Kouvola

Asiakaskortilla ma–su 6–23, asiakaspalvelu avoinna ma–to (12) 15–19, pe (12) 15–17

Viikko-ohjelma

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Kotiäitijumppa-aika klo 10-16 (360 min)

Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

10:20Virtuaalitunti™ Kahvakuula (30 min)

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

11:00Ladyt (60 min)

Ryhmäliikuntatunti yli 60-vuotiaille asiakkaillemme. Lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoa. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa, sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

Ohjaaja: Sanna Majander

16:45RVP™ (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuria lihasryhmiä harjoitetaan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti ilman lisäpainoja tai askellusta. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, joten opit liikkeet ja pääset nauttimaan helposta, hauskasta ja tehokkaasta lihaskuntoharjoittelusta! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Marja Pesonen

17:25Sisäpyöräily / Spinning (45 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Teija Patjas

17:25LES MILLS TONE™ (45 min)

LES MILLS TONE™ on kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. LES MILLS TONE™ -tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille. 30/45

Ohjaaja: Marja Pesonen

18:00BODYPUMP® EasyFitillä (60 min)

Levytangolla ja -painoilla tehtävä lihaskuntotreeni, joka yhdistää koreografian, hittimusiikin ja äärimmilleen viedyn treenin. Musiikin tahtiin tehtävät liikkeet haastavat lihaskestävyytesi. Tunnin aikana harjoitat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, joten voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista saada koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. Tunti on EasyFitillä, kysy LadyLinen asiakaspalvelusta miten saat myös EasyFitin palvelut käyttöösi!

Ohjaaja: Rina Helminen

18:20BODYBALANCE® (60 min)

Tehokas mutta lempeä yhdistelmä jooga, taiji- ja pilatesliikkeitä rauhoittaa ja tuo hyvän olon sekä kehoon että mieleen. Keskittymisen, hengityksen ja tarkoin valittujen liikeyhdistelmien kautta kehitetään voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta miellyttävän musiikin tahtiin. Yhdistelmä eri tekniikoita ja liikkeitä tarjoaa fyysisen harjoituksen sekä sisäistä tasapainoa ja harmoniaa. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Tiina Pulli

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Kotiäitijumppa-aika klo 10-16 (360 min)

Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

11:00Ladyt kiertoharjoittelu kuntosalilla (60 min)

Ladyt kiertoharjoittelu kuntosalilla on suunniteltu yli 60-vuotiaille asiakkaillemme. Kiertoharjoittelussa tutustut kuntosaliharjoitteluun turvallisesti ohjaajan opastuksella.

Ohjaaja: Marja Pesonen

16:45Yin jooga (45 min)

Yin jooga on hiljaista, syvää ja paikallaan oloon keskittyvää joogaa. Harjoitus vapauttaa jännityksiä, edistää selän ja lantion liikkuvuutta sekä parantaa sidekudosten aineenvaihduntaa. Pitkät venytykset rauhoittavat hermostoa sekä vähentävät stressiä. 45 min.

Ohjaaja: Sanna Majander

17:35BODYPUMP® (30 min)

Levytangolla ja -painoilla tehtävä lihaskuntotreeni, joka yhdistää koreografian, hittimusiikin ja äärimmilleen viedyn treenin. Musiikin tahtiin tehtävät liikkeet haastavat lihaskestävyytesi. Tunnin aikana harjoitat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, joten voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista saada koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla.

Ohjaaja: Sanna Majander

18:15BODYSTEP® (45 min)

BODYSTEP® parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja kestävyyttä. Säädettävä step-lauta takaa kunnon hikitreenin tehokasta tuntia hakeville mutta mahdollistaa kuntoilun kevyemmälläkin tasolla. Tehokas rasvanpolttotunti.

Ohjaaja: Irina Rintakumpu-Pyörret

19:05LAVIS-lavatanssijumppa (45 min)

Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. LAVIS-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija.

Ohjaaja: Marja Pesonen

19:55Venyttely (30 min)

Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn ja parannetaan lihasten aineenvaihduntaa. Liikkuvuus lisääntyy ja palaudut muusta harjoittelusta.

Ohjaaja: Marja Pesonen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Kotiäitijumppa-aika klo 10-16 (360 min)

Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

11:30Pilates (45 min)

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta lajista.

Ohjaaja: Eija-Riitta Lantta

17:20CXWORX® (30 min)

Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa. Haastava harjoitus lihaksille sekä keskittymiskyvylle. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia ja lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Motivoi ja haastaa harjoittelemaan.

Ohjaaja: Rea Jääskeläinen

18:00LES MILLS TONE™ (30 min)

LES MILLS TONE™ on kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. LES MILLS TONE™ -tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille. 30/45

Ohjaaja: Rea Jääskeläinen

18:40BODYBALANCE® (60 min)

Tehokas mutta lempeä yhdistelmä jooga, taiji- ja pilatesliikkeitä rauhoittaa ja tuo hyvän olon sekä kehoon että mieleen. Keskittymisen, hengityksen ja tarkoin valittujen liikeyhdistelmien kautta kehitetään voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta miellyttävän musiikin tahtiin. Yhdistelmä eri tekniikoita ja liikkeitä tarjoaa fyysisen harjoituksen sekä sisäistä tasapainoa ja harmoniaa. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Jonna Falck

19:50Ilmajooga (45 min)

Lempeää joogaa kankaan avustamana. Kattoon kiinnitetyn suuren kankaan avulla kehität liikkuvuutta, vahvistat kehoa ja avaat hengitysteitä. Kangas eli hammock mahdollistaa haastavampien liikkeiden tekemisen ja venytykset ovat miellyttäviä ja pehmeitä. Harjoitukset kehittävät tehokkaasti keskivartalon lihaksia, kehonhallintaa sekä parantavat liikkuvuutta. Kehonhuoltoa ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Jonna Falck

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Kotiäitijumppa-aika klo 10-16 (360 min)

Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

11:00Ladyt (60 min)

Ryhmäliikuntatunti yli 60-vuotiaille asiakkaillemme. Lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoa. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa, sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

Ohjaaja: Eija-Riitta Lantta

16:25RVP™ (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuria lihasryhmiä harjoitetaan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti ilman lisäpainoja tai askellusta. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, joten opit liikkeet ja pääset nauttimaan helposta, hauskasta ja tehokkaasta lihaskuntoharjoittelusta! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Marja Pesonen

17:00LadyFlexi™ ja Rullailu (45 min)

LadyFlexi™ sopii kaiken ikäisille ja kokoisille kuntoilijoille. Välineenä on Flexi-Bar®-tanko, jonka heiluriliike aktivoi lihaksia tehokkaasti. LadyFlexi™-tunti parantaa ryhtiäsi ja muokkaa vartaloasi, harjoittelu myös vähentää selkäkipuja. Musiikki luo tunnelmaa ja ohjaaja opastaa harjoittelussa oikeisiin asentoihin ja heilutustekniikkaan. Rullailussa hierot pehmytkudoksia ja lihaksia putkirullan avulla. Rulla asetetaan lattialle ja lihasryhmiä hierotaan sen päällä omaa kehonpainoa apuna käyttäen. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Minna Nikula

17:00BODYCOMBAT® (60 min)

Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Vahvistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Musiikki, liikesarjat ja muut tunnilla olijat haastavat kuntosi ja saavat sinut tuntemaan oman elämäsi toimintasankariksi. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa.

Ohjaaja: Rea Jääskeläinen

18:10BODYPUMP® (45 min)

Levytangolla ja -painoilla tehtävä lihaskuntotreeni, joka yhdistää koreografian, hittimusiikin ja äärimmilleen viedyn treenin. Musiikin tahtiin tehtävät liikkeet haastavat lihaskestävyytesi. Tunnin aikana harjoitat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, joten voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista saada koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla.

Ohjaaja: Rea Jääskeläinen

18:25Sisäpyöräily EasyFitillä (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunti on EasyFitillä, kysy LadyLinen asiakaspalvelusta miten saat myös EasyFitin palvelut käyttöösi!

Ohjaaja: Rina Helminen

19:00Lihaskuntotreeni EasyFitillä (30 min)

Lihaskuntoharjoittelua lisäpainoilla tai ilman, mutta suoritusjaksoilla sykekin nousee. Vaihtelua salitreeniin tai muille ryhmäliikuntatunneille. Voit myös hyvin osallistua, vaikkei sinulla juuri olisikaan kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunti on EasyFitillä, kysy LadyLinen asiakaspalvelusta miten saat myös EasyFitin palvelut käyttöösi!

Ohjaaja: Rina Helminen

19:00Ilmajooga (45 min)

Lempeää joogaa kankaan avustamana. Kattoon kiinnitetyn suuren kankaan avulla kehität liikkuvuutta, vahvistat kehoa ja avaat hengitysteitä. Kangas eli hammock mahdollistaa haastavampien liikkeiden tekemisen ja venytykset ovat miellyttäviä ja pehmeitä. Harjoitukset kehittävät tehokkaasti keskivartalon lihaksia, kehonhallintaa sekä parantavat liikkuvuutta. Kehonhuoltoa ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Marja Pesonen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
09:00RVP™ Kotiäitijumppa (30 min)

Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille. Huolehdi hänestä tunnin aikana. R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti ilman lisäpainoja tai askellusta. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Marja Pesonen

09:35Venyttely Kotiäitijumppa (45 min)

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto. Kotiäitijumppa: Voit ottaa lapsesi mukaan Kotiäitijumppaan. Huolehdithan hänestä kuntoilun aikana. Kotiäitijumppa on normaali ryhmäliikuntatunti, johon voit osallistua myös ilman lasta.

Ohjaaja: Marja Pesonen

10:00Kotiäitijumppa-aika klo 10-16 (360 min)

Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

16:30Sisäpyöräily / Spinning (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Heidi Kilpinen-Suurnäkki

17:05Sisäpyöräily / Spinning (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Heidi Kilpinen-Suurnäkki

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:45Zumba® (45 min)

Kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Latinalaisen ja kansainvälisen musiikin tahdissa liikkuen arjen huolet unohtuvat! Tunnin kesto 45 min.

Ohjaaja: Siru Rantakokko

11:40BODYPUMP® (30 min)

Levytangolla ja -painoilla tehtävä lihaskuntotreeni, joka yhdistää koreografian, hittimusiikin ja äärimmilleen viedyn treenin. Musiikin tahtiin tehtävät liikkeet haastavat lihaskestävyytesi. Tunnin aikana harjoitat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, joten voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista saada koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla.

Ohjaaja: Sanna Majander

12:20Yin jooga (30 min)

Yin jooga on hiljaista, syvää ja paikallaan oloon keskittyvää joogaa. Harjoitus vapauttaa jännityksiä, edistää selän ja lantion liikkuvuutta sekä parantaa sidekudosten aineenvaihduntaa. Pitkät venytykset rauhoittavat hermostoa sekä vähentävät stressiä. 45 min.

Ohjaaja: Sanna Majander

13:00Pilates (45 min)

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta lajista.

Ohjaaja: Eija-Riitta Lantta

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
15:30BODYPUMP® (60 min)

Levytangolla ja -painoilla tehtävä lihaskuntotreeni, joka yhdistää koreografian, hittimusiikin ja äärimmilleen viedyn treenin. Musiikin tahtiin tehtävät liikkeet haastavat lihaskestävyytesi. Tunnin aikana harjoitat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, joten voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista saada koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla.

Ohjaaja: Rina Helminen

18:50BODYBALANCE® Virtual (60 min)

Les Mills Virtual -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.