Nokia

    Viikko-ohjelma

      Maanantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:00Muokkaus (55 min)

      Tehokas koko kehon kiinteytys! Tunnilla vuorotellaan aerobisia osuuksia sekä perinteistä lihaskuntoharjoittelua.

      11:05Lämpö Venyttely (30 min)

      Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikunta-harrastuksestasi. Tunti pidetään lämpösalissamme.

      16:30Terve Selkä (55 min)

      Fysioterapeuttinen tunti niska-hartiaseudun ja keskivartalon liikkuvuuden sekä lihastasapainon parantamiseen ja ylläpitoon. Sopii kaikille, jotka haluavat pitää selkäongelmat poissa.

      19:00HIIT (45 min)

      Supertreeni, joka kohottaa kuntoa, polttaa rasvaa tehokkaasti sekä parantaa insuliiniherkkyyttä yhtä hyvin kuin pituudeltaan kaksinkertainen aerobinen treeni. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lyhyistä intervalliosuuksista sekä Crossfit-tyylisestä treenistä.

      Tiistai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:00Irmat ja Raimot (55 min)

      Senioreille järjestettävää ryhmäharjoittelua, jossa liikunnanohjaaja opastaa turvalliseen harjoitteluun kuntosali- ja ryhmäliikuntaharjoittelun muodossa.

      10:05Kuntotanssi (45 min)

      Tuntikuvaus päivitetään myöhemmin.

      16:45BODYSTEP® (55 min)

      Les Mills -tunti. Moderni step-tunti, joka pursuaa atleettisuutta, energisyyttä ja iloa. Tunnilla askelletaan laudalle, jonka korkeutta voidaan nostaa ja laskea. Säännöllinen treenaaminen parantaa aerobista kuntoa, koordinaatiokykyä, vahvistaa ylävartaloa ja ennen kaikkea jalkojen lihaksia.

      17:50Pilates (55 min)

      Pilates tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

      18:55BODYPUMP® (55 min)

      Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

      Keskiviikko

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:00RasvanpolttoSpin (45 min)

      Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85 % maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita. Välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei tunnilla ei tule ”verenmaku suuhun”-fiilistä.

      09:50Pilates (55 min)

      Pilates tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

      16:45Muokkaus (55 min)

      Tehokas koko kehon kiinteytys! Tunnilla vuorotellaan aerobisia osuuksia sekä perinteistä lihaskuntoharjoittelua.

      17:50BODYCOMBAT® (55 min)

      Taistele ja nauti! Nyrkkeilyyn ja itämaisiin taistelulajeihin perustuva hikinen treeni. Unohda jumppaaminen ja haasta itsesi!

      18:20HELPPI (30 min)

      Helpissä voit kysyä ohjaajaltamme mieltä askarruttavia kysymyksiä niin laitteiden käytöstä ja säädöistä kuin kuntosaliharjoittelusta ylipäänsä.

      18:55Lämpö Flow Yoga (55 min)

      Jooga on dynaaminen tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengitystekniikan avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta.

      Torstai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      07:00Lämpö Flow Yoga (55 min)

      Jooga on dynaaminen tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengitystekniikan avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta.

      09:00Irmat ja Raimot (55 min)

      Senioreille järjestettävää ryhmäharjoittelua, jossa liikunnanohjaaja opastaa turvalliseen harjoitteluun kuntosali- ja ryhmäliikuntaharjoittelun muodossa.

      10:05HELPPI (30 min)

      Helpissä voit kysyä ohjaajaltamme mieltä askarruttavia kysymyksiä niin laitteiden käytöstä ja säädöistä kuin kuntosaliharjoittelusta ylipäänsä.

      16:45BODYBALANCE® (55 min)

      Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

      17:50IntervalSpin (55 min)

      Tunti on rankka ja syke vaihtelee käyden välillä maksimikestävyysalueella (yli 85% maksimista) ja palautuen taas vauhtikestävyysalueelle (70-85% maksimista) tai peruskestävyysalueelle (50-70% maksimista). Tunti vastaa juoksulenkillä tehtäviä mäkivetoja tai satasen kiihdytyksiä. Sykepiikit ovat teräviä ja korkeita joiden vastapainona aina palautellaan.

      17:50Kuntotanssi (45 min)

      Tuntikuvaus päivitetään myöhemmin.

      18:55Kahvakuula (45 min)

      Toiminnallinen lihaskuntotunti, jossa harjoitellaan kahvakuulaa apuna käyttäen turvallisesti ohjaajan opastuksella. Erinomainen vaihtoehto perinteiselle salitreenille.

      Perjantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:00LAVIS (55 min)

      LAVIS - eli lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

      10:05BailaMama (30 min)

      Treenaa rakkauslihaksesi kuntoon, polta rasvaa ja kiinteytä peppu, vatsa sekä käsivarret. BailaMama-tunnilla voit nauttia naisen tärkeimmän lihasryhmän, lantionpohjalihasten, supertreenistä. Hyvät lantionpohjalihakset lisäävät naisen seksuaalista nautintoa, tukevat ryhtiä sekä lisäävät virtsanpidätyskykyä.

      16:45BODYPUMP® (55 min)

      Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

      17:50Lämpö Yin Yoga (55 min)

      Dynaamisen lihastyön sijaan tunnilla tehdään kudoksia monipuolisesti huoltavia ja venyttäviä liikkeitä. Pitkäkestoisissa asennoissa viivytään useita minuutteja. Tunneilla antaudumme rauhalliseen, tasapainottavaan harjoitukseen. Yin Yoga sopii sekä aloittelijoille, että pidempään jooganneille.

      Lauantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:30RasvanpolttoSpin (45 min)

      Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85 % maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita. Välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei tunnilla ei tule ”verenmaku suuhun”-fiilistä.

      11:20Terve Selkä (55 min)

      Fysioterapeuttinen tunti niska-hartiaseudun ja keskivartalon liikkuvuuden sekä lihastasapainon parantamiseen ja ylläpitoon. Sopii kaikille, jotka haluavat pitää selkäongelmat poissa.

      Sunnuntai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      16:30BODYPUMP® (55 min)

      Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

      17:35BODYBALANCE® (55 min)

      Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

      Harju Center Nokia, Härkitie 2-4, 37100 Nokia
      050 598 2444 • nokia@ladyline.fi

      Avoinna

      ma–pe 8–20,
      la 10–16, su 12–18
      avainkortilla päivittäin 5–23
      valvottua lastentoimintaa
      la 10–12.30

      Tutustu palveluihimme