Järvenpää

Avainkortilla päivittäin 5–22 (23)
asiakaspalvelu ma 12–20, ti 10–19, ke 9–16, to 10–18, pe 10–15, la–su suljettu

Tuntikuvaukset

BODYATTACK®

Tunti joka vastaa teholtaan kymmenen kilometrin juoksulenkkiä. Tunnilla huomioidaan niin vasta-alkajat kuin lajille omistautuneetkin. Tunti siis kehittää sekä maksimikestävyyttä että peruskuntoa.

BODYBALANCE®

BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä.

BODYCOMBAT®

BODYCOMBAT® on energinen itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeet ovat saaneet vaikutteita karatesta, taekwondosta, capoierasta, nyrkkeilystä ja muay thai –tekniikoista. Tunnilla jokainen taistelee kuviteltua vastustajaa vastaan .Intensiivinen tehotreeni.

BODYJAM®

Tanssitunti jossa pääset nauttimaan tanssin ja musiikin uusimmista tuulista. Tällä tunnilla hauskanpito korostuu yhtä paljon kuin hikoilu. Tunti on koreografialtaan hieman haastavampi kuin SH'BAM®.

BODYPUMP®

BODYPUMP® on levytangoilla ja –painoilla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunnin aikana treenaat kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee omat painonsa, jolloin voit seurata kehittymistäsi ja asettaa itsellesi tavoitteita. Ei sisällä askelsarjoja.

BODYPUMP®Xprs

BODYPUMP®Xprs tunnilla tehdään osa BODYPUMP® tunnin ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

BODYSTEP®

BODYSTEP® on energinen ja iloinen tunti, joka parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskireyksiä. Tunnilla askellat Step –laudalle inspiroivan musiikin tahdissa, laudan tason voit säätää oman kuntosi mukaan.

BODYVIVE®

BODYVIVE® Tunnilla tehdään aerobista kuntoa, lihaskuntoa ja keskivartalon voimaa parantavia liikkeitä kehon omalla painolla ja vastuskuminauhan avulla. Treeni sopii kaikille, koska jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan, kovaa tai kevyesti. Treeni myös lisää liikkuvuutta. Keskivartalon voima ja tasapaino kehittyvät, ja ryhti paranee. Lisäksi tunti on omiaan vahvistamaan luustoa ja ehkäisemään ennalta osteoporoosia.

BOLLYWOOD

Intialaiseen elokuvatanssiin pohjaavassa tyylilajissa sekoittuvat kiehtovalla tavalla itämainen ja länsimainen tanssi. Bollywood on samalla kertaa viehkeää ja vitsikästä!Tunnelmaa nostattaa mukaansatempaava elokuvamusiikki.

CXWORX®

CXWORX® on tehokas keskivartalotreeni. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia, mutta myös olkapään takaosan lihakset saavat kunnon treenin. Tunti kehittää keskivartalon funktionaalista voimaa sekä vartalonhallintaa. Osa liikkeistä tehdään hyödyntäen pelkästään oman vartalon painoa, osassa taas käytetään vastuksina kuminauhaa tai levypainoa. Tunnin kesto 30 min.

DanceFusion

Tämä tunti yhdistää ennakkoluulottomasti eri tanssilajit mukaansatempaavaksi kokonaisuudeksi. Tunnilla tehdään tanssisarjaa suoraan musiikkiin ja musiikin sanomasta ja tunnelmasta inspiroituen. Tunnin kesto 60 min.

ENERGISET LADYT - Ladyt 60+

ENERGISET LADYT - Ladyt 60+ tunti on oma liikuntaryhmä yli 60-vuotiaille naisille. Tunnilla kehitetään erityisesti lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa, kukin oman jaksamisensa mukaan. Tunnin jälkeen kahvitellaan porukalla.

FasciaMethod

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe - tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla.Myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu on faskialinjoja eli lihastoimintaketjuja mukailevaa dynaamista harjoittelua. Harjoittelu on rauhallista, laaja-alaista, täysiä nivelten liikeratoja hyödyntävää. Tavoitteena on saada faskiakerrosten välistä liikettä aikaan ja sitä kautta nesteyttää lihasten ja faskioiden jatkumoa eli myofaskiaa. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. FasciaMe soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

Flirt Dance

Tämä tunti on ylistys naiseudelle. Heittäydy, antaudu, revittele ja nauti! Tanssimme flirttailevan ja keimailevan kokonaisuuden. Tunnin kesto 60 min.

FLOW Jooga

Flow Jooga on dynaaminen harjoitus, jossa kehon liikkeet yhdistyvät virtaavasti toisiinsa hengityksen johdattamana. Se kehittää voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa sekä auttaa parantamaan kehotietoisuutta. Tunti on meidän muita Jooga-tunteja fyysisempi harjoitus. Jokaisella tunnilla tehdään lisäksi loppurentoutus.

GRIT® CARDIO

Les Mills GRIT™ CARDIO on treeni, jossa ei käytetä mitään välineitä. Aerobista kuntoa parantavia liikkeitä tehdään kehon omalla painolla. Ainutlaatuiset liikeyhdistelmät maksimoivat energiankulutuksen, joka jatkuu myös harjoituksen jälkeen. Tutkimuksissa on osoitettu, että Les Mills GRIT™ CARDIO nostaa kuntoa jo lyhyen harjoittelujakson jälkeen. Les Mills GRIT™ CARDIO on valintasi silloin, kun haluat kuluttaa paljon energiaa ja parantaa aerobista kuntoa.

GRIT® STRENGTH

GRIT® STRENGTH on lihasvoimaa kehittävä harjoitus, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa, -painoja ja step-lautaa. Musiikki ja liikkeet tarjoavat treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä. GRIT® STRENGTH on harjoitus, jonka tulokset huomaat lihaskunnossasi nopeasti.

HIIT Sisäpyöräily

Sisäpyöräilytunti, joka on fyysisesti erittäin haastava, mutta teknisesti helppo. Jokainen voi haastaa itsensä ja tehdä maximiharjoituksen oman kuntotasonsa mukaan.

Intervall-sisäpyöräily

Intervall-sisäpyöräily tunnilla poljetaan kaikilla syke-alueilla, vaihdellen tiukempien työosuuksien ja palautteluiden välillä. Voit kuitenkin itse päättää vastuksen määrän ja näin vaikuttaa kuinka rankka tunti on juuri sinulle.

Lady Circuit

Lady Circuit on lihaskuntoharjoittelua kiertoharjoittelun tapaan. Tunnilla lihaskunto- ja aerobiset liikkeet vuorottelevat. Tunnin alussa lyhyt lämmittely ja lopussa palauttavat venyttelyt. Tunti kehittää samanaikaisesti lihasvoimaa sekä aerobista kestävyyttä. Tunti sopii kaikille.

Lady Danza

Hauska ja helppo mukaansatempaava tanssitunti jossa käydän läpi eri tanssityylejä.

Lady Girya

Lady Girya on jokanaisen kahvakuulatreeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Liikkeet ovat toiminnallisia. Lady Girya on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

Lady Jooga

Lady Jooga on dynaaminen länsimaiseen astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Tunnet olosi nuoremmaksi, ryhtisi paranee ja saat uutta energiaa.

Lady Spin

Lady Spin on hauska ja tehokas sisäpyöräilytunti. Tunnilla voit haastaa itsesi ja nauttia reippaasta harjoittelusta, joka tehdään pääasiassa hengästymisalueella. Tunnin tason päätät kuitenkin sinä itse, joten sopii kaikille. Tunti kehittää kuntoa nopeasti ja lisää kestävyyttä.

Lady Spin Basic

Lady Spin Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa – toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Lämpö BODYBALANCE®

LÄMPÖ BODYBALANCE® joogaan, tai chiin ja pilatekseen pohjautuva kehon ja mielen tunti. Tunti kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa sekä opettaa rentoutumaan kiireenkin keskellä. Lämpö BODYBALANCE® tunti tehdään ihanassa lämmössä.

Lämpö Fitness Pilates

Fitness Pilates on pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa. Tämä tunti tehdään yläkerran lämmössä.

Lämpö Lady Jooga

Lämpö Lady Jooga on dynaaminen länsimaiseen astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Tunnet olosi nuoremmaksi, ryhtisi paranee ja saat uutta energiaa. Lämpö tunti tehdään ihanassa lämmössä.

Lämpö Venyttely

Lämpö Venyttely tehdään ihanassa lämmössä, joka mahdollistaa tehokkaan, mutta samalla lempeän venyttelyn. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyyn. Lämpö venyttely parantaa lihaksien aineenvaihduntaa ja lisää liikkuvuutta.

Lämpö Ying & Yang-Jooga

Useimmat tunnetut joogalajit ovat yang-tyyppisiä, dynaamisia, liikkeeseen perustuvia harjoituksia (mm. astanga). Yang-tyylisillä tunneilla käytämme paljon lihaksia, sekä toistoja ja pumppaamme tehokkaasti veren liikkeelle. Syntyy lämpöä.Vastakohtana tasapainottava yin-jooga edustaa staattisempaa joogatyyliä, jossa lihaksien sijaan venytetään sidekudoksia ja ligamentteja. Pitkäkestoiset asennot, joissa viivytään useita minuutteja, edistävät sidekudosalueitten aineenvaihduntaa, liikkuvuutta ja energiansaantia. Sidekudosta on kehossamme joka puolella, erityisen paljon sitä on lantion ja alaselän alueella.

Lattarit

Heittäydy kuumien rytmien vietäväksi! Tunnilla tanssitaan muutama sarja eri lattaritansseja kuten salsaa, sambaa, cha cha chata, rumbaa ja jiveä. Tunnin kesto 60 min.

Muokkaus

Hauska ja jokaiselle sopiva kiinteyttävä lihaskuntotunti. Helpon alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-osuus, jossa käytetään käsipainoja sekä omankehon painoa.

Personal trainer kuntosalilla 45 min

Tunnin aikana voit kysyä neuvoja suoritustekniikoista, laitteiden käytöstä sekä saada yleisiä treenivinkkejä.

Pilates

Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.

Piloxing

Piloxing yhdistää ainutlaatuisella tavalla pilateksen ja nyrkkeilyn. Tunti on erinomainen yhdistelmä kestävyysharjoittelua, nyrkkeilyssä tarvittavaa nopeutta ja pilateksen peruslihaksistoa vahvistavaa kuntoilua. Energinen musiikki tuo lisää voimaa harjoitteluun. Piloxing tunti tarjoaa tehokkaan treenin unohtamatta hauskanpitoa ja hyvää fiilistä!Tällä tunnilla laitetaan keskivartalon korsetti kuntoon ja annetaan pakaroille kyytiä, tunnilla myös tanssillisia askelia! SLEEK, SEXY, POWERFUL!

PUHTI

PUHTI tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapainoasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana.

RPM®

RPM® (Les Mills) Sisäpyörätreeni mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Tällä tunnilla paranee aerobinen kunto sekä jalkojen lihasvoima ja kestävyys.

RVP

RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

SH'BAM®

SH'BAM® on tanssillinen, tunti jonka liikkeisiin kaikkien on helppo päästä mukaan. Tunti koostuu kuumista liikkeistä, listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikki biiseistä. Tunti sopii kaikille.

SPRINT®

SPRINT® Sisäpyöräilytunti joka on fyysisesti erittäin haastava, mutta teknisesti helppo. Jokainen voi haastaa itsensä ja tehdä maksimiharjoituksen oman kuntotasonsa mukaan.

Tabata-treeni

Tehokasta maksimi- ja intervalliharjoittelua koko kropalle! Alkulämmittelyn jälkeen siirrytään itse treeniin, jossa työ ja lepo vaiheet vuorottelevat 4min ajan (20sek työ - 10sek lepo). Liikkeet tehdään kehon omallapainolla sekä välineitä käyttäen. Sisältää myös loppuverryttelyn. 30 min.

Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi

Virtuaalitunti™ Äiti-lapsi on yhteinen liikuntahetki lapsesi kanssa. Äidit jumppaavat valitsemansa virtuaalitunnin tahtiin. Lapset leikkivät/jumppaavat samassa tilassa.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksella. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Zumba®

ZUMBA® on kaloreita kuluttava tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Tunnin ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Menevän musiikin tahdissa tanssiessa arjenhuolet unohtuvat.

Zumba® Gold

Zumba® Gold on suunniteltu kaiken ikäisille LADYILLE, jotka haluavat olla Zumban menossa mukana. Zumba® Goldista voit siis nauttia niin kultaisessa iässä, kuin jos aloittelet painonpudotusta tai vaikkapa liikuntaharrastusta synnytyksen jälkeen.