Joensuu

ma–to 14–18
pe 12–16.15
Sovelluksella tai kulkuavaimella päivittäin klo 5–21

Viikko-ohjelma

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00PerfectBody (30 min)

      Tehokas koko vartalon patteritreeni.

      16:30Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:05Lady Ylävartalo (30 min)

      Tunnilla vahvistetaan ylävartalon lihaksia eri välineiden avulla. Voit yhdistää johonkin muuhun tuntiin tai tehdä erillisenä treeninä. Tunti ei sisällä erillistä alkulämmittelyä. Kesto 30/45 min.

      17:40Alavartalo (30 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyn jälkeen lihaskuntoa alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      18:15Kehonhuolto (30 min)

      Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:30LadyPumppi (45 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      17:05Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:55Lihaskunto (60 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00RPV (45 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      16:30Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:05LadyPumppi (60 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00Lihaskunto (45 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

      16:30RPV (45 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      17:20Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      09:30Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      16:15LadyPumppi (45 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:00Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      10:50Lady Ylävartalo (45 min)

      Tunnilla vahvistetaan ylävartalon lihaksia eri välineiden avulla. Voit yhdistää johonkin muuhun tuntiin tai tehdä erillisenä treeninä. Tunti ei sisällä erillistä alkulämmittelyä. Kesto 30/45 min.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      17:00Lihaskunto (60 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.