Notice: Undefined variable: scheduleExt in /var/www/ladyline/public_html/site/templates/dev/schedule.php on line 96
Naisten hyvinvointikeskus | LadyLine Järvenpää

Järvenpää

Avainkortilla päivittäin 4–23 (24)
asiakaspalvelu ma 12–20, ti 10–19, ke 10–17, to 10–18, pe 10–15, la–su suljettu

Viikko-ohjelma

Ryhmäliikuntatunneille ei tarvitse varata paikkaa ennakkoon.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Lämpö Ying & Yang-Jooga (60 min)

    Useimmat tunnetut joogalajit ovat yang-tyyppisiä, dynaamisia, liikkeeseen perustuvia harjoituksia (mm. astanga). Yang-tyylisillä tunneilla käytämme paljon lihaksia, sekä toistoja ja pumppaamme tehokkaasti veren liikkeelle. Syntyy lämpöä.Vastakohtana tasapainottava yin-jooga edustaa staattisempaa joogatyyliä, jossa lihaksien sijaan venytetään sidekudoksia ja ligamentteja. Pitkäkestoiset asennot, joissa viivytään useita minuutteja, edistävät sidekudosalueitten aineenvaihduntaa, liikkuvuutta ja energiansaantia. Sidekudosta on kehossamme joka puolella, erityisen paljon sitä on lantion ja alaselän alueella.

    Ohjaaja: Marika Haag

    11:15RVP (30 min)

    RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    12:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    17:35Lady Spin Basic (45 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    18:00BODYCOMBAT® (60 min)

    BODYCOMBAT® on energinen itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoierasta, nyrkkeilystä ja muay thai –tekniikoista. Tunnilla jokainen taistelee kuviteltua vastustajaa vastaan .Intensiivinen tehotreeni.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    18:30Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    19:10BODYPUMP® (60 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Piia Virkki

    19:35FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla.Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    19:40Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    20:20RVP (30 min)

    RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00FasciaMethod (55 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla.Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Riikka Tolvanen

    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    10:05Lavis (55 min)

    Lavis-lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen tunti. Se perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin joten ei ole pelkoa että talloisit jonkun varpaille!

    Ohjaaja: Pirkko Taskinen

    11:15ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ (45 min)

    ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    17:25Lady Circuit (45 min)

    Lady Circuit on lihaskuntoharjoittelua kiertoharjoittelun tapaan. Tunnilla lihaskunto- ja aerobiset liikkeet vuorottelevat. Tunnin alussa lyhyt lämmittely ja lopussa palauttavat venyttelyt. Tunti kehittää samanaikaisesti lihasvoimaa sekä aerobista kestävyyttä. Tunti sopii kaikille.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    17:40RPM® (30 min)

    RPM® (Les Mills) Sisäpyörätreeni mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Tällä tunnilla paranee aerobinen kunto sekä jalkojen lihasvoima ja kestävyys.

    Ohjaaja: Piia Virkki

    18:20BODYSTEP® (60 min)

    BODYSTEP® on energinen ja iloinen tunti, joka parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskireyksiä. Tunnilla askellat Step –laudalle inspiroivan musiikin tahdissa, laudan tason voit säätää oman kuntosi mukaan.

    Ohjaaja: Piia Virkki

    19:30BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Piia Virkki

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:20Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    10:00BODYPUMP®Xprs (45 min)

    BODYPUMP®Xprs tunnilla tehdään osa BODYPUMP® tunnin ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    11:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    11:15Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Jenni Tuokko

    17:15BODYPUMP®Xprs (60 min)

    BODYPUMP®Xprs tunnilla tehdään osa BODYPUMP® tunnin ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Iina Musakka

    17:30SPRINT® (30 min)

    SPRINT® Sisäpyöräilytunti joka on fyysisesti erittäin haastava, mutta teknisesti helppo. Jokainen voi haastaa itsensä ja tehdä maksimiharjoituksen oman kuntotasonsa mukaan.

    Ohjaaja: Minna Laaksonen

    18:10SH'BAM® (45 min)

    SH'BAM® on tanssillinen, tunti jonka liikkeisiin kaikkien on helppo päästä mukaan. Tunti koostuu kuumista liikkeistä, listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikki biiseistä. Tunti sopii kaikille.

    Ohjaaja: Mia Boström

    19:15Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Anniina Moilanen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00BODYCOMBAT® (30 min)

    BODYCOMBAT® on energinen itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoierasta, nyrkkeilystä ja muay thai –tekniikoista. Tunnilla jokainen taistelee kuviteltua vastustajaa vastaan .Intensiivinen tehotreeni.

    Ohjaaja: Hanna Liikka

    10:30CXWORX® (30 min)

    CXWORX® on tehokas keskivartalotreeni. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia, mutta myös olkapään takaosan lihakset saavat kunnon treenin. Tunti kehittää keskivartalon funktionaalista voimaa sekä vartalonhallintaa. Osa liikkeistä tehdään hyödyntäen pelkästään oman vartalon painoa, osassa taas käytetään vastuksina kuminauhaa tai levypainoa. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Hanna Liikka

    11:15ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ (45 min)

    ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

    Ohjaaja: Hanna Liikka

    17:10CXWORX® (30 min)

    CXWORX® on tehokas keskivartalotreeni. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia, mutta myös olkapään takaosan lihakset saavat kunnon treenin. Tunti kehittää keskivartalon funktionaalista voimaa sekä vartalonhallintaa. Osa liikkeistä tehdään hyödyntäen pelkästään oman vartalon painoa, osassa taas käytetään vastuksina kuminauhaa tai levypainoa. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Sini Ahola

    17:50LES MILLS TONE™ (45 min)

    45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden tunnin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

    Ohjaaja: Sini Ahola

    18:00Lämpö Ying & Yang-Jooga (60 min)

    Useimmat tunnetut joogalajit ovat yang-tyyppisiä, dynaamisia, liikkeeseen perustuvia harjoituksia (mm. astanga). Yang-tyylisillä tunneilla käytämme paljon lihaksia, sekä toistoja ja pumppaamme tehokkaasti veren liikkeelle. Syntyy lämpöä.Vastakohtana tasapainottava yin-jooga edustaa staattisempaa joogatyyliä, jossa lihaksien sijaan venytetään sidekudoksia ja ligamentteja. Pitkäkestoiset asennot, joissa viivytään useita minuutteja, edistävät sidekudosalueitten aineenvaihduntaa, liikkuvuutta ja energiansaantia. Sidekudosta on kehossamme joka puolella, erityisen paljon sitä on lantion ja alaselän alueella.

    Ohjaaja: Marika Haag

    18:45BODYATTACK® (45 min)

    Tunti joka vastaa teholtaan kymmenen kilometrin juoksulenkkiä. Tunnilla huomioidaan niin vasta-alkajat kuin lajille omistautuneetkin. Tunti siis kehittää sekä maksimikestävyyttä että peruskuntoa.

    Ohjaaja: Henna Alander

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:15FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla.Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Riikka Tolvanen

    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    10:30BODYPUMP®Xprs (45 min)

    BODYPUMP®Xprs tunnilla tehdään osa BODYPUMP® tunnin ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    17:00Lady Spin (30 min)

    Lady Spin on hauska ja tehokas sisäpyöräilytunti. Tunnilla voit haastaa itsesi ja nauttia reippaasta harjoittelusta, joka tehdään pääasiassa hengästymisalueella. Tunnin tason päätät kuitenkin sinä itse, joten sopii kaikille. Tunti kehittää kuntoa nopeasti ja lisää kestävyyttä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    17:40Lady Circuit (30 min)

    Lady Circuit on lihaskuntoharjoittelua kiertoharjoittelun tapaan. Tunnilla lihaskunto- ja aerobiset liikkeet vuorottelevat. Tunnin alussa lyhyt lämmittely ja lopussa palauttavat venyttelyt. Tunti kehittää samanaikaisesti lihasvoimaa sekä aerobista kestävyyttä. Tunti sopii kaikille.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    10:40BODYPUMP® (60 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    11:50FLOW Jooga (60 min)

    Flow Jooga on dynaaminen harjoitus, jossa kehon liikkeet yhdistyvät virtaavasti toisiinsa hengityksen johdattamana. Se kehittää voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa sekä auttaa parantamaan kehotietoisuutta. Tunti on meidän muita Jooga-tunteja fyysisempi harjoitus. Jokaisella tunnilla tehdään lisäksi loppurentoutus.

    Ohjaaja: Leena Brotherus

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    16:25Zumba® (60 min)

    ZUMBA® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnin ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Menevän musiikin tahdissa tanssiessa arjenhuolet unohtuvat.

    Ohjaaja: Erla Räty

    17:35LES MILLS TONE™ (45 min)

    45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden tunnin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

    Ohjaaja: Piia Virkki

    18:30BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Piia Virkki