Vaasa - Ritz

Päivittäin 5–23 avainkortilla
Asiakaspalvelu avoinna
ma–ke 9–12 ja 16–19
to 16–19
pe–la 10–13

Personal training- ja ryhmäliikuntaviikko LadyLinella

Päästämme valmentajamme valloilleen avoimien ovien merkeissä! Ohjelmassa veloituksettomia tapahtumia ja ryhmäliikuntatunteja sekä lisäravinnemaistatuksia. Ilmoittaudu mukaan, niin kuulet parhaat hyvinvointi-, jaksamis- ja treenivinkit.

Viikolla ohjelmassa:

  • ma 24.9. Kysy PT:ltä
    • klo 09:30–12.00 ryhmä 1
    • klo 13:30–15.30 ryhmä 2
    • Askarruttaako joku pikku asia sinua salilla? Onko joku salilla suoritettava liike mystinen tai hankala? Varaa 15 min konsultaatioaika personal trainerilta ja pyydä häntä neuvomaan sinua.
    • enimmäisosallistujamäärät:
      • ryhmä 1 / 10 henkilöä
      • ryhmä 2 / 8 henkilöä
  • ma 24.9. klo 12:15–13.00 Kehonhuoltoklinikka: Passiivinen Venyttely
    • Passiivisella venyttelyllä haetaan venytystä lihakseen ulkoisen voiman tai apuvälineen, kuten lattian, avulla. Venytysasento saavutetaan ja sitä ylläpidetään muihin venytyksiin verrattaessa suhteellisen pitkään. Passiivinen venyttely sopii hyvin lihasvammojen hoitoon ja harjoittelun jälkeiseen jäähdyttelyyn.
    • enimmäisosallistujamäärä 12 henkilöä
  • ti 25.9. Laiteopastus salilla
    • klo 12–13 ryhmä 1
    • klo 16–17 ryhmä 2
  • ke 26.9. klo 10–12 Kehonkoostumusmittaus
    • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä
  • to 27.9. Rådgiving, gymmets apparater
    • kl. 13–14 grupp 1
    • kl. 18–19 grupp 2
  • to 27.9. klo 15–17 Kehonkoostumusmittaus
    • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä
  • pe 28.9. klo 12–13 Luento: Uni ja palautuminen
    • Olet varmaan kuullut lauseen että lihakset kasvaa treenaamalla? Mitä jos kertoisin, että kasvu ja kehitys tapahtuu oikeasti levossa? Luennossa käydään läpi palautumisen kulmakivet ja unen merkitys harjoitteluun. Palautumista voi edistää monella eri tavalla niin harjoittelun ennen ja jälkeen, eikä se vaadi mitään ihmeellisiä jauheita, pillereitä tai kikkakonsteja. Luennolla voit myös esittää omat kysymykset ja pohdinnat harjoittelun palautumiseen liittyen.
    • Du har säkert hört att muskler växer av träning? Tänk att jag påstår att det faktist är så att den största tillväxten och utvecklingen sker i vila? I föreläsningen får du lära dig mera om återhämtning efter träning samt sömnens inverkan på träning. Man kan på olika sätt optimera återhämtningen från träningen, både före och efter passet utan att använda konstiga piller, pulver eller andra hockuspockus. Under föreläsningen har du möjlighet att ställa dina egna frågor och tankar om återhämtning.
    • enimmäisosallistujamäärä 12 henkilöä

Ilmoittaudu mukaan!