Nokia

    Viikko-ohjelma

      Maanantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:00Muokkaus (55 min)

      Tehokas koko kehon kiinteytys! Tunnilla vuorotellaan aerobisia osuuksia sekä perinteistä lihaskuntoharjoittelua.

      11:05Foam Roller (30 min)

      Foam Roller perustuu sidekudoksen hierontaan ja dynaamiseen liikuttamiseen. Voit laukaista ja avata kireitä lihaksia ja kalvoja, parantaa liikkuvuutta sekä nauttia kevyemmästä olosta.

      11:40Lämpö Venyttely (30 min)

      Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikunta-harrastuksestasi. Tunti pidetään lämpösalissamme.

      16:30Lämpö Flow Yoga (55 min)

      Jooga on dynaaminen tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengitystekniikan avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta.

      17:30HELPPI (30 min)

      Helpissä voit kysyä ohjaajaltamme mieltä askarruttavia kysymyksiä niin laitteiden käytöstä ja säädöistä kuin kuntosaliharjoittelusta ylipäänsä.

      17:35Kahvakuula (45 min)

      Toiminnallinen lihaskuntotunti, jossa harjoitellaan kahvakuulaa apuna käyttäen turvallisesti ohjaajan opastuksella. Erinomainen vaihtoehto perinteiselle salitreenille.

      18:25Core ABS (30 min)

      Tällä kehonhallintatunnilla haastavat keskivartalon liikkeet takaavat poweria Coreen. Ota haaste vatsalihaksillesi vastaan ja osallistu Core ABS-tunnille!

      19:00Latino Dance (55 min)

      Latino Dance on energinen tanssitunti, jossa yhdistyvät liikkumisen ilo ja kuumat latinalaisrytmit. Vaikutteita otetaan mm. merenguesta, cumbiasta, salsasta ja reggaetonista.

      Tiistai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      07:30Core ABS (30 min)

      Tällä kehonhallintatunnilla haastavat keskivartalon liikkeet takaavat poweria Coreen. Ota haaste vatsalihaksillesi vastaan ja osallistu Core ABS-tunnille.

      09:00Irmat ja Raimot (55 min)

      Senioreille järjestettävää ryhmäharjoittelua, jossa liikunnanohjaaja opastaa turvalliseen harjoitteluun kuntosali- ja ryhmäliikuntaharjoittelun muodossa.

      10:05Kuntotanssi (45 min)

      Tuntikuvaus päivitetään myöhemmin.

      10:05Fysiojumppa (45 min)

      Fysiojumpassa liikutaan rauhallisesti ja turvallisesti, fysioterapeutin opastuksella. Tunnilla keho saa liikkuvuutta ja voimaa monipuolisestimonipuolisesti syvältä pinnalle saakka. Liikkeet tehdään oman kehon painolla sekä pienvälineitä apuna käyttäen.

      16:45BODYCOMBAT® (55 min)

      Taistele ja nauti! Nyrkkeilyyn ja itämaisiin taistelulajeihin perustuva hikinen treeni. Unohda jumppaaminen ja haasta itsesi!

      17:00RasvanpolttoSpin (45 min)

      Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85 % maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita. Välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei tunnilla ei tule ”verenmaku suuhun”-fiilistä.

      17:50Pilates (55 min)

      Pilates tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

      18:55BODYPUMP® (55 min)

      Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

      Keskiviikko

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:00RasvanpolttoSpin (45 min)

      Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85 % maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita. Välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei tunnilla ei tule ”verenmaku suuhun”-fiilistä.

      09:50Pilates (55 min)

      Pilates tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

      16:45Vatsa-Peppu-Muokkaus (55 min)

      Nimensä mukaisesti tehokas reisien, pakaroiden ja vatsan alueen kiinteytystunti. Tunti alkaa aerobisella osuudella kehoa lämmittäen ja jatkuu lihaskunto-osuudella. Loppuun palauttavat venytykset.

      17:50BODYJAM (55 min)

      LesMills BODYJAM on mukaansatempaiseva ja addiktoiva yhdistelmä viimeisimpiä tanssi- ja musiikkitrendejä.

      18:55BODYBALANCE® (55 min)

      Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

      Torstai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      07:00Lämpö Flow Yoga (55 min)

      Jooga on dynaaminen tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengitystekniikan avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta.

      09:00Irmat ja Raimot (55 min)

      Senioreille järjestettävää ryhmäharjoittelua, jossa liikunnanohjaaja opastaa turvalliseen harjoitteluun kuntosali- ja ryhmäliikuntaharjoittelun muodossa.

      10:00HELPPI (55 min)

      Helpissä voit kysyä ohjaajaltamme mieltä askarruttavia kysymyksiä niin laitteiden käytöstä ja säädöistä kuin kuntosaliharjoittelusta ylipäänsä.

      16:30Terve Selkä (55 min)

      Fysioterapeuttinen tunti niska-hartiaseudun ja keskivartalon liikkuvuuden sekä lihastasapainon parantamiseen ja ylläpitoon. Sopii kaikille, jotka haluavat pitää selkäongelmat poissa.

      16:45CTC (45 min)

      Intensiivinen ja tehokas 45 min kiertoharjoittelu, jonka toiminnalliset liikkeet kehittävät kaikkia fyysisen kunnon ominaisuuksia.

      17:35IntervalSpin (55 min)

      Tunti on rankka ja syke vaihtelee käyden välillä maksimikestävyysalueella (yli 85% maksimista) ja palautuen taas vauhtikestävyysalueelle (70-85% maksimista) tai peruskestävyysalueelle (50-70% maksimista). Tunti vastaa juoksulenkillä tehtäviä mäkivetoja tai satasen kiihdytyksiä. Sykepiikit ovat teräviä ja korkeita joiden vastapainona aina palautellaan.

      18:40Muokkaus (55 min)

      Tehokas koko kehon kiinteytys! Tunnilla vuorotellaan aerobisia osuuksia sekä perinteistä lihaskuntoharjoittelua.

      19:45Lämpö Venyttely (30 min)

      Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikunta-harrastuksestasi. Tunti pidetään lämpösalissamme.

      Perjantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:00LAVIS (55 min)

      LAVIS - eli lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

      10:05BailaMama (30 min)

      Treenaa rakkauslihaksesi kuntoon, polta rasvaa ja kiinteytä peppu, vatsa sekä käsivarret. BailaMama-tunnilla voit nauttia naisen tärkeimmän lihasryhmän, lantionpohjalihasten, supertreenistä. Hyvät lantionpohjalihakset lisäävät naisen seksuaalista nautintoa, tukevat ryhtiä sekä lisäävät virtsanpidätyskykyä.

      10:40BODYBALANCE® (30 min)

      Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

      16:45IntervalSpin (30 min)

      Tunti on rankka ja syke vaihtelee käyden välillä maksimikestävyysalueella (yli 85% maksimista) ja palautuen taas vauhtikestävyysalueelle (70-85% maksimista) tai peruskestävyysalueelle (50-70% maksimista). Tunti vastaa juoksulenkillä tehtäviä mäkivetoja tai satasen kiihdytyksiä. Sykepiikit ovat teräviä ja korkeita joiden vastapainona aina palautellaan.

      17:20BODYPUMP® (55 min)

      Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

      18:25Lämpö Yin Yoga (55 min)

      Dynaamisen lihastyön sijaan tunnilla tehdään kudoksia monipuolisesti huoltavia ja venyttäviä liikkeitä. Pitkäkestoisissa asennoissa viivytään useita minuutteja. Tunneilla antaudumme rauhalliseen, tasapainottavaan harjoitukseen. Yin Yoga sopii sekä aloittelijoille, että pidempään jooganneille.

      Lauantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:15BODYSTEP® (55 min)

      Les Mills -tunti. Moderni step-tunti, joka pursuaa atleettisuutta, energisyyttä ja iloa. Tunnilla askelletaan laudalle, jonka korkeutta voidaan nostaa ja laskea. Säännöllinen treenaaminen parantaa aerobista kuntoa, koordinaatiokykyä, vahvistaa ylävartaloa ja ennen kaikkea jalkojen lihaksia.

      11:20Terve Selkä (55 min)

      Fysioterapeuttinen tunti niska-hartiaseudun ja keskivartalon liikkuvuuden sekä lihastasapainon parantamiseen ja ylläpitoon. Sopii kaikille, jotka haluavat pitää selkäongelmat poissa.

      12:25Lämpö Venyttely (30 min)

      Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikunta-harrastuksestasi. Tunti pidetään lämpösalissamme.

      Sunnuntai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      12:15BODYCOMBAT® (55 min)

      Taistele ja nauti! Nyrkkeilyyn ja itämaisiin taistelulajeihin perustuva hikinen treeni. Unohda jumppaaminen ja haasta itsesi!

      15:30RasvanpolttoSpin (45 min)

      Tällä tunnilla pyritään pitämään sykkeet vauhtikestävyysalueella eli noin 70-85 % maksimista, mikä vastaa hengästymistasoltaan reipasta hölkkää eli hengästyminen on huomattavaa. Tunti sisältää loivia sykevaihteluita. Välillä saa tuntua todella raskaalta, mutta ei tunnilla ei tule ”verenmaku suuhun”-fiilistä.

      16:20BODYPUMP® (55 min)

      Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta tunnista. Kokeile BODYPUMP®:ia, huomaat tulokset!

      17:25BODYBALANCE® (55 min)

      Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

      Harju Center Nokia, Härkitie 2-4, 37100 Nokia
      050 598 2444 • nokia@ladyline.fi

      Avoinna

      ma–pe 8–20,
      la 10–16, su 12–18
      avainkortilla päivittäin 5–23
      valvottua lastentoimintaa
      la 10–12.30

      Tutustu palveluihimme

      Lähetä maksuton tekstiviesti LADY13 etunimi sukunimi ikä numeroon 18232. Kutsumme sinut tutustumiskäynnille.