Iisalmi

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla päivittäin 4–24. Asiakaspalvelu on avoinna
ma 12–17
ti 10–16.30
ke 12–18
to 12–16.30

Viikko-ohjelma

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    12:30Virtuaalitunti™ Keskikeho (30 min)

    Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

    13:00Virtuaalitunti™ Venyttely 30' (30 min)

    Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto.

    17:00FarkkuPeppu (30 min)

    FarkkuPeppu-tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

    Ohjaaja: Jonna Rytkönen

    17:40Zumba® (45 min)

    Zumba® on latinorytmeihin perustuva, koko maailman valloittanut tanssifitness-tunti. Se on useita tanssityylejä yhdistävää, rytmikästä, helppoa ja hauskaa tanssia, jossa rasva palaa vastustamattoman mukaansa tempaavalla tavalla. Sopii kaikille liikkujille. Zumba fitness on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

    Ohjaaja: Jonna Rytkönen

    18:30FysioStretch (30 min)

    Kehoa kokonaisvaltaisesti huoltava tunti fysioterapeutin ohjauksessa. Tunnin alussa lämmitellään, tehdään rauhallisia lihasvoimaharjoitteita huomioiden myös syvät lihakset sekä lantionpohja, tasapainoharjoitteita unohtamatta. Seuraavaksi tehdään rauhalliset, pitkäkestoiset venytykset hengityksen tahtiin. Välineiden käyttö tunnilla on mahdollista.

    Ohjaaja: Jonna Rytkönen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    07:00Virtuaalitunti RVP 30' (30 min)

    Reisi-Vatsa-Pakara on lihaskuntotunti jossa keskitytään reisien, pakaroiden ja vatsan trimmaukseen ja vahvistamiseen. Sopii mainiosti kaikille.

    11:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    17:00Circuit Training (45 min)

    Tehokas kiertoharjoittelu, jossa käytetään kahvakuulia, painoja ja keppejä. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan jumppasalissa kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Satu Kainulainen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    06:30Les Mills BODYPUMP® Virtual (60 min)

    Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    13:30Virtuaalitunti™ Jooga (30 min)

    Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

    16:45TIMMI (30 min)

    Hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava lihaskuntotunti Tunnin aikana tehdään helppo alkulämmittely, lihaskunto - osuus (käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä) ja lopussa verrytellään. Kaikki liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tule ja timmiydy!

    Ohjaaja: Satu Kainulainen

    17:25BodyTrimmi (45 min)

    Tunti soveltuu naisille, joilla on tavoitteena kiinteytyminen, lihasmassan kasvattaminen, kehonmuokkaus ja painonhallinta. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, tiukista lihaskuntopattereista, joihin jokaiseen kuuluu 2-4 liikettä. Yhtä patteria tehdään 2-4 kierrosta. Liikkeet tehdään omassa tahdissa, aikaa vastaan. Pattereiden välissä pidetään tauko. Tunnilla hyödynnetään eri välineitä. Lopuksi venytellään.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    18:20FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMethod-tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla. Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. Tunti sopii kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    12:00Les Mills BODYPUMP® Virtual (45 min)

    Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

    12:45Virtuaalitunti™ Venyttely 30' (30 min)

    Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto.

    16:45LadySpin (45 min)

    LadySpin -tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Siksi tunti sopii kaikenkuntoisille. LadySpin on vauhdikas, tehokas ja hauska tapa kohottaa aerobista kuntoa. Ota juomapullo ja hikipyyhe mukaan, tulet niitä tarvitsemaan. Joka tunnin alussa käydään läpi pyörän säädöt, ajoasento ja polkutekniikka.

    Ohjaaja: Heli Veteli

    16:45Zumba® (45 min)

    Zumba® on latinorytmeihin perustuva, koko maailman valloittanut tanssifitness-tunti. Se on useita tanssityylejä yhdistävää, rytmikästä, helppoa ja hauskaa tanssia, jossa rasva palaa vastustamattoman mukaansa tempaavalla tavalla. Sopii kaikille liikkujille. Zumba fitness on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

    Ohjaaja: Tiina Hartikainen

    17:40DanceFitball (30 min)

    Hauskaa ja helppoa tanssillista liikuntaa jumppapallon kanssa. Tunti kehittää koordinaatiota sekä aerobista- että lihaskuntoa. Tule mukaan ja ihastu!

    Ohjaaja: Tiina Hartikainen

    18:20YogaFitball (45 min)

    Huoltavaa ja rentouttavaa liikuntaa jumppapallon kanssa. Tunnilla vahvistetaan keskivartaloa ja parannetaan liikkuvuutta jumppapalloa apuna käyttäen. Tule mukaan nauttimaan!

    Ohjaaja: Tiina Hartikainen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    14:00Les Mills BODYPUMP® Virtual (60 min)

    Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    12:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

    9:00Virtuaalitunti RVP 30' (30 min)

    Reisi-Vatsa-Pakara on lihaskuntotunti jossa keskitytään reisien, pakaroiden ja vatsan trimmaukseen ja vahvistamiseen. Sopii mainiosti kaikille.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    13:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsiaika 180' (180 min) (180 min)

    Äiti-lapsiaikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta. Äiti-lapsijumppaan voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.