C:

Joensuu

ma–to 7.30–20.30
pe 7.30–19
la 9–16
su 14–19

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    16:15PerfectBody (30 min)

    Tehokas ja muokkaava tunti. Tunnilla liikkeitä tehdään patteriharjoituksena eri välineitä apuna käyttäen. Patterit sisältävät vaihtelevasti niin lihaskuntoa kuin sykettä nostattavia liikkeitäkin ja näin saatkin tunnilla itsellesi monipuolisen treenin.

    16:50Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:40Muokkaus (45 min)

    Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

    18:30Lady Pilates (45 min)

    Pilates on kehonhallintamenetelmä. Hengityksen tahdissa tehtävät liikkeet vahvistavat erityisesti syviä, hyvää ryhtiä ylläpitäviä lihaksia, lisäävät liikkuvuutta sekä saavat keskivartalosi kaventumaan. Kiireetön tunti, jolla harjoitellaan pilateksen alkeisliikkeitä, joten tunti sopii kaikille. Kesto 45 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Lihaskunto 45 (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen. Kesto 45 min.

    16:30Spinning30 (30 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistösi kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Kesto 30 min.

    17:05Lady Ylävartalo (30 min)

    Tunnilla vahvistetaan ylävartalon lihaksia eri välineiden avulla. Voit yhdistää johonkin muuhun tuntiin tai tehdä erillisenä treeninä. Tunti ei sisällä erillistä alkulämmittelyä. Kesto 30/45 min.

    17:40FarkkuPeppu (30 min)

    Tunti koostuu aerobisesta, tanssillisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten sekä lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. (30 min)

    18:15LadyJam (55 min)

    Helppoa tanssillista liikuntaa hyvän musiikin tahdittamana. Mukana musiikkia eri vuosikymmeniltä ja monia eri tanssityylejä.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    16:15Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    17:05RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    17:55TIMMI (30 min)

    TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava uutuus! Tunti sisältää alkulämmittelyn, lihaskunto-osuuden sekä loppuverryttelyn. Tunti on lihaskuntotunti tiiviissä paketissa ja sopii myös kiireelliselle treenaajalle.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Muokkaus (45 min)

    Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

    16:30Kahvakuula (30 min)

    Muokkaustunti koko vartalolle, kehonhallintaa ja koordinaatiota unohtamatta. Tehokas ja yksinkertainen tunti.

    17:05Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    17:55LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    18:45Asahi® (45 min)

    Rento olo sekä niskat ja hartiat toimiviksi! Asahi on liikuntamuoto, joka sopii erityisen hyvin rentoutumista kaipaaville sekä niska-hartiaseudun ja selän alueen vaivoista kärsiville. Tunnilla avataan kehon eri alueet pehmeillä ja yksinkertaisilla seisaallaan tapahtuvilla liikkeillä, jotka on suunniteltu tarkoituksella yksinkertaisiksi, jotta jokainen voisi alkaa harjoittaa niitä heti. Asahiin ei ole osallistumiskynnystä. Tunnin jälkeen olosi on rentoutunut.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    16:15RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    9:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    10:50Lihaskunto 45 (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen. Kesto 45 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    16:15Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:05LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.