Lahti

ma 10–15
ti–ke 14:15–17:45
to 10–15
pe–su suljettu
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–24

Viikko-ohjelma

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      08:00Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Marian Pesola

      10:00LAVIS (60 min)

      LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

      Ohjaaja: Anna Sgouveakos

      11:05Kiinteytys (45 min)

      Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Välineet: jumppamatto, käsipainot.

      Ohjaaja: Marian Pesola

      11:50Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Marian Pesola

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      17:45Pumppi (55 min)

      Tällä tunnilla teemme kestovoimalihaskuntoharjoituksen koko keholle. Tunnilla käytämme välineenä pääsääntöisesti levytankoa ja -painoja. Painot, joita käytät tunnilla päätät itse. Tämän vuoksi tunti sopii monen tasoisille liikkujille. Tule laittamaan keho pumppiin!

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      19:15Yin Jooga (55 min)

      Yin Joogassa keskitytään oman kehon tuntemuksien kuunteluun sekä hengityksen tarkkailuun. Yin on vastakohta kaikelle suorittamiselle, mistä päivämme täyttyvät. Tällä tunnilla irtaudut hetkeksi arjesta.

      Ohjaaja: Miila Sandberg

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      09:30Keppijumppa (45 min)

      Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      10:20Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      17:00Piloxing (55 min)

      Piloxing on intensiivinen harjoitusmuoto jossa vuorottelevat kuntonyrkkeily, pilates ja tanssi. Vauhdikas ja tehokas tunti, joka muokkaa lihaksia, voimistaa keskivartaloa ja polttaa paljon kaloreita. Piloxing on hauskaa ja haastavaa jokaiselle ikään ja kuntoon katsomatta.

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      17:00Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Marian Pesola

      17:15Puistojumppa (55 min)

      Hikistä koko kropan treeniä sykkeen kohottamista unohtamatta. Varioitavissa jokaiselle kuntotasolle sopivaksi. Mukaan tarvitset oman jumppamaton. Kokoontuminen punavankien muistomerkki patsaalla.

      Ohjaaja: Pinja Tervo

      18:00Step vatsa pakara (45 min)

      Stepissä tutustutaan stepin askeliin huolellisesti. Liikkeiden tempo ja vaikeusaste mahdollistaa ensikertalaisenkin osallistumisen. Tasainen askellus tuo hien pintaan ja hyvän olon. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävää. V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan stepin parissa 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Opit helposti liikkeet ja pääset nauttimaan kuntoilusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      18:00Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Marian Pesola

      19:15Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Marian Pesola

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:00Kiertoharjoittelu (55 min)

      Tunnilla harjoitetaan koko kehoa rastipaikoilla, hyödyntäen kuntosalilaitteita.

      Ohjaaja: Marian Pesola

      11:00Kehonhuolto (30 min)

      Lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu.

      Ohjaaja: Marian Pesola

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      17:10Sisäpyöräily (45 min)

      Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaajat opastavat pyörän säädöissä ja opettavat tekniikan ydinkohtia. Turvallista ja tehokasta.

      Ohjaaja: Tea Skinnari

      18:15Zumba® (55 min)

      Zumba on kaloreita kuluttava fitnesstanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävää.

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      19:15Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Laura Pulkkinen

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:20Easy core (30 min)

      Tunti sille tärkeimmälle eli keskivartalolle. Easy Core tunnilla kehitämme monipuolisesti vatsa- ja selkälihaksia tekemällä monipuolisia lihankuntoharjoitteluja. Tunti soveltuu kaikille.

      Ohjaaja: Marian Pesola

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      16:00Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Marian Pesola

      17:00Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Marian Pesola

      17:30FasciaMethod (60 min)

      FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan. Tunnilla tehdään liikkuvuusharjoittelua, dynaamisia täsmävenyttelyjä, liikehallinhaharjoitteluja ja faskiakäsittelyä pallolla.

      Ohjaaja: Niina Hujanen

      18:15Pienryhmävalmennus (60 min)

      Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

      Ohjaaja: Marian Pesola

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      13:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      12:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.