Vantaa - Martinlaakso

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla
ma–su 5–23. Asiakaspalvelu on avoinna
ma 16.30–20
ti 16–19
ke–to 17–20
la 9.30–14

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Keppijumppa (45 min)

    Ensin oli keppi, sitten tuli jumppa! Keppijumppa on selkeää, turvallista ja tehokasta! Tunti sisältää kehoa avaavia ja vahvistavia liikkeitä kepin avulla ja sopii erityisesti huoltamaan jumista niska-, selkä-, hartiaseutua. Tule rennoissa vaatteissa, joissa on helppo liikkua.

    Ohjaaja: Katja

    10:45Venyttely (30 min)

    Venyttelytunnilla pääset rentouttamaan kehosi ja mielesi. Tunti sopii täydellisesti kaikille: ensikertalaisille, istumatyöläisille ja aktiiviurheilijoille. Venytysasennoissa pysytään pidempiä aikoja ja venytykset tehdään rennoilla lihaksilla rauhallisesti hengittäen. Venyttelyn avaava ja liikkuvuutta lisäävä vaikutus tukee erittäin hyvin muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan toisista liikuntasuorituksista. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Paljain jaloin on paras. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Katja

    18:00PILOXING® (45 min)

    ''Sleek, sexy, powerful!'' PILOXING® on valloittanut koko maailman ja on yksi suosituimmista tunneista kaikkialla. Tunti on huippuyhdistelmä pilatesta, nyrkkeilyä ja tanssia. Se on tehokas intervallitreeni - yhdellä tunnilla palaa 500-900 kaloria. PILOXING®- tunti kehittää tasapainoa ja vartalon kauniita linjoja pilateksen ansiosta. Nyrkkeilyliikkeet parantavat koordinaatiota ja kehon hahmotusta. Helpot tanssiliikket tuovat hyvää fiilistä ja naisellista pehmeyttä treeniin. HiMOn PILOXING® -tunnit ovat tunnettuja hyvästä musiikista sekä ennen kaikkea piristävästä energiasta ja rautaisen ammattitaitoisesta ohjauksesta. Tiimissämme on Suomen ainoa PILOXING® Master trainer Sveta ja yksi Elite-ohjaajista Leena. PILOXING®-tunneille voi tulla milloin tahansa. Tunnin rakenne on niin nerokas, että riippumatta omasta taustasta tai kunnosta saat tehot irti, hyvät pysyvät tulokset ja todellisen voittajafiiliksen! Lajin takana on ruotsalaissyntyinen Viveca Jensen, ammattilaistanssija, nyrkkeilyn asiantuntija ja pilateksen maisteri. Viveca toimii monien Hollywoodin starojen valmentajana ja nykyään asuu Los Angelesissa ja omistaa oman pilatesstudion. Laji onkin suosittu myös julkkisten kesken. Tule tunnille joustavissa mieluiten ihonmyötäisissä jumppavaatteissa, missä on helppo liikkua. Pitkähihaisia kannattaa välttää, sillä tällä tunnilla tulee muutenkin hiki . Paljain jaloin on paras, ja PILOXING®-sukat on myös hyviksi todettu! Hanskoilla saat lisähaastetta treeniin, mutta eivät ole välttämättömät.

    Ohjaaja: Leena

    18:50Muokkaus (45 min)

    Tämä on ihana perustunti – kautta aikojen suosituin, ja syystä! Mukavan alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä koko vartalolle käyttäen mm. käsipainoja, kuminauhoja sekä pelkästään omaa kehoa. Lopuksi palauttavat, lyhyet venyttelyt. Parasta on, että tuloksia varmasti tulee - tunti kiinteyttää, kehittää lihaskestävyyttä ja kohentaa ryhtiä, se ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja ja aidosti sopii kaikille sekä lihaskuntoharjoittelusta pitäville että myös aloitteleville kuntoilijoille! Tule tunnille mukavissa vaatteissa, sisätossut on hyvä olla. Muista hikipyyhe, jota tarvitset tunnilla!

    Ohjaaja: Leena

    19:35Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Sebastian

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:15Farkkupeppu (45 min)

    Farkkupeppu- tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Konseptin takana on Svetlana Pihlman.

    Ohjaaja: Ida

    18:00Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Welinton

    18:45BODYPUMP® (45 min)

    BODYPUMP® on tangolla ja painoilla tehtävä harjoitus. Se muokkaa, virittää ja voimistaa koko kehoasi, nopeasti. Tunnilla treenataan perusteellisesti mm. pakarat, selkä, ojentajat, hauis, takareidet, olkapäät ja vatsalihakset. BODYPUMP®issa keskitytään useisiin toistoihin pienillä painoilla. Poltat kaloreita, kehität lihasvoimaa ja saavutat kiinteän sekä lihaksikkaan vartalon nopeasti. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin. Samalla kuitenkin päätät itse, minkä kokoisilla painoilla treenaat! Tule ja koe tämän hittitunnin teho ja hauskuus!

    Ohjaaja: Titta

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Lady Fuerte (45 min)

    Tällä tunnilla liikutaan rennoin liikkein ja mielin! Alkulämmittelyn jälkeen harjoitetaan tasapainoa ja tanssitaan keho rennoksi. Lihaskunto-osuudessa treenataan kehon päälihasryhmiä. Tunnin lopussa rauhalliset venyttelyt. Helppoa ja hauskaa!

    Ohjaaja: Minna W

    10:45Pilates (45 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Minna W

    17:30Niska-Selkä Muokkaus (45 min)

    Tunnilla keskitytään ylävartalon lihaksiin, etenkin niska-hartiaseutuun, mutta liikkeet kiinteyttävät myös käsivarsia ja parantavat keskivartalon hallintaa. Alkuun lämmitellään, nostetaan hieman sykettä ja laitetaan veri kiertämään usein kovin kireissä hartiaseudun lihaksissa. Tämän jälkeen tehdään lihaskunto-osio käsipainoilla sekä kehonpainolla. Mikäli haluat vaan lähinnä vetreyttä niska-hartiaseudulle, voi liikkeet suorittaa ilman painoja tai kepin kanssa. Tunnin lopuksi rentoutamme niska-hartiaseudun ja haemme hyvän ryhdin loppupäivään.

    Ohjaaja: Kati

    18:20STRONG® (45 min)

    STRONG® on korkeatehoinen intervallitreenitunti, jossa haastat itsesi täysillä motivoivan musiikin tahdissa. Täydellisesti musiikin kanssa synkronoitu tunti auttaa sinua treenaamaan kovempaa ja saavuttamaan omat tavoitteesi. Omalla kehonpainolla tehtävät koko kehoa kuormittavat liikkeet kehittävät tehokkaasti kestävyyskuntoa, voimaa ja nopeutta. Tunti sopii monentasoisille liikkujille, sillä liikkeitä on mahdollista muokata niin haastavammaksi kuin kevyemmäksi. Tällä tunnilla ei tanssita, mutta hauska ja hikinen meno on taattu!

    Ohjaaja: Sebastian

    19:15Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Sebastian

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:30Nia (55 min)

    Nia on fuusiofitnesslaji, jossa yhdistyvät sulavasti tanssi, kamppailulajit ja kehonhallintamenetelmät. Ennen kaikkea kyse on liikkeestä, oman liikkeen aistimisesta, siitä nauttimisesta. Tunnin pohjana on helppo koreografia, mutta mukana on myös vapaampaa liikettä. Nia on hauskaa ja leikittelevää, mutta samalla yleiskuntoa parantavaa liikuntaa. Jokaisella tunnilla harjoitetaan voimaa, tasapainoa, liikkuvuutta, ketteryyttä ja venyvyyttä sekä koordinaatiota. Meininki on rento, mutta harjoitus on kaiken kaikkiaan laadukas: sen perustana on kokonaisvaltainen terveys, oman kehon kunnioittaminen ja siitä oppiminen. Feelgood-liikuntaa parhaimmillaan! Vahva ja tasapainoinen keho luonnollisen liikkeen kautta!

    Ohjaaja: Hanna

    17:45BODYPUMP® (55 min)

    BODYPUMP® on tangolla ja painoilla tehtävä harjoitus. Se muokkaa, virittää ja voimistaa koko kehoasi, nopeasti. Tunnilla treenataan perusteellisesti mm. pakarat, selkä, ojentajat, hauis, takareidet, olkapäät ja vatsalihakset. BODYPUMP®issa keskitytään useisiin toistoihin pienillä painoilla. Poltat kaloreita, kehität lihasvoimaa ja saavutat kiinteän sekä lihaksikkaan vartalon nopeasti. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin. Samalla kuitenkin päätät itse, minkä kokoisilla painoilla treenaat! Tule ja koe tämän hittitunnin teho ja hauskuus!

    Ohjaaja: Greta

    18:00Personal trainerin ohjausaika (60 min)

    Personal Trainerimme ohjaamassa kuntosalilla. Tunnin aikana voit kysellä liikevinkkejä, saada treenitsemppausta tai kysellä vinkkejä hyvinvointiin liittyen.

    18:45Pilates (45 min)

    Pilates on rauhallinen ja tehokas tunti, joka sopii kaikille oman kehon toimintakyvyn parantamisesta kiinnostuneille. Säännöllisellä harjoittelulla saat voimaa keskivartalon lihaksiin, liikkuvuutta selkärankaan ja rentoutta niska-hartiaseutuun. Pura kehon vääriä liikemalleja ja omaksu parempi ryhti sekä sulavat liikkeet. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Suosittelemme tunneilla sukkien käyttöä. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Tuuli

    19:35YOGAFUNC (55 min)

    Konseptitunti, jonka on luonut ryhmäliikunta-ammattilainen ja astangajoogaopettaja Jocke Salokorpi. YOGAFUNC treeni on tehokas ja monipuolinen. Tuntia ohjataan motivoivaan musiikkiin. YOGAFUNC tunnin liikkeet ja sarja perustuvat astanga joogaan, mutta tunnilla käytetään myös funktionaalisen treenin liikkeitä.Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Paljain jaloin on paras. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Tuuli

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:15Salsaton (45 min)

    Salsaton on lattarituntien aatelia! Tämä viehkeän salsan askellukset sekä rytmikkään reggaetónin asennemuuvit yhdistävä tunti takaa parhaat bileet, virtaavan hien sekä tyylikkään tanssin! Tunti sopii kaikille, ja pääset harjoittamaan liikemuistia, sekä salsan ja reggaetónin tekniikkaa. Pomminvarmasti pysyt mukana, pidät hauskaa ja rakastut lajiin meidän kanssamme! Tunnille kannattaa tulla mukavissa ja rennoissa vaatteissa, ja voit tanssia joko kengillä tai ilman.

    Ohjaaja: Welinton

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:15SKiNNY jeans workout (45 min)

    Farkkujakin tiukempi treeni! Tällä treenillä keskivartalo vahvistuu, selkä suoristuu ja tasapaino kehittyy. Jaksat paremmin päivän läpi ja tanssit aamuun asti! Kaikki paikat saavat kovaa kyytiä! SKiNNY jeans workout on hauska, menevä ja hikinen ja sykkeennosto- ja lihaskuntotreeni! Meidän lupaus on, että säännöllisellä harjoittelulla mahdut ensin vanhoihin, joskus liian pieneksi menneisiin farkkuihin jo kuukauden päästä. Lopulta joudut ostamaan ihan uudet, kokoa pienemmät farkut. Uudet farkut eivät sisälly tunnin hintaan, mutta huippufiilis, hyvä olo ja täydellinen peffa kyllä! Tälle tunnille voi tulla milloin vaan, ja etukäteen ei tarvitse tietää tai osata mitään. Tunti sisältää myös koko kehoa kuormittavia liikkeitä, kuten punnerruksia ja erilaisia hyppyjä, mutta haastavampiin liikkeisiin annetaan aina vaihtoehtoja, joista voit valita omaan tasoosi sopivat! Vaihda farkut johonkin joustavampaan ja mukavampaan ennen kuin tulet tunnille. Sisätossut ovat suositeltavat, mutta ilmankin pärjää. Tarvitset tunnilla hikipyyhkeen. Konseptin takana on Svetlana Pihlman.

    Ohjaaja: Leena

    11:00Venyttely (30 min)

    Venyttelytunnilla pääset rentouttamaan kehosi ja mielesi. Tunti sopii täydellisesti kaikille: ensikertalaisille, istumatyöläisille ja aktiiviurheilijoille. Venytysasennoissa pysytään pidempiä aikoja ja venytykset tehdään rennoilla lihaksilla rauhallisesti hengittäen. Venyttelyn avaava ja liikkuvuutta lisäävä vaikutus tukee erittäin hyvin muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan toisista liikuntasuorituksista. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Paljain jaloin on paras. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Leena

    13:15Zumba (45 min)

    Zumba on hauska ja energinen fitnesstanssitunti, jonka huumaavat lattarirytmit saavat sinut unohtamaan arjen ja vain tanssimaan sydämesi kyllyydestä! Musiikkina ovat merengue, salsa, reggaeton ja cumbia sekä muut etniset musiikkilajit. Aikaa ei turhaan käytetä pitkien askelkuvioiden tai koreografioiden työstämiseen joten pääset heti mukaan! Tunnille uskaltavat tulla kaikki iästä ja taitotasosta riippumatta - Zumba todellakin sopii jokaiselle! Näillä tunneilla heilutaan mukavissa ja rennoissa vaatteissa. Pääasia on, että itse viihdyt! Suosittelemme tanssimista sisäkengillä, joustavilla jumppakengillä tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Welinton

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Kehonhuolto (45 min)

    Kehonhuolto on ihana rentouttava tunti, jossa pitkien venytysten sijaan painotetaan liikkuvuusharjoitteita sekä kehonhallinnan kehittämistä. Tunti sopii ihan kaikenlaisille liikkujille, sillä harjoitteet tehdään omaa kehoa kuunnellen. Tunnin tuloksena on hyvä sekä rento olo! Tunnilla pärjää hyvin sukilla tai paljain jaloin.

    Ohjaaja: Joanna

    17:00STRONG® (45 min)

    STRONG® on korkeatehoinen intervallitreenitunti, jossa haastat itsesi täysillä motivoivan musiikin tahdissa. Täydellisesti musiikin kanssa synkronoitu tunti auttaa sinua treenaamaan kovempaa ja saavuttamaan omat tavoitteesi. Omalla kehonpainolla tehtävät koko kehoa kuormittavat liikkeet kehittävät tehokkaasti kestävyyskuntoa, voimaa ja nopeutta. Tunti sopii monentasoisille liikkujille, sillä liikkeitä on mahdollista muokata niin haastavammaksi kuin kevyemmäksi. Tällä tunnilla ei tanssita, mutta hauska ja hikinen meno on taattu!

    Ohjaaja: Sebastian

    17:50Venyttely (45 min)

    Venyttelytunnilla pääset rentouttamaan kehosi ja mielesi. Tunti sopii täydellisesti kaikille: ensikertalaisille, istumatyöläisille ja aktiiviurheilijoille. Venytysasennoissa pysytään pidempiä aikoja ja venytykset tehdään rennoilla lihaksilla rauhallisesti hengittäen. Venyttelyn avaava ja liikkuvuutta lisäävä vaikutus tukee erittäin hyvin muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan toisista liikuntasuorituksista. Tule näille tunneille rennoissa ja joustavissa vaatteissa, missä on helppo liikkua ja venytellä. Paljain jaloin on paras. Ota myös pitkähihaista mukaan, mikäli palelet helposti.

    Ohjaaja: Sebastian