C:

Kouvola

Asiakaskortilla ma–su 6–23, asiakaspalvelu avoinna ma–to 15–19, pe 15–17

Viikko-ohjelma

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Äiti & lapsi -jumppa-aika ma–pe klo 10–16 (360 min)

Kuntoile lapsesi kanssa omavalintainen harjoitus Virtuaalitunti™-valikoimasta tai Dueton minivirtuaaleista salin ollessa vapaana. Kuntosalilla ja toiminnallisessa tilassa ikäraja on 15 vuotta. Ota lapsesi mukaan tunnille ja huolehdi hänestä kuntoilun aikana.

10:20Virtuaalitunti™ Kahvakuula (30 min)

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

11:00Ladyt (60 min)

Ryhmäliikuntatunti yli 60-vuotiaille asiakkaillemme. Lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoa. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa, sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

Ohjaaja: Marja Pesonen

16:45LES MILLS TONE™ (30 min)

LES MILLS TONE™ on kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. LES MILLS TONE™ -tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille. 30/45

Ohjaaja: Rea Jääskeläinen

17:20Sisäpyöräily / Spinning (45 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Rea Jääskeläinen

17:25RVP™ (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuria lihasryhmiä harjoitetaan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti ilman lisäpainoja tai askellusta. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, joten opit liikkeet ja pääset nauttimaan helposta, hauskasta ja tehokkaasta lihaskuntoharjoittelusta! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Tiina Pulli

18:00BODYPUMP® EasyFitillä (60 min)

Levytangolla ja -painoilla tehtävä lihaskuntotreeni, joka yhdistää koreografian, hittimusiikin ja äärimmilleen viedyn treenin. Musiikin tahtiin tehtävät liikkeet haastavat lihaskestävyytesi. Tunnin aikana harjoitat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, joten voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista saada koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. Tunti on EasyFitillä, kysy LadyLinen asiakaspalvelusta miten saat myös EasyFitin palvelut käyttöösi!

Ohjaaja: Sanna Majander

18:10BODYBALANCE® (60 min)

Tehokas mutta lempeä yhdistelmä jooga, taiji- ja pilatesliikkeitä rauhoittaa ja tuo hyvän olon sekä kehoon että mieleen. Keskittymisen, hengityksen ja tarkoin valittujen liikeyhdistelmien kautta kehitetään voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta miellyttävän musiikin tahtiin. Yhdistelmä eri tekniikoita ja liikkeitä tarjoaa fyysisen harjoituksen sekä sisäistä tasapainoa ja harmoniaa. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Tiina Pulli

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Äiti & lapsi -jumppa-aika ma–pe klo 10–16 (360 min)

Kuntoile lapsesi kanssa omavalintainen harjoitus Virtuaalitunti™-valikoimasta tai Dueton minivirtuaaleista salin ollessa vapaana. Kuntosalilla ja toiminnallisessa tilassa ikäraja on 15 vuotta. Ota lapsesi mukaan tunnille ja huolehdi hänestä kuntoilun aikana.

11:00Ladyt kiertoharjoittelu kuntosalilla (60 min)

Ladyt kiertoharjoittelu kuntosalilla on suunniteltu yli 60-vuotiaille asiakkaillemme. Kiertoharjoittelussa tutustut kuntosaliharjoitteluun turvallisesti ohjaajan opastuksella.

Ohjaaja: Eija-Riitta Lantta

17:20Ilmajooga (45 min)

Lempeää joogaa kankaan avustamana. Kattoon kiinnitetyn suuren kankaan avulla kehität liikkuvuutta, vahvistat kehoa ja avaat hengitysteitä. Kangas eli hammock mahdollistaa haastavampien liikkeiden tekemisen ja venytykset ovat miellyttäviä ja pehmeitä. Harjoitukset kehittävät tehokkaasti keskivartalon lihaksia, kehonhallintaa sekä parantavat liikkuvuutta. Kehonhuoltoa ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Marja Pesonen

17:35TIMMI EasyFitillä (30 min)

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min.

Ohjaaja: Rea Jääskeläinen

18:15BODYSTEP® (30 min)

BODYSTEP® parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja kestävyyttä. Säädettävä step-lauta takaa kunnon hikitreenin tehokasta tuntia hakeville mutta mahdollistaa kuntoilun kevyemmälläkin tasolla. Tehokas rasvanpolttotunti.

Ohjaaja: Rea Jääskeläinen

18:15LadyFlexi™ ja Rullailu (45 min)

LadyFlexi™ sopii kaiken ikäisille ja kokoisille kuntoilijoille. Välineenä on Flexi-Bar®-tanko, jonka heiluriliike aktivoi lihaksia tehokkaasti. LadyFlexi™-tunti parantaa ryhtiäsi ja muokkaa vartaloasi, harjoittelu myös vähentää selkäkipuja. Musiikki luo tunnelmaa ja ohjaaja opastaa harjoittelussa oikeisiin asentoihin ja heilutustekniikkaan. Rullailussa hierot pehmytkudoksia ja lihaksia putkirullan avulla. Rulla asetetaan lattialle ja lihasryhmiä hierotaan sen päällä omaa kehonpainoa apuna käyttäen. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Minna Nikula

18:55LAVIS-lavatanssijumppa (45 min)

Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. LAVIS-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija.

Ohjaaja: Marja Pesonen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Äiti & lapsi -jumppa-aika ma–pe klo 10–16 (360 min)

Kuntoile lapsesi kanssa omavalintainen harjoitus Virtuaalitunti™-valikoimasta tai Dueton minivirtuaaleista salin ollessa vapaana. Kuntosalilla ja toiminnallisessa tilassa ikäraja on 15 vuotta. Ota lapsesi mukaan tunnille ja huolehdi hänestä kuntoilun aikana.

11:30Pilates (45 min)

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta lajista.

Ohjaaja: Eija-Riitta Lantta

17:20Keskikeho (30 min)

Keskivartalon lihaskuntotunti. Keskivartalon hallintaa sekä selkä- ja vatsalihasharjoittelua. Parantaa ryhtiä ja tasapainoa, tehokasta ja hauskaa.

Ohjaaja: Irina Rintakumpu-Pyörret

18:00FarkkuPeppu (30 min)

Tunti koostuu aerobisesta, tanssillisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten sekä lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. 30 min.

Ohjaaja: Irina Rintakumpu-Pyörret

18:40BODYBALANCE® (60 min)

Tehokas mutta lempeä yhdistelmä jooga, taiji- ja pilatesliikkeitä rauhoittaa ja tuo hyvän olon sekä kehoon että mieleen. Keskittymisen, hengityksen ja tarkoin valittujen liikeyhdistelmien kautta kehitetään voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta miellyttävän musiikin tahtiin. Yhdistelmä eri tekniikoita ja liikkeitä tarjoaa fyysisen harjoituksen sekä sisäistä tasapainoa ja harmoniaa. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Jonna Falck

18:40BODYCOMBAT® (60 min)

Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Vahvistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Musiikki, liikesarjat ja muut tunnilla olijat haastavat kuntosi ja saavat sinut tuntemaan oman elämäsi toimintasankariksi. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa.

Ohjaaja: Irina Rintakumpu-Pyörret

19:50Ilmajooga (60 min)

Lempeää joogaa kankaan avustamana. Kattoon kiinnitetyn suuren kankaan avulla kehität liikkuvuutta, vahvistat kehoa ja avaat hengitysteitä. Kangas eli hammock mahdollistaa haastavampien liikkeiden tekemisen ja venytykset ovat miellyttäviä ja pehmeitä. Harjoitukset kehittävät tehokkaasti keskivartalon lihaksia, kehonhallintaa sekä parantavat liikkuvuutta. Kehonhuoltoa ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Jonna Falck

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Äiti & lapsi -jumppa-aika ma–pe klo 10–16 (360 min)

Kuntoile lapsesi kanssa omavalintainen harjoitus Virtuaalitunti™-valikoimasta tai Dueton minivirtuaaleista salin ollessa vapaana. Kuntosalilla ja toiminnallisessa tilassa ikäraja on 15 vuotta. Ota lapsesi mukaan tunnille ja huolehdi hänestä kuntoilun aikana.

11:00Ladyt (45 min)

Ryhmäliikuntatunti yli 60-vuotiaille asiakkaillemme. Lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoa. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa, sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

Ohjaaja: Marja Pesonen

11:55LAVIS-lavatanssijumppa (30 min)

Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. LAVIS-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija.

Ohjaaja: Marja Pesonen

16:25RVP™ (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuria lihasryhmiä harjoitetaan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti ilman lisäpainoja tai askellusta. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, joten opit liikkeet ja pääset nauttimaan helposta, hauskasta ja tehokkaasta lihaskuntoharjoittelusta! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Irina Rintakumpu-Pyörret

17:00BODYCOMBAT® (60 min)

Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Vahvistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Musiikki, liikesarjat ja muut tunnilla olijat haastavat kuntosi ja saavat sinut tuntemaan oman elämäsi toimintasankariksi. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa.

Ohjaaja: Irina Rintakumpu-Pyörret

18:10TIMMI (30 min)

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min.

Ohjaaja: Marja Pesonen

18:30Sisäpyöräily EasyFitillä (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunti on EasyFitillä, kysy LadyLinen asiakaspalvelusta miten saat myös EasyFitin palvelut käyttöösi!

Ohjaaja: Teija Patjas

18:50Pilates (45 min)

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta lajista.

Ohjaaja: Marja Pesonen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
09:00RVP™ (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuria lihasryhmiä harjoitetaan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti ilman lisäpainoja tai askellusta. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, joten opit liikkeet ja pääset nauttimaan helposta, hauskasta ja tehokkaasta lihaskuntoharjoittelusta! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Sanna Majander

09:35Venyttely (45 min)

Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn ja parannetaan lihasten aineenvaihduntaa. Liikkuvuus lisääntyy ja palaudut muusta harjoittelusta.

Ohjaaja: Sanna Majander

10:00Äiti & lapsi -jumppa-aika ma–pe klo 10–16 (360 min)

Kuntoile lapsesi kanssa omavalintainen harjoitus Virtuaalitunti™-valikoimasta tai Dueton minivirtuaaleista salin ollessa vapaana. Kuntosalilla ja toiminnallisessa tilassa ikäraja on 15 vuotta. Ota lapsesi mukaan tunnille ja huolehdi hänestä kuntoilun aikana.

16:30Sisäpyöräily / Spinning (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Teija Patjas

17:05Sisäpyöräily / Spinning (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Teija Patjas

18:30Yin jooga (60 min)

Yin jooga on hiljaista, syvää ja paikallaan oloon keskittyvää joogaa. Harjoitus vapauttaa jännityksiä, edistää selän ja lantion liikkuvuutta sekä parantaa sidekudosten aineenvaihduntaa. Pitkät venytykset rauhoittavat hermostoa sekä vähentävät stressiä. 60 min.

Ohjaaja: Sanna Majander

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00BODYPUMP® (60 min)

Levytangolla ja -painoilla tehtävä lihaskuntotreeni, joka yhdistää koreografian, hittimusiikin ja äärimmilleen viedyn treenin. Musiikin tahtiin tehtävät liikkeet haastavat lihaskestävyytesi. Tunnin aikana harjoitat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, joten voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista saada koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla.

Ohjaaja: Sanna Majander

11:00RVP™ (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuria lihasryhmiä harjoitetaan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti ilman lisäpainoja tai askellusta. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, joten opit liikkeet ja pääset nauttimaan helposta, hauskasta ja tehokkaasta lihaskuntoharjoittelusta! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Sanna Majander

11:40Yin jooga (45 min)

Yin jooga on hiljaista, syvää ja paikallaan oloon keskittyvää joogaa. Harjoitus vapauttaa jännityksiä, edistää selän ja lantion liikkuvuutta sekä parantaa sidekudosten aineenvaihduntaa. Pitkät venytykset rauhoittavat hermostoa sekä vähentävät stressiä. 60 min.

Ohjaaja: Sanna Majander

14:15Tilaustunti – Lady-sali varattu (90 min)

Lady-sali on varattu yksityisryhmälle. Dueton minivirtuaalit ovat käytössäsi salin ollessa vapaana.

Ohjaaja: Marja Pesonen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
16:30BODYCOMBAT® (60 min)

Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Vahvistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Musiikki, liikesarjat ja muut tunnilla olijat haastavat kuntosi ja saavat sinut tuntemaan oman elämäsi toimintasankariksi. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa.

Ohjaaja: Irina Rintakumpu-Pyörret

18:50BODYBALANCE® Virtual (60 min)

Les Mills Virtual -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.