Espoo - Nihtisilta

Hyvinvointikeskus on avoinna avainkortilla ma–su 6–23. Asiakaspalvelu on avoinna ma, ke 9–12 ja 16–20 ti, to 16–20, pe 9–12.

Viikko-ohjelma

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Lady Lämpö Jooga (60 min)

Lady Lämpö Jooga on dynaamista länsimaista joogaa, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla ihanassa lämmössä. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. 60 min.

Ohjaaja: Heidi Weaver

16:00Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat (30 min)

R reidet, V vatsa, P pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

16:40Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

16:40Virtuaalitunti™ Pilates (30 min)

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

17:50Zumba® (45 min)

ZUMBA® on kaloreita kuluttava fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. ZUMBA® kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Heidi Alarvo

18:40Korsetti (30 min)

(30 min) Korsetti on jokaisen liikunnanharrastajan perustunti, jossa treenataan ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten treenaus kehittävät kehosi asentoa ja kehon hallinta kehittyy tasapainoliikkeissä. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Heidi Alarvo

19:15RVP (30 min)

(30 min) R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Maiju Turtiainen

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Lady IISEE (30 min)

(30 min) Tällä sisäpyöräily-tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Tunti sopii kaikenkuntoisille, rohkeasti mukaan!

Ohjaaja: Maiju Turtiainen

10:35RVP (30 min)

(30 min) R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Ohjelma on jokaisella RVP-tunnilla samanlainen, opit liikkeet ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Maiju Turtiainen

11:10Lämpövenyttely (30 min)

(30 min) Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä. Lämpö mahdollistaa tehokkaamman ja samalla lempeän venyttelyharjoituksen. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Maiju Turtiainen

15:15Virtuaalitunti™ Danza (30 min)

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

15:55Virtuaalitunti™ Keskikeho (30 min)

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

16:30Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

17:50Puistojumppa (45 min)

(45 min) Ulkotreenissä voi jokainen harjoitella omalla kuntotasollaan. Tunnilla tehdään vuorotellen kahvakuulaa, kehonhuoltoa ja lihaskuntoa. Treenit järjestetään ulkona, huonon kelin sattuessa tunti järjestetään isossa salissa. Tapaamme aina LadyLinen aulassa. Et tarvitse tunnille kuin lenkkarit, juomapullon ja itsesi.

Ohjaaja: Maiju Turtiainen

18:15Lady Spin (45 min)

Spinningiä jo kokeilleille vauhdikas tunti, jossa hikipisaroilta ei säästy kukaan. 45 min.

Ohjaaja: Kristiina Horsma

19:05Circuit 30 (30 min)

Lihaskuntoa, kestävyyttä ja tasapainoa parantava monipuolinen tunti, jossa siirrytään harjoitteesta toiseen. Tunti sisältää yhteisen alkulämmittelyn ja palauttavan loppuvenyttelyn. Kiertoharjoitteluun voivat osallistua aloittelijat sekä kovakuntoiset, sillä harjoittelun tehon voi itse säätää kunnolle sopivaksi.

Ohjaaja: Kristiina Horsma

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Zumba® (30 min)

ZUMBA® on kaloreita kuluttava fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. ZUMBA® kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa arjen huolet unohtuvat! Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Ohjaaja: Heidi Alarvo

10:35Korsetti (30 min)

(30 min) Korsetti on jokaisen liikunnanharrastajan perustunti, jossa treenataan ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten treenaus kehittävät kehosi asentoa ja kehon hallinta kehittyy tasapainoliikkeissä. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Ohjaaja: Heidi Alarvo

12:00Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus (20 min)

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

12:25Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

13:00Virtuaalitunti™ Flexi-Bar (30 min)

Flexi-Bar harjoittelu sopii kaiken ikäisille ja kokoisille kuntoilijoille. Tunnilla käytetään Flexi-Baria, tankoa, jonka heiluriliike aktivoi lihaksia tehokkaasti. Flexi-Bar harjoittelu voi helpottaa niskahartiaseudun kipuja, parantaa ryhtiäsi ja muokkaa vartaloasi. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

15:15Virtuaalitunti™ Teho (30 min)

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

17:50Lady IISEE (30 min)

(30 min) Tällä sisäpyöräily-tunnilla jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan säätämällä itselleen sopivan vastuksen. Tunti sopii kaikenkuntoisille, rohkeasti mukaan!

Ohjaaja: Sofia Mahrberg

18:25BODYPUMP® (55 min)

(55 min) Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät – maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot.

Ohjaaja: Sandra Ekholm

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
09:00Porrastreeni Granin portaissa (45 min)

(45 min) Porrastreeni tuo mukavaa vaihtelua tavalliselle juoksulenkille tai perinteiselle jumpalle. Saat tehokkaasti rasvan palamaan, sillä sykkeen vaihtelut nopeasta hitaaseen polttaa rasvaa. Kehittää erityisesti jalkojen voimaa, lihaskestävyyttä, lihasten kimmoisuutta ja räjähtävyyttä. Tule mukaan yhteiseen kivaan hetkeen! Aiempaa kokemusta ei tarvitse olla. Teemme yhteisen alkulämmittelyn, jonka jälkeen siirrytään portaisiin omatahtiseen treeniin. Sateen sattuessa treenit pidetään kiertoharjoitteluna isossa jumppasalissa.

Ohjaaja: Heidi Alarvo

10:15Fitness Pilates (55 min)

Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

Ohjaaja: Heidi Weaver

11:40Virtuaalitunti™ Keskikeho (30 min)

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

15:20Virtuaalitunti™ Kahvakuula (30 min)

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5 kg tai 5 kg. Tunnin kesto 30 min.

16:00Virtuaalitunti™ Danza (30 min)

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
11:00Virtuaalitunti™ Teho (30 min)

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

11:40Virtuaalitunti™ Lady Jooga (30 min)

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: joogamatto tai jumppamatto.

16:20Virtuaalitunti™ Kiinteytys (30 min)

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha.

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
12:40Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

13:20Virtuaalitunti™ Kiinteytys (30 min)

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha.

13:55Virtuaalitunti™ Venyttely (30 min)

Perusvenyttelyä ihanassa lämmössä, rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
10:00Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily (30 min)

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä.

10:40Virtuaalitunti™ Kahvakuula (30 min)

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5 kg tai 5 kg. Tunnin kesto 30 min.

11:20Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat (30 min)

R reidet, V vatsa, P pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto