Kotka

Ma–su 5–22, asiakaspalvelu avoinna:
ma–ti 15–19, ke–to 15–18, pe 9–12

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:15Lady Girya (30 min)

    Lady Girya on kahvakuulaharjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Lady Girya on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Erica Meinander

    09:55LadyIISEE (30 min)

    LadyIISEE on sisäpyöräilytunti. Ensiluokkainen, tarkasti suunniteltu ja turvallinen sisäpyöräilytunti. Täydellinen yhdistelmä lyhyestä ja tehokkaasta treenistä. Puolen tunnin harjoitus tarjoaa kuntoasi kehittävän vaikutuksen ja sopii kätevästi kiireiseen päivärytmiisi. Tunneilla vuorottelevat lyhyet rasitus- ja palautusjaksot. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Erica Meinander

    10:30Kotiäitijumppa-aika (330 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    17:10Lady Girya (30 min)

    Lady Girya on kahvakuulaharjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Lady Girya on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Reetta Ojamies

    17:50IISEE Aero (45 min)

    IISEE Aero sisäpyöräily on harjoitusvasteeltaan kehittävä. Tunnilla vuorottelevat rasitusjaksot ja lyhyehköt palautukset. Kesto 45 min.

    Ohjaaja: Natalie Mattila

    17:50Ilmajooga (45 min)

    Lempeää joogaa kankaan avustamana. Kattoon kiinnitetyn suuren kankaan avulla kehität liikkuvuutta, vahvistat kehoa ja avaat hengitysteitä. Kangas eli hammock mahdollistaa haastavampien liikkeiden tekemisen ja venytykset ovat miellyttäviä ja pehmeitä. Harjoitukset kehittävät tehokkaasti keskivartalon lihaksia, kehonhallintaa sekä parantaa liikkuvuutta. 45 min.

    Ohjaaja: Reetta Ojamies

    18:50Lämpö Jooga (60 min)

    Lämpö Joogassa on vaikutteita hathajoogasta, astangajoogasta ja bikramjoogasta. Tehokas ja samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tuntia tehostaa ihana lämpö. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Reetta Ojamies

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    07:00BODYPUMP® Virtual 60 (60 min)

    Les Mills Virtual -tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    09:00Lavis (30 min)

    LAVIS-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi. LAVIS-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija.

    Ohjaaja: Elina Päiviö

    09:35Ladyt (60 min)

    Ladyt-ryhmäliikuntatunti on suunniteltu yli 60-vuotiaille asiakkaillemme. Lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoharjoittelua. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa, sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Elina Päiviö

    10:00Kotiäitijumppa-aika (360 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    16:00CXWORX® Virtual 30 (30 min)

    Les Mills Virtual –tunti. Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa. Haastava harjoitus lihaksille sekä keskittymiskyvylle. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia ja lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Motivoi ja haastaa harjoittelemaan.

    17:20Pilates (45 min)

    Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

    Ohjaaja: Marjo Lampikari

    17:45BODYPUMP® (60 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimman lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita.

    Ohjaaja: Riikka Hautala

    18:10RVP (30 min)

    R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Marjo Lampikari

    18:45NHS (30 min)

    Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Marjo Lampikari

    19:00BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® on yhdistelmä jooga-, taijija pilatesliikkeitä, jotka tuovat hyvän olon sekä kehoon että mieleen. Tunti kehittää funktionaalista voimaa, tasapainoa, keskittymiskykyä ja opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Riikka Hautala

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:30Lämpö Jooga (60 min)

    Lämpö Joogassa on vaikutteita hathajoogasta, astangajoogasta ja bikramjoogasta. Tehokas ja samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tuntia tehostaa ihana lämpö. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Reetta Ojamies

    10:30Kotiäitijumppa-aika (330 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    17:15Lavis (45 min)

    LAVIS-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi. LAVIS-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija.

    Ohjaaja: Anne Puranen

    18:05Korsetti (30 min)

    Korsetti on tunti, jossa keskitytään keskivartalon hallintaan ja vatsa- ja selkälihasharjoituksiin. Kehon hallintaa harjoitellaan tasapainoissa ja lihaskuntoliikkeet vahvistavat ryhtiäsi. Tunnin kesto 30 min.

    18:10BODYCOMBAT® (60 min)

    Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Riikka Hautala

    18:40LadyIISEE (30 min)

    LadyIISEE on sisäpyöräilytunti. Ensiluokkainen, tarkasti suunniteltu ja turvallinen sisäpyöräilytunti. Täydellinen yhdistelmä lyhyestä ja tehokkaasta treenistä. Puolen tunnin harjoitus tarjoaa kuntoasi kehittävän vaikutuksen ja sopii kätevästi kiireiseen päivärytmiisi. Tunneilla vuorottelevat lyhyet rasitus- ja palautusjaksot. Tunnin kesto 30 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00RVP Kotiäitijumppa (30 min)

    R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Marjo Lampikari

    09:35NHS Kotiäitijumppa (30 min)

    Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Marjo Lampikari

    10:15Ladyt (60 min)

    Ladyt-ryhmäliikuntatunti on suunniteltu yli 60-vuotiaille asiakkaillemme. Lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoharjoittelua. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa, sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Marjo Lampikari

    11:30Kotiäitijumppa-aika (270 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    16:30BODYPUMP® Virtual 60 (60 min)

    Les Mills Virtual -tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    17:20BODYATTACK® (60 min)

    Aerobista kuntoa kohottava intervallitunti, mikä koostuu kahdesta sykettä nostavasta osiosta, joita seuraa aktiivinen palautumisjakso. Sykeosuuksien askelsarjat koostuvat tehokkaista, yksinkertaisista ja atleettisista liikkeistä. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Jessika Honkanen

    17:30Ilmajooga (45 min)

    Lempeää joogaa kankaan avustamana. Kattoon kiinnitetyn suuren kankaan avulla kehität liikkuvuutta, vahvistat kehoa ja avaat hengitysteitä. Kangas eli hammock mahdollistaa haastavampien liikkeiden tekemisen ja venytykset ovat miellyttäviä ja pehmeitä. Harjoitukset kehittävät tehokkaasti keskivartalon lihaksia, kehonhallintaa sekä parantaa liikkuvuutta. 45 min.

    Ohjaaja: Mia Vinni

    18:30Teema (45 min)

    Tunti on vaihtelevasti hikistä ja hauskaa menoa. Sopii sekä vasta-alkajalle että kokeneemmalle. Näet nettisivuiltamme onko vuorossa Zumba vai Toiminnallinen harjoittelu. Zumba on lattareihin pohjautuva hauska tanssitunti. Toiminnallinen harjoittelu on tehokasta kropan kokonaisvaltaista treenaamista. Kesto 45 min.

    Ohjaaja: Iina Kauttonen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    08:30Pilates (60 min)

    Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

    Ohjaaja: Elina Päiviö

    10:00Kotiäitijumppa-aika (360 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    17:15Lämpö Jooga (60 min)

    Lämpö Joogassa on vaikutteita hathajoogasta, astangajoogasta ja bikramjoogasta. Tehokas ja samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tuntia tehostaa ihana lämpö. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Minna Bergholm

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:45Lady Girya (30 min)

    Lady Girya on kahvakuulaharjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Lady Girya on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Erica Meinander

    10:20LadyIISEE (30 min)

    LadyIISEE on sisäpyöräilytunti. Ensiluokkainen, tarkasti suunniteltu ja turvallinen sisäpyöräilytunti. Täydellinen yhdistelmä lyhyestä ja tehokkaasta treenistä. Puolen tunnin harjoitus tarjoaa kuntoasi kehittävän vaikutuksen ja sopii kätevästi kiireiseen päivärytmiisi. Tunneilla vuorottelevat lyhyet rasitus- ja palautusjaksot. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Erica Meinander

    15:00Kotiäitijumppa-aika (120 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:15BODYPUMP® (45 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimman lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita.

    Ohjaaja: Riikka Hautala

    18:20BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® on yhdistelmä jooga-, taijija pilatesliikkeitä, jotka tuovat hyvän olon sekä kehoon että mieleen. Tunti kehittää funktionaalista voimaa, tasapainoa, keskittymiskykyä ja opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Jessika Honkanen