Joensuu

ma–to 7.30–20
pe 7.30–18.30
la 8–14
su 14.30–19

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Spinning30 (30 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistösi kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Kesto 30 min.

    09:35Core30 (30 min)

    Keskivartalon lihaksiin keskittyvä tunti, jossa haastetaan tasapainoa, liikkuvuutta sekä keskivartalon ja syvien lihaksien kuntoa. Sopii jokaiselle. Kesto 30 min. Ei sisällä alkulämmittelyjä.

    16:30Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:25Muokkaus (45 min)

    Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Lihaskunto 45 (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen. Kesto 45 min.

    16:30Spinning30 (30 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistösi kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Kesto 30 min.

    17:05Lady Ylävartalo (30 min)

    Tunnilla vahvistetaan ylävartalon lihaksia eri välineiden avulla. Voit yhdistää johonkin muuhun tuntiin tai tehdä erillisenä treeninä. Tunti ei sisällä erillistä alkulämmittelyä. Kesto 30/45 min.

    17:40Reisi-Pakara (30 min)

    Reisien ja pakaroiden lihakset töihin monipuolisilla liikkeillä. Tunnin voit tehdä omana treeninä tai yhdistää esim. Ylävartalo-tuntiin.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    16:30RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    17:25Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    16:30Spinning30 (30 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistösi kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Kesto 30 min.

    17:05LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    18:00Kehonhuolto (30 min)

    Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    16:15Lihaskunto 45 (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen. Kesto 45 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:00Lihaskunto 45 (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen. Kesto 45 min.