Lahti

    Viikko-ohjelma

      Maanantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:50LAVIS (45 min)

      LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      10:40Ladyt Kiinteytys (45 min)

      Mukavaa ja pehmeää liikuntaa. Tunnilla tehdä niin aerobista, lihaskuntoa, tasapainoa kuin liikkuvuutta kehittävää harjoittavia liikkeitä. Tunnille voivat osallistua kaikenikäiset asiakkaamme.

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      11:30Hot Venyttely (30 min)

      Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      15:15Bikini Treeni (30 min)

      Bikini Treeni tehdään Tabata-muodossa. Tabata on kovatehoinen, mutta lyhyt intervallitreeni. Tabata kehittää kestävyyttä, lihaskuntoa ja polttaa rasvaa. Tunnilla tehdään koko kehoa kuormittavia liikkeitä. Yksi tabata kestää 4 minuuttia ja niitä tehdään tunnilla 4 kappaletta. Tällä treenillä hankitaan se kesäkunto!

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      15:50Relax Roll (45 min)

      Venyttelytunti, missä hyödynnämme Foam Rolleria. Foam Rollerin käyttö on helppoa ja sillä voi itse lievittää lihaskireyttä, jännitystä ja lihaskipuja. Putkirulla lisää lihasten joustavuutta ja liikkuvuutta.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      17:00Lattarit (45 min)

      Tanssillinen, sporttinen ja vauhdikkaan hauska tunti, jossa jokainen saa määrittä tunnin tason oman fiiliksen mukaan. Lanteet keinumaan lattareiden tahtiin!

      Ohjaaja: Anne Jääskeläinen

      18:00Sali Startti (30 min)

      Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

      Tiistai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      09:30Keppijumppa (45 min)

      Keppijumppaa kaiken ikäisille. Helppoa ja reipasta menoa. Tuntiin kuuluu myös lihaskunto-osuus, jossa ohjaaja voi hyödyntää ryhmäliikuntasalissa olevia välineitä.

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      10:20Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Tuomas Siven

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      16:00Sali Startti (30 min)

      Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

      16:00Kuntopiiri (55 min)

      Helppoa, turvallista ja tehokasta lihaskuntoharjoittelua ryhmässä. Täältä saat myös uusia liikeideoita omaan harjoitteluun ja opit tekniikat ohjaajan kanssa.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      17:10LAVIS (45 min)

      LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten jumppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

      Ohjaaja: Teija Valaja

      18:00Lämpöpilates (55 min)

      Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto lämmitetyssä salissa. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

      Ohjaaja: Teija Valaja

      Keskiviikko

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:00Ladyt kiertoharjoittelu (55 min)

      Aerobisen alkulämmittelyn jälkeen parannamme lihaskuntoa erilaisia välineitä hyödyntäen jokainen omalla tasollaan treenaten.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      11:00Hot Kehonhuolto (30 min)

      Teemme lämpölamppujen alla lempeitä liikeratoja keholle sekä venyttelyä. Tule ja ihastu!

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      12:00Sali Startti (30 min)

      Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      16:30Hot Body Jooga (60 min)

      Tunti on dynaamista länsimaista joogaa, missä on vaikutteita niin hatha-, astanga- kuin bikram-joogasta. Tehokas sekä samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tunti kehittää erityisesti kehonhallintaa, lihasten liikkuvuutta ja keskittymiskykyä.

      Ohjaaja: Noora Launiemi

      17:35Sisäpyöräily (30 min)

      Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaajat opastavat pyörän säädöissä ja opettavat tekniikan ydinkohtia. Turvallista ja tehokasta.

      Ohjaaja: Marian Pesola

      Torstai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:00Hiit (30 min)

      Tehokas 30 minuutin ryhmäliikuntatunti, jossa koko kehoa kuormittavien liikkeiden avulla kehitetään hengitys- ja verenkiertoelimistöä

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      10:35Relax Roll (45 min)

      Venyttelytunti, missä hyödynnämme Foam Rolleria. Foam Rollerin käyttö on helppoa ja sillä voi itse lievittää lihaskireyttä, jännitystä ja lihaskipuja. Putkirulla lisää lihasten joustavuutta ja liikkuvuutta.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      17:15Crosstraining (55 min)

      Tunnilla kunnioitamme luonnollisia liikeratoja ja toiminnallisuutta. Teemme paljon liikkeitä oman kehon painon vastuksella, mutta käytämme myös välineitä, esim. kahvakuula, hyppynarut ja levytanko.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      18:15Zumba® (55 min)

      Zumba on kaloreita kuluttava fitnesstanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävää.

      Ohjaaja: Anna Kenneth

      Perjantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      10:00Core Easy (30 min)

      Helppo, mutta tehokas 30 minuutin keskivartalon treeni. Tunnilla käydään läpi syvät ja pinnalliset vatsalihakset monipuolisesti. Hyvä keskivartalon tuki ja voima on tärkeä perusta kaikelle liikunnalle. Tule löytämään vatsalihaksesi! Tunti sopii kaikenikäisille ja -kokoisille.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      10:35Hot NHS (30 min)

      N niska, H hartiat, S selkä. Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunti pidetään lämmitetyssä salissa.

      Ohjaaja: Jade Seikkula

      11:00Sali Startti (30 min)

      Sali Startissa tavoitat varmasti kuntosaliohjaajamme. Autamme laitteiden käytössä ja vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

      14:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      Lauantai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      13:00Äitilapsijumppa-aika (120 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      Sunnuntai

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
      11:00Pumppi (55 min)

      Tällä tunnilla teemme kestovoimalihaskuntoharjoituksen koko keholle. Tunnilla käytämme välineenä pääsääntöisesti levytankoa ja -painoja. Painot, joita käytät tunnilla päätät itse. Tämän vuoksi tunti sopii monen tasoisille liikkujille. Tule laittamaan keho pumppiin!

      Ohjaaja: Marian Pesola

      12:05Hot Venyttely (30 min)

      Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

      Ohjaaja: Marian Pesola

      14:00Äitilapsijumppa-aika (2 min)

      Lapset ovat näinä aikoina tervetulleita keskuksemme. Voit ottaa lapsesi mukaan tekemään virtuaalitunteja. Muistathan kysyä esimerkiksi virtuaalitunnin äänen säätämiseen apua henkilökunnalta mikäli tarve. Vanhemmat lapset voivat myös viettää näinä aikoina aikaa sohvalla. Muistathan silloin ottaa lapselle lukemista/piirtämistä mukaa, jotta aika ei käy pitkäksi.

      Kauppakatu 23, 15140 Lahti
      044 978 6261 • lahti@ladyline.fi

      Avoinna

      Vastaanotto avoinna
      ma 10–12 ja 13–18
      ti–ke 13–18, to–pe 10–15
      avainkortilla päivittäin 5–24
      Puhelinlinja avoinna vastaanoton aukioloaikoina

      Tutustu palveluihimme