Järvenpää

Avainkortilla päivittäin 4–23 (24)
asiakaspalvelu ma 12–20, ti 10–19, ke 10–17, to 10–18, pe 10–15, la–su suljettu

LADYLINEN VELOITUKSETTOMAT PUISTOJUMPAT

29.4.2019 12:35

Tervetuloa veloituksetta uimahallin nurtsille maanantaisin klo 17:00 personal trainer Toni Nybergin johdolla!

LadyLinen suositut puistojumpat starttaavat 20.5. ja jatkuvat joka maanantai aina 5.8. asti.

  • UIMAHALLIN NURTSILLA

  • MAANANTAISIN

  • KLO 17:00

  • 45 MIN

  • KAHVAKUULA

  • PERSONAL TRAINER TONI NYBERGIN JOHDOLLA

  • SÄÄVARAUS

Puistojumppa on veloitukseton kaikille, ikäraja 15 vuotta. Sateella puistojumppa siirtyy LadyLinelle! Ilmoitamme LadyLinen Facebook- ja Instagramsivuilla muutoksesta. Nyrkkisääntönä, jos klo15:00 sataa, jumppaamme sisällä, sillä nurmikon ollessa märkä/ liukas on kahvakuula-tunti vaarallinen.

Puistojumppiin ei ole ennakkoilmoittaumista, mutta jos haluat kahvakuulan lainaan LadyLinelta, tulee sinun varata kuula soittamalla vastaanottoon 045 133 9155 tai sähköpostitse jarvenpaa@ladyline.fi. Yksi kuula per hlö ja Toni tuo kuulan sinulle nurtsille. Mattona toimii hyvin iso pyyhe, jos sinulla ei ole omaa mattoa.

Koko kesä siis Tonin johdolla toivottu koko kropan kahvakuulatreeni 45min. poikkeuksena 24.6. sekä 1.7. jolloin Annikan johdolla Farkkupeppu-tunti 45min. Farkkupeppuja treenataan 30min, jonka jälkeen 15 min syvävenyttelyt.

Kurkkaa alta kahvakuulan sekä farkkupepun tuntikuvaukset ja hyppää mukaan nauttimaan kanssamme liikunnan tuomasta hyvästä olosta raikkaassa ulkoilmassa. Molemmat tunnit sopivat myös aloittelijoille.

Kahvakuula

Kahvakuula on jokanaisen kahvakuulatreeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnin kesto 45min.

FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Tunnin kesto 30min + 15min. syvävenytykset.

Nyt siis aika ylös kalenteriin ja nähdään nurtsilla kahvakuulan merkeissä!