Lahti

Vastaanotto avoinna
ma 10–16
ti–ke 12:30–18
to 10–15
pe 9–14
avainkortilla päivittäin 5–24
Puhelinlinja avoinna vastaanoton aukioloaikoina

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Ladyt Kiinteytys (45 min)

    Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    10:50LAVIS (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    11:40Ladyt Kiinteytys (45 min)

    Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    12:25Hot Venyttely (30 min)

    Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    16:15Pilates alkeet (45 min)

    Pilateksen alkeet tunti on hyvä aloittelijoille, Alkeistunnilla luodaan pohja pilateksen harrastamiseen. Tunti sopii kaikille pilateksesta kiinnostuneille. Alkeistunnilla opetellaan pilateksen perustekniikkaa ja tehdään helppoja kehoa vakauttavia, voimistavia ja venyttäviä liikkeitä.

    Ohjaaja: Teija Valaja

    17:45Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Jade Seikkula

    18:00Sali Startti (30 min)

    Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

    18:45Crosstraining (55 min)

    Tunnilla kunnioitamme luonnollisia liikeratoja ja toiminnallisuutta. Teemme paljon liikkeitä oman kehon painon vastuksella, mutta käytämme myös välineitä, esim. kahvakuula, hyppynarut ja levytanko.

    Ohjaaja: Jade Seikkula

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Keppijumppa (45 min)

    Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

    Ohjaaja: Tuomas Siven

    10:50Venyttely (30 min)

    Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Tuomas Siven

    11:25Keppijumppa (45 min)

    Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    12:15Hot Kehonhuolto (30 min)

    Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Marian Pesola

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    17:15LAVIS (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Teija Valaja

    18:00Sali Startti (30 min)

    Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

    18:00Pienryhmävalmennus (45 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    18:05Lämpöpilates (55 min)

    Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto lämmitetyssä salissa. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

    Ohjaaja: Teija Valaja

    19:05Pumppi (55 min)

    Tällä tunnilla teemme kestovoimalihaskuntoharjoituksen koko keholle. Tunnilla käytämme välineenä pääsääntöisesti levytankoa ja -painoja. Painot, joita käytät tunnilla päätät itse. Tämän vuoksi tunti sopii monen tasoisille liikkujille. Tule laittamaan keho pumppiin!

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    19:15Pienryhmävalmennus (45 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:30Lady Spin 30 (30 min)

    Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaajat opastavat pyörän säädöissä ja opettavat tekniikan ydinkohtia. Turvallista ja tehokasta. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    10:05Aerobic (30 min)

    Monipuolista aerobista liikuntaa, sisältää helppoja askelsarjoja, jotka tehdään musiikin tahdissa. Tunti sisältää myös lyhyen lihaskunto-osuuden.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    10:40Kahvakuula (30 min)

    Kahvakuulan valtti on sen monipuolisuus. Yhdellä kuulalla pystyt tekemään paljon erilaisia liikkeitä. Harjoittelu on toiminnallista ja tehokasta. Olet sitten aloittelija tai kokenut kuulailija, niin olet tervetullut tunneillemme. Ohjaajamme opastavat sinua tekniikoiden oppimisessa, jotta harjoittelu on turvallista ja nautinnollista.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    11:15Hot Kehonhuolto (30 min)

    Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

    Ohjaaja: Marian Pesola

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    16:00Sali Startti (30 min)

    Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

    17:00Hot RVP (30 min)

    R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Opit helposti liikkeet ja pääset nauttimaan kuntoilusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunti pidetään lämmitetyssä salissa.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    17:00Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Jade Seikkula

    17:35NHS Voima (30 min)

    Lihaskuntotunti niska-hartia-selkä alueelle. Käytämme monipuolisesti erilaisia välineitä tunneilla. Tunti järjestetään isossa ryhmäliikuntasalissa.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    18:10Hot NHS (30 min)

    N niska, H hartiat, S selkä. Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunti pidetään lämmitetyssä salissa.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    18:45Zumba® (55 min)

    Zumba on kaloreita kuluttava fitnesstanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävää.

    Ohjaaja: Anna Kenneth

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Ladyt Kiinteytys (45 min)

    Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    10:50LAVIS (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    11:40Relax Roll (55 min)

    Venyttelytunti, missä hyödynnämme Foam Rolleria. Foam Rollerin käyttö on helppoa ja sillä voi itse lievittää lihaskireyttä, jännitystä ja lihaskipuja. Putkirulla lisää lihasten joustavuutta ja liikkuvuutta.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    15:00Sali Startti (30 min)

    Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

    16:30Kuntokombat (30 min)

    Tunti alkaa lämmittelyillä + sykkeennostolla varjonyrkkeilyn tapaan. Tunnilla käytetään myös pistareita + hanskoja pareittain. Lyhyt tehokas vatsapatteri sekä lopuksi sykkeennostot, hiki pintaan varjonyrkkeilyllä.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    17:00Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    18:15Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    18:30Lattarit (45 min)

    Tanssillinen, sporttinen ja vauhdikkaan hauska tunti, jossa jokainen saa määrittä tunnin tason oman fiiliksen mukaan. Lanteet keinumaan lattareiden tahtiin!

    Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

    19:20Hot Body Jooga (60 min)

    Tunti on dynaamista länsimaista joogaa, missä on vaikutteita niin hatha-, astanga- kuin bikram-joogasta. Tehokas sekä samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tunti kehittää erityisesti kehonhallintaa, lihasten liikkuvuutta ja keskittymiskykyä.

    Ohjaaja: Matilda Tolvanen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    07:30Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Jade Seikkula

    09:30Kiertoharjoittelu (55 min)

    Tunnilla harjoitetaan koko kehoa rastipaikoilla, hyödyntäen kuntosalilaitteita.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    10:30RVP (30 min)

    R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Opit helposti liikkeet ja pääset nauttimaan kuntoilusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    11:05Hot NHS (30 min)

    N niska, H hartiat, S selkä. Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunti pidetään lämmitetyssä salissa.

    Ohjaaja: Marian Pesola

    11:40Hot Yin & Yang Jooga (60 min)

    Yin & Yang -tunnilla yhdistetään liikkuvia ja rauhallisempia harjoitusosuuksia. Yang –osuuden aikana tehdään dyynamisempaa joogaa kun taas Yin -osuus on staattisempi ja hiljennytään pitkiin lattia-asentoihin. Pitkän loppurentoutuksen aikana pyritään saamaan koko keho rennoksi ja mieli tyyneksi. Yin & Yang -tunnit ovat miellyttäviä ja kokonaisvaltaisia kehollisia kokemuksia niin aloittelijoille kuin edistyneemmillekin joogaajille.

    Ohjaaja: Matilda Tolvanen

    14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

    Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:45Tehomuokkaus (55 min)

    Koko kehon toiminnallinen ja tehokas treeni. Tunnilla yhdistetään monta lihasryhmää kuormittavia liikkeitä ja sykkeennostoja musiikin tahdissa.

    Ohjaaja: Pinja Tervo

    12:45Hot Ladybalance (30 min)

    Puolen tunnin kehonhuoltoharjoitus, joka yhdistelee taijita, joogaa ja perinteistä venyttelyä. Rauhalliset ja helpot liikkeet tehdään lämmön avittamana omassa tahdissa.

    Ohjaaja: Pinja Tervo

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    08:30Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    09:45Pienryhmävalmennus (60 min)

    Lisäpalveluryhmä, jossa harjoittelet 1-3 kertaa viikossa tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki liikkujat, kaikki kulkevat kohti omia tavoitteitaan. Ryhmässä teemme säännöllisesti kuntotestauksia, kehonkoostumusmittauksia, jokaiselle ryhmäläiselle kuuluu kerran kuukaudessa henkilökohtainen ohjaus kuntosalilla sekä jokainen saa oman kulutuksen mukaisen ruokavalion. Kysy lisää vastaanotostamme tai laita sähköpostia osoitteeseemme lahti@ladyline.fi

    Ohjaaja: Marian Pesola

    11:00Hot Vinyasa Jooga (60 min)

    Vinyasa saa liikkumaan, hengittämään ja hikoilemaan. Hengitys auttaa liikkumaan sujuvassa virtauksessa asennosta toiseen. Vinyasa jooga on erinomainen tapa tutustua joogaharjoitukseen ja joogan perusliikkeisiin. Tunti sopii hyvin ensikertalaisille, mutta kokeneemmillekkin löytyy haastetta. Vinyasa tai Flow jooga on inspiroiva harjoitus voimillesi, tasapainollesi ja liikkuvuudellesi – kehollesi ja mielellesi.

    Ohjaaja: Matilda Tolvanen

    Ilmoittaudu kilpailuun!