Seinäjoki

Avainkortilla päivittäin klo 4–24
Asiakaspalvelu avoinna
ma–pe klo 15–19 sekä lisäksi ke 08–12

Viikko-ohjelma

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Kevyt Kuntojumppa (45 min)

Kevyt Kuntojumppa on tunti juuri sinulle, joka kaipaat helppoa ja yksinkertaista harjoittelua. Tunnilla liikutaan kevyin, rauhallisin askelin, keholle tärkeitä lihaksia monipuolisin liikkein vahvistaen. Tunnin päättää nautinnollinen hetki venytellen ja rentoutuen.

10:50Hot Venyttely (30 min)

Venyttely on tärkeä osa lihashuoltoa. Se parantaa liikkuvuutta, aineenvaihduntaa ja rentouttaa. Venyttelyn avulla palaudut muusta harjoittelusta, voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksestasi. Tunnilla käydään läpi kehon tärkeimpiä lihasryhmiä. HOTVenyttely on siis perus venyttelyä ihanassa lämmössä, mikä mahdollistaa entistä tehokkaamman ja samalla lempeän venyttely -harjoituksen.

17:00Lastentunti (45 min)

Lastentunti on mitä parhainta liikuntaa lapselle. Tunti sisältää 3-6-vuotiaille sopivia liikkeitä ja leikkejä jotka eivät vaadi erityistä fyysistä taituruutta. Aika hurahtaa mukavasti tarinoiden ja leikkien myötä.

17:00SH'BAM® (45 min)

SH’BAM® koostuu helpoista ja mukaansatempaavista tanssiaskeleista, mikä tekee siitä erinomaisen tavan kohottaa kuntoa tanssien. Lisäksi saat liikkua tunnin ajan kuin tanssilattian tähti. Liikkeitä rytmittävät vanhat klassikkokappaleet sekä latinalaiset rytmit, jotka ovat nousseet listaykkösiksi eri puolilla maailmaa.

17:55BODYPUMP® 30 (30 min)

Express pikatreeni, jonka voit yhdistää myös päivän muihin tunteihin. Tunnilla tehdään osa BODYPUMP ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin. Ei sisällä askelsarjoja.

18:35Core (30 min)

Korsettitunti, jossa keskitytään erityisesti keskivartalon lihaksiin: vatsa, selkä ja kyljet. Tunnilla voidaan käyttää apuvälineitä. Tunti sopii kaikille!

18:35BODYBALANCE® (60 min)

Rentouttava ja harmoninen tunti, joka yhdistelee yogan, tai chin ja pilateksen liikeitä. BodyBalance parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa. Rentoutumisen ja fyysisen hyvinvoinnin lisäksi tunti keskittyy myös psyykkiseen hyvinvointiin. Sopii hienosti myös raskaana oleville.

19:10BODYATTACK® (45 min)

Vauhdikas, riemukas ja erittäin tehokas syketunti. Tunti on saanut vaikutteensa juoksuharjoittelusta ja liikkeet ovat helppoja seurata. Ohjaaja antaa runsaasti vaihtoehtoja kaikille kuntotasoille. Sporttinen ja aerobinen treenitunti kehittää voimaa ja kestävyyttä.

20:15Ilmajooga voima/taito (45 min)

Tällä tunnilla tehdään erilaisia lihaskuntoliikkeitä sekä myös taitoa ja kehonhallintaa vaativia temppuja liinaa apuna käyttäen. Tunti alkaa aina lämmittelyllä ja päättyy palautteluihin. Tunti sopii erityisesti sinulle joka olet jo jonkin aikaa ilmajoogassa käynyt.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Kuntopiiri (kotiäiti) (45 min)

Monipuolinen kierto-/patteriharjoittelutunti, joka sisältää sykkeen kohotusta ja lihaskuntoa. Liikkeille löytyy aina vaihtoehdot, joten voit suorittaa tunnin juuri oman jaksamisen mukaan. Tunnilla käytetään välineitä ja tunti sopii kaikille. Tälle tunnille äidit voivat halutessaan ottaa alle kouluikäisen lapsen mukaan.

16:50Lady Step (30 min)

Kaikille sopiva, kuntoa ja kestävyyttä kehittävä kokonaisuus, jossa tehokkuutta lisätään step-laudalla. Tunnilla tutustutaan stepin askeliin helpoin liikesarjoin ja monin toistoin. Korkeudeltaan säädettävä step-lauta takaa tehokkaan ja hauskan tunnin.

17:30Zumba 45 (45 min)

Zumba on hauska ja energinen tanssitunti, jossa tanssityyleinä ovat mm. merengue, salsa, reggaeton ja cumbia. Tällä tunnilla musiikki ja tanssiminen ovat pääosassa ja sen vuoksi ohjaaja ei paljon puhu mikkiin, vaan käyttää nonverbaalista ohjaustyyliä. Tunnin koreografia on kuitenkin rakennettu siten, että aloittelijakin voi rohkeasti tulla mukaan.

18:20FarkkuPeppu (30 min)

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

18:55BODYCOMBAT® (30 min)

Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Vauhdikas tunti, joka antaa haastetta kokeneellekin jumpparille!

18:55Tasapaino-venyttely (30 min)

Kehonhuoltoon ja kehonhallintaan pohjautuva tunti kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunnilla kehität ja ylläpidät tasapainoa sekä nautit rauhoittavista, kehoa avaavista venytyksistä. 30 min.

19:30HIIT 30 (30 min)

High Intensity Interval Training harjoitus on kovatehoinen intervallitreeni. Tämä tunti sopii erityisesti jo hiukan enemmän liikkuneille, sillä tunnilla viedään kroppa äärirajoille asti. Hiki ja hengästyminen on taattu.

19:30Hot Venyttely (30 min)

Venyttely on tärkeä osa lihashuoltoa. Se parantaa liikkuvuutta, aineenvaihduntaa ja rentouttaa. Venyttelyn avulla palaudut muusta harjoittelusta, voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksestasi. Tunnilla käydään läpi kehon tärkeimpiä lihasryhmiä. HOTVenyttely on siis perus venyttelyä ihanassa lämmössä, mikä mahdollistaa entistä tehokkaamman ja samalla lempeän venyttely -harjoituksen.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
08:30Hot Lady Jooga (60 min)

Tunti on dynaamista länsimaista joogaa, missä on vaikutteita niin hatha-, astanga- kuin bikram-joogasta. Tehokas ja samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tunti kehittää erityisesti kehonhallintaa, lihasten liikkuvuutta ja keskittymiskykyä. Polttaa tehokkaasti rasvaa ja kuluttaa kaloreita.

10:00RPV (Kotiäiti) (30 min)

Tunti on normaali 30 min mittainen RVP-tunti, mutta tälle tunnille voivat äidit halutessaan ottaa lapset mukaan! Lapset ovat täysin äitiensä vastuulla ja lapsille voi tunnin ajaksi ottaa omia leluja tms. mukaan. Värikynät, ruoka ja juoma ovat kiellettyjä.

10:35Lady Body (Kotiäiti) (30 min)

Tunti on normaali 30 min mittainen Lady Body -tunti, mutta tälle tunnille voivat äidit halutessaan ottaa lapset mukaan. Kaikille sopiva lihaskuntotunti, jossa keskitytään ylävartalon lihaksiin. Tunti sisältää myös alkulämmittelyn ja lyhyet venyttely.

17:00FarkkuPeppu (30 min)

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

17:35Keppijumppa (30 min)

Keppijumppa on selkeää, turvallista ja tehokasta. Tunti sisältää kehoa avaavia ja vahvistavia liikkeitä. Tunti sopii erityisesti huoltamaan niska-, selkä-, hartiaseutua.

18:10BODYSTEP® (60 min)

Parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskestävyyttä. Step-lauta, jonka korkeutta voi säätää, takaa kunnon hikitreenin tehokasta tuntia hakeville. Samalla se myös mahdollistaa kuntoilun kevyemmällä tasolla.

18:10Shindo® (60 min)

Shindo venyttely kohdistuu kehon energiaratoihin eli meridiaaneihin ja on tehokas tapa purkaa kertyneitä kuormituksia sekä ylläpitää kehon joustavuutta. Samalla mieli kirkastuu ja rentoutuu. Shindo sopii kaikenkuntoisille ja -ikäisille. Tunti ohjataan lämpöisessä salissa.

19:20BODYPUMP® (60 min)

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Maailman suosituin ja kaikille sopiva koko vartalon lihaskestävyystunti, jossa hyödynnetään lisäpainoja. Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot 2-42 kilon väliltä. Ei sisällä askelsarjoja.

19:20Hot Lady Jooga (60 min)

Tunti on dynaamista länsimaista joogaa, missä on vaikutteita niin hatha-, astanga- kuin bikram-joogasta. Tehokas ja samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tunti kehittää erityisesti kehonhallintaa, lihasten liikkuvuutta ja keskittymiskykyä. Polttaa tehokkaasti rasvaa ja kuluttaa kaloreita.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
08:30Ilmajooga (45 min)

Ilmajooga on ihastuttava tunti, joka yhdistää perinteisen joogaharjoittelun ilma-akrobatiaan, luoden monipuolisen harjoituksen koko keholle. Iso kangas, hammock, antaa mahdollisuuden kokea liikkeet ilmassa. Ilmajooga sopii lähes kaikille ja varsinkin istumatyötä tekeville. Ilmajooga rauhoittaa sekä lisää kehonhallintaa, voimaa ja liikkuvuutta. Tunnille tultaessa on hyvä pukeutua kainalot peittävään paitaan ja polvitaipeiden yli ulottuviin housuihin sekä varmistaa, ettei vaatteissa ole vetoketjuja. Myös korut ja kellot tulee ottaa pois tunnin ajaksi. Tunnin pituus 45 min.

10:00Lavis (Kotiäiti) (45 min)

Lavis on hauska, helppo ja hikinen tunti, joka perustuu yksin tanssittavien lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan mm. seuraavia lavatansseja: humppa, jenkka, cha-cha ja samba. Tunti on normaali Lavis-tunti, mutta tälle tunnille voivat äidit halutessaan ottaa lapset mukaan! Lapset ovat täysin äitiensä vastuulla ja lapsille voi tunnin ajaksi ottaa omia leluja tms. mukaan. Värikynät, ruoka ja juoma ovat kiellettyjä.

17:00Lady Askellus (30 min)

Lady Askellus on 30 minuutin mittainen, kaikille sopiva askellustunti. Tunti koostuu helposta askellusosuudesta ilman hyppyjä, sekä pienestä lihaskunto-osuudesta. Tunnilla saatetaan käyttää välineitä.

17:35Lastentunti (45 min)

Lastentunti on mitä parhainta liikuntaa lapselle. Tunti sisältää 3-6-vuotiaille sopivia liikkeitä ja leikkejä jotka eivät vaadi erityistä fyysistä taituruutta. Aika hurahtaa mukavasti tarinoiden ja leikkien myötä.

17:35RPV (30 min)

R=reisi, V=vatsa, P=peppu. Kaikille sopiva perus lihaskuntotunti, jossa keskitytään reisien, pakaroiden ja vatsalihasten muokkaukseen. Tuntiin sisältyy alkulämmittely ja lyhyt venyttely.

18:10Lady Body (30 min)

Kaikille sopiva lihaskuntotunti, jossa keskitytään ylävartalon lihaksiin. Tunti sisältää myös alkulämmittelyn ja lyhyet venyttely.

18:50BODYBALANCE® (60 min)

Rentouttava ja harmoninen tunti, joka yhdistelee yogan, tai chin ja pilateksen liikeitä. BodyBalance parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa. Rentoutumisen ja fyysisen hyvinvoinnin lisäksi tunti keskittyy myös psyykkiseen hyvinvointiin. Sopii hienosti myös raskaana oleville.

20:05Ilmajooga (45 min)

Ilmajooga on ihastuttava tunti, joka yhdistää perinteisen joogaharjoittelun ilma-akrobatiaan, luoden monipuolisen harjoituksen koko keholle. Iso kangas, hammock, antaa mahdollisuuden kokea liikkeet ilmassa. Ilmajooga sopii lähes kaikille ja varsinkin istumatyötä tekeville. Ilmajooga rauhoittaa sekä lisää kehonhallintaa, voimaa ja liikkuvuutta. Tunnille tultaessa on hyvä pukeutua kainalot peittävään paitaan ja polvitaipeiden yli ulottuviin housuihin sekä varmistaa, ettei vaatteissa ole vetoketjuja. Myös korut ja kellot tulee ottaa pois tunnin ajaksi. Tunnin pituus 45 min.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00BODYPUMP® (60 min)

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Maailman suosituin ja kaikille sopiva koko vartalon lihaskestävyystunti, jossa hyödynnetään lisäpainoja. Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot 2-42 kilon väliltä. Ei sisällä askelsarjoja.

11:10BODYBALANCE® (60 min)

Rentouttava ja harmoninen tunti, joka yhdistelee yogan, tai chin ja pilateksen liikeitä. BodyBalance parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa. Rentoutumisen ja fyysisen hyvinvoinnin lisäksi tunti keskittyy myös psyykkiseen hyvinvointiin. Sopii hienosti myös raskaana oleville.

16:30BODYSTEP® (30 min)

Parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskestävyyttä. Step-lauta, jonka korkeutta voi säätää, takaa kunnon hikitreenin tehokasta tuntia hakeville. Samalla se myös mahdollistaa kuntoilun kevyemmällä tasolla.

17:05SH'BAM® (30 min)

SH’BAM® koostuu helpoista ja mukaansatempaavista tanssiaskeleista, mikä tekee siitä erinomaisen tavan kohottaa kuntoa tanssien. Lisäksi saat liikkua tunnin ajan kuin tanssilattian tähti. Liikkeitä rytmittävät vanhat klassikkokappaleet sekä latinalaiset rytmit, jotka ovat nousseet listaykkösiksi eri puolilla maailmaa.

17:40Hot Venyttely (30 min)

Venyttely on tärkeä osa lihashuoltoa. Se parantaa liikkuvuutta, aineenvaihduntaa ja rentouttaa. Venyttelyn avulla palaudut muusta harjoittelusta, voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksestasi. Tunnilla käydään läpi kehon tärkeimpiä lihasryhmiä. HOTVenyttely on siis perus venyttelyä ihanassa lämmössä, mikä mahdollistaa entistä tehokkaamman ja samalla lempeän venyttely -harjoituksen.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00RPV (30 min)

R=reisi, V=vatsa, P=peppu. Kaikille sopiva perus lihaskuntotunti, jossa keskitytään reisien, pakaroiden ja vatsalihasten muokkaukseen. Tuntiin sisältyy alkulämmittely ja lyhyt venyttely.

10:35Lady Body (30 min)

Kaikille sopiva lihaskuntotunti, jossa keskitytään ylävartalon lihaksiin. Tunti sisältää myös alkulämmittelyn ja lyhyet venyttely.

11:15BODYBALANCE® (60 min)

Rentouttava ja harmoninen tunti, joka yhdistelee yogan, tai chin ja pilateksen liikeitä. BodyBalance parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa. Rentoutumisen ja fyysisen hyvinvoinnin lisäksi tunti keskittyy myös psyykkiseen hyvinvointiin. Sopii hienosti myös raskaana oleville.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
15:30Lavis (45 min)

Lavis on hauska, helppo ja hikinen tunti, joka perustuu yksin tanssittavien lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan mm. seuraavia lavatansseja: humppa, jenkka, cha-cha ja samba.

16:25BODYPUMP® (60 min)

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Maailman suosituin ja kaikille sopiva koko vartalon lihaskestävyystunti, jossa hyödynnetään lisäpainoja. Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot 2-42 kilon väliltä. Ei sisällä askelsarjoja.

17:35BODYCOMBAT® (60 min)

Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Vauhdikas tunti, joka antaa haastetta kokeneellekin jumpparille!

17:45Shindo® (60 min)

Shindo venyttely kohdistuu kehon energiaratoihin eli meridiaaneihin ja on tehokas tapa purkaa kertyneitä kuormituksia sekä ylläpitää kehon joustavuutta. Samalla mieli kirkastuu ja rentoutuu. Shindo sopii kaikenkuntoisille ja -ikäisille. Tunti ohjataan lämpöisessä salissa.