Rovaniemi

ma–ti 14–19:30
ke 8–12 ja 16–19
to 14–19
pe 12–17
la 9–12
kulkuavaimella päivittäin 6–23

Personal training- ja ryhmäliikuntaviikko LadyLinella

Päästämme valmentajamme valloilleen avoimien ovien merkeissä! Ohjelmassa veloituksettomia tapahtumia ja ryhmäliikuntatunteja sekä lisäravinnemaistatuksia. Ilmoittaudu mukaan, niin kuulet parhaat hyvinvointi-, jaksamis- ja treenivinkit.

Viikolla vietämme myös valtakunnallista liikuntaviikkoa, kuntosali- ja ryhmäliikunnat tutustujille maksutta käytössä - katso aukioloajaikamme.

Viikolla ohjelmassa:

  • ma 24.9. klo 14:00 Niska-/hartiaklinikka
    • fysioteraupeutin tietoisku niskahartiaseudun ongelmista ja elvyttävä taukojumppa
    • enimmäisosallistujamäärä 20 henkilöä
  • ma 24.9. klo 16:15 Bungee-harjoitus 30 min
    • Bungee-harjoitus on yksinkertainen, toiminnallinen liikuntamuoto, joka perustuu intervallimuotoiseen harjoitteluun nauhan vastusta vastaan
    • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä
  • ma 24.9. klo 17:00 Crosstraining harjoitus 30 min
    • demoharjoitus uudessa Crosstraining-salissa
    • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä
  • ma 24.9. Footfitness demoharjoitus 30 min
    • harjoitusten avulla muokkaat jalkateräsi muotoa, parannat jalkaterän rullausta, nostat jalkaholviasi, ehkäiset vaivaivasen luuta, suoristat "pihtipolvia"
    • reisiluuta linjaavilla harjoitteilla tehostat pakaralihaksen aktivoitumista.
    • ryhmä 1 klo 18:15
    • ryhmä 2 klo 18:50
    • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä/ryhmä
  • ti 25.9. klo 17:30–18:30 PT Riina kuntosalilla antamassa vinkkejä
    • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä
  • ke 26.9. klo 10:15 Kotiäitijumppa 45 min
    • jumppa on tehokas ja monipuolinen äideille, lapset voivat olla mukana tunnilla ja puuhata omia juttuja tai osallistua jumppaan
    • tunnille voi tulla myös ilman lasta
    • enimmäisosallistujamäärä 15 henkilöä
  • ke 26.9. klo 12:00 Ladyt - Terve selkä 45 min
    • tunnilla tehdään helppoja selkää ja keskivartaloa vahvistavia lihaskunto- ja liikkuvuusharjoitteita
    • enimmäisosallistujamäärä 15 henkilöä
  • to 27.9. klo 18:40 Crosstraining harjoitus 30 min
    • demoharjoitus uudessa Crosstraining-salissa
    • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä
  • to 27.9. klo 19:20 Bungee-harjoitus 30 min
    • Bungee-harjoitus on yksinkertainen, toiminnallinen liikuntamuoto, joka perustuu intervallimuotoiseen harjoitteluun nauhan vastusta vastaan
    • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä

Ilmoittaudu mukaan!