Mikkeli

ma–to 9.30–12 ja 16–19
pe–la 9.30–12
Avainkortilla päivittäin 5–23

Tuntikuvaukset

Aerobic

Tehokas, monipuolinen ja liikkuva askellustunti, jolla haastat kehosi ja mielesi.

Äiti-lapsi-jumppa

Äiti-lapsi-ryhmässä pääset hikoilemaan oma muksu mukanasi. Lapsi on harjoitteissa joko lisäpainona tai hyvänä sparraajana. Tuntien sisältö vaihtelee lihaskuntoharjoitteista kehonhuoltoon, kävijät pääsevät itse vaikuttamaan valintoihin. Tässä ryhmässä riittää menoa ja meininkiä. Ikärajaton ryhmä.

BARRE™

30 minuutin mittainen tunti, joka vahvistaa kehon tukilihaksistoa ja parantaa liikkuvuutta. Harjoitus antaa haasteita myös tasapainolle ja koordinaatiokyvylle. Kaunis musiikki ja balettiin pohjautuva liikekieli sannastoineen luovat tunnille ainutlaatuisen tunnelman. Harjoituksissa käytetään osin pieniä painoja. Aikaisempaa kokemusta baletista ei tarvita.

Body

Lihaskuntotunti joka kiinteyttää ja vahvistaa koko kehoa. Sisältää askellusosion.

BodyART

Kehon ja mielen hyvinvointia edistävä ja yhdistävä tunti, joka vahvistaa, notkistaa ja tasapainottaa kehoa.

BODYATTACK®

Korkeasykkeinen harjoitus, joka kehittää niin voimaa kuin kestävyyttäkin. Tämä erittäin intensiivinen treeni yhdistää atleettiset ja aerobiset liikkeet voima- ja kestävyysharjoituksiin. Dynaamiset ohjaajat ja voimakas musiikki luovat selkeän, mutta tehokkaan päämäärän jokaisen henkilökohtaiseen kunto-ohjelmaan – tunti sopii niin satunnaiselle kuntoilijalle, kuin ammattilaisellekin.

BODYBALANCE®

Joogaan, Pilatekseen ja Tai-chihin pohjautuva kehonhuoltotunti, jossa vahvistat ja notkistat kehoasi, sekä rentoudut ja nautit ihanasta musiikista.

BODYBALANCE® (alasali)

Joogaan, Pilatekseen ja Tai-chihin pohjautuva kehonhuoltotunti, jossa vahvistat ja notkistat kehoasi, sekä rentoudut ja nautit ihanasta musiikista. Tunti pidetään yläsalissa.

BODYJAM®

Tehokas tanssitunti, jossa kuumimmat biisit ja uusimmat tanssityylit yhdistyvät kiehtovaksi kokonaisuudeksi.

Bodypump tekniikka

Tekniikka tunnilla käydään läpi oleellisia asoita bodypumpin tekniikasta. Ohjaajat korjaavat asentoja ja antavat hyviä vinkkejä. Tällä tunnilla ei tehdä treeniä.

BODYPUMP®

Levypainoilla toteutettu tehokas lihaskuntotunti. Tunnilla treenataan vartalon suurimmat lihasryhmät, jokaiselle sopivilla painoilla.

BODYSTEP®

Syketreeniä laudan kanssa!

Circuit kuntosalilla

Kiertoharjoitteluna tehty kuntosalicircuit sopii hyvin kaikenikäisille liikkujille. Liikkeet tehdään suurimmaksi osaksi kuntosalilaitteilla ja näin ollen tunti soveltuu hyvin myös vasta-alkajille. Tunti kehittää lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

Core

Tehokasta lihaskuntoharjoittelua keskivartalon lihaksille.

Crossling (yläsali)

Tunti haastaa kehosi uudella tavalla! Crossling-naruilla tehostettu kokovartalon treeni kohdistuu voimakkaasti keskivartaloon. Treenin haastavuutta on helppo säädellä, joten tunti sopiin kaiken kuntoisille. Tunti pidetään yläsalissa.

Fascial

Fascial on kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja lihaskuntoharjoittelua jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Tarkoituksena on käsitellä erityisesti lihasten sidekudoskalvoja dynaamisen venyttelyn avulla. Sopii kaikille naisille!

Fitness Pilates

Fitness Pilates. Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo.

Fitness Pilates (yläsali)

Fitness Pilates. Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Tunti pidetään yläsalissa.

Funky 55

Vieraileva ohjaaja Matti Nojonen ohjaa tanssillisen tunnin jolla kehitellään koreografinen sarja. Tule haastamaan kehosi ja mielesi!

Hardfit toiminnallinen treeni

Monipuolinen koko kehoa haastava hauska ja hikinen toiminnallinen harjoitus.

HIIT

Kovatehoinen intervallitreeni, joka haastaa sykkeesi yksinkertaisilla ja tehokkailla liikkeillä.

Intervalli 55

Vieraileva ohjaaja Matti Nojonen ohjaa sykettä nostattavan intervallitunnin jossa sykkeen nostot ja lihaskuntoharjoittelut vuorottelevat kappaleittain. Laitetaan hiki virtaamaan!

Jooga

Kokonaisvaltainen menetelmä, jolla edistetään fyysistä ja psyykkistä terveyttä liikkeen, hengityksen ja keskittymisen avulla, tavoitteena stressittömämpi olo. Tunti voi olla rauhoittavan lempeä tai hyvinkin dynaamisen hoitava.

Kahvakuula

Monipuolinen koko kehon lihaksistoa ja sykettä kuormittava tunti.

Kehoa avaava harjoitus

Kehoa lempeästi ja herättävästi avaava harjoitus liikkeen sekä syvävenytyksen kautta.

Kehonhuolto

Tasapainoa, kehonhallintaa ja venyttelyä. Tunti sisältää mm. pilates-, jooga-, tai chi- ja venyttelyliikkeitä.

Kehonpainoharjoittelu

Monipuolinen kehonhallintaa ja koordinaatiota kehittävä tunti. Tunnilla tehdään luonnollisia, moniulotteisia liikkuvuus- ja voimaharjoitteita kehon painolla. Liikkeet ovat kokonaisvaltaisia, ja ne kehittävät kehonhallinnan lisäksi voimaa, nopeutta ja liikkuvuutta.

Kids

3-6 -vuotiaiden oma jumppa. Kidsin aikana äidit voi harjoitella kuntosalilla ja ryhmäliikunnassa.

Kotiäitiaikaa ryhmäliikuntasalissa

Voit tuoda lapsen mukana LadyLinelle ryhmäliikuntasaliin. Tilassa äiti voi treenata jälkikasvun leikkiessä turvallisesti äidin valvonnassa. Huom! Lapsi aikuisen vastuulla.

Kuntonyrkkeily

Toiminnallista kardioharjoittelua, jolla lisäät sekä kestävyyttä, että voimaa. Kohotat kuntoasi ja opit samalla nyrkkeilyn tekniikkaa. Tunti sisältää lihaskunto- sekä tekniikka-osuudet. Ei vaadi aiempaa kokemusta kamppailulajeista.

Lady Girya

Kahvakuula-tunti, jossa yhdistyvät tehokkaasti toiminnallinen harjoittelu ja oman kehon hallinta. Loistava lihaskuntoa kehittävä tunti, joka ei jätä ketään kylmäksi.

Ladyt

Lihaskuntoharjoittelua, venyttelyä, tasapainoharjoittelua, mukavaa musiikkia ja reipasta menoa! Tunti suunnattu vanhemmille ladyille, mutta mukaan pääsee myös nuoremmat!

Lapsiparkki

Voit tuoda jälkikasvusi touhuamaan lapsiparkkiin treenisi ajaksi. Huomioithan että leikitämme jo kuivaksi oppineita lapsia. Tunti pidetään yläsalissa.

Latin Dance

Tunnilla pääset maistelemaan eri latinotansseja mukaansa tempaavan musiikin rytmissä!

Lavis

Lavatanssi musiikkiin ja askelluksiin rakennettu tanssitunti.

Niska-hartia

Rauhallinen niska-hartia alueelle kohdistuva avaava harjoitus.

Niska-selkä-tunti 60 min

Sisältää liikkuvuutta, lihaskuntoa ja sykkeen kohotusta. Puhti-tyylinen tunti.

PUHTI

Tämä tunti tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapainoasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana.

Putkirullaus

BLACKROLL -putkirullaus on sekoitus monien välineiden ominaisuuksia: pallo=pyörii, voimapyörä=rullausliikkeet, tasapainolauta=huojuttaa, hieronta=edistää kehon palautumista. Keskivartaloa ja tasapainoa haastava harjoitus, jossa rulla mukana venyttelyssä joko helpottamaan asentoa tai syventämään sitä. Tunnilla rullaa käytetään myös pehmytkudos- ja lihaskalvokäsittelyyn.

Rentoutus

Pysäyttävä ja hoitava syvärentoutus, laitathan lämmintä päällesi.

Rumbita Fuerte

Rumbita Fuerte on suomalaisen tanssinopettajan, Kirsi Kannaksen kehittämä tanssitunti, jossa yhdistyvät rumban ja flamencon rytmit, menevään latinopop-musiikkiin. Hauskaa helppoa liikettä suomalaiselle naiselle!

RVP

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

SH'BAM®

Täydellinen tapa kiinteytyä ja päästää sisälläsi oleva tanssitähti valloilleen. Tunnilla kuullaan yökerhojen kuumimmat hitit, tuttuja klassikoita ja latinalaisrytmejä. SH'BAM® tunnilla tärkeintä on pitää hauskaa ja heittäytyä musiikin vietäväksi! Come as you are leave as a star!

Step

Stepissä tutustutaan stepin askeliin huolellisesti. Liikkeiden tempo ja vaikeusaste mahdollistaa ensikertalaisenkin osallistumisen. Tasainen askellus tuo hien pintaan ja hyvän olon. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Step&Body

Tunti sisältää monipuolisen lihaskuntoosuuden sekä steplaudalla tehtävän askellusosuuden. Tehokas kokovartalotreeni.

Tanssimix

Eri tanssilajeista koostuva rennon hauska tanssitunti, joka sopii kaikentasoisille harrastajille.

Toiminnallinen kiertoharjoittelu

Kuntopiirin omainen, koko kehoa monipuolisesti kuormittava harjoitus, jonka voi toteuttaa oman kuntotason mukaisesti.

Vatsa-peppu

Vatsa-pakara alueille painottuva.

Venyttely

Venyttely on tärkeä osa lihashuoltoa. Parantaa liikkuvuutta, aineenvaihduntaa ja rentouttaa. Venyttelytunnilla käydään läpi kehon tärkeimpiä lihasryhmiä.

Venyttely 30 min

Venyttely on tärkeä osa lihashuoltoa. Parantaa liikkuvuutta, aineenvaihduntaa ja rentouttaa. Venyttelytunnilla käydään läpi kehon tärkeimpiä lihasryhmiä. Tunti pidetään yläsalissa.

Virtuaalitunti™ Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar harjoittelu sopii kaiken ikäisille ja kokoisille kuntoilijoille. Tunnilla käytetään Flexi-Baria, tankoa, jonka heiluriliike aktivoi lihaksia tehokkaasti. Flexi-Bar harjoittelu voi helpottaa niskahartiaseudun kipuja, parantaa ryhtiäsi ja muokkaa vartaloasi. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha.

Virtuaalitunti™ Lady Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: joogamatto tai jumppamatto.

Virtuaalitunti™ Muokkaus

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Aerobiset ja lihaskunto osuudet vaihtelevat n. 6 min. jaksoissa. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä, kiinteyttävä. Välineet: Step-lauta, tanko ja kiekot, käsipainot, kuminauha, jumppamatto.

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Pilates

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

R reidet, V vatsa, P pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto.

Zumba®

Kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on tehokas, hauska ja mukaansatempaava.