Joensuu

ma–to 14–18
pe 12–16.15
Sovelluksella tai kulkuavaimella päivittäin klo 5–21

Tuntikuvaukset

FarkkuPeppu

FarkkuPeppu-tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

Kehonhuolto

Rauhallisempi tunti, joka jokaisella tulisi olla viikko-ohjelmassaan. Tunnilla keskitytään huoltamaan kehoa venyttelyin, liikkuvuutta auttavin liikkein sekä muiden keinojen avulla. Sopii jokaiselle.

Lady Ylävartalo

Tunnilla vahvistetaan ylävartalon lihaksia eri välineiden avulla. Voit yhdistää johonkin muuhun tuntiin tai tehdä erillisenä treeninä. Tunti ei sisällä erillistä alkulämmittelyä. Kesto 30/45 min.

LadyBalance

Rentouttava tunti, jolla parannetaan liikk​uvuutta ja tasapainoa sekä vahvistetaan lihaskuntoa. Harjoittelu tunnilla on rauhallista ja liikkeissä keskitytään lihashuoltoon sekä syvien lihasten harjoitteluun. Tämä rauhallinen tunti huoltaa niin mieltä kuin kehoakin.

LadyBooty

Tunnin alussa on helppo alkulämmittelyaskellus, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoa vatsa- ja pakaralihaksille vuorotellen. Tunnilla rasitetaan monipuolisesti pakaralihaksia sekä niin suoria, vinoja kuin syviäkin vatsalihaksia.

LadyPumppi

Suurimpiin lihasryhmiin keskittyvä lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti levytankoa ja käsipainoja välineinä. Ei sisällä hyppyjä, sopii kaikille.

Lihaskunto

Perus lihaskuntotunti eri välineitä apuna käyttäen.

Muokkaus

Hauskalla ja vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Lopuksi tehdään vielä palauttavat venyttelyt. Tunnilla harjoitetaan lihaskuntoa sekä oman kehonpainolla että erilaisilla apuvälineillä. Tällä tunnilla jokainen pääsee harjoittelemaan omalla kuntotasolla.

PerfectBody

Tehokas koko vartalon patteritreeni.

RPV

Muokkaustunti Reisi-Pakara-Vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyaskelluksen jälkeen lihaskuntoa keski- ja alavartalon lihaksille. Sopii kaikille!

Spinning30

Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

Spinning45

Spinning-tunnilla kehität hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä vahvistat keskivartalon, pakaroiden sekä jalkojen lihaksia.

Test