Järvenpää

Avainkortilla päivittäin 4–23 (24)
asiakaspalvelu ma 12–20, ti 10–19, ke 10–17, to 10–18, pe 10–15, la–su suljettu

Viikko-ohjelma

Ryhmäliikuntatunneille ei tarvitse varata paikkaa ennakkoon.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    10:00Kehonhuoltotunti (60 min)

    Kehonhuoltotunti aloitetaan helpoilla koko kehoa lämmittävillä ja valmistavilla liikkeillä. Tunnilla voidaan käyttää venytyksiin sekä avaaviin liikkeisiin keppejä, putkirullaa, lacrosse- palloa, jooga- venytyksiä sekä muita dynaamisia venytyksiä sekä avaavia liikkeitä. Tunti sopii kaikille. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Aino-Maj Sannikka

    11:15RVP (30 min)

    RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    17:20Kahvakuula (30 min)

    Kahvakuula on jokanaisen kahvakuulatreeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

    Ohjaaja: Toni Nyberg

    18:00BODYSTEP® (60 min)

    BODYSTEP® on energinen ja iloinen tunti, joka parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskireyksiä. Tunnilla askellat Step –laudalle inspiroivan musiikin tahdissa, laudan tason voit säätää oman kuntosi mukaan.

    Ohjaaja: Piia Virkki

    18:00Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Meiju Jauhiainen

    19:05FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla. Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Meiju Jauhiainen

    19:10BODYPUMP® (60 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Piia Virkki

    19:40Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    20:20RVP (30 min)

    RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Meiju Jauhiainen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Lavis (60 min)

    Lavis-lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen tunti. Se perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin joten ei ole pelkoa että talloisit jonkun varpaille!

    Ohjaaja: Pirkko Taskinen

    11:15ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ (45 min)

    ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    14:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    17:25AfroDance (45 min)

    Täydellinen yhdistelmä treeniä ja tanssia! Suuret, vapaat ja luonnolliset liikkeet rumpumusiikin tahtiin tarjoavat mahtavan fyysisen treenin samalla kun saat sisäistä energiaa, rentoudut ja unohdat arjen. Sekoitus erilaisista afrikkalaisista tanssityyleistä helpolla koreografialla. Tunnilla tanssitaan paljain jaloin. Uskalla vapauttaa kehosi! Tunnin kesto 45 min.

    Ohjaaja: Aino-Maj Sannikka

    17:30Lady Spin (45 min)

    Lady Spin on hauska ja tehokas sisäpyöräilytunti. Tunnilla voit haastaa itsesi ja nauttia reippaasta harjoittelusta, joka tehdään pääasiassa hengästymisalueella. Tunnin tason päätät kuitenkin sinä itse, joten sopii kaikille. Tunti kehittää kuntoa nopeasti ja lisää kestävyyttä.

    Ohjaaja: Ninni Johansson

    18:20BODYCOMBAT® (60 min)

    BODYCOMBAT® on energinen itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoierasta, nyrkkeilystä ja muay thai –tekniikoista. Tunnilla jokainen taistelee kuviteltua vastustajaa vastaan .Intensiivinen tehotreeni.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    18:20Kehonhuoltotunti (60 min)

    Kehonhuoltotunti aloitetaan helpoilla koko kehoa lämmittävillä ja valmistavilla liikkeillä. Tunnilla voidaan käyttää venytyksiin sekä avaaviin liikkeisiin keppejä, putkirullaa, lacrosse- palloa, jooga- venytyksiä sekä muita dynaamisia venytyksiä sekä avaavia liikkeitä. Tunti sopii kaikille. Tunnin kesto 60 min.

    Ohjaaja: Aino-Maj Sannikka

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:20FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla. Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Riikka Tolvanen

    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    10:30BODYPUMP® (45 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Iina Musakka

    11:30Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Jenni Tuokko

    17:00LES MILLS BARRE™ (30 min)

    Tunti on klassisesta balettiharjoittelusta ryhmäliikuntaan modernisoitu harjoitus. 30 minuutin ohjattu treeni vahvistaa koko kehoa ja erityisesti keskikehon lihaksia. Liikkeet vaihtelevat pienistä ja kohdistetuista suurempiin yhdistelmiin. Harjoituksessa ei käytetä balettitankoa.

    Ohjaaja: Minna Laaksonen

    17:15BODYPUMP® (45 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Arja Vanhanen

    17:40SPRINT® (30 min)

    SPRINT® Sisäpyöräilytunti joka on fyysisesti erittäin haastava, mutta teknisesti helppo. Jokainen voi haastaa itsensä ja tehdä maksimiharjoituksen oman kuntotasonsa mukaan.

    Ohjaaja: Minna Laaksonen

    18:10Zumba® (60 min)

    ZUMBA® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnin ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Menevän musiikin tahdissa tanssiessa arjen huolet unohtuvat.

    Ohjaaja: Erla Räty

    19:15Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Anniina Moilanen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:20LES MILLS BARRE™ (30 min)

    Tunti on klassisesta balettiharjoittelusta ryhmäliikuntaan modernisoitu harjoitus. 30 minuutin ohjattu treeni vahvistaa koko kehoa ja erityisesti keskikehon lihaksia. Liikkeet vaihtelevat pienistä ja kohdistetuista suurempiin yhdistelmiin. Harjoituksessa ei käytetä balettitankoa.

    Ohjaaja: Sini Ahola

    10:00BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Sini Ahola

    11:15ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ (45 min)

    ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

    Ohjaaja: Sini Ahola

    17:30LES MILLS TONE™ (45 min)

    45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden tunnin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

    Ohjaaja: Arja Vanhanen

    18:25LES MILLS BARRE™ (30 min)

    Tunti on klassisesta balettiharjoittelusta ryhmäliikuntaan modernisoitu harjoitus. 30 minuutin ohjattu treeni vahvistaa koko kehoa ja erityisesti keskikehon lihaksia. Liikkeet vaihtelevat pienistä ja kohdistetuista suurempiin yhdistelmiin. Harjoituksessa ei käytetä balettitankoa.

    Ohjaaja: Arja Vanhanen

    19:05BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Arja Vanhanen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:15Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Anniina Moilanen

    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    10:30BODYPUMP® (45 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    10:40BODYPUMP® (60 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    16:25Zumba® (60 min)

    ZUMBA® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnin ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Menevän musiikin tahdissa tanssiessa arjen huolet unohtuvat.

    Ohjaaja: Anne Takala

    17:35LES MILLS TONE™ (45 min)

    45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden tunnin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

    Ohjaaja: Piia Virkki

    18:30BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Piia Virkki