ma–ke 15.30–17.30
pe 11–13
muulloin sop. mukaan
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–23

Tuntikuvaukset

Circuit

Tehokas kiertoharjoittelu, jossa käytetään mm. kahvakuulia, painoja ja keppejä. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Ei sisällä askelsarjoja. 60min. kokonaisuuteen sisältyy n. 15min. loppuvenyttelyt.

Kahvakuula

Nopea ja tehokas keskivartalotreeni. Toiminnallisilla harjoituksilla vahvistat vatsa-, selkä ja pakaralihaksia, sekä parannat tasapainoa ja liikkuvuutta.

Lavis®

Lavis on hauska, helppo ja hikinen tunti, joka perustuu yksin tanssittavien lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan mm. seuraavia lavatansseja: humppa, jenkka, cha-cha ja samba.

Muokkaus

Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti koko vartalon lihaksia eri välineitä apuna käyttäen.

Pilates

Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo.

Power Attack

Sporttinen ja atleettinen treenimuoto, joka vahvistaa kehoa ja parantaa kestävyyttä. Tunti koostuu intensiivisestä intervalliharjoittelusta, jossa yhdistyvät atleettiset aerobic-liikkeet sekä voima ja stabiliteettiharjoitukset.

Pumppi

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itsellen sopivimmat painot.

RVP

Tehokas reisi-vatsa-pakaratreeni keskittyen kehon suurimpiin lihasryhmiin helpoilla ja turvallisilla liikkeillä. 60min. kokonaisuuteen sisältyy n. 15min. loppuvenyttelyt.

Step

Stepin perusaskeleista ja niiden variaatioista koostuva tunti, jossa jokainen kappale muodostaa oman pienen kokonaisuutensa. Sisältää sykkeenkohotusosioita, aktiivisia palautusosioita sekä lihaskuntoliikkeitä keskittyen alavartalon lihaksiin.

STRONG Nation™

Vauhdikas intervallityyppinen treeni, joka kuormittaa koko kehoa. Tunti sisältää kehonpainolla tehtävien lihaskuntoliikkeiden lisäksi sykettä nostavia osuuksia, joiden tavoitteena on kehittää kestävyyttä. Liikkeistä voi valita kevyempiä tai haastavampia vaihtoehtoja oman kuntotason mukaan. Sopii tehotreeniä kaipaavalle.

Tabata Workout

(60min.) Kokonaisvaltainen treeni, joka perustuu Tabata-intervalleihin. Tunnilla lyhyet, mutta intensiiviset työosuudet vuorottelevat lepohetkien kanssa. Harjoitteissa voidaan käyttää välineitä (esim. step-lautaa/painoja) tai oman kehon painoa ohjaajan valinnan mukaan.

Teematunti

Kuukausittain vaihtuva Teematunti tuo maanantai-iltoihin niitä toivetunteja (jooga, pilates yms.), joille on muuten haasteellista löytää sopivaa tilaa vakioaikataulussa. Kulloinkin vuorossa oleva tunti ilmoitetaan ennakkoon edellisen kuukauden viimeisellä viikolla LadyLine Loimaan WhatsApp-ryhmässä, Facebook-sivulla, sekä Instagramissa. Syyskuun ajan Teematuntina Lavis®

Venyttely

Pitkäkestoista, rauhallista ja kokonaisvaltaista venyttelyä, rentouttavaa musiikkia kuunnellen.

Zumba Gold®

Zumba Gold® on tunti kaikille, jotka nauttivat energisestä ilmapiiristä ja mukaansatempaavasta musiikista. Tunnilla liikutaan hieman rauhallisemmassa tahdissa, hikeä ja tehoa silti vähentämättä. Lämmin tunnelma ja tekemisen riemu ovat tälläkin tunnilla pääosassa, kuten kaikilla Zumba® tunneilla.

Zumba®

Zumba on latinorytmeillä maustettu tunti, joka on samalla sekä tehokasta että hauskaa. Perusajatuksena liikunnan ilo ja liikkeiden helppous, tunnilla hoidat kehoa ja mieltä.

Test