Iisalmi

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla päivittäin 4–24. Asiakaspalvelu on avoinna
ma–to 12–18 ja pe 11–13

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Virtuaalitunti™ Kotiäitijumppa-aika 180' (180 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    17:00HIIT (30 min)

    Kovatehoinen intervallitreeni, joka haastaa sykkeesi yksinkertaisilla ja tehokkailla liikkeillä.

    Ohjaaja: Heli Roth

    17:40Zumba® (45 min)

    Zumba® on latinorytmeihin perustuva, koko maailman valloittanut tanssifitness-tunti. Se on useita tanssityylejä yhdistävää, rytmikästä, helppoa ja hauskaa tanssia, jossa rasva palaa vastustamattoman mukaansa tempaavalla tavalla. Sopii kaikille liikkujille. Zumba fitness on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

    Ohjaaja: Tiina Hartikainen

    18:10LadySpin (45 min)

    LadySpin -tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Siksi tunti sopii kaikenkuntoisille. LadySpin on vauhdikas, tehokas ja hauska tapa kohottaa aerobista kuntoa. Ota juomapullo ja hikipyyhe mukaan, tulet niitä tarvitsemaan. Joka tunnin alussa käydään läpi pyörän säädöt, ajoasento ja polkutekniikka.

    Ohjaaja: Satu Kainulainen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Virtuaalitunti™ Kotiäitijumppa-aika 180' (180 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    17:10BODYPUMP® (60 min)

    LesMills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Heli Roth

    17:10LadySpin (45 min)

    LadySpin -tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Siksi tunti sopii kaikenkuntoisille. LadySpin on vauhdikas, tehokas ja hauska tapa kohottaa aerobista kuntoa. Ota juomapullo ja hikipyyhe mukaan, tulet niitä tarvitsemaan. Joka tunnin alussa käydään läpi pyörän säädöt, ajoasento ja polkutekniikka.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    18:15BODYBALANCE® (45 min)

    Rentouttava ja harmoninen tunti, joka perustuu joogan, Tai Chi’n ja pilateksen liikkeisiin. BodyBalance parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Harjoittelu tunnilla on rentouttavaa ja rauhallista, keskittyen lihashuoltoon ja syvien lihasten harjoitteluun. Tunnilla harjoitellaan paljain varpain.

    Ohjaaja: Satu Kainulainen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Virtuaalitunti™ Kotiäitijumppa-aika 180' (180 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    10:00BODYPUMP® (60 min)

    LesMills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Heli Roth

    16:30Ulkotreenit (45 min)

    Kaikille sopiva personal trainerin ohjaama lihaskuntotreeni ulkona, LadyLinen lähimaastossa. Säänmukainen varustus, mutta kaatosateen sattuessa treenaamme sisällä.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    17:30CXWORX® (30 min)

    LesMills-tunti. Tällä tunnilla treenaat tehokkaasti korsettisi kuntoon. Tunti sisältää harjoitteita vatsa-, reisi- ja pakaralihaksille sekä yläselälle. Välineinä käytetään vastuskuminauhaa sekä painolevyä. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

    Ohjaaja: Miia Moilanen

    18:10Les Mills TONE™ (45 min)

    45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden tunnin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

    Ohjaaja: Satu Kainulainen

    18:10Jooga (60 min)

    Kehoa ja mieltä huoltava tunti, joka edistää kehon joustavuutta ja voima sekä tukee mielen tasapainoa ja rentoutumista. Perustuu hathajoogaan, jossa joka tunnilla on vaihtuva teema. Esimerkiksi kierrot, selän venytys ja joustavuus, lantion avaus, rinnan avaus sekä taaksepäin taivutukset.

    Ohjaaja: Miia Moilanen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Virtuaalitunti™ Kotiäitijumppa-aika 180' (180 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    16:30LAVIS® (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja, kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Minna Ruotsalainen

    17:20BodyTrimmi (45 min)

    Tunti soveltuu naisille, joilla on tavoitteena kiinteytyminen, lihasmassan kasvattaminen, kehonmuokkaus ja painonhallinta. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, tiukista lihaskuntopattereista, joihin jokaiseen kuuluu 2-4 liikettä. Yhtä patteria tehdään 2-4 kierrosta. Liikkeet tehdään omassa tahdissa, aikaa vastaan. Pattereiden välissä pidetään tauko. Tunnilla hyödynnetään eri välineitä. Lopuksi venytellään.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    17:20Core&Roll (45 min)

    Tunnilla keskitytään keskivartalon vahvistamiseen sekä tasapainon ja liikkuvuuden lisäämiseen rauhallisesti Pilateksen alkeisliikkeitä sekä rullaa hyödyntäen. Tunnin loppuosassa tutustutaan kehoa huoltaviin rullaustekniikoihin. Tunnille osallistuminen ei vaadi aikaisempaan kokemusta Pilates-harjoittelusta.

    Ohjaaja: Minna Ruotsalainen

    18:15LadySpin (30 min)

    LadySpin -tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Siksi tunti sopii kaikenkuntoisille. LadySpin on vauhdikas, tehokas ja hauska tapa kohottaa aerobista kuntoa. Ota juomapullo ja hikipyyhe mukaan, tulet niitä tarvitsemaan. Joka tunnin alussa käydään läpi pyörän säädöt, ajoasento ja polkutekniikka.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Virtuaalitunti™ Kotiäitijumppa-aika 180' (180 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    09:30Les Mills TONE™ (45 min)

    45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden tunnin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

    Ohjaaja: Satu Kainulainen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    11:00Les Mills BODYPUMP® Virtual (60 min)

    Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

    12:00Virtuaalitunti™ Kotiäitijumppa-aika 180' (180 min)

    Kotiäitijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Kotiäitijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:40LAVIS® (45 min)

    LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja, kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

    Ohjaaja: Minna Ruotsalainen