Seinäjoki

Avainkortilla päivittäin klo 4–24
Asiakaspalvelu avoinna
ma–pe klo 15–19 sekä lisäksi ke 08–12

Tuntikuvaukset

BODYATTACK®

Vauhdikas, riemukas ja erittäin tehokas syketunti. Tunti on saanut vaikutteensa juoksuharjoittelusta ja liikkeet ovat helppoja seurata. Ohjaaja antaa runsaasti vaihtoehtoja kaikille kuntotasoille. Sporttinen ja aerobinen treenitunti kehittää voimaa ja kestävyyttä.

BODYBALANCE®

Rentouttava ja harmoninen tunti, joka yhdistelee yogan, tai chin ja pilateksen liikeitä. BodyBalance parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa. Rentoutumisen ja fyysisen hyvinvoinnin lisäksi tunti keskittyy myös psyykkiseen hyvinvointiin. Sopii hienosti myös raskaana oleville.

BODYCOMBAT®

Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Vauhdikas tunti, joka antaa haastetta kokeneellekin jumpparille!

BODYPUMP®

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Maailman suosituin ja kaikille sopiva koko vartalon lihaskestävyystunti, jossa hyödynnetään lisäpainoja. Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot 2-42 kilon väliltä. Ei sisällä askelsarjoja.

BODYPUMP® 30

Express pikatreeni, jonka voit yhdistää myös päivän muihin tunteihin. Tunnilla tehdään osa BODYPUMP ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin. Ei sisällä askelsarjoja.

BODYSTEP®

Parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskestävyyttä. Step-lauta, jonka korkeutta voi säätää, takaa kunnon hikitreenin tehokasta tuntia hakeville. Samalla se myös mahdollistaa kuntoilun kevyemmällä tasolla.

Core

Korsettitunti, jossa keskitytään erityisesti keskivartalon lihaksiin: vatsa, selkä ja kyljet. Tunnilla voidaan käyttää apuvälineitä. Tunti sopii kaikille!

FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

HIIT 30

High Intensity Interval Training harjoitus on kovatehoinen intervallitreeni. Tämä tunti sopii erityisesti jo hiukan enemmän liikkuneille, sillä tunnilla viedään kroppa äärirajoille asti. Hiki ja hengästyminen on taattu.

Hot Lady Jooga

Tunti on dynaamista länsimaista joogaa, missä on vaikutteita niin hatha-, astanga- kuin bikram-joogasta. Tehokas ja samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tunti kehittää erityisesti kehonhallintaa, lihasten liikkuvuutta ja keskittymiskykyä. Polttaa tehokkaasti rasvaa ja kuluttaa kaloreita.

Hot Venyttely

Venyttely on tärkeä osa lihashuoltoa. Se parantaa liikkuvuutta, aineenvaihduntaa ja rentouttaa. Venyttelyn avulla palaudut muusta harjoittelusta, voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksestasi. Tunnilla käydään läpi kehon tärkeimpiä lihasryhmiä. HOTVenyttely on siis perus venyttelyä ihanassa lämmössä, mikä mahdollistaa entistä tehokkaamman ja samalla lempeän venyttely -harjoituksen.

Ilmajooga

Ilmajooga on ihastuttava tunti, joka yhdistää perinteisen joogaharjoittelun ilma-akrobatiaan, luoden monipuolisen harjoituksen koko keholle. Iso kangas, hammock, antaa mahdollisuuden kokea liikkeet ilmassa. Ilmajooga sopii lähes kaikille ja varsinkin istumatyötä tekeville. Ilmajooga rauhoittaa sekä lisää kehonhallintaa, voimaa ja liikkuvuutta. Tunnille tultaessa on hyvä pukeutua kainalot peittävään paitaan ja polvitaipeiden yli ulottuviin housuihin sekä varmistaa, ettei vaatteissa ole vetoketjuja. Myös korut ja kellot tulee ottaa pois tunnin ajaksi. Tunnin pituus 45 min.

Ilmajooga voima/taito

Tällä tunnilla tehdään erilaisia lihaskuntoliikkeitä sekä myös taitoa ja kehonhallintaa vaativia temppuja liinaa apuna käyttäen. Tunti alkaa aina lämmittelyllä ja päättyy palautteluihin. Tunti sopii erityisesti sinulle joka olet jo jonkin aikaa ilmajoogassa käynyt.

Kehonhuolto

Kehonhuoltoliikkeet parantavat tasapainoa ja voimaa sekä lisäävät liikkuvuutta. Rauhallinen tunti, josta on hyvä aloittaa liikuntaharrastus. Sopii myös esim. raskaana oleville sekä varttuneemmille ladyille.

Keppijumppa

Keppijumppa on selkeää, turvallista ja tehokasta. Tunti sisältää kehoa avaavia ja vahvistavia liikkeitä. Tunti sopii erityisesti huoltamaan niska-, selkä-, hartiaseutua.

Kevyt Kuntojumppa

Kevyt Kuntojumppa on tunti juuri sinulle, joka kaipaat helppoa ja yksinkertaista harjoittelua. Tunnilla liikutaan kevyin, rauhallisin askelin, keholle tärkeitä lihaksia monipuolisin liikkein vahvistaen. Tunnin päättää nautinnollinen hetki venytellen ja rentoutuen.

Kuntopiiri

Kuntopiiri (45 min) on monipuolinen kierto-/ patteriharjoittelutunti, joka sisältää sykkeen kohotusta ja lihaskuntoa. Liikkeille löytyy aina vaihtoehdot, joten voit suorittaa tunnin juuri oman jaksamisen mukaan. Tunnilla käytetään välineitä ja tunti sopii kaikille.

Kuntopiiri (kotiäiti)

Monipuolinen kierto-/patteriharjoittelutunti, joka sisältää sykkeen kohotusta ja lihaskuntoa. Liikkeille löytyy aina vaihtoehdot, joten voit suorittaa tunnin juuri oman jaksamisen mukaan. Tunnilla käytetään välineitä ja tunti sopii kaikille. Tälle tunnille äidit voivat halutessaan ottaa alle kouluikäisen lapsen mukaan.

Lady Askellus

Lady Askellus on 30 minuutin mittainen, kaikille sopiva askellustunti. Tunti koostuu helposta askellusosuudesta ilman hyppyjä, sekä pienestä lihaskunto-osuudesta. Tunnilla saatetaan käyttää välineitä.

Lady Body

Kaikille sopiva lihaskuntotunti, jossa keskitytään ylävartalon lihaksiin. Tunti sisältää myös alkulämmittelyn ja lyhyet venyttely.

Lady Body (Kotiäiti)

Tunti on normaali 30 min mittainen Lady Body -tunti, mutta tälle tunnille voivat äidit halutessaan ottaa lapset mukaan. Kaikille sopiva lihaskuntotunti, jossa keskitytään ylävartalon lihaksiin. Tunti sisältää myös alkulämmittelyn ja lyhyet venyttely.

Lady Step

Kaikille sopiva, kuntoa ja kestävyyttä kehittävä kokonaisuus, jossa tehokkuutta lisätään step-laudalla. Tunnilla tutustutaan stepin askeliin helpoin liikesarjoin ja monin toistoin. Korkeudeltaan säädettävä step-lauta takaa tehokkaan ja hauskan tunnin.

Lastentunti

Lastentunti on mitä parhainta liikuntaa lapselle. Tunti sisältää 3-6-vuotiaille sopivia liikkeitä ja leikkejä jotka eivät vaadi erityistä fyysistä taituruutta. Aika hurahtaa mukavasti tarinoiden ja leikkien myötä.

Latino 60

Lattaritansseihin pohjautuva koreografioitu tanssitunti kaikille. Heittäydy mukaan ja nauti latinalaismusiikin ja -liikkeen yhdistelmästä. Tunnin tanssityyleihin kuuluvat mm. Samba, Salsa, Cha-Cha, Jive, Rumba ja Paso doble. 60 min.

Lavis

Lavis on hauska, helppo ja hikinen tunti, joka perustuu yksin tanssittavien lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan mm. seuraavia lavatansseja: humppa, jenkka, cha-cha ja samba.

Lavis (Kotiäiti)

Lavis on hauska, helppo ja hikinen tunti, joka perustuu yksin tanssittavien lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan mm. seuraavia lavatansseja: humppa, jenkka, cha-cha ja samba. Tunti on normaali Lavis-tunti, mutta tälle tunnille voivat äidit halutessaan ottaa lapset mukaan! Lapset ovat täysin äitiensä vastuulla ja lapsille voi tunnin ajaksi ottaa omia leluja tms. mukaan. Värikynät, ruoka ja juoma ovat kiellettyjä.

PUHTI

Tämä tunti tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapainoasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana.

PUHTI (kotiäiti)

Tämä tunti tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapainoasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana. Tälle tunnille äidit voivat halutessaan ottaa alle kouluikäisen lapsen mukaan.

RPV

R=reisi, V=vatsa, P=peppu. Kaikille sopiva perus lihaskuntotunti, jossa keskitytään reisien, pakaroiden ja vatsalihasten muokkaukseen. Tuntiin sisältyy alkulämmittely ja lyhyt venyttely.

RPV (Kotiäiti)

Tunti on normaali 30 min mittainen RVP-tunti, mutta tälle tunnille voivat äidit halutessaan ottaa lapset mukaan! Lapset ovat täysin äitiensä vastuulla ja lapsille voi tunnin ajaksi ottaa omia leluja tms. mukaan. Värikynät, ruoka ja juoma ovat kiellettyjä.

SH'BAM®

SH’BAM® koostuu helpoista ja mukaansatempaavista tanssiaskeleista, mikä tekee siitä erinomaisen tavan kohottaa kuntoa tanssien. Lisäksi saat liikkua tunnin ajan kuin tanssilattian tähti. Liikkeitä rytmittävät vanhat klassikkokappaleet sekä latinalaiset rytmit, jotka ovat nousseet listaykkösiksi eri puolilla maailmaa.

Shindo®

Shindo venyttely kohdistuu kehon energiaratoihin eli meridiaaneihin ja on tehokas tapa purkaa kertyneitä kuormituksia sekä ylläpitää kehon joustavuutta. Samalla mieli kirkastuu ja rentoutuu. Shindo sopii kaikenkuntoisille ja -ikäisille. Tunti ohjataan lämpöisessä salissa.

Tasapaino-venyttely

Kehonhuoltoon ja kehonhallintaan pohjautuva tunti kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunnilla kehität ja ylläpidät tasapainoa sekä nautit rauhoittavista, kehoa avaavista venytyksistä. 30 min.

Vaihtuva tunti

Parillisilla viikoilla BODYCOMBAT® ja parittomilla BODYSTEP®. Katso tuntikuvaukset tästä.

Venyttely

Venyttelytunnilla käydään läpi kehon tärkeimmät lihasryhmät helpoin huoltavin venytysliikkein. Venyttely parantaa liikkuvuutta, aineenvaihduntaa sekä rentouttaa kehoa.

Virtuaalitunti™ Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar harjoittelu sopii kaiken ikäisille ja kokoisille kuntoilijoille. Tunnilla käytetään Flexi-Baria, tankoa, jonka heiluriliike aktivoi lihaksia tehokkaasti. Flexi-Bar harjoittelu voi helpottaa niskahartiaseudun kipuja, parantaa ryhtiäsi ja muokkaa vartaloasi. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Muokkaus

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Aerobiset ja lihaskunto-osuudet vaihtelevat n. 6 min. jaksoissa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ PUHTI

PUHTI tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapainoasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 45

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Zumba 45

Zumba on hauska ja energinen tanssitunti, jossa tanssityyleinä ovat mm. merengue, salsa, reggaeton ja cumbia. Tällä tunnilla musiikki ja tanssiminen ovat pääosassa ja sen vuoksi ohjaaja ei paljon puhu mikkiin, vaan käyttää nonverbaalista ohjaustyyliä. Tunnin koreografia on kuitenkin rakennettu siten, että aloittelijakin voi rohkeasti tulla mukaan.