Loimaa

ma–to 14–18
pe 9–11
la–su suljettu
Kulku magneettikortilla päivittäin klo 5–23

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:45Circuit training (45 min)

    Tehokas kiertoharjoittelu, jossa käytetään kahvakuulia, painoja ja keppejä. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan jumppasalissa kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    11:30Virtuaalitunti™ Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto.

    17:00RVP TURBO (35 min)

    (35 min) Tehokas koko kehon treeni, jossa painotus on reisien, vatsan ja pakaroiden lihasten treenaamisessa. Tunnilla lämmitellään askeltamalla, sen jälkeen tehokas lihaskunto-osio jossa hyödynnetään erilaisia välineitä. Tunti päätetään rauhalliseen palautusosioon.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    18:00Les Mills BODYATTACK® (60 min)

    (60 min) Sporttinen ja atleettinen treenimuoto, joka vahvistaa kehoa ja parantaa kestävyyttä. Tunti koostuu intensiivisestä intervalliharjoittelusta ja vastaa teholtaan kymmenen kilometrin juoksulenkkiä. Tunnilla huomioidaan niin vasta-alkajat kuin lajille omistautuneetkin.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    19:15Hot Fitness Pilates (60 min)

    (60 min) Tila on lämmitetty lähes 38c ja siellä tehty harjoitus lisää kehon ja mielen tasapainoa sekä harjoittelusta tulee mielekkäämpää. Upeat terveydelliset vaikutukset alkavat näkyä nopeasti ja tunnet kuinka kehosi saa uutta energiaa. Pilateksen avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Muista nauttia runsaasti nestettä samana päivänä, kun aiot osallistua lämpötunnille.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Zumba® Gold (60 min)

    (60 min) Tunti kaikille, jotka nauttivat energisestä ilmapiiristä ja mukaansatempaavasta musiikista. Tunnilla liikutaan hieman rauhallisemmassa tahdissa, hikeä ja tehoa silti vähentämättä.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:30Les Mills BODYPUMP® (60 min)

    (60 min) Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itsellen sopivimmat painot.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    18:45Hot Lady Jooga 1 (60 min)

    (60 min) Lämpöstudio on lämmitetty lähes 38°C ja siellä tehty harjoitus lisää kehon ja mielen tasapainoa. Upeat terveydelliset vaikutukset alkavat näkyä nopeasti ja tunnet kuinka kehosi saa uutta energiaa. Harjoittelu perustuu dynaamiseen, länsimaiseen astanga-joogaan. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voi osallistua ilman aiempaa kokemusta joogasta. Muista nauttia runsaasti nestettä samana päivänä, kun aiot osallistua lämpötunnille.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Hot Lady Jooga 2 (60 min)

    (60 min) Energisoiva joogatunti miellyttävän lämpimässä joogastudiossa, jolla tehdään hatha-joogaan perustuvia avaavia, vahvistavia sekä rentouttavia asanoita. Lämpö lisää lihasten venyvyyttä ja ja nivelten liikkuvuutta ja voimistaa asanoiden vaikutuksia. Sopii niin aloittelijoille, kuin jo aiemmin harrastaneillekin.

    Ohjaaja: Maiju Mäki-Punto

    18:00Les Mills BODYCOMBAT® (60 min)

    (60 min) Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä.

    Ohjaaja: Satu Isokyykö

    19:15Asahi (45 min)

    Asahi on Suomessa kehitetty liikuntamuoto, jossa yhdistyvät sekä itämaisen että länsimaisen terveysliikunnan parhaat perinteet. Asahi-terveysliikunta on tarkoitettu sekä ennaltaehkäiseväksi että jo syntyneitä ongelmia hoitavaksi. Liikkeiden suunnittelussa on otettu huomioon erityisesti suomalaisten suurimmat terveysongelmat: selän ja hartiaseudun vaivat, erilaiset murtumat sekä stressin aiheuttamat ongelmat. Tunti on helppo ja sopii kaikille rauhoittamaan sekä kehoa, että mieltä.

    Ohjaaja: Kirsi Kivimäki

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Les Mills TONE™ (60 min)

    (60 min) Kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Se tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    18:00Les Mills BODYPUMP® (60 min)

    (60 min) Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itsellen sopivimmat painot.

    Ohjaaja: Satu Isokyykö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Kahvakuula (30 min)

    (30 min) Nopea ja tehokas keskivartalotreeni. Toiminnallisilla harjoituksilla vahvistat vatsa-, selkä ja pakaralihaksia, sekä parannat tasapainoa ja liikkuvuutta.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    10:20Venyttely (30 min)

    (30 min) Pitkäkestoista, rauhallista ja kokonaisvaltaista venyttelyä, rentouttavaa musiikkia kuunnellen.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    18:15Zumba® (60 min)

    (60 min) Zumba on latinorytmeillä maustettu tunti, joka on samalla sekä tehokasta että hauskaa. Perusajatuksena liikunnan ilo ja liikkeiden helppous, tunnilla hoidat kehoa ja mieltä.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    19:15Hot Lady Jooga 3 (60 min)

    (60 min) Rentouttava joogatunti, jossa tehdään aluksi voimistavia ja avaavia asanoita, lopuksi rauhoitutaan pidemmissä venytyksissä. Lämpö tehostaa tunnin vaikutusta. Sopii kaikille.

    Ohjaaja: Maiju Mäki-Punto

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:30Muokkaus (60 min)

    (60 min.) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti koko vartalon lihaksia eri välineitä apuna käyttäen.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    11:45Lavis® (60 min)

    Lavatanssijumpaa

    Ohjaaja: Kirsi Kivimäki

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:00Circuit training (45 min)

    Tehokas kiertoharjoittelu, jossa käytetään kahvakuulia, painoja ja keppejä. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan jumppasalissa kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska