Mikkeli

ma–to 9.30–12 ja 16–19
pe–la 9.30–12
Avainkortilla päivittäin 5–23

Viikko-ohjelma

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Fitness Pilates (60 min)

Fitness Pilates. Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo.

Ohjaaja: Saila Parviainen

11:00Ladyt (60 min)

Lihaskuntoharjoittelua, venyttelyä, tasapainoharjoittelua, mukavaa musiikkia ja reipasta menoa! Tunti suunnattu vanhemmille ladyille, mutta mukaan pääsee myös nuoremmat!

Ohjaaja: Hanne Marttinen

17:00Lapsiparkki (120 min)

Voit tuoda jälkikasvusi touhuamaan lapsiparkkiin treenisi ajaksi. Huomioithan että leikitämme jo kuivaksi oppineita lapsia. Tunti pidetään yläsalissa.

17:00BODYPUMP® (60 min)

Levypainoilla toteutettu tehokas lihaskuntotunti. Tunnilla treenataan vartalon suurimmat lihasryhmät, jokaiselle sopivilla painoilla.

Ohjaaja: Leelo Ojala

18:00BODYBALANCE® (60 min)

Joogaan, Pilatekseen ja Tai-chihin pohjautuva kehonhuoltotunti, jossa vahvistat ja notkistat kehoasi, sekä rentoudut ja nautit ihanasta musiikista.

Ohjaaja: Leelo Ojala

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Step&Body (45 min)

Tunti sisältää monipuolisen lihaskuntoosuuden sekä steplaudalla tehtävän askellusosuuden. Tehokas kokovartalotreeni.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

10:45Kehonhuolto (30 min)

Tasapainoa, kehonhallintaa ja venyttelyä. Tunti sisältää mm. pilates-, jooga-, tai chi- ja venyttelyliikkeitä.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

16:30Jooga (60 min)

Kokonaisvaltainen menetelmä, jolla edistetään fyysistä ja psyykkistä terveyttä liikkeen, hengityksen ja keskittymisen avulla, tavoitteena stressittömämpi olo. Tunti voi olla rauhoittavan lempeä tai hyvinkin dynaamisen hoitava.

Ohjaaja: Kimmo Hänninen

17:30Body (45 min)

Lihaskuntotunti joka kiinteyttää ja vahvistaa koko kehoa. Sisältää askellusosion.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

17:30Kids (45 min)

3-6 -vuotiaiden oma jumppa. Kidsin aikana äidit voi harjoitella kuntosalilla ja ryhmäliikunnassa.

Ohjaaja: Krista Honkanen

18:15HIIT (45 min)

Kovatehoinen intervallitreeni, joka haastaa sykkeesi yksinkertaisilla ja tehokkailla liikkeillä.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Body (45 min)

Lihaskuntotunti joka kiinteyttää ja vahvistaa koko kehoa. Sisältää askellusosion.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

10:45Kehonhuolto (30 min)

Tasapainoa, kehonhallintaa ja venyttelyä. Tunti sisältää mm. pilates-, jooga-, tai chi- ja venyttelyliikkeitä.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

17:15Crossling (yläsali) (45 min)

Tunti haastaa kehosi uudella tavalla! Crossling-naruilla tehostettu kokovartalon treeni kohdistuu voimakkaasti keskivartaloon. Treenin haastavuutta on helppo säädellä, joten tunti sopiin kaiken kuntoisille. Tunti pidetään yläsalissa.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

18:00RVP (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Leelo Ojala

18:30Lady Girya (30 min)

Kahvakuula-tunti, jossa yhdistyvät tehokkaasti toiminnallinen harjoittelu ja oman kehon hallinta. Loistava lihaskuntoa kehittävä tunti, joka ei jätä ketään kylmäksi.

Ohjaaja: Leelo Ojala

19:00Kehonhuolto (30 min)

Tasapainoa, kehonhallintaa ja venyttelyä. Tunti sisältää mm. pilates-, jooga-, tai chi- ja venyttelyliikkeitä.

Ohjaaja: Leelo Ojala

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
11:00Core (30 min)

Tehokasta lihaskuntoharjoittelua keskivartalon lihaksille.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

11:30Venyttely (30 min)

Venyttely on tärkeä osa lihashuoltoa. Parantaa liikkuvuutta, aineenvaihduntaa ja rentouttaa. Venyttelytunnilla käydään läpi kehon tärkeimpiä lihasryhmiä.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

17:15Core (45 min)

Tehokasta lihaskuntoharjoittelua keskivartalon lihaksille.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

17:45Crossling (yläsali) (45 min)

Tunti haastaa kehosi uudella tavalla! Crossling-naruilla tehostettu kokovartalon treeni kohdistuu voimakkaasti keskivartaloon. Treenin haastavuutta on helppo säädellä, joten tunti sopiin kaiken kuntoisille. Tunti pidetään yläsalissa.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Circuit kuntosalilla (55 min)

Kiertoharjoitteluna tehty kuntosalicircuit sopii hyvin kaikenikäisille liikkujille. Liikkeet tehdään suurimmaksi osaksi kuntosalilaitteilla ja näin ollen tunti soveltuu hyvin myös vasta-alkajille. Tunti kehittää lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

11:00Kehonhuolto (30 min)

Tasapainoa, kehonhallintaa ja venyttelyä. Tunti sisältää mm. pilates-, jooga-, tai chi- ja venyttelyliikkeitä.

Ohjaaja: Hanne Marttinen

17:00Crossling (yläsali) (45 min)

Tunti haastaa kehosi uudella tavalla! Crossling-naruilla tehostettu kokovartalon treeni kohdistuu voimakkaasti keskivartaloon. Treenin haastavuutta on helppo säädellä, joten tunti sopiin kaiken kuntoisille. Tunti pidetään yläsalissa.

Ohjaaja: Heidi Heinisaari

17:45Venyttely (30 min)

Venyttely on tärkeä osa lihashuoltoa. Parantaa liikkuvuutta, aineenvaihduntaa ja rentouttaa. Venyttelytunnilla käydään läpi kehon tärkeimpiä lihasryhmiä.

Ohjaaja: Heidi Heinisaari

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
17:00BODYPUMP® (60 min)

Levypainoilla toteutettu tehokas lihaskuntotunti. Tunnilla treenataan vartalon suurimmat lihasryhmät, jokaiselle sopivilla painoilla.

Ohjaaja: Paula Åhman

18:05BARRE™ (30 min)

30 minuutin mittainen tunti, joka vahvistaa kehon tukilihaksistoa ja parantaa liikkuvuutta. Harjoitus antaa haasteita myös tasapainolle ja koordinaatiokyvylle. Kaunis musiikki ja balettiin pohjautuva liikekieli sannastoineen luovat tunnille ainutlaatuisen tunnelman. Harjoituksissa käytetään osin pieniä painoja. Aikaisempaa kokemusta baletista ei tarvita.

Ohjaaja: Heidi Heinisaari

18:35BODYBALANCE® (60 min)

Joogaan, Pilatekseen ja Tai-chihin pohjautuva kehonhuoltotunti, jossa vahvistat ja notkistat kehoasi, sekä rentoudut ja nautit ihanasta musiikista.

Ohjaaja: Heidi Heinisaari