Järvenpää

Avainkortilla päivittäin 4–23 (24)
asiakaspalvelu ma 12–20, ti 10–19, ke 9–16, to 10–18, pe 10–15, la–su suljettu

Viikko-ohjelma

Ryhmäliikuntatunneille ei tarvitse varata paikkaa ennakkoon.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00FLOW Jooga (60 min)

    Flow Jooga on dynaaminen harjoitus, jossa kehon liikkeet yhdistyvät virtaavasti toisiinsa hengityksen johdattamana. Se kehittää voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa sekä auttaa parantamaan kehotietoisuutta. Tunti on meidän muita Jooga-tunteja fyysisempi harjoitus. Jokaisella tunnilla tehdään lisäksi loppurentoutus.

    Ohjaaja: Leena Brotherus

    11:15RVP (30 min)

    RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    12:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    17:05SH'BAM® (45 min)

    SH'BAM® on tanssillinen, tunti jonka liikkeisiin kaikkien on helppo päästä mukaan. Tunti koostuu kuumista liikkeistä, listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikki biiseistä. Tunti sopii kaikille.

    Ohjaaja: Mia Boström

    18:00RPM® (50 min)

    RPM® (Les Mills) Sisäpyörätreeni mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Tällä tunnilla paranee aerobinen kunto sekä jalkojen lihasvoima ja kestävyys.

    Ohjaaja: Piia Nivalainen

    18:00BODYCOMBAT® (60 min)

    BODYCOMBAT® on energinen itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoierasta, nyrkkeilystä ja muay thai –tekniikoista. Tunnilla jokainen taistelee kuviteltua vastustajaa vastaan .Intensiivinen tehotreeni.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    18:20Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    19:10BODYPUMP® (60 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Piia Nivalainen

    19:25FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla.Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    19:40Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    20:20RVP (30 min)

    RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00BODYATTACK® (30 min)

    Tunti joka vastaa teholtaan kymmenen kilometrin juoksulenkkiä. Tunnilla huomioidaan niin vasta-alkajat kuin lajille omistautuneetkin. Tunti siis kehittää sekä maksimikestävyyttä että peruskuntoa.

    Ohjaaja: Hanna Liikka

    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    10:30CXWORX® (30 min)

    CXWORX® on tehokas keskivartalotreeni. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia, mutta myös olkapään takaosan lihakset saavat kunnon treenin. Tunti kehittää keskivartalon funktionaalista voimaa sekä vartalonhallintaa. Osa liikkeistä tehdään hyödyntäen pelkästään oman vartalon painoa, osassa taas käytetään vastuksina kuminauhaa tai levypainoa. Tunnin kesto 30 min.

    Ohjaaja: Hanna Liikka

    11:15ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ (45 min)

    ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

    Ohjaaja: Hanna Liikka

    16:40Lady Circuit (45 min)

    Lady Circuit on lihaskuntoharjoittelua kiertoharjoittelun tapaan. Tunnilla lihaskunto- ja aerobiset liikkeet vuorottelevat. Tunnin alussa lyhyt lämmittely ja lopussa palauttavat venyttelyt. Tunti kehittää samanaikaisesti lihasvoimaa sekä aerobista kestävyyttä. Tunti sopii kaikille.

    Ohjaaja: Annika Laakkonen

    17:40Lady Spin Basic (45 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Meiju Jauhiainen

    17:40GRIT® STRENGTH (30 min)

    GRIT® STRENGTH on lihasvoimaa kehittävä harjoitus, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa, -painoja ja step-lautaa. Musiikki ja liikkeet tarjoavat treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä. GRIT® STRENGTH on harjoitus, jonka tulokset huomaat lihaskunnossasi nopeasti.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    18:20BODYSTEP® (60 min)

    BODYSTEP® on energinen ja iloinen tunti, joka parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskireyksiä. Tunnilla askellat Step –laudalle inspiroivan musiikin tahdissa, laudan tason voit säätää oman kuntosi mukaan.

    Ohjaaja: Piia Nivalainen

    18:35Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Meiju Jauhiainen

    19:30BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Piia Nivalainen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:00Lavis (45 min)

    Lavis-lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen tunti. Se perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin joten ei ole pelkoa että talloisit jonkun varpaille!

    Ohjaaja: Pirkko Taskinen

    09:55FasciaMethod (45 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla.Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Riikka Tolvanen

    11:15Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Jenni Tuokko

    16:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    17:15BODYPUMP®Xprs (45 min)

    BODYPUMP®Xprs tunnilla tehdään osa BODYPUMP® tunnin ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    17:30SPRINT® (30 min)

    SPRINT® Sisäpyöräilytunti joka on fyysisesti erittäin haastava, mutta teknisesti helppo. Jokainen voi haastaa itsensä ja tehdä maksimiharjoituksen oman kuntotasonsa mukaan.

    Ohjaaja: Minna Laaksonen

    18:10BODYJAM® (60 min)

    Tanssitunti jossa pääset nauttimaan tanssin ja musiikin uusimmista tuulista. Tällä tunnilla hauskanpito korostuu yhtä paljon kuin hikoilu. Tunti on koreografialtaan hieman haastavampi kuin SH'BAM®.

    Ohjaaja: Mia Boström

    19:15Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Anniina Moilanen

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:20Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Iina Musakka

    10:00BODYPUMP®Xprs (45 min)

    BODYPUMP®Xprs tunnilla tehdään osa BODYPUMP® tunnin ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

    Ohjaaja: Iina Musakka

    11:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    11:15ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ (90 min)

    ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    17:10GRIT® CARDIO (30 min)

    Les Mills GRIT™ CARDIO on treeni, jossa ei käytetä mitään välineitä. Aerobista kuntoa parantavia liikkeitä tehdään kehon omalla painolla. Ainutlaatuiset liikeyhdistelmät maksimoivat energiankulutuksen, joka jatkuu myös harjoituksen jälkeen. Tutkimuksissa on osoitettu, että Les Mills GRIT™ CARDIO nostaa kuntoa jo lyhyen harjoittelujakson jälkeen. Les Mills GRIT™ CARDIO on valintasi silloin, kun haluat kuluttaa paljon energiaa ja parantaa aerobista kuntoa.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    17:50Piloxing (60 min)

    Piloxing yhdistää ainutlaatuisella tavalla pilateksen ja nyrkkeilyn. Tunti on erinomainen yhdistelmä kestävyysharjoittelua, nyrkkeilyssä tarvittavaa nopeutta ja pilateksen peruslihaksistoa vahvistavaa kuntoilua. Energinen musiikki tuo lisää voimaa harjoitteluun. Piloxing tunti tarjoaa tehokkaan treenin unohtamatta hauskanpitoa ja hyvää fiilistä!Tällä tunnilla laitetaan keskivartalon korsetti kuntoon ja annetaan pakaroille kyytiä, tunnilla myös tanssillisia askelia! SLEEK, SEXY, POWERFUL!

    Ohjaaja: Leena Brotherus

    18:00FasciaMethod (60 min)

    FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla.Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

    Ohjaaja: Lotta Grannenfelt

    19:00Zumba® (60 min)

    ZUMBA® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnin ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Menevän musiikin tahdissa tanssiessa arjenhuolet unohtuvat.

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    09:15Pilates (60 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Anniina Moilanen

    10:00Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi (30 min)

    Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

    17:00Lady Spin (30 min)

    Lady Spin on hauska ja tehokas sisäpyöräilytunti. Tunnilla voit haastaa itsesi ja nauttia reippaasta harjoittelusta, joka tehdään pääasiassa hengästymisalueella. Tunnin tason päätät kuitenkin sinä itse, joten sopii kaikille. Tunti kehittää kuntoa nopeasti ja lisää kestävyyttä.

    Ohjaaja: Anniina Moilanen

    17:40Pilates (30 min)

    Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

    Ohjaaja: Anniina Moilanen

    18:20BODYCOMBAT® (60 min)

    BODYCOMBAT® on energinen itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoierasta, nyrkkeilystä ja muay thai –tekniikoista. Tunnilla jokainen taistelee kuviteltua vastustajaa vastaan .Intensiivinen tehotreeni.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    10:00Lady Spin Basic (30 min)

    Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    10:40BODYPUMP® (60 min)

    BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

    Ohjaaja: Anne Björksten

    11:50Zumba® (60 min)

    ZUMBA® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnin ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Menevän musiikin tahdissa tanssiessa arjenhuolet unohtuvat.

    Ohjaaja: Leena Brotherus

    AikaNimi ja kuvausTehoa ja vauhtiaHelppoa & tehokastaBody and MindVirtuaalitunti™
    17:35BODYVIVE® (45 min)

    BODYVIVE® Tunnilla tehdään aerobista kuntoa, lihaskuntoa ja keskivartalon voimaa parantavia liikkeitä kehon omalla painolla ja vastuskuminauhan avulla. Treeni sopii kaikille, koska jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan, kovaa tai kevyesti. Treeni myös lisää liikkuvuutta. Keskivartalon voima ja tasapaino kehittyvät, ja ryhti paranee. Lisäksi tunti on omiaan vahvistamaan luustoa ja ehkäisemään ennalta osteoporoosia.

    Ohjaaja: Piia Nivalainen

    18:30BODYBALANCE® (60 min)

    BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

    Ohjaaja: Piia Nivalainen