Vaasa - Ritz

Päivittäin 5–23 avainkortilla
Asiakaspalvelu avoinna
ma–ke 9–12 ja 16–19
to 16–19
pe–la 10–13

Viikko-ohjelma

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
07:40Virtuaalitunti™ Kahvakuula (30 min)

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

11:15Everybody (45 min)

Ylävartalopainotteinen kaikille sopiva lihaskuntojumppa. Apuna käytetään käsipainoja, keppiä ja kuminauhoja.

Ohjaaja: Katriina Koskiniemi-Väisänen

16:30Super pakarat 45 (45 min)

Tunnin aikana treenataan tehokkaasti pakaralihaksen kaikki osia. Tunnilla käytetään erilaisia välineitä steppilaudasta kuminauhoihin. Tämä tunti sopii sinulle joka haluat muotoa ja pyöreyttä pakaraan.

Ohjaaja: Siv Aro

17:30Pump 60 (60 min)

Yksi tunti, levytanko, painot ja kehon suurimmat lihasryhmät – maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Lihaskuntoa kehittävä ja rasvaa polttava! Sopii kaikille.

Ohjaaja: Susannah Aalto

17:30Mindful Jooga (75 min)

Tarvitsetko enemmän tasapainoa arkeen? Lempeä hatha jooga SJL:n ® (Suomen Joogaliitto) periaatteiden mukaan antaa enemmän notkeutta ja voimaa. Aloitamme ja päätämme tunnin mindfulness-harjoituksilla. Mindfulness tarkoittaa tietoista läsnäoloa ja on tapa suhtautua elämään. Tutkimukset myös osoittavat että mindfulness voi vähentää stressiä ja parantaa keskittymiskykyä. Tunti sopii myös aloittelijoille.

Ohjaaja: Johanna Höglund

18:00Lady Spinning (45 min)

Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Siv Aro

18:50Pallopilates 45 (45 min)

Klassista pilatesta yhdistettynä jumppapalloihin. Klassinen pilates sopii kaikille, jotka haluavat vahvistaa keskivartalon syviä tukilihaksia helpoilla perusliikkeillä hengityksen tahdittamana. Jumppapalloilla liikkeet tuntuvat entistäkin tehokkaammalta ottaen myös lantionpohjanlihakset voimakkaasti mukaan. Tunti soveltuu kaikille.

Ohjaaja: Terhi Töyli

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
06:30Virtuaalitunti™ Keskikeho (30 min)

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

11:15Pilates (45 min)

Sekoitus perinteisiä Pilates-liikkeitä ja yksinkertaisia lihaskuntoliikkeitä. Liikkeet on mukautettu sopimaan sekä liikuntaa harrastamattomille että aiemmin liikkuneille, joten kaiken tasoiset ja ikäiset ihmiset voivat saavuttaa tuloksia ja kokea onnistumisen iloa. Pilates-hengitystekniikalla tehdyt liikkeet harjoittavat ennen kaikkea syviä vatsa- ja selkälihaksia, kehittävät koordinaatiota sekä tasapainoa. 45 min.

Ohjaaja: Terhi Töyli

17:00Farkkupeppu (30 min)

Farkkupeppu on helppo, hauska, tehokas ja hikinen tunti. Liikkeet voi tehdä oman olon ja kunnon mukaan. Farkkupeppu-tunnilla saat tuloksia kun yhdistetään tanssi ja tehokkaat liikkeet yhteen hyvän musiikin kanssa.

Ohjaaja: Caroline Sparf

18:00Latino Dance 45 (45 min)

Latinolanteet vievät mennessään ja tanssi on todistetusti parasta aivojumppaa. Tunnilla on helppoja askelkuvioita, joista rakentuu koreografia. Kantavana ajatuksena on liikunnan ilo. Tule nauttimaan lattareiden sykkeestä ja tanssin ilosta.

Ohjaaja: Katriina Koskiniemi-Väisänen

18:50Jooga (45 min)

Rauhalliseen tahtiin tehtäviä kehoa avaavia, lihaskuntoa ja tasapainoa kehittäviä liikkeitä. Aurinko­ter­veh­­dykset ja muita joogan perusliikkeitä.

Ohjaaja: Pauliina Leppänen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
06:00Virtuaalitunti™ Kiinteytys (30 min)

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha.

11:15Dance Mix (45 min)

Sekoitus tansseja maailman eri laidoilta, mukaansatempaavia askelsarjoja ja hikisiä yhteisiä hetkiä. Tule nauttimaan energisestä tanssitunnelmasta ja antamaan koko keholle liikettä!

Ohjaaja: Katriina Koskiniemi-Väisänen

16:15Fit-ball (45 min)

Fit-ball tunti on tehokas ja hauska ryhmäliikunta-tunti, jossa kaikkiin liikkeisiin käytetään isoa jumppapalloa. Tunnilla tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä, keskitytään harjoittamaan tasapainoa ja kehon hallintaan.

Ohjaaja: Siv Aro

17:10Kahvakuula (45 min)

Tehokas lihaskuntotunti kahvakuulalla, ei vaa­­di aiempaa osaamista. Liikkeissä mukana vartalon syvät tukilihakset. Tunti kehittää lihaskestävyyttä sekä tasapai­noa.

Ohjaaja: Elina Kortet

18:00Zumba® (45 min)

Tunnilla hyödynnetään kaloreita kuluttavaa ja kuntoa kohottavaa intervalliharjoittelua, tanssiliikkeitä tehdään vuoroin nopeaan ja hitaaseen rytmiin. Saman tunnin aikana pääset tanssimaan vaikkapa salsaa, reggaetonia, afroa, flamencoa ja hip hoppia. Perusideana on, että tanssiliikkeet ovat helppoja, joten jokainen pääsee heti kunnolla irrottelemaan ja nauttimaan tanssimisesta. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta zumbasta.

Ohjaaja: Satu Korpi

18:50Jooga (45 min)

Rauhalliseen tahtiin tehtäviä kehoa avaavia, lihaskuntoa ja tasapainoa kehittäviä liikkeitä. Aurinko­ter­veh­­dykset ja muita joogan perusliikkeitä.

Ohjaaja: Satu Korpi

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
07:00Virtuaalitunti™ Keskikeho (30 min)

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

07:40Virtuaalitunti™ Teho (30 min)

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

16:45Vatsa-selkä (30 min)

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainossa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. 30 min.

Ohjaaja: Terhi Töyli

17:20Venyttely (30 min)

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Terhi Töyli

18:00Everybody (55 min)

Ylävartalopainotteinen kaikille sopiva lihaskuntojumppa. Apuna käytetään käsipainoja, keppiä ja kuminauhoja.

Ohjaaja: Katriina Koskiniemi-Väisänen

19:00Pump 60 (60 min)

Yksi tunti, levytanko, painot ja kehon suurimmat lihasryhmät – maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Lihaskuntoa kehittävä ja rasvaa polttava! Sopii kaikille.

Ohjaaja: Caroline Sparf

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
07:00Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat (30 min)

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

10:00Virtuaalitunti™ Kahvakuula (30 min)

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

11:15RVP (45 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla aloitetaan lämmittelyllä ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Katriina Koskiniemi-Väisänen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
11:00Body (45 min)

Tehokkaan alkulämmittelyn jälkeen muokataan koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja vaihtelevia välineitä, esim. käsipainoja, kuminauhoja ja keppejä. Body-tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä, hauska ja helppo tunti. Lopuksi tehdään kattavat venyttelyt.

Ohjaaja: Pauliina Leppänen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
17:15RVP (45 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla aloitetaan lämmittelyllä ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Susanna Vahtera

18:05Venyttely (30 min)

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Susanna Vahtera