Lappeenranta

    Viikko-ohjelma

      Maanantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™

      Tiistai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™

      Keskiviikko

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™

      Torstai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:05Vaihtuva tunti (60 min)

      Tunnin sisältö vaihtuu.

      16:30Kahvakuula (45 min)

      Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua koko keholle. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulasta. Tunnin kesto 30 min.

      17:20HotJooga (60 min)

      Rauhallinen, myös aloittelijoille sopiva jooga tunti, joka perustuu kehon-ja mielenhallintaan. Tunti vahvistaa kehoa, lisää liikkuvuutta ja rentouttaa mieltä. 60 min.

      18:20Zumba® (50 min)

      Zumba® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas,hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Hauskaa ja hikistä.

      Perjantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      16:30Kahvakuula (30 min)

      Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua koko keholle. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulasta. Tunnin kesto 30 min.

      17:05Hiit (30 min)

      Hiit on intervallitreeni joka polttaa nopeasti rasvaa ja kohottaa niin kestävyys- kuin lihaskuntoa. Kehonpainoliikkeitä ja kahvakuulaliikkeitä yhdistelevä tunti saa aineenvaihdunnan käyntiin ja kropan polttamaan rasvaa vielä pitkään treenin jälkeenkin.

      Lauantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:05Kahvakuula (45 min)

      Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua koko keholle. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulasta. Tunnin kesto 30 min.

      10:55Nsh (30 min)

      Niska-selkä-hartia alueelle suunnattu kuntoilijan perustunti. Vahvistaa, venyttää ja rentouttaa.

      11:30Venyttely (30 min)

      Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksestasi. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30/45 min.

      Sunnuntai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™

      Snellmaninkatu 10, 53100 Lappeenranta
      05 541 1340 • lappeenranta@ladyline.fi

       

      Avoinna

      ma ja to 9.30–10 ja 15.30–18.30
      ti–ke 15.30–19
      pe 16–16.30
      la 9.30–10
      Avainkoodilla ma–to klo 5–23.45
      pe 5–21, la–su 8–21

      Tutustu palveluihimme

      Lähetä maksuton tekstiviesti LADY3 etunimi sukunimi ikä numeroon 18232. Kutsumme sinut tutustumiskäynnille.