Rovaniemi

ma–ti 14–19:30
ke 10–19
to 14–19
pe 12–17
la 9–12
kulkuavaimella päivittäin 6–23

Tuntikuvaukset

Ota mukaan sisäliikuntavaatteet, sisäkengät, hikipyyhe ja juomapullo. Tunnin kuvauksessa on kerrottu, mikäli et tarvitse tunnilla kenkiä.

HOT-tunnit tehdään infrapunalämmössä. Kannustamme kokeilemaan tunteja, jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan.

Aerobic

Hyvän fiiliksen tunti vanhan kunnon aerobicin tyyliin. Helppoa ja mukavaa askellusta, sopii hyvin peruskuntotreenistä. Sopii hyvin aloittelijoille.

Bike Basic

Matalasykkeinen sisäpyöräilyharjoitus peruskestävyysalueella. Tunnin alussa opetetaan pyörän säädöt tunnilla ohjeistetaan pyöräilytekniikkaa. Sopii hyvin aloittelijalle.

Bike Cardio

Keskiraskas sisäpyöräily. Sykealue vaihtelee perus-, vauhti-, sekä maksimikestävyysalueilla. Vauhdikkaampaa fiilistelyä ja suurempi kalorinkulutus kuin BikeBasic-tunnilla.

FarkkuPeppu

FarkkuPeppu on helppo ja hauska lihaskuntotunti, joka koostuu sykettä kevyesti nostavasta alkulämmittelystä sekä lihaskunto-osuuksista, jotka vahvistavat lantion ja pakaran alueita. Sopii kaiken tasoisille liikkujille, joiden tavoitteena on saada vahvemmat pakarat sekä lantion seutu.

Hot Dynaaminen syvävenyttely

Vartalon mallia voimakkaasti muokkaavia venytyksiä ja dynaamista liikettä. Vahvistu ja solakoidu. Joustava vaatetus. Et tarvitse kenkiä.

Hot Jooga

Joogatunti, jossa keskitytään dynaamisen liikkeen avulla liikkuvuuden hallintaan ja kehon anatomisiin linjauksiin. Sopii myös aloittelijoille. Et tarvitse kenkiä.

Hot Kehonhuolto

Monipuolinen venyttelytunti joka sopii kaiken tasoisille. Et tarvitse kenkiä.

Hot Lempeä Jooga

Rauhallinen joogatunti, jossa tehdään lempeitä, kehoa avaavia sekä voimistavia liikkeitä. Sopii niin aloittelijalle kuin joogaa jo harrastaneille. Et tarvitse kenkiä.

Hot Pilates

Kehonhallintaa ja liikkuvuutta kehittävä harjoitus. Et tarvitse kenkiä.

Hot PrePilates

Rauhallinen ja lempeä pilatestunti, jossa keskitytään peruasioihin. ”Oppi omasta kehosta.” Rentouttavaa vaikutusta tehostaa hengityksen harjoittaminen. Joustava vaatetus. Sopii myös aloittelijoille. Et tarvitse kenkiä.

Hot Rasvanpoltto

Oman kehon painolla tehtävä tunti, jossa lihaskuntoliikkeiden tehosteena toimii infrapunalämpö. Tunnin rakenne koostuu helpoista lämmittelyliikkeistä askelluksen muodossa, lihaskunto-osuudesta sekä lyhyestä venyttelystä. Sopii kaiken tasoisille liikkujille

Kahvakuula

Monipuolinen ja tehokas koko kehon lihaskuntoa kehittävä harjoittelumuoto.

Kehonpainoharjoittelu

Hauskaa ja tehokasta harjoittelua kehonpainoa hyödyntäen vahvistaen fyysisistä kuntoa monipuolisesti. Liikkeet tunnilla tehdään omaan tahtiin, tunnista hyötyvät niin aloittelevat liikkujat kuin kokeneet treenaajat.

Kinesis

Monipuolinen lihaskuntoharjoitus joka kehittää liikkuvuutta, koordinaatiota, tasapainoa sekä kehonhallintaa Kinesis-seinää apuna käyttäen. Sopii kaiken tasoisille liikkujille.

Kotiäitijumppa

Kotiäitijumppa on tehokas ja monipuolinen jumppa äideille. Lapset voivat olla mukana tunnilla ja puuhata omia juttujaan tai osallistua jumppaan. Tunneille voi tulla myös ilman lasta.

Kuntopiiri

Yksi tehokkaimmista treenimuodoista joka sopii kaikille! Voit valita teetkö aerobisen treenin, kokonaisvaltaisen lihaskuntotreenin vai intervallitreenin. Monipuoliset liikkeet tehdään kuntopiirissä omaan tahtiin ja oman kunnon mukaan.

Ladyt

Kaikille, myös vasta-alkajille sopivaa monipuolista liikuntaa vaihtuvalla teemalla.

Lattari

Tunnilla tanssitaan kuumimpien latinorytmien tahdissa. Ripaus afroa, napatanssia, bollywoodia tai tekniikkaopetusta tekee tunnista värikkään. Tunti soveltuu aloittelijoilla sekä kokeneemmillekin rallattelijoille.

LAVIS-lavatanssijumppa

Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Sopii myös aloittelijoille.

Les Mills BARRE®

Les Mills BARRE on moderni versio klassisen baletin harjoituksesta; 30 minuutin tunti, joka vahvistaa tehokkaasti kehon syviä tukilihaksia ja jalkojen lihaksia. BARRE antaa sopivasti haasteita myös tasapainolle ja koordinaatiokyvylle. Kaunis musiikki ja balettiin pohjautuva liikekieli ja sanasto luovat tunnille ainutlaatuisen tunnelman. Harjoituksissa käytetään pieniä painoja. Tunnille ei kenkiä vaan voimistelutossut tai sukat.

Les Mills BODYATTACK®

Tehokas, koko kehoa kiinteyttävä ja hapenottokykyä kehittävä harjoitus. Liikesarjat ovat helppoja ja tehokkaita perusliikkeitä. Vastuksena on kehon oma paino. Jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan, joten tunti sopii kaikille.

Les Mills BODYBALANCE®

Voimaa, liikkuvuutta, tasapainoa ja keskittymiskykyä edistävä harjoitus. Tunti päättyy loppurentoutukseen. Vaikutteita Joogasta, Pilateksesta ja Tai Chi´sta. Tunnilla et tarvitse kenkiä. Jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan, joten tunti sopii kaikille.

Les Mills BODYCOMBAT®

Itsepuolustuslajeihin perustuva intervalliharjoitus, joka koostuu erilaisista, musiikin tahtiin tehtävistä lyönti- ja potkusarjoista. Liikkeissä on vaikutteita mm karatesta, taekwon-dosta, kung-fusta ja thai-nyrkkeilystä. Tunti kehittää kehon koordinaatiota, lihaskestävyyttä ja parantaa hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa

Les Mills BODYPUMP®

Monipuolinen lihaskuntoharjoitus musiikin tahtiin. Sisältää levytangolla ja -painoilla tehtäviä, kuntosaliharjoittelusta tuttuja perusliikkeitä. Jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan, joten tunti sopii kaikille.

Les Mills BODYSTEP®

Tehokas, aerobista kuntoa kehittävä askellustunti step-lautaa apuna käyttäen. Laudan korkeutta voi säätää kunto- ja taitotason mukaan.

Les Mills GRIT™ STRENGTH

Les Millsin 30 minuutin intensiivinen lihaskuntotreeni. Harjoitteluvastuksina käytetään levytankoa, levypainoja ja step-lautaa. Tunti parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

Les Mills RPM®

Helppo, hauska ja tehokas sisäpyöräilytunti vauhdikkaan musiikin tahdissa. Tunnilla kohotat aerobista kuntoasi, parannat sydämesi ja keuhkojesi toimintaa, tehostat aineenvaihduntaasi ja vahvistat erityisesti jalkojesi lihaksia. Sopii kaikille, sillä nopeuden ja vastuksen voi säätää itse.

Les Mills TONE®

Monipuolinen treeni koko keholle. Tunnilla tehdään aerobista kuntoa, lihaskuntoa ja keskivartalon voimaa parantavia liikkeitä kehon omalla painolla ja vastuskuminauhan avulla. Jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan, joten tunti myös aloittelijoille.

Pallojumppa

Koko kehoa vahvistava ja samalla kehon liikeratoja avaava harjoitus. Tuntiteemat vaihtelevat rentouttavasta hengästyttävään. Opit samalla kehon toiminnasta ja tunnistat harjoitteiden vaikutuksia kehosi asennossa. Välineenä Pilatespallo ja nystyräpallot.

POUND®

Pound®-tunnin erikoisuus ovat Ripstix®-rumputikut, joilla luodaan tunnille ainutlaatuinen tunnelma. Sen sijaan, että vain kuuntelisit rytmiä, sinä oletkin yhtä sen kanssa! Tunti koostuu 2–4 min pituisista kappaleista, jotka on tarkasti suunniteltu intervallitreenin periaatteiden mukaan. Kokonaisvaltaiset liikkeet ja pilateksesta vaikutteita saanut harjoittelu vahvistavat sydäntä ja parantavat koordinatiota, voimaa sekä ketteryyttä. Pound® sopii kaikille! Sinulla ei tarvitse olla kokemusta musiikista tai intervallitreenistä. Tunnilla käytettävät liikkeet ovat helposti muokattavissa eri kuntotasoille.

RVP

Tehokas reisi-, vatsa-, pakaralihaksia muokkaava treeni. Tunti ei sisällä askellusta. Sopii kaikille.

SPRINT®

Sisäpyöräilytunti joka on fyysisesti erittäin haastava, mutta teknisesti helppo. Jokainen voi haastaa itsensä ja tehdä maksimiharjoituksen oman kuntotasonsa mukaan.

Strong by Zumba®

Matalan kynnyksen korkeatehoinen intervallitunti, jossa musiikki motivoi sinua haastamaan itseäsi viimeiseen hikipisaraan asti. Tunti sisältää kehonpainolla tehtävien lihaskuntoliikkeiden lisäksi sykettä nostavia osuuksia, joiden tavoitteena on kehittää kestävyyskuntoa ja nopeutta. Tunti sopii monentasoisille liikkujille, sillä liikkeitä on mahdollista muokata niin haastavammaksi kuin kevyemmäksikin. HUOM. Tunti ei ole tanssitunti.

Terve niska

Hartiarenkaan asentoa ja kaularangan liikkuvuutta parantavia liikkeitä. Vahvistavia, avaavia ja rentouttavia harjoitteita. Harjoitus tehdään infrapunalämmössä. Tunti sopii myös vasta-alkajille. Et tarvitse kenkiä.

Terve Selkä

Tunti ylläpitää ja parantaa selkärankasi liikkuvuutta. Harjoitteilla vahvistetaan selkärangan hyvinvoinnin kannalta tärkeitä lihasketjuja, sekä vapautetaan selkärangan toimintaa rajoittavia kiristyneitä lihaksia. Tunti sopii hyvin myös aloittelijoille. Et tarvitse kenkiä.

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, seisten sekä lattialla tehtävistä lihaskuntoharjoitteista ja loppujäähdyttelystä. Energisen musiikin tahdittamana nostetaan hiki pintaan ja tunnelma kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet ovat hauskoja ja saavat taatusti hymyn huulillesi! Lihaskuntoharjoitteet keskittyvät erityisesti niille kehon alueille, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ TIMMI

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot

Zumba®

Latinomusiikin tahdittama tehokas fitness-tanssitunti, sopii myös aloittelijoille.

Osta lahjakortti!