Keskus suljettu AVI:n päätöksellä paikallisesta koronavirustilanteesta johtuen 28.12.2021–24.1.2022. Lue lisää

Porvoo

Asiakaspalvelu avoinna:
ma–to klo 16.30–19
Muina aikoina sop. mukaan

Tiedote ajankohtaisista koronarajoituksista

3.12.2021 21:55

Tiedotamme uusista rajoituksista kun saamme tiedon. Lue lisää klikkaamalla otsikkoa.

22.12.2021
Odotamme tietoa, miten uudet rajoitukset määrittelevät toimintaa.

Rajoitukset voimassa 4.-31.12.2021

2.12.2021 torstai iltana AVI lähetti tiedotteen Uudenmaan rajoituksista. Määräykset koskevat myös kuntosaleja.

Asiakas- ja yleisötiloista vastaavien toimijoiden on järjestettävä tilojen käyttö siten, että asiakkaiden ja toimintaan osallistuvien sekä seurueiden lähikontaktin
aiheuttamaa koronatartunnan riskiä voidaan ehkäistä.

Päätöksen mukaan tilojen käytöstä vastaavien toimijoiden on järjestettävä toiminta siten, että asiakkaiden ja toimintaan osallistuvien sekä seurueiden lähikontaktin aiheuttamaa tartunnan riskiä voidaan ehkäistä. Toimija voi esimerkiksi rajoittaa asiakasmäärää, porrastaa kävijöiden osallistumista ja/tai tehdä tilaan ja asiakaspaikkojen sijoitteluun liittyviä järjestelyjä.

”Tilojen käyttöä koskevalla määräyksellä halutaan varmistaa osallistujien terveysturvallisuus. Esimerkiksi kuntosalin ylläpitäjä voi ehkäistä lähikontaktin aiheuttamaa tartuntariskiä rajaamalla tilan osallistujamäärää. Tietyn mittaisia turvavälejä ei kuitenkaan edellytetä”

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?

LadyLinella tämä tarkoittaa sitä, että ryhmäliikunnan osallistujamäärä rajoitetaan 20 asiakaspaikkaan.
Kuntosalilla ja muualla keskuksessa tulee välttää lähikontakteja muiden treenaajien kanssa.
Pukutiloissa ja yleisissä tiloissa (saapuessa ja lähtiessä) on syytä käyttää maskia.

OHJEET

Treenaa vain terveenä

· Pysy kotona, jos tunnet olosi kipeäksi. Jos olet terve ja hyvinvoiva, tervetuloa treenaamaan.
Mikäli sinulla on edes pieniä sairauden oireita, niin älä tule kuntosalille.

Käytä maskia

· Käytä maskia yleisissä tiloissa, kuten aulassa, asiakaspalvelussa ja pukutiloissa.

· Treenatessa maskia ei tarvitse käyttää, mutta huolehdithan silloin erityisen tarkasti riittävien etäisyyksien pitämisestä.

Rekisteröidy

· Muistathan aina rekisteröityä kosketusnäytölle, kun tulet keskukseen. Meidän on kyettävä tunnistamaan salillamme vierailleet asiakkaat.

Pidä turvavälit

· Vältä lähikontaktia pukuhuonetiloissa.

· Ajoita osa harjoittelustasi mahdollisuuksien mukaan keskuksen hiljaisempiin ajankohtiin, kuten aamuihin, aamupäiviin sekä loppuviikkoon.

· Pidä riittävää etäisyyttä kanssatreenaajiin. Jos laitteella on treenaaja, valitse kauempana oleva vapaa laite.

Muista perushygienia

· Pese kätesi heti salille tullessasi ja pese käsiäsi ja käytä käsidesiä perusteellisesti ja usein.

· Älä koske kasvoihisi treenin aikana ja huolehdi yskimishygieniasta.

· Käytä omaa juomapulloa.

· Pyyhi käyttämäsi laitteet ja välineet käytön jälkeen keskuksista löytyvällä desinfiointiaineella ja liinalla.

Teemme kaikkemme mahdollistaaksemme mahdollisimman turvallisen treeniympäristön kaikille asiakkaillemme. Noudattamalla yhdessä näitä ohjeita ja käytäntöjä, saamme jatkossakin nauttia turvallisista treeneistä LadyLinella.