Järvenpää

Avainkortilla päivittäin 4–23 (24)
asiakaspalvelu ma 12–20, ti 10–19, ke 10–17, to 10–18, pe 10–15, la–su suljettu

Viikko-ohjelma

Ryhmäliikuntatunneille ei tarvitse varata paikkaa ennakkoon.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Lady Circuit (45 min)

    Lady Circuit on lihaskuntoharjoittelua kiertoharjoittelun tapaan. Tunnilla lihaskunto- ja aerobiset liikkeet vuorottelevat. Tunnin alussa lyhyt lämmittely ja lopussa palauttavat venyttelyt. Tunti kehittää samanaikaisesti lihasvoimaa sekä aerobista kestävyyttä. Tunti sopii kaikille.

    Ohjaaja: Toni Nyberg

    11:00Kehonhuoltotunti (30 min)

    Kehonhuoltotunti aloitetaan helpoilla koko kehoa lämmittävillä ja valmistavilla liikkeillä. Tunnilla voidaan käyttää venytyksiin sekä avaaviin liikkeisiin keppejä, putkirullaa, lacrosse- palloa, jooga- venytyksiä sekä muita dynaamisia venytyksiä sekä avaavia liikkeitä. Tunti sopii kaikille. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Toni Nyberg

    12:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    18:00BODYCOMBAT® (60 min)

    BODYCOMBAT® on energinen itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoierasta, nyrkkeilystä ja muay thai –tekniikoista. Tunnilla jokainen taistelee kuviteltua vastustajaa vastaan .Intensiivinen tehotreeni.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    19:10BODYPUMP® (60 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    19:40Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    20:20RVP (30 min)

    RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:05FLOW Jooga (60 min)

    Flow Jooga on dynaaminen harjoitus, jossa kehon liikkeet yhdistyvät virtaavasti toisiinsa hengityksen johdattamana. Se kehittää voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa sekä auttaa parantamaan kehotietoisuutta. Tunti on meidän muita Jooga-tunteja fyysisempi harjoitus. Jokaisella tunnilla tehdään lisäksi loppurentoutus.

    Ohjaaja: Hanna Liikka

    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    10:15Muokkaus (45 min)

    Hauska ja jokaiselle sopiva kiinteyttävä lihaskuntotunti. Helpon alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-osuus, jossa käytetään käsipainoja sekä omankehon painoa.

    Ohjaaja: Hanna Liikka

    11:15ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ (45 min)

    ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

    Ohjaaja: Hanna Liikka

    17:25Lady Circuit (45 min)

    Lady Circuit on lihaskuntoharjoittelua kiertoharjoittelun tapaan. Tunnilla lihaskunto- ja aerobiset liikkeet vuorottelevat. Tunnin alussa lyhyt lämmittely ja lopussa palauttavat venyttelyt. Tunti kehittää samanaikaisesti lihasvoimaa sekä aerobista kestävyyttä. Tunti sopii kaikille.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    18:20Lady Spin (30 min)

    Lady Spin on hauska ja tehokas sisäpyöräilytunti. Tunnilla voit haastaa itsesi ja nauttia reippaasta harjoittelusta, joka tehdään pääasiassa hengästymisalueella. Tunnin tason päätät kuitenkin sinä itse, joten sopii kaikille. Tunti kehittää kuntoa nopeasti ja lisää kestävyyttä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    18:20BODYCOMBAT® (60 min)

    BODYCOMBAT® on energinen itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoierasta, nyrkkeilystä ja muay thai –tekniikoista. Tunnilla jokainen taistelee kuviteltua vastustajaa vastaan .Intensiivinen tehotreeni.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    19:30FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla.Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:20Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    10:00BODYPUMP® (45 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    11:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    18:10Lattarit (60 min)

    Heittäydy kuumien rytmien vietäväksi! Tunnilla tanssitaan muutama sarja eri lattaritansseja kuten salsaa, sambaa, cha cha chata, rumbaa ja jiveä. Tunnin kesto 60 min.

    19:15Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Anniina Moilanen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:15PerfectBody (45 min)

    Koostuu kolmen liikkeen patteri lihaskuntoharjoituksista joiden väliin kohotetaan sykettä aerobisilla osuuksilla. PerfectBody-tunnilla hapenottokyky kehittyy ja vahvistat monipuolisesti koko kehon lihaksia. Tavoitteena saada hiki pintaan helposti. Tunnin kesto 45 min.

    Ohjaaja: Toni Nyberg

    11:15ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ (45 min)

    ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

    Ohjaaja: Toni Nyberg

    17:15LES MILLS TONE™ (45 min)

    45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden tunnin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

    Ohjaaja: Hanne Kokkonen

    18:10SH'BAM® (45 min)

    SH'BAM® on tanssillinen, tunti jonka liikkeisiin kaikkien on helppo päästä mukaan. Tunti koostuu kuumista liikkeistä, listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikki biiseistä. Tunti sopii kaikille.

    Ohjaaja: Minna Westman

    19:05Kehonhuoltotunti (60 min)

    Kehonhuoltotunti aloitetaan helpoilla koko kehoa lämmittävillä ja valmistavilla liikkeillä. Tunnilla voidaan käyttää venytyksiin sekä avaaviin liikkeisiin keppejä, putkirullaa, lacrosse- palloa, jooga- venytyksiä sekä muita dynaamisia venytyksiä sekä avaavia liikkeitä. Tunti sopii kaikille. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Minna Westman

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:15Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Anniina Moilanen

    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    17:15PerfectBody (45 min)

    Koostuu kolmen liikkeen patteri lihaskuntoharjoituksista joiden väliin kohotetaan sykettä aerobisilla osuuksilla. PerfectBody-tunnilla hapenottokyky kehittyy ja vahvistat monipuolisesti koko kehon lihaksia. Tavoitteena saada hiki pintaan helposti. Tunnin kesto 45 min.

    Ohjaaja: Mette Veistola

    18:10Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Mette Veistola

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    10:40BODYPUMP® (60 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:35LES MILLS TONE™ (45 min)

    45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden tunnin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

    Ohjaaja: Piia Virkki

    18:30BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Piia Virkki