Iisalmi

ma 12–19
ti 12–18
ke 12–18
to 12–17
pe 9–11
Kulkuavaimella päivittäin klo 4–24

Tuntikuvaukset

Bailalatino

Tunneilla nautitaan musiikin sykkeestä, rennosta ja luonnollisesta liikkeestä. Tutuiksi tulevat salsa, merengue, cha cha, samba, reggaeton, son, mambo ja monet muut latinalaistanssit sooloversioina. Koreografinen tanssitunti.

Bailamama 4Venus

4Venus -tunti on kaikille naisille suunnattu ryhmäliikuntatunti, jossa vahvistetaan lantionpohjaa, poltetaan rasvaa ja kiinteytetään peppua, vatsaa sekä käsivarsia - Kaikkia Venuksen muotoja!

Barre

Balettitangolla tehtävä tehokas jalkoja ja keskivartaloa vahvistava lihaskuntotunti. Pohjautuu pilateksen ja baletin voimaliikkeisiin, ei sisällä hyppyjä tai tanssillisuutta. Tunnilla tehdään myös pienillä painoilla liikkeitä ylävartalolle sekä käsille.

BODYBALANCE®

Rentouttava ja harmoninen tunti, joka perustuu joogan, Tai Chi’n ja pilateksen liikkeisiin. BodyBalance parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Harjoittelu tunnilla on rentouttavaa ja rauhallista, keskittyen lihashuoltoon ja syvien lihasten harjoitteluun. Tunnilla harjoitellaan paljain varpain.

BODYPUMP®

LesMills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Alkulämmittelyn jälkeen lähdetään tekemään töitä. Jokainen tunnin musiikkikappale on valittu tarkasti eri lihasryhmiä ajatellen. Hittikappaleet kestävät 4-5 minuuttia ja jokaisen kappaleen tahdissa treenataan yhtä tiettyä lihasryhmää. Rinta, selkä, olkapäät, vatsalihakset, kädet ja jalat käydään intensiivisesti läpi. Lopussa rauhoitutaan ja venytellään hitaamman kappaleen tahdissa. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tunti ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä.

BODYPUMP® TEKNIIKKATUNTI

Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. Tekniikkatunnilla perehdytään treenin lomassa vielä tarkemmin oikeisiin liiketekniikoihin. Tästä tunnista hyötyy niin aloitteleva, kuin kokenutkin liikkuja.

BodyTrimmi

Tunti soveltuu naisille, joilla on tavoitteena kiinteytyminen, lihasmassan kasvattaminen, kehonmuokkaus ja painonhallinta. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, tiukista lihaskuntopattereista, joihin jokaiseen kuuluu 2-4 liikettä. Yhtä patteria tehdään 2-4 kierrosta. Liikkeet tehdään omassa tahdissa, aikaa vastaan. Pattereiden välissä pidetään tauko. Tunnilla hyödynnetään eri välineitä. Lopuksi venytellään.

Circuit Training

Tehokas kiertoharjoittelu, jossa käytetään kahvakuulia, painoja ja keppejä. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan jumppasalissa kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

FasciaMethod

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMethod-tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla. Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin.

FysioStretch

Kehoa kokonaisvaltaisesti huoltava tunti fysioterapeutin ohjauksessa. Tunnin alussa lämmitellään, tehdään rauhallisia lihasvoimaharjoitteita huomioiden myös syvät lihakset sekä lantionpohja, tasapainoharjoitteita unohtamatta. Seuraavaksi tehdään rauhalliset, pitkäkestoiset venytykset hengityksen tahtiin. Välineiden käyttö tunnilla on mahdollista.

HIIT

HIIT eli High Intensity Interval Training on kovatehoinen intervallitreeni, jonka teho perustuu treenin jälkeiseen rasvanpolttoon ja nopean aerobisen kunnon nousuun.

Ilmajooga

Lempeää joogaa kankaan avustamana. Kattoon kiinnitetyn suuren kankaan avulla kehität liikkuvuutta, vahvistat kehoa ja avaat hengitysteitä. Kangas eli hammock mahdollistaa haastavampien liikkeiden tekemisen ja venytykset ovat miellyttäviä ja pehmeitä. Harjoitukset kehittävät tehokkaasti keskivartalon lihaksia, kehonhallintaa sekä parantaa liikkuvuutta.

Jättipallocircuit

Tehokas, mutta nivelystävällinen kiertoharjoittelu, jossa käytetään välineenä jumppapalloa. Treeni vahvistaa koko kehoa ja saa hien pintaan hauskalla tavalla. Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille. Tunti toteutetaan jumppasalissa kiertämällä pisteeltä toiselle aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

Kahvakuula

Kahvakuulaharjoittelu tarjoaa yhdistetyn voima-, lihaskunto- ja aerobisen harjoituksen. Liikkeet tehdään aikaa vastaan, omassa tahdissa. Tunti soveltuu kaikille, tarjoten samalla haastetta myös kokeneemmalle kuulailijalle.

Kehonhuolto

Huoltava tunti, jossa käydään läpi kehon ongelmakohtia voimistaen ja elvyttäen. Tunnilla tehdään rauhallisia avaavia liikkeitä keholle ja venytellään.

Kehonpainoharjoittelu

Toiminnallinen kehonpainoharjoittelu on nimensä mukaisesti oman kehon vastuksella suoritettavaa fyysistä harjoittelua. Treenillä voi kehittää monipuolisesti eri ominaisuuksia, kuten voimaa, kestävyyttä ja tasapainoa. Tunnilla käytetään välineenä omaa kehoa ja tehdään tehokkaita perusliikkeitä, jotka haastavat kaikki lihaksesi. Tunti sisältää alkulämmittelyn ja lyhyet venyttelyt. Tunti ei sisällä askelsarjoja. Jokainen voi tehdä liikkeet oman kuntotasonsa mukaan.

LadySpin

LadySpin -tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Siksi tunti sopii kaikenkuntoisille. LadySpin on vauhdikas, tehokas ja hauska tapa kohottaa aerobista kuntoa. Ota juomapullo ja hikipyyhe mukaan, tulet niitä tarvitsemaan. Joka tunnin alussa käydään läpi pyörän säädöt, ajoasento ja polkutekniikka.

Latinohips®

Latinohips® on iloinen ja vauhdikas tanssillinen tunti, joka sopii kaikille. Latinohips-tunnilla musiikki soi taukoamatta, hiki virtaa ja poskilihakset väsyvät naurusta. Tanssilajeina ovat mm. salsa, cha-cha, brassi-tanssit (axé, samba-reggae, samba), merengue, jive, bachata ja reggaeton. Tunnilla oppii tanssimaan ja saa liikettä lantioon, mutta tekninen hienosäätö jätetään tanssikouluille.

LAVIS®

LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja, kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Les Mills BODYBALANCE® Virtual

Tunnin liikkeissä mukana elementtejä mm. tai chi-, jooga- ja pilates-suuntauksista. Rentouttavan musiikin tahdissa tehtävät liikkeet huoltavat kehoa ja mieltä sekä parantavat lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta.

Les Mills BODYCOMBAT® Virtual

Les Mills-tunti. Pohjautuu kamppailulajeihin. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä.

Les Mills BODYPUMP® Virtual

Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

M-Circuit

Omalla paikalla tehtävä kiertoharjoitus, joka ei sisällä askelsarjoja eikä hyppyjä. Tunti koostuu alkulämmittelystä, pääliikkeistä ja loppuvenyttelystä. Tunti kehittää liikkuvuutta, kehonhallintaa, voimaa, kestävyyttä sekä tasapainoa. Jos koet, että jooga ei ole sinun juttusi, tule testaamaan!

Personal trainerin ohjausaika

Personal Trainerimme ohjaamassa kuntosalilla. Tunnin aikana voit kysellä liikevinkkejä, saada treenitsemppausta tai kysellä vinkkejä hyvinvointiin liittyen.

Plus-Lavis

Plus-Lavis on käsipainojen kanssa toteutettava versio Lavis-lavatanssijumpasta. Plus-Laviksella monipuolistat Lavis-harjoittelun hyödyt vahvistamalla samalla myös ylävartalon lihaksia. Plus-Lavikseen suunnitellut käsipainot takaavat turvallisen ja tehokkaan harjoittelun unohtamatta Laviksen tanssillisuutta ja hauskanpitoa.

Squeeze 4Venus

Squeeze 4Venus on lempeän tehokas lihaskuntotreeni. Tällä tunnilla keskitytään löytämään syvät lihakset, lantionpohjalihakset ja vahvistetaan niitä pehmeästi. Kyseessä on tehokas 30-minuuttinen, joka sisältää päivän annoksen lantionpohjalihasten treeniä. Tällä tunnilla opit löytämään oikeat lihakset ja liikkeet, joilla kehität niistä vahvemmat.

Tietoinen Yin jooga

Tietoisessa Yin joogassa keskitymme kevyellä, pehmeällä venytyksellä hoitamaan kehon sidekudoksia sekä tietoisen läsnäolemisen kautta rauhoittamaan mieltä ja vähentämään stressiä. Asennot ovat helppoja ja liikkeet rauhallisia. Tunnin aikana pyrimme löytämään yhteyden omaan kehoon ja vapautumaan suorittamisesta. Tietoinen Yin jooga on todella rentouttavaa ja se sopii kaikille. Varaathan tunnille mukaan ison pyyhkeen tai ison tyynyliinan joogatyynyn eli bolsterin suojaksi.

TIMMI

Hikinen, tehokas, selkeä, fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunnin aikana tehdään helppo alkulämmittely, lihaskunto - osuus (käytetään välillä erilaisia ja eripainoisia kuntoiluvälineitä) ja lopussa verrytellään. Kaikki liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää helpomman ja haastavamman vaihtoehdon. Tule ja timmiydy!

Ulkotreenit

Kaikille sopiva ulkotreeni, jossa tehdään yhteislenkki sekä lihaskuntotreeniä. Treeniseurana kaksi personal traineria. Tule kanssamme happihyppelylle. Säänmukainen varustus. Treenaamme Paloisvuorella. Lähtö parkkipaikalta.

Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja ja lisätään liikkuvuutta.

Vinyasa Flow jooga

Vinyasa Flow jooga on Hatha-joogaan kuuluva jooga muoto. Vinyasa Flowjooga on dynaaminen, liikkuvuutta ja voimaa kehittävä tunti. Tunnilla liikkeet sidotaan yhteen liikkeiden virtaavuuden ja rauhallisen hengityksen mukaan. Jokaisen tunnin sisältö on erilainen. Tunnilla voidaan käyttää apuna joogatiiliä ja vöitä. Tunti sopii kaikille.

Virtuaalitunti RVP 30'

Reisi-Vatsa-Pakara on lihaskuntotunti jossa keskitytään reisien, pakaroiden ja vatsan trimmaukseen ja vahvistamiseen. Sopii mainiosti kaikille.

Virtuaalitunti ™ Kiinteytys 30'

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ Äiti-lapsijumppa-aika 180'

Äiti-lapsijumppa-aikana kuntoilet omavalintaisen harjoituksen Virtuaalitunti™ valikoimasta.Voit ottaa lapsesi mukaan tunnille, huolehdi lapsestasi kuntoilun aikana.

Virtuaalitunti™ Danza

Musiikin eri tyylejä, kaikille sopiva hauska ja helppo tanssitunti. 30 min.

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 30'

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Pilates 30'

Parhaat liikuntamuodot ovat sellaisia, joiden avulla opimme käyttämään paremmin omaa kehoamme. Pilates on ehdottomasti yksi tällaisista. Vahvista sen avulla keskivartalon lihaksiasi ja löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo.

Virtuaalitunti™ SH'BAM® (45 min)

Virtuaalitunti™ SH’BAM® koostuu helpoista ja mukaansatempaavista tanssiaskeleista, mikä tekee siitä erinomaisen tavan kohottaa kuntoa tanssien. Lisäksi saat liikkua tunnin ajan kuin tanssilattian tähti. Liikkeitä rytmittävät vanhat klassikkokappaleet sekä latinalaiset rytmit, jotka ovat nousseet listaykkösiksi eri puolilla maailmaa.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus 20'

Treenaa lantionpohjasi kuntoon tällä pikatreenillä. Tunti on suunniteltu kaikille naisille, jotka haluavat pitää lantionpohjalihaksensa hyvässä kunnossa. Hyvässä kunnossa olevat lantionpohjan lihakset lisäävät virtsanpidätyskykyä, vaikuttavat selän hyvinvointiin, parantavat ryhtiä ja lisäävät seksuaalista nautintoa.

Virtuaalitunti™ Teho 30'

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Venyttely 30'

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto.

Zumba®

Zumba® on latinorytmeihin perustuva, koko maailman valloittanut tanssifitness-tunti. Se on useita tanssityylejä yhdistävää, rytmikästä, helppoa ja hauskaa tanssia, jossa rasva palaa vastustamattoman mukaansa tempaavalla tavalla. Sopii kaikille liikkujille. Zumba fitness on liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

Test