Joensuu

ma–to 7.30–20, pe 7.30–18.30
la 8–14, su 14.30–19

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    16:30Kahvakuula (30 min)

    Muokkaustunti koko vartalolle, kehonhallintaa ja koordinaatiota unohtamatta. Tehokas ja yksinkertainen tunti.

    17:05Spinning45 (45 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Tunti sopii jo jonkin verran polkeneille.

    18:00PowerRPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Alussa tehdään helppo alkulämmittelyaskellus ja tämän jälkeen tehdään lihaskuntoa alueen lihaksille. Lihaskunto-osuus sisältää välissä hyppyjä, joilla vahvistetaan lihaksistoa sekä nostatetaan sykettä.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Lihaskunto 45 (45 min)

    Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen. Kesto 45 min.

    16:15Spinning30 (30 min)

    Spinning-tunnilla kehität huomattavasti hengitys- ja verenkiertoelimistösi kuntoa. Harjoituksen jälkeen suositellaan palautumista ja lepoa. Kesto 30 min.

    16:50Ylävartalotreeni (30 min)

    Ylävartalolle suunnattu treeni, sisältää 5 min venyttelyt.

    17:25Alavartalo 30 (30 min)

    Tunnilla harjoitetaan alavartalon lihaksia eri välineillä tai oman kehon painolla. Ei sisällä lämmittelyitä. Kesto 30 min.

    18:00Zumba® (45 min)

    Zumban kantavana ajatuksena on liikunnanilo ja liikkeiden helppous. Kuluttaa paljon kaloreita ja tempaa mukaan iloiseen menoon.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00PowerRPV (45 min)

    Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Alussa tehdään helppo alkulämmittelyaskellus ja tämän jälkeen tehdään lihaskuntoa alueen lihaksille. Lihaskunto-osuus sisältää välissä hyppyjä, joilla vahvistetaan lihaksistoa sekä nostatetaan sykettä.

    16:30LadyPumppi (45 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

    17:20Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    18:10Kesäjumppa (30 min)

    Puolen tunnin tehokas kesäjumppa, jossa hyödynnetään vaihtelevasti erilaisia välineitä ja harjoitusmuotoja. Tunnilla on joka viikko vaihtuva teema, joka on aina sama kuin kesän viikoittaisessa treenivinkissä.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Muokkaus (45 min)

    Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

    16:15Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:05PerfectBody (30 min)

    Tehokas ja muokkaava tunti. Tunnilla liikkeitä tehdään patteriharjoituksena eri välineitä apuna käyttäen. Patterit sisältävät vaihtelevasti niin lihaskuntoa kuin sykettä nostattavia liikkeitäkin ja näin saatkin tunnilla itsellesi monipuolisen treenin.

    17:45Lavis (45 min)

    Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Lavis-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija. Tunnilla käydään monipuolisesti läpi eri lavatanssilajeja ja jokainen löytää tunnilta omat tähtihetkensä.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    16:15LadyBooty (45 min)

    Tunnin alussa on helppo alkulämmittelyaskellus, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoa vatsa- ja pakaralihaksille vuorotellen. Tunnilla rasitetaan monipuolisesti pakaralihaksia sekä niin suoria, vinoja kuin syviäkin vatsalihaksia.

    17:05Kehonhuolto (30 min)

    Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    10:50PerfectBody (45 min)

    Tehokas ja muokkaava tunti. Tunnilla liikkeitä tehdään patteriharjoituksena eri välineitä apuna käyttäen. Patterit sisältävät vaihtelevasti niin lihaskuntoa kuin sykettä nostattavia liikkeitäkin ja näin saatkin tunnilla itsellesi monipuolisen treenin.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    16:30Spinning45 (45 min)

    Sisäpyöräilytunti kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Sopii kaikille. Kesto 45 min.

    17:20LadyPumppi (60 min)

    Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.