Kouvola

Asiakaskortilla ma–su 6–23, asiakaspalvelu avoinna ma–to 15–19, pe 15–17

Viikko-ohjelma

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:20Virtuaalitunti™ Kahvakuula (30 min)

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Ohjaaja: Virtuaalitunti

16:45Kuntojumppa SYKE (30 min)

Monipuolista perusjumppaa liikuntaharrastusta aloitteleville ja vaihteluksi kokeneemmillekin liikkujille. Tunnilla nostetaan sykettä maltillisesti. Tule ihastumaan ja onnistumaan kuntojumppatunnille!

Ohjaaja: Eija-Riitta Lantta

17:25ReidetVatsaPakarat (30 min)

R reidet, V vatsa, P pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto.

Ohjaaja: Eija-Riitta Lantta

18:10BODYBALANCE® Virtual (60 min)

Les Mills Virtual -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Virtuaalitunti

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
17:30Lady Girya (30 min)

Lady Girya on kahvakuulaharjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Voimien kasvaessa voit siirtyä painavempiin kahvakuuliin. Lihaskuntoharjoittelua, joka suoritusjaksoilla nostaa tehokkaasti myös sykettä. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

Ohjaaja: Marja Pesonen

18:00BODYPUMP® EasyFitillä (60 min)

Levytangolla ja -painoilla tehtävä lihaskuntotreeni, joka yhdistää koreografian, hittimusiikin ja äärimmilleen viedyn treenin. Musiikin tahtiin tehtävät liikkeet haastavat lihaskestävyytesi. Tunnin aikana harjoitat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, joten voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista saada koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. Tunti on EasyFitillä, kysy LadyLinen asiakaspalvelusta miten saat myös EasyFitin palvelut käyttöösi!

Ohjaaja: Rina Helminen

18:10Zumba® (30 min)

Kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Latinalaisen ja kansainvälisen musiikin tahdissa liikkuen arjen huolet unohtuvat!

Ohjaaja: Siru Rantakokko

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
17:30Virtuaalitunti™ RVP (30 min)

(30 min) R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuria lihasryhmiä harjoitetaan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti ilman lisäpainoja tai askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto.

Ohjaaja: Virtuaalitunti

17:40Sisäpyöräily / Spinning (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Teija Patjas

18:05Les Mills GRIT™ Virtual (30 min)

Les Mills GRIT™ CARDIO Virtual 30 min on ylivoimainen tehotreeni, jonka aikana parannat niin urheilullisia ominaisuuksiasi kuin yleiskuntoasikin ennätyksellisen nopeasti yhdistämällä cardio-liikkeitä toiminnallisiin ylä- ja alavartalon liikkeisiin. Supertehokas HIIT-treeni räjäyttää kalorinkulutuksesi kattoon, poltat niitä vielä kauan treenin jälkeenkin. Ready, set, GO! Les Mills GRIT™ STRENGTH Virtual 30 min on supertehokas HIIT-treeni tangolla ja levypainoilla suoritettuna. Täydellinen treeni niin vartalon lihasmassan kasvattamiseen, kuin rasvanpolttoon ja kokonaisvaltaiseen kehon kunnossapitoonkin. Tunnilla kehität voimaa kehon jokaisessa lihaksessa ja räjäytät aineenvaihdunnan käyntiin polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen. Uskalla kokeilla ja uskalla onnistua! Les Mills GRIT™ PLYO Virtual 30 min on plyometriaan eli kimmoisuuteen perustuva tehotreeni, joka laittaa lihakset koetukselle hyppyjen, punnerrusten, juoksupyrähdysten ja kyykkyjen voimalla. Tunnilla yhdistyvät atlteettiset voimaa, nopeutta ja ketteryyttä vaativat liikkeet ja tämä supertreeni onkin sarjassaan ainutlaatuinen harjoitus lihasmassan, tehon, nopeuden sekä voiman kehittämiseen. Tule, näe, koe ja ylitä itsesi!

Ohjaaja: Virtuaalitunti

18:40BODYBALANCE® Virtual (60 min)

Les Mills Virtual -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Virtuaalitunti

19:50Ilmajooga (60 min)

Lempeää joogaa kankaan avustamana. Kattoon kiinnitetyn suuren kankaan avulla kehität liikkuvuutta, vahvistat kehoa ja avaat hengitysteitä. Kangas eli hammock mahdollistaa haastavampien liikkeiden tekemisen ja venytykset ovat miellyttäviä ja pehmeitä. Harjoitukset kehittävät tehokkaasti keskivartalon lihaksia, kehonhallintaa sekä parantavat liikkuvuutta. Kehonhuoltoa ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Jonna Falck

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
17:30Kuntojumppa SYKE (30 min)

Monipuolista perusjumppaa liikuntaharrastusta aloitteleville ja vaihteluksi kokeneemmillekin liikkujille. Tunnilla nostetaan sykettä maltillisesti. Tule ihastumaan ja onnistumaan kuntojumppatunnille!

Ohjaaja: Eija-Riitta Lantta

18:10Keskikeho (30 min)

Keskivartalon lihaskuntotunti. Keskivartalon hallintaa sekä selkä- ja vatsalihasharjoittelua. Parantaa ryhtiä ja tasapainoa, tehokasta ja hauskaa.

Ohjaaja: Eija-Riitta Lantta

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
18:30Yin jooga (60 min)

Yin jooga on hiljaista, syvää ja paikallaan oloon keskittyvää joogaa. Harjoitus vapauttaa jännityksiä, edistää selän ja lantion liikkuvuutta sekä parantaa sidekudosten aineenvaihduntaa. Pitkät venytykset rauhoittavat hermostoa sekä vähentävät stressiä. 60 min.

Ohjaaja: Sanna Majander

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
11:10BODYPUMP® (30 min)

Levytangolla ja -painoilla tehtävä lihaskuntotreeni, joka yhdistää koreografian, hittimusiikin ja äärimmilleen viedyn treenin. Musiikin tahtiin tehtävät liikkeet haastavat lihaskestävyytesi. Tunnin aikana harjoitat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, joten voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista saada koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla.

Ohjaaja: Rina Helminen

11:50Venyttely (30 min)

Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn ja parannetaan lihasten aineenvaihduntaa. Liikkuvuus lisääntyy ja palaudut muusta harjoittelusta.

Ohjaaja: Rina Helminen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
18:50BODYBALANCE® Virtual (60 min)

Les Mills Virtual -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Virtuaalitunti