Iisalmi

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla päivittäin 4–24. Asiakaspalvelu on avoinna
ma 12–17
ti–ke 12–18
to 12–17

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    12:30Virtuaalitunti RVP 30' (30 min)

    Reisi-Vatsa-Pakara on lihaskuntotunti jossa keskitytään reisien, pakaroiden ja vatsan trimmaukseen ja vahvistamiseen. Sopii mainiosti kaikille.

    13:00Virtuaalitunti™ Venyttely 30' (30 min)

    Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto.

    17:00Kahvakuula (45 min)

    Kahvakuulaharjoittelu tarjoaa yhdistetyn voima-, lihaskunto- ja aerobisen harjoituksen. Liikkeet tehdään aikaa vastaan, omassa tahdissa. Tunti soveltuu kaikille, tarjoten samalla haastetta myös kokeneemmalle kuulailijalle.

    Ohjaaja: Satu Kainulainen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:30Virtuaalitunti™ TIMMI (30 min)

    TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot

    10:30FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMethod-tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla. Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. Tunti sopii kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    11:30Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    17:30LadySpin (30 min)

    LadySpin -tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Siksi tunti sopii kaikenkuntoisille. LadySpin on vauhdikas, tehokas ja hauska tapa kohottaa aerobista kuntoa. Ota juomapullo ja hikipyyhe mukaan, tulet niitä tarvitsemaan. Joka tunnin alussa käydään läpi pyörän säädöt, ajoasento ja polkutekniikka.

    Ohjaaja: Satu Kainulainen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:30Virtuaalitunti™ PUHTI (30 min)

    PUHTI tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapainoasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana.

    10:00Virtuaalitunti™ Jooga (30 min)

    Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

    11:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    16:30HIIT (20 min)

    Tehokas pikatreeni! HIIT on sykettä nostattava aikaa vastaan tehtävä intervallitreeni. Liikkeet ovat helppoja suorittaa ja saavat takuulla hien pintaan.Tunnilla kehität aerobista sekä anaerobista kestävyyttä, lihaskuntoa, liikehallintaa ja lihastasapainoa. Tunti sisältää hyppyjä ja nopeita liikkeen vaihtoja.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    17:00BodyTrimmi (45 min)

    Tunti soveltuu naisille, joilla on tavoitteena kiinteytyminen, lihasmassan kasvattaminen, kehonmuokkaus ja painonhallinta. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, tiukista lihaskuntopattereista, joihin jokaiseen kuuluu 2-4 liikettä. Yhtä patteria tehdään 2-4 kierrosta. Liikkeet tehdään omassa tahdissa, aikaa vastaan. Pattereiden välissä pidetään tauko. Tunnilla hyödynnetään eri välineitä. Lopuksi venytellään.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00TIMMI (30 min)

    Hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava lihaskuntotunti Tunnin aikana tehdään helppo alkulämmittely, lihaskunto - osuus (käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä) ja lopussa verrytellään. Kaikki liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tule ja timmiydy!

    Ohjaaja: Satu Kainulainen

    11:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    17:10Kaikille avoimet PT-treenit (45 min) (45 min)

    Tällä tunnilla treenataan personal trainerin tsemppauksessa. Tunnilla vuorottelevat erilaiset väline- ja kehonpainotreenit, circuit training sekä toiminnalliset treenit. Tunnilla saat tekniikkaopastusta ja treenivinkkejä sekä hyvän mielen ja hien pintaan!

    Ohjaaja: Heli Veteli

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    14:00Les Mills BODYPUMP® Virtual (60 min)

    Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:30LadySpin (45 min)

    LadySpin -tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Siksi tunti sopii kaikenkuntoisille. LadySpin on vauhdikas, tehokas ja hauska tapa kohottaa aerobista kuntoa. Ota juomapullo ja hikipyyhe mukaan, tulet niitä tarvitsemaan. Joka tunnin alussa käydään läpi pyörän säädöt, ajoasento ja polkutekniikka.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    12:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    9:00Virtuaalitunti RVP 30' (30 min)

    Reisi-Vatsa-Pakara on lihaskuntotunti jossa keskitytään reisien, pakaroiden ja vatsan trimmaukseen ja vahvistamiseen. Sopii mainiosti kaikille.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    13:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.