Lahti

    Viikko-ohjelma

      Maanantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:50Ladyt Kiinteytys (45 min)

      Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      10:40LAVIS (45 min)

      LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      11:30Ladyt Kiinteytys (45 min)

      Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      12:20Hot Venyttely (30 min)

      Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      16:00Pilates (45 min)

      Tunnilla keskitytään keskivartalon vahvuuteen, hallintaan ja liikkuvuuteen. Tunnin tarkoituksena on kehittää kehoa kokonaisuutena ja harjoitukset tähtäävät kehon ytimen lihasten harjoittamiseen, tasapainon kehittämiseen ja liikkuvuuden parantamiseen.

      Ohjaaja: Teija Valaja

      17:00Lattarit (45 min)

      Tanssillinen, sporttinen ja vauhdikkaan hauska tunti, jossa jokainen saa määrittä tunnin tason oman fiiliksen mukaan. Lanteet keinumaan lattareiden tahtiin!

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      17:50Pumppi (55 min)

      Tällä tunnilla teemme kestovoimalihaskuntoharjoituksen koko keholle. Tunnilla käytämme välineenä pääsääntöisesti levytankoa ja -painoja. Painot, joita käytät tunnilla päätät itse. Tämän vuoksi tunti sopii monen tasoisille liikkujille. Tule laittamaan keho pumppiin!

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      18:00Sali Startti (30 min)

      Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

      18:50Hot Mindfulness (45 min)

      Usein jäämme murehtimaan menneitä ja huolehdimme tulevasta. Mindfulness harjoittaa tietoista läsnäoloa ja itsensä tuntemista. Tunnilla rentoudumme ja lievitämme stressiä erilaisilla harjoitteilla ihanassa lämmössä. Tunti sopii ehdottomasti kaikille eikä se sisällä fyysistä kuormitusta.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      Tiistai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:30Keppijumppa (45 min)

      Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      10:20Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      10:55Keppijumppa (45 min)

      Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      11:45Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      16:00Sali Startti (30 min)

      Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

      16:30LAVIS (45 min)

      LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

      Ohjaaja: Teija Valaja

      17:20Lämpöpilates (55 min)

      Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto lämmitetyssä salissa. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

      Ohjaaja: Teija Valaja

      18:10Core HIIT (30 min)

      Tehokas keskivartalopainotteinen HIIT-harjoitus polttaa tehokkaasti rasvaa vyötäröltä seka koko kehosta. Tunnilla liikutaan mahtavalla fiiliksellä ja hyvällä tahdilla niin, että kaikki saavat hien pintaan! HIIT kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistöä.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      Keskiviikko

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:45Ladyt kehonhuolto kuntopiiri (45 min)

      Kehonhuolto kuntopiirissä huolletaan koko kehoa toiminnallisesti ja mobilisoiden tärkeitä niveliä. Tunnilla käytetään erilaisia välineitä ja mobilisoinnilla pyritään lievittämään kipua, lisäämään liikkuvuutta ja parantamaan aineenvaihduntaa. Tunti sopii ehdottomasti kaikille ja varsinkin niille, jotka kokevat olonsa kankeaksi tai huomaavat liikerajoitteita arkiaskareissakin.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      11:35Hot Mindfulness (30 min)

      Usein jäämme murehtimaan menneitä ja huolehdimme tulevasta. Mindfulness harjoittaa tietoista läsnäoloa ja itsensä tuntemista. Tunnilla rentoudumme ja lievitämme stressiä erilaisilla harjoitteilla ihanassa lämmössä. Tunti sopii ehdottomasti kaikille eikä se sisällä fyysistä kuormitusta.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      12:00Sali Startti (30 min)

      Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      17:20Sisäpyöräily (30 min)

      Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaajat opastavat pyörän säädöissä ja opettavat tekniikan ydinkohtia. Turvallista ja tehokasta.

      Ohjaaja: Marian Pesola

      17:55Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Marian Pesola

      18:30Zumba® (55 min)

      Zumba on kaloreita kuluttava fitnesstanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävää.

      Ohjaaja: Anna Kenneth

      Torstai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:00Kiertoharjoittelu (55 min)

      Tunnilla harjoitetaan koko kehoa rastipaikoilla, hyödyntäen kuntosalilaitteita.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      11:00Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      13:00Muokkaus 2 (45 min)

      Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Aerobiset ja lihaskunto osuudet vaihtelevat. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä, kiinteyttävä.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      13:50Hot Kehonhuolto (45 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      17:15Crosstraining (55 min)

      Tunnilla kunnioitamme luonnollisia liikeratoja ja toiminnallisuutta. Teemme paljon liikkeitä oman kehon painon vastuksella, mutta käytämme myös välineitä, esim. kahvakuula, hyppynarut ja levytanko.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      18:20Rumbita 55 (45 min)

      Rumbita® FUERTE on treenimuoto, joka sopii jokaiselle! Tämä tehokas ja tanssillinen ohjelma vahvistaa ja kiinteyttää vartaloa, parantaa ryhtiä ja hoikentaa vyötärön. Liikkeet tehdään perusteellisesti ja tyylillä, espanjankielisen latinomusiikin tahdissa ilman vaikeita askelkuvioita. Yhden FUERTE-tunnin aikana palaa jopa 700 kilokaloria!

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      19:10Hot Body Jooga (55 min)

      Tunti on dynaamista länsimaista joogaa, missä on vaikutteita niin hatha-, astanga- kuin bikram-joogasta. Tehokas sekä samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tunti kehittää erityisesti kehonhallintaa, lihasten liikkuvuutta ja keskittymiskykyä.

      Ohjaaja: Noora Launiemi

      Perjantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:30LAVIS (45 min)

      LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      11:00Sali Startti (30 min)

      Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

      11:30Core Easy (30 min)

      Helppo, mutta tehokas 30 minuutin keskivartalon treeni. Tunnilla käydään läpi syvät ja pinnalliset vatsalihakset monipuolisesti. Hyvä keskivartalon tuki ja voima on tärkeä perusta kaikelle liikunnalle. Tule löytämään vatsalihaksesi! Tunti sopii kaikenikäisille ja -kokoisille.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      12:05Hot NHS (30 min)

      N niska, H hartiat, S selkä. Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunti pidetään lämmitetyssä salissa.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      Lauantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      11:00Kuntopiiri (55 min)

      Helppoa, turvallista ja tehokasta lihaskuntoharjoittelua ryhmässä. Täältä saat myös uusia liikeideoita omaan harjoitteluun ja opit tekniikat ohjaajan kanssa.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      12:00Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      13:00Äitilapsijumppa-aika (2 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      Sunnuntai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      14:00Äitilapsijumppa-aika (2 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      16:00Hot Yin Jooga (60 min)

      Hot Yin Joogassa keskitytään oman kehon tuntemuksien kuunteluun sekä hengityksen tarkkailuun. Yin on vastakohta kaikelle suorittamiselle, mistä päivämme täyttyvät. Tällä tunnilla irtaudut hetkeksi arjesta.

      Ohjaaja: Annabella Reichert

      Kauppakatu 23, 15140 Lahti
      044 978 6261 • lahti@ladyline.fi

      Avoinna

      Vastaanotto avoinna
      ma 10–12 ja 13–18
      ti–ke 13–18, to–pe 10–15
      avainkortilla päivittäin 5–23
      Puhelinlinja avoinna vastaanoton aukioloaikoina

      Tutustu palveluihimme

      Lähetä maksuton tekstiviesti LADY34 etunimi sukunimi ikä numeroon 18232. Kutsumme sinut tutustumiskäynnille.