Kajaani

ma 16–18
ti, ke ja to 9.30–11.30 ja 16–18
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–23

PAINONHALLINTA

Valmennuksessa pudotat painoasi, edistät hyvinvointiasi ja muutat elintapojasi pysyvästi paremmaksi. Harjoituksista suurin osa pyritään tekemään ulkona. Luennot järjestetään LadyLine Kajaanin tiloissa.

  • maanantaisin 12.4.2021 alkaen klo 16.45–17.45
  • kesto 3 kk
  • 12 tapaamista
  • enimmäisosallistujamäärä 6 henkilöä
  • hinta 79 €/kk/hlö
  • valmentaja Niiki Alakärppä
  • lisätiedot niiki.alakarppa@ladyline.fi / 040 539 5878

Valmennus on tarkoitettu Sinulle, joka:

  • kaipaat apua ja tukea painonpudotukseen
  • tavoittelet pysyvää painonpudotusta, aktiivisempaa elämäntapaa sekä parempia liikunta- ja ruokailutottumuksia
  • haluat onnistua painonpudotuksessa Personal trainerimme ja oman ryhmän avulla

Valmennuksen sisältö:

Viikko 1 / Starttitapaaminen, luento painonpudotuksessa onnistumisessa
Starttitapaamisella esitellään valmennuksen sisältö ja tutustutaan ryhmään. Tietoiskun aiheena on ylipainon taustatekijät ja painonpudotuksessa onnistuminen. Lisäksi asetetaan tavoitteet.

Viikko 2 / Tietoisku ravitsemuksesta ja ruokavaliomallit
Toisella tapaamisella puhutaan painonpudotusta tukevasta ravitsemuksesta. Lisäksi käydään läpi lihaskuntoharjoitus, mikä voidaan toteuttaa kotona tai salilla ryhmäntoiveiden mukaisesti. Tapaamisen jälkeen saat ruokavaliomallin sähköpostiisi.

Viikko 3 / Kestävyysliikuntaharjoitus
Kestävyysliikunta eli aerobinen liikunta, kuten esimerkiksi kävely, pyöräily tai vesijuoksu, auttaa painonpudotuksessa ja parantaa hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Tapaamisella tehdään viikko-ohjelmaan sisältyvä matalatehoinen aerobinen harjoitus. Sään salliessa ollaan ulkona, mutta harjoitus voidaan toteuttaa tarvittaessa sisällä.

Viikko 4 / Lihaskuntoharjoitus
Lihaskuntoharjoittelu ylläpitää lihasmassaa, kun tavoitteena on painonpudotus ja energiansaanti on niukempaa. Tapaamisella tutustutaan turvalliseen ja tuloksekkaaseen lihaskuntoharjoitteluun.

Viikko 5 / Yhteiset treenit, kuntosaliohjelman läpikäynti
Tapaamisella jatketaan siitä mihin viimeksi jäätiin. Tapaamisella käydään valmentajan johdolla pareittain viikko-ohjelmaan sisältyvä lihaskuntoharjoittelu läpi.

Viikko 6 / Motivaatioluento ja henkilökohtaiset tapaamiset.
Puolivälissä on aika tarkistaa yhteisesti missä mennään ja katsotaan onko välitavoite saavutettu. Tapaamisella puhutaan myös motivaatiosta ja elintapojen muuttamisesta.

Viikko 7 / Liikkuvuusharjoitus
Kehonhuolto, kuten liikkuvuusharjoittelu on tärkeää kehon ja mielen hyvinvoinnin sekä palautumisen kannalta. Tapaamisella käydään läpi viikko-ohjelmaan sisältyvä liikkuvuusharjoitus.

Viikko 8 / Yhteiset treenit, patteriharjoitus
Kahdeksannella kerralla teemme yhdessä napakat treenit. Treenien teemana on patteriharjoittelu, mikä polttaa rasvaa sekä kehittää lihas- ja kestävyyskuntoa.

Viikko 9 / Kestävyysliikuntaharjoitus
Yhdeksännellä kerralla viemme kestävyysliikunnan askeleen pidemmälle. Kokeilemme intervalliharjoittelua, jossa vuorottelevat rauhallinen ja reipas kävely tai hölkkä. Sään salliessa ollaan ulkona, mutta harjoitus voidaan toteuttaa tarvittaessa sisällä.

Viikko 10 / Kestävyysliikuntaharjoitus
Tapaamisella kerrataan viime kerralla opittu harjoitus ja varmistetaan, että kaikilla on riittävät tiedot ja taidot intervalliharjoituksen toteuttamiseen. Sään salliessa ollaan ulkona, mutta harjoitus voidaan toteuttaa tarvittaessa sisällä.

Viikko 11 / Yhdistelmäharjoitus
Toiseksi viimeisellä tapaamisella tehdään yhdessä innostava yhdistelmäharjoitus. Yhdistelmäharjoituksessa yhdistetään lihaskuntoliikkeitä ja kestävyysharjoittelua. Yhdistelmäharjoitus on tehokas tapa polttaa rasvaa ja kehittää niin lihaskuntoa kuin hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa.

Viikko 12 / Luento ja lihaskuntotreeni.
Viimeisellä tapaamisella katsomme mihin olemme päässeet kolmen kuukauden aikana. Tapaamisella suunnitellaan seuraavat neljä viikkoa, jotta hyvin alkanut matka voi jatkua.

Personal training on henkilökohtaista valmennusta, joka pohjautuu asiakkaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Yhdessä personal trainerin kanssa tehdyn ammattitaitoisen ja motivoivan harjoitusohjelman avulla harjoittelustasi tulee tavoitteellista ja päämäärätietoista.

Terveys, hyvinvointi ja tyytyväisyys itseen ovat uskomaton voimavara. Niiden saavuttamisessa ja ylläpitämisessä personal trainer voi parhaimmillaan olla korvaamaton apu. Haluamme, että ihmiset voivat hyvin, saavuttavat tavoitteensa ja jaksavat hymyillä arjessa vahvoina ja tyytyväisinä.


Saavuta tuloksia personal trainingin avulla

Me emme halua laittaa ihmisiä yhteen muottiin, vaan me haluamme palvella Sinua ja sinun tavoitteitasi. Tämän johdosta tarjoamme sinulle veloituksettoman liikuntaneuvonnan LadyLine personal trainerin kanssa. Tapaamisessa käydään läpi lähtötilanteesi, tarpeesi ja tavoitteesi jotta personal trainerimme voi räätälöidä Sinulle yksilöllisen liikuntasuunnitelman ja samalla pääset tutustumaan kasvotusten personal traineriisi ennen varsinaisen yhteistyönne aloittamista.

Varaa liikuntaneuvonta


Tutustu LadyLinen personal trainereihin

Löydä juuri sinun tarpeitasi parhaiten vastaava valmentaja.

Lue lisää


Palvelut ja hinnasto

Kiinnostaako sinua yksilö- vai pienryhmävalmennus?

Lue lisää


Pienryhmävalmennukset

Harjoittelu pienryhmässä on hauskaa, inspiroivaa ja siinä korostuu yhdessä tekemisen parhaat puolet.

Ilmoittaudu mukaan