Rovaniemi

Asiakaspalvelu avoinna:
ma–ke 15–19
to–pe 15–18
la 9:15–11:15 
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–23

LadyLinen Juoksukoulu

Juoksukoulun aikana saat lennokkuutta askeleeseen ja tietoa turvallisesta ja tehokkaasta juoksuharjoittelusta. Kurssilla harjoitellaan sisätiloissa ja ulkona. Kurssi sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita juoksuharrastuksesta. Tutuksi tulevat erilaiset juoksulenkit sekä muu oheisharjoittelu. Opit ehkäisemään yleisimpiä juoksuvammoja ja huoltamaan kehoasi. Tapaat samanhenkisiä juoksukavereita.

  • keskiviikkoisin 18.5.2022 alkaen klo 17:40–18:30
  • kesto 7 viikkoa
  • 7 tapaamista
  • enimmäisosallistujamäärä 12 henkilöä
  • hinta 139 € (voidaan maksaa erissä 2 x 69 €)
  • valmentajana Nina Suopela - Fysioterapeutti, Liikunnanohjaaja (AMK), urheilufysioterapeutti
  • lisätiedot nina.suopela@ladyline.fi / 040 192 2236

Personal training on henkilökohtaista valmennusta, joka pohjautuu asiakkaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Yhdessä personal trainerin kanssa tehdyn ammattitaitoisen ja motivoivan harjoitusohjelman avulla harjoittelustasi tulee tavoitteellista ja päämäärätietoista.

Terveys, hyvinvointi ja tyytyväisyys itseen ovat uskomaton voimavara. Niiden saavuttamisessa ja ylläpitämisessä personal trainer voi parhaimmillaan olla korvaamaton apu. Haluamme, että ihmiset voivat hyvin, saavuttavat tavoitteensa ja jaksavat hymyillä arjessa vahvoina ja tyytyväisinä.


Saavuta tuloksia personal trainingin avulla

Me emme halua laittaa ihmisiä yhteen muottiin, vaan me haluamme palvella Sinua ja sinun tavoitteitasi. Tämän johdosta tarjoamme sinulle veloituksettoman liikuntaneuvonnan LadyLine personal trainerin kanssa. Tapaamisessa käydään läpi lähtötilanteesi, tarpeesi ja tavoitteesi jotta personal trainerimme voi räätälöidä Sinulle yksilöllisen liikuntasuunnitelman ja samalla pääset tutustumaan kasvotusten personal traineriisi ennen varsinaisen yhteistyönne aloittamista.

Varaa liikuntaneuvonta


Tutustu LadyLinen personal trainereihin

Löydä juuri sinun tarpeitasi parhaiten vastaava valmentaja.

Lue lisää


Palvelut ja hinnasto

Kiinnostaako sinua yksilö- vai pienryhmävalmennus?

Lue lisää


Pienryhmävalmennukset

Harjoittelu pienryhmässä on hauskaa, inspiroivaa ja siinä korostuu yhdessä tekemisen parhaat puolet.

Ilmoittaudu mukaan

Viikko 1 / Oman tavoitteen asettaminen, tutustuminen lajiin ja tekniikkaharjoitus sisällä

Lajiin ja toisiimme tutustuminen. Asetetaan tavoitteet harjoittelulle ja tehdään harjoitussuunnitelma. Käydään läpi juoksutekniikan kulmakiviä ja lopuksi halutessasi otetaan pieni videopätkä juoksutekniikastasi.

Viikko 2 / Peruskuntolenkki ulkona

Juoksemme yhdessä peruskuntolenkin juoksutekniikkaa hioen sekä otetaan "alkutesti".

Viikko 3 / Juoksijan lihaskunto 1

Lajinomainen lihaskuntoharjoittelu parantaa lihastasapainoa, ennaltaehkäisee vammoja ja kehittää juoksun taloudellisuutta. Lihaskestävyyden lisäksi tarvitaan voimaa, jotta juoksuvauhtia ja kimmoisuutta saadaan ylläpidettyä. Suuressa roolissa ovat ala- ja keskivartalon lihakset, sekä niiden yhteistoiminta. Saat mukaan juoksua tukevan harjoitusohjelman.

Viikko 4 / Juoksu ja kehonhuolto

Kehonhuolto on tärkeä osa juoksuharrastusta. Riittävällä liikkuvuudella ja lihasten elastisuudella ylläpidetään hyvää juoksuasentoa ja lihastasapainoa. Vähennät vamma-alttiutta, pystyt harjoittelemaan täysipainoisemmin ja edistät palautumista.
Teemme yhdessä juoksuharjoitukseen valmistavia sekä omaa liikkuvuutta lisääviä harjoitteita.

Viikko 5 / Mäkitreenit ulkona

Mäkitreeni Ounasvaaralla, käydään läpi yhdessä miten saat vauhtia ja tehoa sekä vaihtelua juoksuharoitteluun.

Viikko 6 / Juoksijan lihaskunto 2

Tutustumme Kinesis-harjoitteluun, joka kehittää kehonhallintaa, tasapainoa ja lihaskuntoa lempeästi, mutta tehokkaasti. Parannat myös keskittymiskykyä, hengityksen ja liikkeen yhdistämistä.

Viikko 7 / Juoksukoulun valmistumisseremonia ja todistusten jako ja lopputestit

Haasta itsesi ja kokeile kellottaa nopeampi aika! Oletko päässyt tavoitteeseen?