Tärkeä – LadyLine-keskusten koronavirustiedote – lue lisää...

Kotka

ma 16–19
ti, ke ja to 15–18
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–22

Tuntikuvaukset

BODYATTACK®

Aerobista kuntoa kohottava intervallitunti, mikä koostuu kahdesta sykettä nostavasta osiosta, joita seuraa aktiivinen palautumisjakso. Sykeosuuksien askelsarjat koostuvat tehokkaista, yksinkertaisista ja atleettisista liikkeistä.

BODYBALANCE®

BODYBALANCE® on yhdistelmä jooga-, taijija pilatesliikkeitä, jotka tuovat hyvän olon sekä kehoon että mieleen. Tunti kehittää funktionaalista voimaa, tasapainoa, keskittymiskykyä ja opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

BODYBALANCE® Virtual

Les Mills Virtual -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

BODYCOMBAT®

Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Tunnin kesto 60 min.

BODYPUMP®

BODYPUMP® on levytangoilla ja painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimman lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita.

BODYPUMP® 30

BODYPUMP® on levytangoilla ja painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimman lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Tunnin kesto 30 min.

BODYPUMP® Virtual

Les Mills Virtual -tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

BODYSTEP®

BODYSTEP® on energiaa, voimaa ja iloa pursuava nykyaikainen step-tunti. Tunnilla tehtävät yksinkertaiset ja atleettiset liikkeet parantavat kuntoa, voimaa ja koordinaatiokykyä. Tunnilla kehität kuntoa, kulutat energiaa ja treenata tehokkaasti jalkojen ja pakaroiden lihaksia.

CXWORX® Virtual

Les Mills Virtual –tunti. Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa. Haastava harjoitus lihaksille sekä keskittymiskyvylle. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia ja lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Motivoi ja haastaa harjoittelemaan.

Ilmajooga

Lempeää joogaa kankaan avustamana. Kattoon kiinnitetyn suuren kankaan avulla kehität liikkuvuutta, vahvistat kehoa ja avaat hengitysteitä. Kangas eli hammock mahdollistaa haastavampien liikkeiden tekemisen ja venytykset ovat miellyttäviä ja pehmeitä. Harjoitukset kehittävät tehokkaasti keskivartalon lihaksia, kehonhallintaa sekä parantaa liikkuvuutta.

Kahvakuula

Kahvakuula on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

Kotiäitijumppa-aika

Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

LadyIISEE

LadyIISEE on sisäpyöräilytunti. Ensiluokkainen, tarkasti suunniteltu ja turvallinen sisäpyöräilytunti. Täydellinen yhdistelmä lyhyestä ja tehokkaasta treenistä. Puolen tunnin harjoitus tarjoaa kuntoasi kehittävän vaikutuksen ja sopii kätevästi kiireiseen päivärytmiisi. Tunneilla vuorottelevat lyhyet rasitus- ja palautusjaksot. Tunnin kesto 30 min.

Ladyt

Ladyt-ryhmäliikuntatunti on suunniteltu yli 60-vuotiaille asiakkaillemme. Lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoharjoittelua. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa, sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

Lämpö Jooga

Lämpö Joogassa on vaikutteita hathajoogasta, astangajoogasta ja bikramjoogasta. Tehokas ja samalla rentouttava ja kehon kanavia avaava harjoitus sopii kaiken kuntoisille. Tuntia tehostaa ihana lämpö. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta.

Lempeä lämpöjooga

Pysähdy hetkeksi ja hengitä, anna liikkeiden edetä rauhassa. Kuuntele kehoasi ja löydä oma tapasi tehdä harjoitus. Lempeä lämpöjooga pysäyttää arjen ja antaa energiaa. Tunti on saanut vaikutteensa Hatha-, Yin-, Flow- ja Japanilaisesta joogasta.

NHS

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Tunnin kesto 30 min.

Pilates

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

RVP

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunnin kesto 30 min.

SH'BAM®

Tunti on hikinen 45 minuuttinen, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta - alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle. Tunnin kesto 45 min.

Sisäpyöräily IISEE Aero

IISEE Aero sisäpyöräily on harjoitusvasteeltaan kehittävä. Tunnilla vuorottelevat rasitusjaksot ja lyhyehköt palautukset. Kesto 45 min.

Virtuaalitunti™ Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Muokkaus

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Aerobiset ja lihaskunto-osuudet vaihtelevat n. 6 min. jaksoissa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Pilates

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Test