Joensuu

ma–to 7.30–20.30, pe 7.30–19
la 9–16, su 14–19

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00PowerRPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Alussa tehdään helppo alkulämmittelyaskellus ja tämän jälkeen tehdään lihaskuntoa alueen lihaksille. Lihaskunto-osuus sisältää välissä hyppyjä, joilla vahvistetaan lihaksistoa sekä nostatetaan sykettä.

    16:10LadyBooty (30 min)

    Tunnin alussa on helppo alkulämmittelyaskellus, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoa vatsa- ja pakaralihaksille vuorotellen. Tunnilla rasitetaan monipuolisesti pakaralihaksia sekä niin suoria, vinoja kuin syviäkin vatsalihaksia.

    16:45Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:50Muokkaus (45 min)

    Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

    18:40Lady Pilates (45 min)

    Pilates on kehonhallintamenetelmä. Hengityksen tahdissa tehtävät liikkeet vahvistavat erityisesti syviä, hyvää ryhtiä ylläpitäviä lihaksia, lisäävät liikkuvuutta sekä saavat keskivartalosi kaventumaan. Kiireetön tunti, jolla harjoitellaan pilateksen alkeisliikkeitä, joten tunti sopii kaikille. Kesto 45 min.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Muokkaus (45 min)

    Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

    16:15LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    17:05Spinning 50 (50 min)

    Tällä tunnilla kohotat hengitys-ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 50 min.

    18:10LadyBody (30 min)

    Tunnilla vahvistetaan koko kehoa tasapuolisesti sekä nostetaan sykettä sen verran, että saadaan hiki virtaamaan. Monipuolinen, kaiken kuntoisille sopiva tunti jumpataan hyvän musiikin tahdissa.

    18:45Zumba® (45 min)

    Zumban kantavana ajatuksena on liikunnanilo ja liikkeiden helppous. Kuluttaa paljon kaloreita ja tempaa mukaan iloiseen menoon.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Lihaskunto 45 (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen. Kesto 45 min.

    16:30Kahvakuula (30 min)

    Muokkaustunti koko vartalolle, kehonhallintaa ja koordinaatiota unohtamatta. Tehokas ja yksinkertainen tunti.

    17:05Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    18:10RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    16:15LadyTrimmi (30 min)

    Helppo, tehokas lihaskuntotunti. Tunnin alussa helppo alkulämmittely, jonka jälkeen lihaskuntoliikkeitä koko vartalolle esim. käsipainoja, kuminauhoja tai tankoja apuna käyttäen. Lopussa palauttavat venyttelyt. Tunnin kesto 55 min.

    16:55Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    17:45Lavis (45 min)

    Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Lavis-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija. Tunnilla käydään monipuolisesti läpi eri lavatanssilajeja ja jokainen löytää tunnilta omat tähtihetkensä.

    18:35Kehonhuolto (30 min)

    Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    10:00Kehonhuolto (30 min)

    Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

    15:30Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    16:20LadyBooty (45 min)

    Tunnin alussa on helppo alkulämmittelyaskellus, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoa vatsa- ja pakaralihaksille vuorotellen. Tunnilla rasitetaan monipuolisesti pakaralihaksia sekä niin suoria, vinoja kuin syviäkin vatsalihaksia.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    10:50PerfectBody (45 min)

    Tehokas ja muokkaava tunti. Tunnilla liikkeitä tehdään patteriharjoituksena eri välineitä apuna käyttäen. Patterit sisältävät vaihtelevasti niin lihaskuntoa kuin sykettä nostattavia liikkeitäkin ja näin saatkin tunnilla itsellesi monipuolisen treenin.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    16:30Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:20LadyPumppi (60 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.