Loimaa

arkisin 9–20, la 10–15, su 12–15
Kulku avaimella päivittäin klo 5–23

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:45Ladyt (45 min)

    Circuit (kiertoharjoitus) tai kuntosaliharjoitus.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    17:00RVP TURBO (35 min)

    (35 min) Teho Reisi Vatsa Pakara -harjoitus.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    18:00Les Mills BODYATTACK® (60 min)

    (60 min) Sporttinen ja atleettinen treenimuoto, joka vahvistaa kehoa ja parantaa kestävyyttä. Tunti koostuu intensiivisestä intervalliharjoittelusta, jossa yhdistyvät atleettiset aerobic-liikkeet sekä voima ja stabiliteettiharjoitukset.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    19:15Hot Fitness Pilates (60 min)

    (60 min) Tila on lämmitetty lähes 38c ja siellä tehty harjoitus lisää kehon ja mielen tasapainoa sekä harjoittelusta tulee mielekkäämpää. Upeat terveydelliset vaikutukset alkavat näkyä nopeasti ja tunnet kuinka kehosi saa uutta energiaa. Pilateksen avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Muista nauttia runsaasti nestettä samana päivänä, kun aiot osallistua lämpötunnille.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Zumba® Gold (60 min)

    (60 min) Tunti kaikille, jotka nauttivat energisestä ilmapiiristä ja mukaansatempaavasta musiikista. Tunnilla liikutaan hieman rauhallisemmassa tahdissa, hikeä ja tehoa silti vähentämättä.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    17:30Les Mills BODYPUMP® (60 min)

    (60 min) Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itsellen sopivimmat painot.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    18:45Hot Lady Jooga 1 (60 min)

    (60 min) Lämpöstudio on lämmitetty lähes 38°C ja siellä tehty harjoitus lisää kehon ja mielen tasapainoa. Upeat terveydelliset vaikutukset alkavat näkyä nopeasti ja tunnet kuinka kehosi saa uutta energiaa. Harjoittelu perustuu dynaamiseen, länsimaiseen astanga-joogaan. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voi osallistua ilman aiempaa kokemusta joogasta. Muista nauttia runsaasti nestettä samana päivänä, kun aiot osallistua lämpötunnille.

    Ohjaaja: Marika Perkiö

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Hot Lady Jooga 2 (60 min)

    (60 min) Energisoiva joogatunti miellyttävän lämpimässä joogastudiossa, jolla tehdään hatha-joogaan perustuvia avaavia, vahvistavia sekä rentouttavia asanoita. Lämpö lisää lihasten venyvyyttä ja ja nivelten liikkuvuutta ja voimistaa asanoiden vaikutuksia. Sopii niin aloittelijoille, kuin jo aiemmin harrastaneillekin.

    Ohjaaja: Maiju Mäki-Punto

    17:15RVP TURBO (35 min)

    (35 min) Teho Reisi Vatsa Pakara -harjoitus.

    Ohjaaja: Teresa Kaniewska

    18:00Les Mills BODYPUMP® (60 min)

    (60 min) Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itsellen sopivimmat painot.

    Ohjaaja: Satu Isokyykö

    19:15Les Mills BODYSTEP® (60 min)

    Tehokas, aerobista kuntoa kehittävä askellustunti step-laudalla. Laudan korkeutta voi säätää kunto- ja taitotason mukaan.

    Ohjaaja: Enni Kinnunen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Les Mills TONE™ (60 min)

    (60 min) Helppo ja tehokas tunti, joka yhdistää sykettä nostavan kuntoilun, voimaharjoittelun ja venyttelyn menneiden vuosien musiikin tahdittamana. Tunnilla käytetään Vive-kuntopalloja ja -vastuskuminauhoja.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    18:00Les Mills BODYCOMBAT® (60 min)

    (60 min) Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä.

    Ohjaaja: Satu Isokyykö

    19:00Hot Lady Jooga 3 (60 min)

    (60 min) Rentouttava joogatunti, jossa tehdään aluksi voimistavia ja avaavia asanoita, lopuksi rauhoitutaan pidemmissä venytyksissä. Lämpö tehostaa tunnin vaikutusta. Sopii kaikille.

    Ohjaaja: Maiju Mäki-Punto

    19:15 (45 min)

    Ohjaaja: Johanna Kujala

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Kahvakuula (30 min)

    (30 min) Nopea ja tehokas keskivartalotreeni. Toiminnallisilla harjoituksilla vahvistat vatsa-, selkä ja pakaralihaksia, sekä parannat tasapainoa ja liikkuvuutta.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    10:20Venyttely (30 min)

    (30 min) Pitkäkestoista, rauhallista ja kokonaisvaltaista venyttelyä, rentouttavaa musiikkia kuunnellen.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    18:15Zumba® (60 min)

    (60 min) Zumba on latinorytmeillä maustettu tunti, joka on samalla sekä tehokasta että hauskaa. Perusajatuksena liikunnan ilo ja liikkeiden helppous, tunnilla hoidat kehoa ja mieltä.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:30Muokkaus (60 min)

    (60 min.) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti koko vartalon lihaksia eri välineitä apuna käyttäen.

    Ohjaaja: Teija Lankinen

    11:45Lavis® (60 min)

    Lavatanssijumpaa

    Ohjaaja: Kirsi Kivimäki

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™