Rovaniemi

ma–ti 14–19:30
ke 8–12 ja 16–19
to 14–19
pe 12–17
la 9–12
kulkuavaimella päivittäin 6–23

Viikko-ohjelma

Mahdolliset tuntimuutokset varauskalenterissa.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
09:00Kotiäidit virtuaalitunnit (120 min)

Sali varattu kotiäitien virtuaalitunteja varten.

12:00Ladyt (45 min)

Kaikille Ladyille sopivaa monipuolista liikuntaa vaihtuvalla teemalla.

16:30Pallojumppa (45 min)

Pääosin palloa välineenä kayttävä harjoitus.

17:00RVP (45 min)

Tehokas reisi-, vatsa-, ja pakaralihaksia muokkaava harjoitus. RVP ei sisällä vaikeaa askellusta. Sopii kaikille.

17:20Hot Pilates (45 min)

Kehon hallintaa ja liikkuvuutta kehittäväharjoitus, tehdään infrapunalämmössä.

18:00BODYCOMBAT® (45 min)

Itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeissä on vaikutteita mm. karatesta, kung-fusta ja thaiboxingista. BODYCOMBAT kehittää kehon koordinaatiota, verekiertoelimistön kuntoa sekä lihaskestävyyttä.

19:15BODYPUMP® (60 min)

Monipuolinen lihaskuntoharjoitus musiikin tahtiin. Sisältää levytangoilla ja -painoilla sekä käsipainoilla kuntosaliharjoittelusta tuttuja liikkeitä.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
16:30Kinesis (45 min)

Monipuolinen liikkuvuus-, koordinaatio-, ja kehonhallintataitoja kehittävä lihaskuntoharjoitus Kinesis-seinää apuna käyttäen. Taitojen painotusta vaihdellaan eri viikkotunneilla ja erimittaisina ajanjaksoina.

17:00Hot Rasvanpoltto (45 min)

Kaikentasoisille liikkujille soveltuva oman kehonpainolla tehtävä tunti, jossa lihaskuntoliikkeiden lisähaasteena toimii infrapunalämpö. Tunnin rakenne koostuu helpoista lämmittelyliikkeistä askelluksen muodossa, lihaskunto-osuudesta sekä lyhyestä venyttelystä.

17:30Ohjattu kuntosaliharjoitus (60 min)

Kuntosaliharjoittelun startti-ohjelma, jossa opit kuntosalilaitteiden turvallisen käytön ja oikeat säädöt. Sopii kuntosaliharrastusta aloitteleville ja laiteopastusta tarvitseville.

18:00Hot Jooga (60 min)

Joogatunti jossa keskitytään dynaamisen liikkeen avulla liikkuvuuden hallintaan ja kehon anatomian linjauksiin. Ei vaadi aikaisempaa joogataustaa. Tunti tehdään infrapunalämmössä.

19:15Bike Basic (45 min)

Matalasykkeinen peruskestävyysalueenlla tapahtuva sisäpyöräilytunti. Tunnilla opetetaan pyörän säädöt. Sopii hyvin aloittelijoille.

19:30Zumba® (45 min)

Latinomusiikin tahdittama tehokas fitness-tanssitunti.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
17:15BODYPUMP® (60 min)

Monipuolinen lihaskuntoharjoitus musiikin tahtiin. Sisältää levytangoilla ja -painoilla sekä käsipainoilla kuntosaliharjoittelusta tuttuja liikkeitä.

17:30Bike Cardio (45 min)

Keskiraskas sisäpyöräily. Sykealue vaihtelee perus-, vauhti- ja maksimikestävyysalueilla. Vauhdikkaampaa fiilistelyä ja suurempi kalorinkulutus kuin Basic-tunnilla.

17:50Les Mills BARRE (30 min)

Les Mills BARRE on 30 minuutin harjoitus, jossa kehosi saa ihan uudenlaisen treenin. Liikkeet LesMills BARRE -tunnilla ovat baletinomaisia - rauhallisia ja kauniita. Vahvistamme myös ylävartalon ryhtilihaksia pienien levykiekkojen kanssa. Jumppakenkiä et tarvitse. Riittää kun varaat mukaan sukat tai jumppatossut. Tunti sopii niin aloittelevalle ryhmäliikkujalle kuin jo kokeneemmallekin jumppaajalle.

18:30BODYATTACK® (45 min)

Tehokas, koko kehoa kiinteyttävä ja hapenottokykyä kehittävä harjoitus. Liikesarjat ovat helppoja ja tehokkaita perusliikkeitä, vastuksena on kehon oma paino.

18:30Terve Selkä (45 min)

Terve Selkä -tunnilla tehdään selkää ja keskivartaloa vahvistavia lihaskunto- ja liikkuvuusharjoituksia. Tunti sopii erityisesti sellaisille, jotka kaipaavat lisää liikkuvuutta selkärangan alueelle ja voimaa tukilihaksiin.

19:30Hot BODYBALANCE® (60 min)

Voimaa, liikkuvuutta, rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistävä harjoitus. Vaikutteita joogasta, Tai Chi`sta ja Pilateksesta.Harjoitus tehdään Infrapunalämmössä.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
12:00Kinesis (45 min)

Monipuolinen liikkuvuus-, koordinaatio-, ja kehonhallintataitoja kehittävä lihaskuntoharjoitus Kinesis-seinää apuna käyttäen. Taitojen painotusta vaihdellaan eri viikkotunneilla ja erimittaisina ajanjaksoina.

17:00RVP (45 min)

Tehokas reisi-, vatsa-, ja pakaralihaksia muokkaava harjoitus. RVP ei sisällä vaikeaa askellusta. Sopii kaikille.

18:15HIIT (45 min)

Monipuolinen ja tehokas harjoitus. Tunnilla tehdään harjoitteita levytangoilla ja -painoilla sekä oman kehon painolla. Tunti sisältää lämmittely, tehokkaan harjoitusosuuden ja lyhyet venyttelyt.

18:15Kinesis (45 min)

Monipuolinen liikkuvuus-, koordinaatio-, ja kehonhallintataitoja kehittävä lihaskuntoharjoitus Kinesis-seinää apuna käyttäen. Taitojen painotusta vaihdellaan eri viikkotunneilla ja erimittaisina ajanjaksoina.

19:15Hot Kehonhuolto (45 min)

Monipuolinen venyttelytunti joka sopii kaiken ikäisille, tehdään infrapunalämmössä.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
16:15Les Mills RPM® (45 min)

Les Mills RPM® helppo, hauska ja tehokas sisäpyöräilytunti vauhdikkaan musiikin tahdissa. RPM® tunnilla kohotat aerobista kuntoasi, parannat sydämesi ja keuhkojesi toimintaa, tehostat aineenvaihduntaasi ja vahvistat erityisesti jalkojesi lihaksia. Hikitreeni vapauttaa lisäksi mielihyvähormoni endorfiinia, mikä muun muassa purkaa stressioireita ja antaa mielettömän hyvän fiiliksen.

17:00Lavis® - lavatanssijumppa (45 min)

Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

17:15Hot BODYBALANCE® (60 min)

Voimaa, liikkuvuutta, rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistävä harjoitus. Vaikutteita joogasta, Tai Chi`sta ja Pilateksesta.Harjoitus tehdään Infrapunalämmössä.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
09:15Bike Basic (45 min)

Matalasykkeinen peruskestävyysalueenlla tapahtuva sisäpyöräilytunti. Tunnilla opetetaan pyörän säädöt. Sopii hyvin aloittelijoille.

10:15Kahvakuula 45 (45 min)

Monipuolinen ja tehokas lihaskuntoa kehittävä harjoittelumuoto. Ohjaajan opastuksella opit turvallista kahvakuulan käsittelyä. 45 min: perustekniikkaharjoittelua. Sopii kaikille.

11:15Hot Hathajooga (60 min)

Hathajooga sopii jokaiselle ikään ja kuntoon katsomatta. Tunnin aikana tehdään lihaksia lämmittäviä, venyttäviä ja vahvistavia harjoituksia. Niiden avulla pyritään kehon, hengityksen ja mielen tasapainoon tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi. Harjoitus tehdään infrapunalämmössä.​

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
15:00Les Mills BARRE (30 min)

Les Mills BARRE on 30 minuutin harjoitus, jossa kehosi saa ihan uudenlaisen treenin. Liikkeet LesMills BARRE -tunnilla ovat baletinomaisia - rauhallisia ja kauniita. Vahvistamme myös ylävartalon ryhtilihaksia pienien levykiekkojen kanssa. Jumppakenkiä et tarvitse. Riittää kun varaat mukaan sukat tai jumppatossut. Tunti sopii niin aloittelevalle ryhmäliikkujalle kuin jo kokeneemmallekin jumppaajalle.

15:45Lattari (45 min)

Lattaritunnilla tanssitaan kuumimpien latinorytmien tahdissa. Ripaus afroa, napatanssia, bollywoodia tai vaikka tekniikkaopetusta tekee tunnista vieläkin värikkäämmän.Tunti soveltuu aloittelijoilla sekä kokeneemmillekkin rallattelijoille!

18:00BODYSTEP® (60 min)

Tehokas, aerobista kuntoa kehittävä askellustunti step-laudalla. Laudan korkeutta voi säätää kunto- ja taitotason mukaan.

19:15Hot BODYBALANCE® (60 min)

Voimaa, liikkuvuutta, rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistävä harjoitus. Vaikutteita joogasta, Tai Chi`sta ja Pilateksesta.Harjoitus tehdään Infrapunalämmössä.