Tärkeä – LadyLine-keskusten koronavirustiedote – lue lisää...

Joensuu

Kuntosali avoinna asiakkaille sovelluksella tai kulkulupalätkällä 5–21
Asiakaspalvelu avoinna
ma 13–18.30
ti 13–18.15
ke–to 13-18
pe 12–16.30

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    16:30Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:20Ylävartalotreeni (30 min)

    Ylävartalolle suunnattu treeni, sisältää 5 min venyttelyt.

    18:00RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Lihaskunto (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

    16:30Spinning30 (30 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistösi kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Kesto 30 min.

    17:05Muokkaus (45 min)

    Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    16:30PerfectBody (30 min)

    Tehokas ja muokkaava tunti. Tunnilla liikkeitä tehdään patteriharjoituksena eri välineitä apuna käyttäen. Patterit sisältävät vaihtelevasti niin lihaskuntoa kuin sykettä nostattavia liikkeitäkin ja näin saatkin tunnilla itsellesi monipuolisen treenin.

    17:00Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    17:55Lihaskunto (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00PerfectBody (45 min)

    Tehokas ja muokkaava tunti. Tunnilla liikkeitä tehdään patteriharjoituksena eri välineitä apuna käyttäen. Patterit sisältävät vaihtelevasti niin lihaskuntoa kuin sykettä nostattavia liikkeitäkin ja näin saatkin tunnilla itsellesi monipuolisen treenin.

    16:30Spinning30 (30 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistösi kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Kesto 30 min.

    17:05LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    16:15RPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    10:50Ylävartalotreeni (30 min)

    Ylävartalolle suunnattu treeni, sisältää 5 min venyttelyt.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:00Lihaskunto (60 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

    Osta tästä!