Järvenpää

Avainkortilla päivittäin 4–23 (24)
asiakaspalvelu ma 12–20, ti 10–19, ke 10–17, to 10–18, pe 10–15, la–su suljettu

Tuntikuvaukset

AfroDance

Täydellinen yhdistelmä treeniä ja tanssia! Suuret, vapaat ja luonnolliset liikkeet rumpumusiikin tahtiin tarjoavat mahtavan fyysisen treenin samalla kun saat sisäistä energiaa, rentoudut ja unohdat arjen. Sekoitus erilaisista afrikkalaisista tanssityyleistä helpolla koreografialla. Tunnilla tanssitaan paljain jaloin. Uskalla vapauttaa kehosi! Tunnin kesto 45 min.

BODYBALANCE®

BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

BODYCOMBAT®

BODYCOMBAT® on energinen itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoierasta, nyrkkeilystä ja muay thai –tekniikoista. Tunnilla jokainen taistelee kuviteltua vastustajaa vastaan .Intensiivinen tehotreeni.

BODYPUMP®

BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

BODYSTEP®

BODYSTEP® on energinen ja iloinen tunti, joka parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskireyksiä. Tunnilla askellat Step –laudalle inspiroivan musiikin tahdissa, laudan tason voit säätää oman kuntosi mukaan.

ENERGISET LADYT - Ladyt 60+

ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

FasciaMethod

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla. Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

FLOW Jooga

Flow Jooga on dynaaminen harjoitus, jossa kehon liikkeet yhdistyvät virtaavasti toisiinsa hengityksen johdattamana. Se kehittää voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa sekä auttaa parantamaan kehotietoisuutta. Tunti on meidän muita Jooga-tunteja fyysisempi harjoitus. Jokaisella tunnilla tehdään lisäksi loppurentoutus.

GRIT® STRENGTH

GRIT® STRENGTH on lihasvoimaa kehittävä harjoitus, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa, -painoja ja step-lautaa. Musiikki ja liikkeet tarjoavat treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä. GRIT® STRENGTH on harjoitus, jonka tulokset huomaat lihaskunnossasi nopeasti.

Kahvakuula

Kahvakuula on jokanaisen kahvakuulatreeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

Kahvakuula + Core

Katso Kahvakuula, tällä tunnilla lisänä keskivartalo-osuus.

Kehonhuoltotunti

Kehonhuoltotunti aloitetaan helpoilla koko kehoa lämmittävillä ja valmistavilla liikkeillä. Tunnilla voidaan käyttää venytyksiin sekä avaaviin liikkeisiin keppejä, putkirullaa, lacrosse- palloa, jooga- venytyksiä sekä muita dynaamisia venytyksiä sekä avaavia liikkeitä. Tunti sopii kaikille. Tunnin kesto 60 min.

Lady Danza

Hauska ja helppo mukaansatempaava tanssitunti jossa käydän läpi eri tanssityylejä.

Lady Spin Basic

Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Lavis

Lavis-lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen tunti. Se perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin joten ei ole pelkoa että talloisit jonkun varpaille!

LES MILLS BARRE™

Tunti on klassisesta balettiharjoittelusta ryhmäliikuntaan modernisoitu harjoitus. 30 minuutin ohjattu treeni vahvistaa koko kehoa ja erityisesti keskikehon lihaksia. Liikkeet vaihtelevat pienistä ja kohdistetuista suurempiin yhdistelmiin. Harjoituksessa ei käytetä balettitankoa.

LES MILLS TONE™

45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden tunnin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

Muokkaus

Hauska ja jokaiselle sopiva kiinteyttävä lihaskuntotunti. Helpon alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-osuus, jossa käytetään käsipainoja sekä omankehon painoa.

Perfect Booty

Tehokas super-treeni pakaroille. Helpon aerobisen alkulämmittelyn jälkeen keskitytään pakaroiden lihaskuntoharjoitteluun. Välineinä kehonpainon lisäksi voidaan käyttää step-lautaa sekä kiekkoa/käsipainoa. Tunnin lopussa lyhyt vatsalihasharjoitus sekä loppuvenyttelyt. Tunnin kesto 30-45min.

PerfectBody

Koostuu kolmen liikkeen patteri lihaskuntoharjoituksista joiden väliin kohotetaan sykettä aerobisilla osuuksilla. PerfectBody-tunnilla hapenottokyky kehittyy ja vahvistat monipuolisesti koko kehon lihaksia. Tavoitteena saada hiki pintaan helposti. Tunnin kesto 45 min.

Pilates

Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

RPM®

RPM® (Les Mills) Sisäpyörätreeni mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Tällä tunnilla paranee aerobinen kunto sekä jalkojen lihasvoima ja kestävyys.

RVP

RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

SPRINT®

SPRINT® Sisäpyöräilytunti joka on fyysisesti erittäin haastava, mutta teknisesti helppo. Jokainen voi haastaa itsensä ja tehdä maksimiharjoituksen oman kuntotasonsa mukaan.

Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi

Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

Zumba®

ZUMBA® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnin ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Menevän musiikin tahdissa tanssiessa arjen huolet unohtuvat.