Kajaani

ma 16–18
ti, ke ja to 9.30–11.30 ja 16–18
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–23

SALI – 15–16 vuotiaiden kuntosaliryhmä

15-16 vuotiaiden kuntosali pienryhmävalmennuksessa opit kuntosaliharjoittelun turvalliset ja oikeaoppiset perusteet. Lisäksi saat tietoa terveelliseen ravitsemuksesta. Saamasi oppien avulla vältät yleisimmät sudenkuopat salilla treenatessa. Innostava ryhmä ja osaavan valmentajan avulla onnistut ja innostut saliharjoittelusta. Valmennuksen aikana opetellaan tavoitteelliseen salitreenin soveltuvia liikkeitä ja harjoitusohjelmia sekä tutustutaan maksimivoima ja HIIT- harjoittelun saloihin.

  • keskiviikkoisin 3.3.2021 alkaen klo 16.30–17.30
  • kesto 3 kk
  • 12 tapaamista
  • enimmäisosallistujamäärä 6 henkilöä
  • hinta 69 €/kk/hlö
  • valmentaja Niiki Alakärppä
  • lisätiedot niiki.alakarppa@ladyline.fi / 040 539 5878

Valmennus sopii Sinulle, joka haluat:

  • parantaa lihaskuntoasi ja saada lisää lihasta ja voimaa
  • oppia perusteet terveellisestä ruokavaliosta.
  • harjoitella osana Personal trainerimme ohjaamaa innostavaa valmennusryhmää

Valmennuksen sisältö:

Viikko 1 / Starttitapaaminen, tietoisku ja 1-jakoinen kuntosaliohjelma
Starttitapaamisella esitellään valmennuksen sisältö ja tutustutaan ryhmään. Valmennus aloitetaan tietoiskulla, mikä kertoo saliharjoittelun kulmakivistä. Tietoiskun jälkeen käydään läpi starttiohjelma kuntosalille.

Viikko 2 / Tietoisku ravitsemuksesta ja palautumisesta
Toisella tapaamisella puhutaan ravitsemuksen merkityksestä ja palautumisesta. Tapaamisella saat ohjeet terveelliseen ravitsemukseen.

Viikko 3 / 3-jakoisen ohjelman läpikäynti: jalkatreeni
Kolmennalle viikolla aletaan käymään läpi 3-jakoista harjoitusohjelmaa. Harjoitusohjelman ensimmäinen osa keskittyy alaraajojen lihaksiin.

Viikko 4 / 3-jakoisen ohjelman läpikäynti: työntävät
Jalkatreenin jälkeen siirrytään yläkroppaan ja harjoitusohjelman toisessa osassa keskitytään rintalihaksiin, hartialihaksiin ja ojentajiin – eli teemme pääasiassa työntäviä liikkeitä.

Viikko 5 / 3-jakoisen ohjelman läpikäynti: vetävät
Harjoitusohjelman viimeinen osa on kohdistettu yläselän lihaksille sekä hauislihaksille, eli vetoliikkeille. Viidennen valmennustapaamisen jälkeen harjoitusohjelma on kokonaisuudessaan käyty läpi ja nousujohteinen viikkosuunnitelma vie kohti tuloksia.

Viikko 6 / Kehonhuoltoharjoitus
Tiukan treenaamisen lomassa on myös tärkeää muistaa pitää huolta liikuntakoneiston kunnosta. Kuudennella tapaamisella opitaan kehonhuoltoharjoitus, mikä edistää liikkuvuuttasi ja keskivartalon tukilihaksien lihaskuntoa.

Viikko 7 / Tekniikkatreenit
Tällä kerralla harjoittelemme yleisimpien levytankoliikkeiden tekniikkaa. Lisäski harjoittelemme myös sellaisia liikkeitä, joissa on ollut haasteita omassa treenissä.

Viikko 8 / Maksimivoimaharjoitus
Kahdeksannella tapaamisella kokeilemme maksimivoimaharjoittelua.
Maksimivoimaharjoittelu parantaa hermostollista maksimivoimaa. Erityisesti aloittelijoilla maksimivoimaharjoittelu kasvattaa myös lihasta.

Viikko 9 / HIIT-harjoitus + ravitsemus
Tällä tapaamisella teemme hauskan ja hikisen HIIT- harjoituksen. Lisäksi käymme läpi ravitsemukseen liittyviä kysymyksiä.

Viikko 10 / Ohjelman päivittäminen: alavartalon liikkeet
Toiseksi viimeisellä tapaamisella alamme päivittämään 3-jakoista harjoitusohjelmaamme. Ensin päivitämme alaraajojen harjoitusohjelman tekemällä muutoksia liikevalintoihin.

Viikko 11 / Ohjelman päivittäminen: ylävartalon liikkeet
Seuraavana päivityksen alla on vetävät lihasryhmät 3-jakoisesta harjoitusohjelmastamme.

Viikko 12 / Ohjelman päivittäminen: ylävartalon liikkeet
Viimeisellä tapaamisella päivitämme harjoitusohjelmamme työntävät liikkeet. Ärsykkeen muuntelu ja jatkuva itsensä haastaminen on tärkeää kehityksen kannalta. Päivityksien jälkeen on mukava jatkaa omatoimista harjoittelua!

Personal training on henkilökohtaista valmennusta, joka pohjautuu asiakkaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Yhdessä personal trainerin kanssa tehdyn ammattitaitoisen ja motivoivan harjoitusohjelman avulla harjoittelustasi tulee tavoitteellista ja päämäärätietoista.

Terveys, hyvinvointi ja tyytyväisyys itseen ovat uskomaton voimavara. Niiden saavuttamisessa ja ylläpitämisessä personal trainer voi parhaimmillaan olla korvaamaton apu. Haluamme, että ihmiset voivat hyvin, saavuttavat tavoitteensa ja jaksavat hymyillä arjessa vahvoina ja tyytyväisinä.


Saavuta tuloksia personal trainingin avulla

Me emme halua laittaa ihmisiä yhteen muottiin, vaan me haluamme palvella Sinua ja sinun tavoitteitasi. Tämän johdosta tarjoamme sinulle veloituksettoman liikuntaneuvonnan LadyLine personal trainerin kanssa. Tapaamisessa käydään läpi lähtötilanteesi, tarpeesi ja tavoitteesi jotta personal trainerimme voi räätälöidä Sinulle yksilöllisen liikuntasuunnitelman ja samalla pääset tutustumaan kasvotusten personal traineriisi ennen varsinaisen yhteistyönne aloittamista.

Varaa liikuntaneuvonta


Tutustu LadyLinen personal trainereihin

Löydä juuri sinun tarpeitasi parhaiten vastaava valmentaja.

Lue lisää


Palvelut ja hinnasto

Kiinnostaako sinua yksilö- vai pienryhmävalmennus?

Lue lisää


Pienryhmävalmennukset

Harjoittelu pienryhmässä on hauskaa, inspiroivaa ja siinä korostuu yhdessä tekemisen parhaat puolet.

Ilmoittaudu mukaan