Espoo - Nihtisilta

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla ma–su 6–23. Asiakaspalvelu on avoinna ma, ke 9–12 ja 16–20 ti, to 16–20, pe 9–12.

Viikko-ohjelma

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Lady Lämpö Jooga (60 min)

Lady Lämpö Jooga on dynaamista länsimaista joogaa, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla ihanassa lämmössä. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. 60 min.

Ohjaaja: Paula Band

11:05FarkkuPeppu (30 min)

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

Ohjaaja: Sofia Mahrberg

11:40Kehonhuolto (30 min)

Tunnilla on tarkoitus rentouttaa kiristyneitä lihaksia sekä vahvistaa keskivartalon tukilihaksia ja parantaa ryhtiä. Rauhallisen alkulämmittelyn jälkeen siirrytään pilatestyylisiin keskivartaloharjoitteisiin rentouttavan musiikin tahtiin. Tunnin loppupuolella tehdään vielä kehoa avaavia venytyksiä ja loppurentoutus.

Ohjaaja: Sofia Mahrberg

16:00BODYCOMBAT® Virtual (30 min)

Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Vauhdikas tunti, joka soveltuu jo liikuntaa harrastaneille. Haastava!

16:35CXWORX® Virtual (30 min)

Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa. Haastava harjoitus lihaksille sekä keskittymiskyvylle. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia ja lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Motivoi ja haastaa harjoittelemaan.

17:50Muokkaus (45 min)

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat, lopuksi palauttavat venyttelyt. Tällä tunnilla voi jokainen harjoitella omalla kuntotasolla.

Ohjaaja: Vera Luostarinen

18:05Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily (30 min) Hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Tällä tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Tunti sopii kaiken kuntoisille, rohkeasti mukaan!

Ohjaaja: Riitta Karppinen

18:40RVP (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Riitta Karppinen

19:15BODYBALANCE® (55 min)

Tunnin liikkeissä mukana elementtejä mm. tai chi-, jooga- ja pilates-suuntauksista. Rentouttavan musiikin tahdissa tehtävät liikkeet huoltavat kehoa ja mieltä sekä parantavat lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Lopuksi ihana rentoutushetki.

Ohjaaja: Riitta Karppinen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:30Ladyt (55 min)

Ladyt ryhmäliikuntatunti on suunniteltu yli 60-vuotiaille naisille, sisältää lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoharjoittelua. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa, eikä sinulla tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunti kehittää lihaskuntoa ja kiinteyttää.

Ohjaaja: Sandra Ekholm

15:15SH’BAM® Virtual (30 min)

Tunti on hikinen jammailu erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

15:50BODYPUMP® Virtual (30 min)

Les Mills Virtual -tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. 30 min tunti keskittyy kehon päälihasryhmiin. Valitse itsellesi sopivat painot ja nauti hauskasta ja tehokkaasta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

16:25BODYBALANCE® Virtual (30 min)

Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

17:50Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily (30 min) Hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Tällä tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Tunti sopii kaiken kuntoisille, rohkeasti mukaan!

Ohjaaja: Heidi Alarvo

18:25Lady Girya (30 min)

Lady Girya on kahvakuulaharjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Lady Girya on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

Ohjaaja: Sofia Mahrberg

19:00Hiit (45 min)

HIIT tehotreeni lyhyessä ajassa. Haasta itsesi huippusuoritukseen monipuolisilla liikkeillä. Tunnilla tehdään erilaisia lihaskuntoa ja aerobista kuntoa kehittäviä liikkeitä omassa tahdissa. Jokainen keskittyy omaan maksimisuoritukseensa, tunti on sen vuoksi sopiva kaikenkuntoisille. Alussa tehdään lyhyet lämmittelyt ja lopussa palauttavat venyttelyt.

Ohjaaja: Vera Luostarinen

19:30Lämpö Pilates (55 min)

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunti pidetään ihanassa lämmössä.

Ohjaaja: Kristiina St. Croix

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily (30 min) Hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Tällä tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Tunti sopii kaiken kuntoisille, rohkeasti mukaan!

Ohjaaja: Sofia Mahrberg

10:35RVP (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Sofia Mahrberg

11:10Lämpövenyttely (30 min)

Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Sofia Mahrberg

13:00Virtuaalitunti™ Flexi-Bar (30 min)

Flexi-Bar harjoittelu sopii kaiken ikäisille ja kokoisille kuntoilijoille. Tunnilla käytetään Flexi-Baria, tankoa, jonka heiluriliike aktivoi lihaksia tehokkaasti. Flexi-Bar harjoittelu voi helpottaa niskahartiaseudun kipuja, parantaa ryhtiäsi ja muokkaa vartaloasi. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

15:15GRIT® STRENGTH Virtual (30 min)

Lihasvoimaa kehittävä erittäin korkeatehoinen 30 minuutin intervallitreeni, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa,-painoja ja steppilautaa. Parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

17:30Muokkaus (45 min)

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat, lopuksi palauttavat venyttelyt. Tällä tunnilla voi jokainen harjoitella omalla kuntotasolla.

Ohjaaja: Sandra Ekholm

18:20BODYPUMP® (55 min)

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät – maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

Ohjaaja: Sandra Ekholm

19:20Lady Lämpö Jooga (60 min)

Lady Lämpö Jooga on dynaamista länsimaista joogaa, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla ihanassa lämmössä. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. 60 min.

Ohjaaja: Päivi Stoor

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Zumba + vatsat (45 min)

Tunnilla tehdään myös lihaskunto-osuus jossa tehdään vatsalihasliikkeitä. 60 min.

Ohjaaja: Heidi Alarvo

15:20CXWORX® Virtual (30 min)

Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa. Haastava harjoitus lihaksille sekä keskittymiskyvylle. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia ja lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Motivoi ja haastaa harjoittelemaan.

17:15Lämpö Yin Jooga (75 min)

Yin-jooga on hyvin rauhoittava joogamuoto, jossa tehdään muutaman lämmittävän asanan jälkeen pitkiä venytyksiä erityisesti lantion alueelle. Liikkeissä ei juurikaan käytetä lihasvoimaa, ja suurin osa liikkeistä tehdään lattialla istuen tai maaten. Asanoissa eli jooga-asennoissa viivytään 2-4 minuuttia. Jooga-asanoilla pyritään vaikuttamaan lihasten liikkuvuuden lisäksi lihaskalvoihin eli fasciaan. Yin-jooga sopii kaikille. Laji on erittäin rentouttavaa ja se poistaa hyvin stressiä.

Ohjaaja: Heidi Weaver

18:00Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

18:35FarkkuPeppu (30 min)

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

Ohjaaja: Sofia Mahrberg

19:10Lady Girya (30 min)

Lady Girya on kahvakuulaharjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Lady Girya on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

Ohjaaja: Sofia Mahrberg

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00RVP (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Riitta Karppinen

10:35Pilates (45 min)

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Riitta Karppinen

11:40Virtuaalitunti™ Lady Jooga (30 min)

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: joogamatto tai jumppamatto.

16:20GRIT® STRENGTH Virtual (30 min)

Lihasvoimaa kehittävä erittäin korkeatehoinen 30 minuutin intervallitreeni, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa,-painoja ja steppilautaa. Parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

17:00Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily (30 min) Hauskaa ja tehokasta. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Tällä tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Tunti sopii kaiken kuntoisille, rohkeasti mukaan!

Ohjaaja: Sari Kiviharju

17:35RVP (30 min)

R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Sari Kiviharju

18:10Lämpövenyttely (30 min)

Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Sari Kiviharju

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Muokkaus (45 min)

Hauskalla ja vaihtelevalla tavalla kehität tehokkaasti lihaskuntoa, kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunnin alussa on helppo lämmittely, jonka jälkeen aerobiset ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat, lopuksi palauttavat venyttelyt. Tällä tunnilla voi jokainen harjoitella omalla kuntotasolla.

Ohjaaja: Erika Bellini

10:50Lämpövenyttely (30 min)

Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Erika Bellini

12:40BODYCOMBAT® Virtual (30 min)

Energinen tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoeirasta, nyrkkeilystä ja muay thai -tekniikoista. Vauhdikas tunti, joka soveltuu jo liikuntaa harrastaneille. Haastava!

13:15Virtuaalitunti™ Kiinteytys (30 min)

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha.

13:50BODYBALANCE® Virtual (30 min)

Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

10:40Virtuaalitunti™ Kahvakuula (30 min)

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5 kg tai 5 kg. Tunnin kesto 30 min.

11:15Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat (30 min)

R reidet, V vatsa, P pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

17:00BODYPUMP® (55 min)

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät – maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

Ohjaaja: Vera Luostarinen

18:00BODYBALANCE® (55 min)

Tunnin liikkeissä mukana elementtejä mm. tai chi-, jooga- ja pilates-suuntauksista. Rentouttavan musiikin tahdissa tehtävät liikkeet huoltavat kehoa ja mieltä sekä parantavat lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Lopuksi ihana rentoutushetki.

Ohjaaja: Vera Luostarinen