Loimaa

ma–to 14–18
pe–su suljettu
Kulku magneettikortilla päivittäin klo 5–23

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:45Circuit training (45 min)

    Tehokas kiertoharjoittelu, jossa käytetään kahvakuulia, painoja ja keppejä. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan jumppasalissa kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    17:30BODYPUMP® (60 min)

    Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    18:40Hot Fitness Pilates (60 min)

    (60 min) Tila on lämmitetty lähes 38c ja siellä tehty harjoitus lisää kehon ja mielen tasapainoa sekä harjoittelusta tulee mielekkäämpää. Upeat terveydelliset vaikutukset alkavat näkyä nopeasti ja tunnet kuinka kehosi saa uutta energiaa. Pilateksen avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Muista nauttia runsaasti nestettä samana päivänä, kun aiot osallistua lämpötunnille.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Zumba® Gold (60 min)

    (60 min) Tunti kaikille, jotka nauttivat energisestä ilmapiiristä ja mukaansatempaavasta musiikista. Tunnilla liikutaan hieman rauhallisemmassa tahdissa, hikeä ja tehoa silti vähentämättä.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:30BODYATTACK® (60 min)

    Sporttinen ja atleettinen treenimuoto, joka vahvistaa kehoa ja parantaa kestävyyttä. Tunti koostuu intensiivisestä intervalliharjoittelusta ja vastaa teholtaan kymmenen kilometrin juoksulenkkiä. Tunnilla huomioidaan niin vasta-alkajat kuin lajille omistautuneetkin.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    18:40Farkkupeppu (45 min)

    Farkkupeppu-tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä ja lihaskuntoharjoitteista. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskaa. Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehonosiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia ;)

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45TONE™ (45 min)

    Kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Se tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:15BODYCOMBAT® (60 min)

    Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä.

    Ohjaaja: Pauliina Mattila

    18:20Voimajooga (45 min)

    Lihaskuntoa, etenkin kehon syviä lihaksia, tehokkaasti voimistava joogatunti, jossa siirrytään hengitysten tahtiin liikkeestä toiseen. Jooga parantaa myös liikkuvuutta, keskittymiskykyä, kehon hallintaa ja tasapainoa.

    Ohjaaja: Maiju Mäki-Punto

    18:25BODYPUMP® (60 min)

    Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Lady Jooga (60 min)

    (60 min) Tunti perustuu dynaamiseen, länsimaiseen astanga-joogaan. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voi osallistua ilman aiempaa kokemusta joogasta.

    Ohjaaja: Tuija Antelo

    17:00Zumba® (60 min)

    Zumba® on latinorytmeihin perustuva, koko maailman valloittanut tanssifitness-tunti. Se on useita tanssityylejä yhdistävää, rytmikästä, helppoa ja hauskaa tanssia, jossa rasva palaa vastustamattoman mukaansa tempaavalla tavalla. Zumba on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    18:05Muokkaus (60 min)

    Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti koko vartalon lihaksia eri välineitä apuna käyttäen. Perinteinen, jokaiselle sopiva lihaskuntojumppa.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Kahvakuula (30 min)

    (30 min) Nopea ja tehokas keskivartalotreeni. Toiminnallisilla harjoituksilla vahvistat vatsa-, selkä ja pakaralihaksia, sekä parannat tasapainoa ja liikkuvuutta.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    10:20Venyttely (30 min)

    Perinteinen venyttelytunti joka sisältää pitkäkestoista, rauhallista ja kokonaisvaltaista venyttelyä, rentouttavaa musiikkia kuunnellen.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:00BODYPUMP® (60 min)

    Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    17:00Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat (30 min)

    R reidet, V vatsa, P pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:30Lavis® (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja, kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Kirsi Kivimäki

    9:40Asahi (45 min)

    Asahi on Suomessa kehitetty liikuntamuoto, jossa yhdistyvät sekä itämaisen että länsimaisen terveysliikunnan parhaat perinteet. Asahi-terveysliikunta on tarkoitettu sekä ennaltaehkäiseväksi että jo syntyneitä ongelmia hoitavaksi. Liikkeiden suunnittelussa on otettu huomioon erityisesti suomalaisten suurimmat terveysongelmat: selän ja hartiaseudun vaivat, erilaiset murtumat sekä stressin aiheuttamat ongelmat. Tunti on helppo ja sopii kaikille rauhoittamaan sekä kehoa, että mieltä.

    Ohjaaja: Kirsi Kivimäki

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:00Virtuaalitunti™ Keskikeho (30 min)

    Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

    17:35Virtuaalitunti Pilates (30 min)

    Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.