Lappeenranta

    Viikko-ohjelma

      Maanantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:05Vaihtuva tunti (60 min)

      Tunnin sisältö vaihtuu.

      16:30RVP (30 min)

      Reidet, vatsa, pakarat.

      17:05Tabata (30 min)

      Tehokas koko kropan intervallitreeni. 30 min.

      17:40LadyPumppi (50 min)

      Aerobista kuntoa ja lihaskestävyyttä kehittävä tunti. Tunnin aikana treenataan kaikki päälihasryhmät tankoa ja painoja käyttäen. 60 min.

      18:40Lämpö Venyttely (60 min)

      Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 60 min.

      Tiistai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      17:40Lady Circuit (45 min)

      Lady Circuit on ryhmäliikuntasalissa tehtävä kertoharjoittelutunti joka parantaa lihaskuntoa. Tehokasta ja hauskaa!

      18:30Zumba® (50 min)

      Zumba® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas,hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Hauskaa ja hikistä.

      18:30HotJooga (60 min)

      Rauhallinen, myös aloittelijoille sopiva jooga tunti, joka perustuu kehon-ja mielenhallintaan. Tunti vahvistaa kehoa, lisää liikkuvuutta ja rentouttaa mieltä. 60 min.

      Keskiviikko

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      16:30Hiit (30 min)

      Hiit on intervallitreeni joka polttaa nopeasti rasvaa ja kohottaa niin kestävyys- kuin lihaskuntoa. Kehonpainoliikkeitä ja kahvakuulaliikkeitä yhdistelevä tunti saa aineenvaihdunnan käyntiin ja kropan polttamaan rasvaa vielä pitkään treenin jälkeenkin.

      17:05Pilates (60 min)

      Kehontuntemusta, keskivartalon hallintaa ja hyvää ryhtiä. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. 60 min.

      17:35Nsh (30 min)

      Niska-selkä-hartia alueelle suunnattu kuntoilijan perustunti. Vahvistaa, venyttää ja rentouttaa.

      18:10Venyttely (30 min)

      Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksestasi. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30/45 min.

      18:10RVP (30 min)

      Reidet, vatsa, pakarat.

      18:45Core (45 min)

      Core on jokaisen liikunnanharrastajan perustunti, jossa treenataan ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten treenaus kehittävät kehosi asentoa ja kehon hallinta kehittyy tasapainoissa.

      Torstai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:05Vaihtuva tunti (60 min)

      Tunnin sisältö vaihtuu.

      16:30Kahvakuula (45 min)

      Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua koko keholle. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulasta. Tunnin kesto 30 min.

      17:20HotJooga (60 min)

      Rauhallinen, myös aloittelijoille sopiva jooga tunti, joka perustuu kehon-ja mielenhallintaan. Tunti vahvistaa kehoa, lisää liikkuvuutta ja rentouttaa mieltä. 60 min.

      17:30Hiit (45 min)

      Hiit on intervallitreeni joka polttaa nopeasti rasvaa ja kohottaa niin kestävyys- kuin lihaskuntoa. Kehonpainoliikkeitä ja kahvakuulaliikkeitä yhdistelevä tunti saa aineenvaihdunnan käyntiin ja kropan polttamaan rasvaa vielä pitkään treenin jälkeenkin.

      18:20Zumba® (50 min)

      Zumba® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas,hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Hauskaa ja hikistä.

      Perjantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      16:35LadyDance (45 min)

      Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää otteita eri tanssityyleistä painottuen latinalaisrytmeihin, tervetuloa tanssimaan!

      17:25Kahvakuula (30 min)

      Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua koko keholle. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulasta. Tunnin kesto 30 min.

      18:00Hiit (30 min)

      Hiit on intervallitreeni joka polttaa nopeasti rasvaa ja kohottaa niin kestävyys- kuin lihaskuntoa. Kehonpainoliikkeitä ja kahvakuulaliikkeitä yhdistelevä tunti saa aineenvaihdunnan käyntiin ja kropan polttamaan rasvaa vielä pitkään treenin jälkeenkin.

      Lauantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:05Kahvakuula (45 min)

      Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua koko keholle. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulasta. Tunnin kesto 30 min.

      10:55Nsh (30 min)

      Niska-selkä-hartia alueelle suunnattu kuntoilijan perustunti. Vahvistaa, venyttää ja rentouttaa.

      11:30Venyttely (30 min)

      Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksestasi. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30/45 min.

      Sunnuntai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™

      Snellmaninkatu 10, 53100 Lappeenranta
      05 541 1340 • lappeenranta@ladyline.fi

       

      Avoinna

      ma ja to 9.30–10 ja 15.30–18.30
      ti–ke 15.30–19
      pe 16–16.30
      la 9.30–10
      Avainkoodilla ma–to klo 5–23.45
      pe 5–21, la–su 8–21

      Tutustu palveluihimme

      Lähetä maksuton tekstiviesti LADY3 etunimi sukunimi ikä numeroon 18232. Kutsumme sinut tutustumiskäynnille.