Joensuu

ma–to 7.30–20.30, pe 7.30–19
la 9–16, su 14–19

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Lihaskunto 45 (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen. Kesto 45 min.

    16:15LadyBooty (30 min)

    Tunnin alussa on helppo alkulämmittelyaskellus, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoa vatsa- ja pakaralihaksille vuorotellen. Tunnilla rasitetaan monipuolisesti pakaralihaksia sekä niin suoria, vinoja kuin syviäkin vatsalihaksia.

    16:50Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:40Muokkaus (45 min)

    Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

    18:30Lady Pilates (45 min)

    Pilates on kehonhallintamenetelmä. Hengityksen tahdissa tehtävät liikkeet vahvistavat erityisesti syviä, hyvää ryhtiä ylläpitäviä lihaksia, lisäävät liikkuvuutta sekä saavat keskivartalosi kaventumaan. Kiireetön tunti, jolla harjoitellaan pilateksen alkeisliikkeitä, joten tunti sopii kaikille. Kesto 45 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    16:15Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    17:05LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    17:55FarkkuPeppu (30 min)

    Tunti koostuu aerobisesta, tanssillisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten sekä lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. (30 min)

    18:30Zumba® (60 min)

    Zumban kantavana ajatuksena on liikunnanilo ja liikkeiden helppous. Kuluttaa paljon kaloreita ja tempaa mukaan iloiseen menoon.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    16:30Kahvakuula (30 min)

    Muokkaustunti koko vartalolle, kehonhallintaa ja koordinaatiota unohtamatta. Tehokas ja yksinkertainen tunti.

    17:10Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    18:10Lihaskunto 45 (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen. Kesto 45 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    16:30Spinning30 (30 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistösi kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Kesto 30 min.

    17:05Ylävartalotreeni (30 min)

    Ylävartalolle suunnattu treeni, sisältää 5 min venyttelyt.

    17:40RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    18:30Kehonhuolto (30 min)

    Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    16:15Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    17:05LadyBooty (45 min)

    Tunnin alussa on helppo alkulämmittelyaskellus, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoa vatsa- ja pakaralihaksille vuorotellen. Tunnilla rasitetaan monipuolisesti pakaralihaksia sekä niin suoria, vinoja kuin syviäkin vatsalihaksia.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    10:50PerfectBody (45 min)

    Tehokas ja muokkaava tunti. Tunnilla liikkeitä tehdään patteriharjoituksena eri välineitä apuna käyttäen. Patterit sisältävät vaihtelevasti niin lihaskuntoa kuin sykettä nostattavia liikkeitäkin ja näin saatkin tunnilla itsellesi monipuolisen treenin.

    11:50Vesijumppa (30 min)

    Uima-altaassa tapahtuva eri välinein toteutettava jumppa. Sopii kaikille. Kesto 30 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    16:30Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:20LadyPumppi (60 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.