Loimaa

ma–to 12–18
pe–su suljettu
Kulku magneettikortilla päivittäin klo 5–23

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Circuit training (45 min)

    Tehokas kiertoharjoittelu, jossa käytetään kahvakuulia, painoja ja keppejä. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan jumppasalissa kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    10:45Virtuaalitunti™ Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto.

    17:00TIMMI (30 min)

    TIMMI–uusi lihaskuntotunti! Hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava uutuus! 30 minuutin aikana tehdään helppo alkulämmittely, lihaskunto-osuus (käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä) ja lopussa verrytellään. Kaikki liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tule ja timmiydy!

    Ohjaaja: Miisa Suonpää

    17:40BODYATTACK® (60 min)

    Sporttinen ja atleettinen treenimuoto, joka vahvistaa kehoa ja parantaa kestävyyttä. Tunti koostuu intensiivisestä intervalliharjoittelusta ja vastaa teholtaan kymmenen kilometrin juoksulenkkiä. Tunnilla huomioidaan niin vasta-alkajat kuin lajille omistautuneetkin.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    18:15Yhteislenkki (60 min)

    Matalasykkeinen yhteislenkki, johon yhdistetään oman kehon painolla tehtävää lihaskuntoharjoittelua. Lähtö tapahtuu LadyLinelta. Sään mukainen varustus. Tule mukaan ulkoilemaan kanssamme.

    Ohjaaja: Kari Laakso

    18:45Fitness Pilates 2 (60 min)

    (60 min.) Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Lämpötunti ja saattaa sisältää myös haastavampia liikkeitä.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Zumba® Gold (60 min)

    (60 min) Tunti kaikille, jotka nauttivat energisestä ilmapiiristä ja mukaansatempaavasta musiikista. Tunnilla liikutaan hieman rauhallisemmassa tahdissa, hikeä ja tehoa silti vähentämättä.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:30BODYPUMP® (60 min)

    Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    18:40Hot Lady Jooga (60 min)

    (60 min) Lämpöstudio on lämmitetty lähes 38°C ja siellä tehty harjoitus lisää kehon ja mielen tasapainoa. Upeat terveydelliset vaikutukset alkavat näkyä nopeasti ja tunnet kuinka kehosi saa uutta energiaa. Harjoitelu perustuu dynaamiseen, länsimaiseen astanga-joogaan. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voi osallistua ilman aiempaa kokemusta joogasta. Muista nauttia runsaasti nestettä samana päivänä, kun aiot osallistua lämpötunnille.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:30BODYPUMP® (60 min)

    Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    17:15BODYCOMBAT® (60 min)

    Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä.

    Ohjaaja: Pauliina Mattila

    18:20TIMMI (30 min)

    TIMMI–uusi lihaskuntotunti! Hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava uutuus! 30 minuutin aikana tehdään helppo alkulämmittely, lihaskunto-osuus (käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä) ja lopussa verrytellään. Kaikki liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tule ja timmiydy!

    Ohjaaja: Miisa Suonpää

    18:55Venyttely (30 min)

    Perinteinen venyttelytunti joka sisältää pitkäkestoista, rauhallista ja kokonaisvaltaista venyttelyä, rentouttavaa musiikkia kuunnellen.

    Ohjaaja: Miisa Suonpää

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Lady Kahvakuula (30 min)

    Helppo kahvakuulatunti, jossa yhdistyvät toiminnallinen harjoittelu ja oman kehon hallinta. Loistava lihaskuntoa kehittävä tunti, tehokas apu myös etenkin niska-hartiaseudun ongelmiin. Tämä tunti sopii hyvin jokaiselle, sillä voit valita itsellesi sopivan kuulan.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    10:20Venyttely (30 min)

    Perinteinen venyttelytunti joka sisältää pitkäkestoista, rauhallista ja kokonaisvaltaista venyttelyä, rentouttavaa musiikkia kuunnellen.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:00Zumba® (60 min)

    Zumba® on latinorytmeihin perustuva, koko maailman valloittanut tanssifitness-tunti. Se on useita tanssityylejä yhdistävää, rytmikästä, helppoa ja hauskaa tanssia, jossa rasva palaa vastustamattoman mukaansa tempaavalla tavalla. Zumba on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    18:15BODYPUMP® (60 min)

    Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    19:20Virtuaalitunti™ Lady Jooga (30 min)

    Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: joogamatto tai jumppamatto.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Hot Lady Jooga (60 min)

    Energisoiva joogatunti miellyttävän lämpimässä joogastudiossa, jolla tehdään hatha-joogaan perustuvia avaavia, vahvistavia sekä rentouttavia asanoita. Lämpö lisää lihasten venyvyyttä ja ja nivelten liikkuvuutta ja voimistaa asanoiden vaikutuksia. Sopii niin aloittelijoille, kuin jo aiemmin harrastaneillekin.

    Ohjaaja: Maiju Mäki-Punto

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:40Asahi (45 min)

    Asahi on Suomessa kehitetty liikuntamuoto, jossa yhdistyvät sekä itämaisen että länsimaisen terveysliikunnan parhaat perinteet. Asahi-terveysliikunta on tarkoitettu sekä ennaltaehkäiseväksi että jo syntyneitä ongelmia hoitavaksi. Liikkeiden suunnittelussa on otettu huomioon erityisesti suomalaisten suurimmat terveysongelmat: selän ja hartiaseudun vaivat, erilaiset murtumat sekä stressin aiheuttamat ongelmat. Tunti on helppo ja sopii kaikille rauhoittamaan sekä kehoa, että mieltä.

    Ohjaaja: Kirsi Kivimäki

    10:30Lavis® (60 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja, kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Kirsi Kivimäki

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    16:00TONE™ (60 min)

    Kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Se tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:10Pilates (60 min)

    (60 min.) Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Perustunti, sopii kaikille.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    Ilmoittaudu kilpailuun!