Lappeenranta

    Viikko-ohjelma

      Maanantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:05Vaihtuva tunti (60 min)

      Tunnin sisältö vaihtuu.

      16:30RVP (30 min)

      Reidet, vatsa, pakarat.

      17:05Core (30 min)

      Core on jokaisen liikunnanharrastajan perustunti, jossa treenataan ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten treenaus kehittävät kehosi asentoa ja kehon hallinta kehittyy tasapainoissa.

      17:40LadyDance (60 min)

      Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää otteita eri tanssityyleistä painottuen latinalaisrytmeihin, tervetuloa tanssimaan!

      17:45Lämpö Venyttely (60 min)

      Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 60 min.

      Tiistai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      16:30Lihaskunto (45 min)

      Lihaskunto-tunnilla kehitetään koko kehon lihaskuntoa.

      17:20Hiit (30 min)

      Hiit on intervallitreeni joka polttaa nopeasti rasvaa ja kohottaa niin kestävyys- kuin lihaskuntoa. Kehonpainoliikkeitä ja kahvakuulaliikkeitä yhdistelevä tunti saa aineenvaihdunnan käyntiin ja kropan polttamaan rasvaa vielä pitkään treenin jälkeenkin.

      17:55Kehonhuolto (60 min)

      Tunnilla keskitytään liikkuvuuteen ja liikkeeseen.

      Keskiviikko

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      16:30LadyPumppi (60 min)

      Aerobista kuntoa ja lihaskestävyyttä kehittävä tunti. Tunnin aikana treenataan kaikki päälihasryhmät tankoa ja painoja käyttäen. 60 min.

      17:35Kahvakuula (45 min)

      Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua koko keholle. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulasta. Tunnin kesto 30 min.

      17:35Nsh (30 min)

      Niska-selkä-hartia alueelle suunnattu kuntoilijan perustunti. Vahvistaa, venyttää ja rentouttaa.

      18:25Hot Body Jooga (60 min)

      Tunti on dynaamista länsimaista joogaa, missä on vaikutteita niin hatha, astanga sekä bikram -joogasta. Tehokas ja samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tunti kehittää erityisesti kehonhallintaa, lihasten liikkuvuutta ja keskittymiskykyä. Polttaa tehokkaasti rasvaa ja kuluttaa kaloreita.

      Torstai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:05Vaihtuva tunti (60 min)

      Tunnin sisältö vaihtuu.

      16:45Pilates (60 min)

      Kehontuntemusta, keskivartalon hallintaa ja hyvää ryhtiä. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. 60 min.

      17:50RVP (30 min)

      Reidet, vatsa, pakarat.

      18:25Tabata (30 min)

      Tehokas koko kropan intervallitreeni. 30 min.

      19:00Venyttely (30 min)

      Venyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksestasi. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30/45 min.

      Perjantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™

      Lauantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™

      Sunnuntai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™

      Snellmaninkatu 10, 53100 Lappeenranta
      05 541 1340 • lappeenranta@ladyline.fi

       

      Avoinna

      ma ja to 9.30–10 ja 15.30–18.30
      ti ja ke 15.30–18.30
      pe 15.30–16.30
      la 9.30–10
      Avainkoodilla ma–to klo 5–23.45
      pe 5–21, la–su 8–21

      Tutustu palveluihimme

      Lähetä maksuton tekstiviesti LADY3 etunimi sukunimi ikä numeroon 18232. Kutsumme sinut tutustumiskäynnille.