro & Latin Jam (55 min)

    Luvassa hikistä ja vauhdikasta menoa afro – ja lattarirytmien vietävänä! Tyylit vaihtelevat populaareista afrobeatin tansseista moderniin afrotanssiin ja reggaetonista dancehalliin ja salsaan. Mm. erilaiset afrikkalaiset, kuubalaiset ja karibialaiset elementit sekoittuvat villisti länsimaiseen populäärimusiikkiin ja liikekieleen. Tunti aloitetaan perusteellisella lämmittelyosuudella, jonka jälkeen siirrytään koreografioiden pariin. Tanssien vaikeustaso vaihtelee – osa on helpohkoja jorausbiisejä ja osassa tanssimme jo hiukan vaikeampia kombinaatioita ja perehdymme jonkin verran teknisiin ja ilmaisullisiin nyansseihin. Aivan tunnin lopuksi tanssimme rauhallisempaan rytmiin, joka tuo sykettä lempeästi alas ja tyynyttää kehoa ja mieltä. Tunnilla on hyvä olla jonkinlaiset tanssimiseen sopivat lenkkarit. Osa tunnista sopii tanssittavaksi myös paljain jaloin.

    Ohjaaja: Marianne Airisniemi

    19:00Pilates (45 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Marianne Airisniemi

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    12:00TIMMI (30 min)

    TIMMI–uusi lihaskuntotunti! Hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava uutuus! 30 minuutin aikana tehdään helppo alkulämmittely, lihaskunto-osuus (käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä) ja lopussa verrytellään. Tunnin aikana on 2-3 haastetta challengea, joiden tarkoitus on auttaa huomaamaan, kuinka oma kunto kehittyy säännöllisellä harjoittelulla.Kaikki liikkeet voi tehdä oman tason mukaan; ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Leena

    12:35Kehonhuolto (30 min)

    Kehonhuolto on ihana rentouttava tunti, jossa pitkien venytysten sijaan painotetaan liikkuvuusharjoitteita sekä kehonhallinnan kehittämistä. Tunti sopii ihan kaikenlaisille liikkujille, sillä harjoitteet tehdään omaa kehoa kuunnellen. Tunnin tuloksena on hyvä sekä rento olo! Tunnilla pärjää hyvin sukilla tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Leena

    13:15Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Welinton

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Pilates (45 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Minna W

    11:50SH'BAM® (45 min)

    SH'BAM® yhdistää helpot, mutta äärimmäisen kuumat tanssiliikkeet yhteen soljuvaksi tanssitunniksi. Se onkin täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen starasi! Treeneissä kuulet kuumimmat listahitit, tanssimusiikkia joka soi suosituimmissa yökerhoissa ympäri maailman, tuttuja klassikoita remiksattuna ja modernisoituja lattaribiittejä. Se on sosiaalinen ja erittäin hauska tapa kuntoilla, sillä jokainen 45-minuuttinen treeni on elinvoimainen, energinen, uniikki ja monipuolinen.

    Ohjaaja: Minna W

    18:00Bellydance (45 min)

    Bellydance-tunnilla soi itämainen musiikki ja koreografioissa korostuvat vatsalihaksien liikkeet ja käsien käyttö. Tunneilla opit sulavaa liikkumista ja kehostasi tulee esiin täysin uusia puolia! Mm. erilaiset isolaatioharjoitukset kehittävät koordinaatiota ja kehotietoisuuttasi. Tällä tunnilla saatat myös löytää lihaksia, joita et edes tiennyt olevan! Tule Bellydance-tunneille tyköistyvissä vaatteissa. Lantiohuivit sopivat tälle tunnille hyvin. Paljain jaloin on paras.

    Ohjaaja: Sebastian

    18:50STRONG® (45 min)

    STRONG® on korkeatehoinen intervallitreenitunti, jossa haastat itsesi täysillä motivoivan musiikin tahdissa. Täydellisesti musiikin kanssa synkronoitu tunti auttaa sinua treenaamaan kovempaa ja saavuttamaan omat tavoitteesi. Omalla kehonpainolla tehtävät koko kehoa kuormittavat liikkeet kehittävät tehokkaasti kestävyyskuntoa, voimaa ja nopeutta. Tunti sopii monentasoisille liikkujille, sillä liikkeitä on mahdollista muokata niin haastavammaksi kuin kevyemmäksi. Tällä tunnilla ei tanssita, mutta hauska ja hikinen meno on taattu!

    Ohjaaja: Sebastian

    Ilmoittaudu kilpailuun!