Loimaa

ma–to 14–18
pe–su suljettu
Kulku magneettikortilla päivittäin klo 5–23

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Circuit training (45 min)

    Tehokas kiertoharjoittelu, jossa käytetään kahvakuulia, painoja ja keppejä. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan jumppasalissa kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    17:30BODYPUMP® (60 min)

    Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    18:40Fitness Pilates 2 (60 min)

    (60 min.) Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Lämpötunti ja saattaa sisältää myös haastavampia liikkeitä.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Zumba® Gold (60 min)

    (60 min) Tunti kaikille, jotka nauttivat energisestä ilmapiiristä ja mukaansatempaavasta musiikista. Tunnilla liikutaan hieman rauhallisemmassa tahdissa, hikeä ja tehoa silti vähentämättä.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    16:40Farkkupeppu (45 min)

    Farkkupeppu-tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä ja lihaskuntoharjoitteista. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskaa. Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehonosiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia ;)

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:30BODYATTACK® (60 min)

    Sporttinen ja atleettinen treenimuoto, joka vahvistaa kehoa ja parantaa kestävyyttä. Tunti koostuu intensiivisestä intervalliharjoittelusta ja vastaa teholtaan kymmenen kilometrin juoksulenkkiä. Tunnilla huomioidaan niin vasta-alkajat kuin lajille omistautuneetkin.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    18:35Hot Lady Jooga (60 min)

    (60 min) Lämpöstudio on lämmitetty lähes 38°C ja siellä tehty harjoitus lisää kehon ja mielen tasapainoa. Upeat terveydelliset vaikutukset alkavat näkyä nopeasti ja tunnet kuinka kehosi saa uutta energiaa. Harjoitelu perustuu dynaamiseen, länsimaiseen astanga-joogaan. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voi osallistua ilman aiempaa kokemusta joogasta. Muista nauttia runsaasti nestettä samana päivänä, kun aiot osallistua lämpötunnille.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Kahvakuula (30 min)

    (30 min) Nopea ja tehokas keskivartalotreeni. Toiminnallisilla harjoituksilla vahvistat vatsa-, selkä ja pakaralihaksia, sekä parannat tasapainoa ja liikkuvuutta.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    10:20Venyttely (30 min)

    Perinteinen venyttelytunti joka sisältää pitkäkestoista, rauhallista ja kokonaisvaltaista venyttelyä, rentouttavaa musiikkia kuunnellen.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    18:40Circuit training (45 min)

    Tehokas kiertoharjoittelu, jossa käytetään kahvakuulia, painoja ja keppejä. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan jumppasalissa kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:30BODYPUMP® (60 min)

    Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    17:00Zumba® (60 min)

    Zumba® on latinorytmeihin perustuva, koko maailman valloittanut tanssifitness-tunti. Se on useita tanssityylejä yhdistävää, rytmikästä, helppoa ja hauskaa tanssia, jossa rasva palaa vastustamattoman mukaansa tempaavalla tavalla. Zumba on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    18:05Farkkupeppu (45 min)

    Farkkupeppu-tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä ja lihaskuntoharjoitteista. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskaa. Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehonosiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia ;)

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    19:00Pilates (60 min)

    (60 min.) Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Perustunti, sopii kaikille.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Pilates (60 min)

    (60 min.) Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Perustunti, sopii kaikille.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:00BODYPUMP® (60 min)

    Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    15:00Muokkaus (60 min)

    Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti koko vartalon lihaksia eri välineitä apuna käyttäen. Perinteinen, jokaiselle sopiva lihaskuntojumppa.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    16:00Virtuaalitunti™ Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto.