Asiakaspalvelu avoinna:
ma–ke 15–19
to–pe 15–18
la 10–13
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–23

SALI – lisää boostia treeniin 4 viikon tehokurssi

Tuntuuko että treeni junnaa paikallaan? Voima ei kasva? Tehot ei nouse? Haluat haastaa itseäsi? Liikkeet kaipaa vaihtelua? On tylsää treenata yksin?

  • keskiviikkoisin 18.1.2023 alkaen klo 17–18
  • kesto 1 kk
  • 4 tapaamista
  • enimmäisosallistujamäärä 8 henkilöä
  • hinta 79 €
  • edellyttää LadyLinen asiakkuutta
  • valmentajana Nina Suopela - Fysioterapeutti, Liikunnanohjaaja (AMK), urheilufysioterapeutti
  • lisätiedot nina.suopela@ladyline.fi / 040 192 2236

Personal training on henkilökohtaista valmennusta, joka pohjautuu asiakkaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Yhdessä personal trainerin kanssa tehdyn ammattitaitoisen ja motivoivan harjoitusohjelman avulla harjoittelustasi tulee tavoitteellista ja päämäärätietoista.

Terveys, hyvinvointi ja tyytyväisyys itseen ovat uskomaton voimavara. Niiden saavuttamisessa ja ylläpitämisessä personal trainer voi parhaimmillaan olla korvaamaton apu. Haluamme, että ihmiset voivat hyvin, saavuttavat tavoitteensa ja jaksavat hymyillä arjessa vahvoina ja tyytyväisinä.


Saavuta tuloksia personal trainingin avulla

Me emme halua laittaa ihmisiä yhteen muottiin, vaan me haluamme palvella Sinua ja sinun tavoitteitasi. Tämän johdosta tarjoamme sinulle veloituksettoman liikuntaneuvonnan LadyLine personal trainerin kanssa. Tapaamisessa käydään läpi lähtötilanteesi, tarpeesi ja tavoitteesi jotta personal trainerimme voi räätälöidä Sinulle yksilöllisen liikuntasuunnitelman ja samalla pääset tutustumaan kasvotusten personal traineriisi ennen varsinaisen yhteistyönne aloittamista.

Varaa liikuntaneuvonta


Tutustu LadyLinen personal trainereihin

Löydä juuri sinun tarpeitasi parhaiten vastaava valmentaja.

Lue lisää


Palvelut ja hinnasto

Kiinnostaako sinua yksilö- vai pienryhmävalmennus?

Lue lisää


Pienryhmävalmennukset

Harjoittelu pienryhmässä on hauskaa, inspiroivaa ja siinä korostuu yhdessä tekemisen parhaat puolet.

Ilmoittaudu mukaan

  • oppia lisää kuntosaliharjoittelusta.

    - Haluat lisää voimaa ja muokata kehonkoostumustasi.
    - Haluat lisää varmuutta saliharjoitteluun ja tekniikoihin.
    - Haluat saada näkyviä tuloksia salilla.
    - Haluat oppia ohjelmoimaan harjoittelusi järkevästi.
    - Haluat harjoitella osana Personal Trainerin ohjaamaa pienryhmää kannustavassa ja motivoivassa ilmapiirissä.

  • tarvitset lisäbuustia treeniin
  • haluat oppia lisää voima- teho- räjähtävyys- ja koordinaatiotreenistä
  • kaipaat haasteita ja uusia ideoita
  • haluat saada lisää tietoa harjoittelusta ja miten se kannattaa ohjelmoida

1. viikko – Voimatreeni
Miten saadaan voimaa kehoon, millaiset toistot, sarjat, liikkeet? Käydään läpi alakropan voimaa kehittävä saliohjelma

2. viikko – Voimatreeni 2
Lisää asiaa voimatreenistä. Käydään läpi yläkropan voimaa kehittävä saliohjelma

3. viikko – Räjähtävyystreeni ja intervallitreeni
Miten kehitän räjähtävää voimaa? Miten yhdistän sen treeniin? Mitä hyötyä siitä on?Mitä hyötyä on intervallitreenistä ja miten sitä voi toteuttaa?

4. viikko – Koordinaatio& tasapainotreeni
Miten kehitän tasapainoa ja koordinaatiota? Miten yhdistän sen treeniin? Mitä hyötyä siitä on?