Joensuu

ma 15–18
ti 15–16.30
ke 15–18
to 15–18
pe 11.15–13
Sovelluksella tai kulkuavaimella päivittäin klo 5–21

Viikko-ohjelma

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00Lihaskunto (45 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

      16:30RPV (45 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      17:20Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:55Kehonhuolto (30 min)

      Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:30LadyPumppi (45 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      16:30Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:05LadyKunto (45 min)

      Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä sekä hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoa sekä sykettä nostattavia liikkeitä kuntopiirinä omalla paikalla. Tunnin liikkeet tehdään omaan tahtiin, joten jokainen pääsee harjoittelemaan tällä tunnilla omalla kuntotasollaan. Tunnin lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00CrossCore (30 min)

      Toiminnallinen lihaskuntotunti, jossa liikkeet tehdään CrossCore-laitteella. Tehokas kokovartalon tunti, joka kehittää niin voimaa, liikkuvuutta kuin tasapainoakin.

      16:30Lihaskunto (45 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

      17:20Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      11:00RPV (45 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      16:30Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      17:20LadyPumppi (45 min)

      Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      09:30Spinning45 (45 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      10:20LadyKunto (45 min)

      Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä sekä hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoa sekä sykettä nostattavia liikkeitä kuntopiirinä omalla paikalla. Tunnin liikkeet tehdään omaan tahtiin, joten jokainen pääsee harjoittelemaan tällä tunnilla omalla kuntotasollaan. Tunnin lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä.

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      10:00Spinning30 (30 min)

      Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

      10:35Lady Ylävartalo (30 min)

      Tunnilla vahvistetaan ylävartalon lihaksia eri välineiden avulla. Voit yhdistää johonkin muuhun tuntiin tai tehdä erillisenä treeninä. Tunti ei sisällä erillistä alkulämmittelyä. Kesto 30/45 min.

      11:10Alavartalo (30 min)

      Muokkaustunti Reisi-Pakara alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyn jälkeen lihaskuntoa alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

      AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtia Helppoa & tehokasta Body and Mind Virtuaalitunti™
      17:00Lihaskunto (60 min)

      Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.