Kajaani

ma 16–18
ti, ke ja to 9.30–11.30 ja 16–18
Kulkuavaimella päivittäin klo 5–23

CROSSTRAINING

Crosstraining on harjoittelumuoto, jossa käytetään erilaisia harjoittelumenetelmiä upeiden tuloksien saavuttamiseksi. Monipuolisen harjoittelun tavoitteena on kehittää lihasvoimaa ja kestävyyttä sekä huoltaa kehoa.

  • torstaisin 15.4.2021 alkaen klo 17–18
  • kesto 3 kk
  • 12 tapaamista
  • enimmäisosallistujamäärä 6 henkilöä
  • harjoitukset tehdään pääsääntöisesti ulkona
  • hinta 79 €/kk/hlö
  • valmentaja Niiki Alakärppä
  • lisätiedot niiki.alakarppa@ladyline.fi

Valmennus on tarkoitettu Sinulle, joka haluat:

  • parantaa lihaskuntoasi ja lisää voimaa
  • parantaa kestävyyskuntoasi ja yleistä jaksamista
  • kiinteytyä ja lisätä lihaserottuvuutta
  • harjoitella osana Personal trainerimme ohjaamaa innostavaa valmennusryhmää

Valmennuksen sisältö:

Viikko 1 / Starttitapaaminen, rennot kuntotestit
Starttitapaamisella esitellään valmennuksen sisältö ja tutustutaan ryhmään. Valmennus aloitetaan kuntotesteillä, jotka kartoittavat kestävyys- ja lihaskuntoa sekä liikkuvuutta ja tasapainoa.

Viikko 2 / Kehonhuoltoharjoitus
Toisella tapaamisella opitaan kehonhuoltoharjoitus, jonka avulla pidät liikuntakoneistosi kunnossa. Kehonhuoltoharjoitus sisältyy valmennukseen kuuluvaan liikuntaohjelmaan.

Viikko 3 / Kiertoharjoitus pienvälineillä
Kiertoharjoitus pienvälineillä parantaa lihaskuntoa ja kestävyyttä sekä polttaa rasvaa. Harjoituksen voit toteuttaa helposti kotona tai kuntosalilla.

Viikko 4 / Juoksukoulu
Neljännellä tapaamisella tutustutaan juoksemisen saloihin. Juoksutekniikan kehittäminen on paljon muutakin kuin vain juoksemista. Tapaamisella opit hyviä täsmäharjoitteita juoksuasennon ja –tekniikan parantamiseksi.

Viikko 5 / Tietoisku ravitsemuksesta, ruokavaliomallit
Ravitsemus on yksi kehityksen kulmakivistä. Tapaamisella käydään läpi terveellisen ja tuloksia tuovan ravitsemuksen perusperiaatteet. Tapaamisen jälkeen saat sinulle sopivan ruokavaliomallin käyttöösi.

Viikko 6 / Kahvakuulaharjoittelu
Kahvakuulalla treenaat tehokkaasti koko kehon missä vain ja milloin vain. Tapaamisella opitaan koko kehon kahvakuulaharjoitus, mikä sisältyy valmennuksen liikuntaohjelmaan.

Viikko 7 / HIIT-harjoittelu
HIIT-harjoittelu, eli intervalliharjoittelu, laittaa hien virtaamaan ja rasvan palamaan. HIIT-harjoittelu kehittää tehokkaasti niin juoksunopeutta kuin myös kestävyyskuntoa.

Viikko 8 / Kehonpainoharjoittelu
Kehonpainoharjoittelu on trendikäs treenimuoto niin sisällä kuin myös ulkona. Kehonpainoharjoittelussa kehosi on vastus, ja monipuoliset liikkeet haastavat lihaskuntoa ja liikkuvuutta.

Viikko 9 / Toiminnallinen keskivartaloharjoitus
Toiminnallinen keskivartaloharjoitus haastaa keskivartaloasi uudella tavalla. Teemme harjoitteita, jossa hyödynnämme keskivartalon hallintaa ja voimaa monipuolisissa koko kehon harjoitusliikkeissä.

Viikko 10 / Putkirullailua pilatesrullalla
Kehonhuoltoa ei koskaan sovi unohtaa. Näppärä tapa huoltaa omia lihaksia ja kehoa on hieroa niitä omatoimisesti putkirullalla. Tapaamisella opit turvallisen putkirullailun salat ja tekniikat.

Viikko 11 / Tehoharjoitus ulkona
Ulkona voi tehdä mitä vain. Tapaamisella teemme monipuolisen harjoituksen ulkona, jossa haastamme niin kestävyyskuntoa kuin lihaskuntoa uudella tavalla.

Viikko 12 / Kuntotestit ja päätös
Viimeisellä tapaamisella uusimme alussa tehdyt kuntotestit ja nautimme harjoittelun tuomasta kehityksestä.

Personal training on henkilökohtaista valmennusta, joka pohjautuu asiakkaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Yhdessä personal trainerin kanssa tehdyn ammattitaitoisen ja motivoivan harjoitusohjelman avulla harjoittelustasi tulee tavoitteellista ja päämäärätietoista.

Terveys, hyvinvointi ja tyytyväisyys itseen ovat uskomaton voimavara. Niiden saavuttamisessa ja ylläpitämisessä personal trainer voi parhaimmillaan olla korvaamaton apu. Haluamme, että ihmiset voivat hyvin, saavuttavat tavoitteensa ja jaksavat hymyillä arjessa vahvoina ja tyytyväisinä.


Saavuta tuloksia personal trainingin avulla

Me emme halua laittaa ihmisiä yhteen muottiin, vaan me haluamme palvella Sinua ja sinun tavoitteitasi. Tämän johdosta tarjoamme sinulle veloituksettoman liikuntaneuvonnan LadyLine personal trainerin kanssa. Tapaamisessa käydään läpi lähtötilanteesi, tarpeesi ja tavoitteesi jotta personal trainerimme voi räätälöidä Sinulle yksilöllisen liikuntasuunnitelman ja samalla pääset tutustumaan kasvotusten personal traineriisi ennen varsinaisen yhteistyönne aloittamista.

Varaa liikuntaneuvonta


Tutustu LadyLinen personal trainereihin

Löydä juuri sinun tarpeitasi parhaiten vastaava valmentaja.

Lue lisää


Palvelut ja hinnasto

Kiinnostaako sinua yksilö- vai pienryhmävalmennus?

Lue lisää


Pienryhmävalmennukset

Harjoittelu pienryhmässä on hauskaa, inspiroivaa ja siinä korostuu yhdessä tekemisen parhaat puolet.

Ilmoittaudu mukaan